Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Relacionat amb aquesta incidència:
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... s-r3-r4.do
Territori i Sostenibilitat obre un expedient a Renfe per la gestió d'una incidència que ha afectat avui les línies R3 i R4
El Departament examinarà el procediment que ha aplicat l’operador ferroviari en la informació als usuaris i en la prestació dels serveis alternatius a causa de l’avaria d’un tren a la Sagrera-Meridiana
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, ha ordenat aquest matí l’obertura d’un expedient a la companyia Renfe per la gestió d’una incidència ferroviària que al voltant de les 8 del matí ha afectat la circulació de trens per les línies R3 i R4. L’avaria d’un tren a la Sagrera-Meridiana ha provocat retards superiors als 30 minuts i desviaments puntuals d’alguns trens que circulaven en sentit Barcelona.
L’objectiu de l’expedient és examinar el procediment que ha aplicat Renfe en la gestió de tota la incidència, des de la informació que s’ha facilitat als usuaris fins a la prestació dels serveis alternatius. En l’expedient també es demana a Renfe les causes per les quals s’han fet transbordaments de viatgers cap a altres trens i quines mesures s’han pres per fer-los amb totes les garanties de seguretat.
Una vegada recollida tota la informació, en cas de detectar-se algun incompliment del contracte de serveis per part de Renfe, el Departament de Territori i Sostenibilitat donarà continuïtat al procés amb la incoació de la corresponent sanció.
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... s-r3-r4.do
Territori i Sostenibilitat obre un expedient a Renfe per la gestió d'una incidència que ha afectat avui les línies R3 i R4
El Departament examinarà el procediment que ha aplicat l’operador ferroviari en la informació als usuaris i en la prestació dels serveis alternatius a causa de l’avaria d’un tren a la Sagrera-Meridiana
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, ha ordenat aquest matí l’obertura d’un expedient a la companyia Renfe per la gestió d’una incidència ferroviària que al voltant de les 8 del matí ha afectat la circulació de trens per les línies R3 i R4. L’avaria d’un tren a la Sagrera-Meridiana ha provocat retards superiors als 30 minuts i desviaments puntuals d’alguns trens que circulaven en sentit Barcelona.
L’objectiu de l’expedient és examinar el procediment que ha aplicat Renfe en la gestió de tota la incidència, des de la informació que s’ha facilitat als usuaris fins a la prestació dels serveis alternatius. En l’expedient també es demana a Renfe les causes per les quals s’han fet transbordaments de viatgers cap a altres trens i quines mesures s’han pres per fer-los amb totes les garanties de seguretat.
Una vegada recollida tota la informació, en cas de detectar-se algun incompliment del contracte de serveis per part de Renfe, el Departament de Territori i Sostenibilitat donarà continuïtat al procés amb la incoació de la corresponent sanció.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
I si hagués arribat a passar, segur que la culpa no la tindràn tots aquests que s'estàn passant per l'Arc de Triomf la norma bàsica de no creuar les vies fora dels passos habilitats.oriolp13 wrote: Per mostra, dos imatges (ha sigut un miracle que veient creuar la gent així no hi hagi hagut cap desgràcia):
I per què Renfe? No ha estat decisió d'Adif de desviar certes circulacions per una altre banda? No és Adif la que ha d'avisar i donar la informació pertinent als usuaris que usen les seves infraestructures? No és Adif la que mana per decidir quins serveis alternatius es realitzen per les seves vies? No es Adif la que diu X tren finalitza aquí i aquest continuarà? No són els usuaris, que de manera totalment voluntària i conscient decideixen travessar fora dels llocs habilitats saltant-se les normes flagrantment?metring wrote:Relacionat amb aquesta incidència:
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, ha ordenat aquest matí l’obertura d’un expedient a la companyia Renfe per la gestió d’una incidència ferroviària que al voltant de les 8 del matí ha afectat la circulació de trens per les línies R3 i R4. L’avaria d’un tren a la Sagrera-Meridiana ha provocat retards superiors als 30 minuts i desviaments puntuals d’alguns trens que circulaven en sentit Barcelona.
L’objectiu de l’expedient és examinar el procediment que ha aplicat Renfe en la gestió de tota la incidència, des de la informació que s’ha facilitat als usuaris fins a la prestació dels serveis alternatius. En l’expedient també es demana a Renfe les causes per les quals s’han fet transbordaments de viatgers cap a altres trens i quines mesures s’han pres per fer-los amb totes les garanties de seguretat.
Una vegada recollida tota la informació, en cas de detectar-se algun incompliment del contracte de serveis per part de Renfe, el Departament de Territori i Sostenibilitat donarà continuïtat al procés amb la incoació de la corresponent sanció.
A Renfe sols se li ha avariat un tren en hora punta. Com es nota que cal votar als pares d'aquí no gaire
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Uff!! Quina sort que no haja passat cap tren (i molt més sense parada). La desgràcia haguera pogut ser molt gran, això sí, la culpa després de Renfe/Adif i no pas d'aquests insensats.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
La culpa és de Renfe i Adif, el problema -com sempre- ha estat gestionat d'una pèssima manera i això porta al "Caos a Rodalies". La gent creua malament, si, però si el tren s'hagués aturat just a l'altre costat de l'andana on ha acabat el servei l'altre tren ningú hagués creuat la via. A més, és igual de perillós creuar la via pel lloc correcte que pel mig, el perill és el mateix però això ja és un altre tema.fgc113 wrote:Uff!! Quina sort que no haja passat cap tren (i molt més sense parada). La desgràcia haguera pogut ser molt gran, això sí, la culpa després de Renfe/Adif i no pas d'aquests insensats.
El problema és que les avaries es gestionen malament. Si enlloc de fer el que s'ha fet s'haguessin posat uns quants trens extres a Montcada recollint a tothom que baixava del la R4 i R3, solucionat. Ara bé, ara ens trobem amb el problema de que la capacitat de la infraestructura ho permeti, cosa que també és un altre problema que afecta greument el servei
En definitiva, la gent no té cap culpa de la -mala- gestió de Renfe i Adif cada vegada que una avaria té lloc en alguna de les seves línies.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Donaré alguns detalls de l'incident d'aquest matí i que cadascú extregui les pròpies conclusions:
El tren 28116 procedent de Terrassa, amb destinació l'Hospitalet sufreix una averia en el sistema d'aire dels frens el qual el deixa inútil a l'estació de La Sagrera - Meridiana cap a les 8:13 del matí.
Radere d'aquest tren es troba el 25012 procedent de Manresa amb destinació Sant Vicenç de Calders. Aquest tren es suprimeix a Sant Andreu Arenal cap a les 8:20 del matí i surt a socórrer el tren avariat a La Sagrera.
El tercer tren radere d'aquests dos és el 25362 procedent de Ripoll, amb destinació l'Hospitalet de Llobregat que es troba aturat a Montcada - Bifurcació. Aquest tren es suprimeix allà mateix i surt a les 8:27 com a Especial cap a Sant Vicenç de Calders, via ramal de les aigües.
El quart tren en disputa podria haver estat el 28100, procedent de Manresa amb destinació Martorell. Aquest tren el podrien haver estacionat a la via 4 de Montcada Bifurca per sortir desviat pel ramal de les aigües i és quan s'ha donat la lamentable situació de la foto, doncs pot haver arribat el tren de ripoll, i la gent al no saber què fer, hagin pres per iniciativa pròpia transbordar al tren 28100. Si observem bé la foto es pot veure gent saltant d'un tren de la via 1, que seria el de Ripoll, a un tren de la via 3, que seria el de Martorell, totalment inconscients de que el tren de ripoll sortiria minuts després cap a Sant Vicenç de Calders i posant en perill les seves vides.
Després d'això s'han desviat 3 trens més fins que s'ha solucionat la incidència. L'actuació d'Adif ha estat prou correcte en desviar els trens pel ramal de les aigües, en comptes de suprimir trens. Només hi ha hagut tres supressions, el tren avariat, el tren que ha sortit a socorre'l i el tren procedent de ripoll que l'han fet continuar fins Sant Vicenç. Penso que La Generalitat ha reaccionat així al veure la foto de Montcada - Bifurca, d'un transbordament suposadament fet per iniciativa pròpia dels viatgers per vies no adequades, cal recordar que Montcada Bifurca disposa de passos inferiors. Per altra banda, caldria pensar si megafonia ha dit algun missatge al respecte, o si la decisió de suprimir el tren de ripoll ha estat improvisada o ja s'ha fet des d'un principi, la veritat es que no ho sé, no hi era allà.
El tren 28116 procedent de Terrassa, amb destinació l'Hospitalet sufreix una averia en el sistema d'aire dels frens el qual el deixa inútil a l'estació de La Sagrera - Meridiana cap a les 8:13 del matí.
Radere d'aquest tren es troba el 25012 procedent de Manresa amb destinació Sant Vicenç de Calders. Aquest tren es suprimeix a Sant Andreu Arenal cap a les 8:20 del matí i surt a socórrer el tren avariat a La Sagrera.
El tercer tren radere d'aquests dos és el 25362 procedent de Ripoll, amb destinació l'Hospitalet de Llobregat que es troba aturat a Montcada - Bifurcació. Aquest tren es suprimeix allà mateix i surt a les 8:27 com a Especial cap a Sant Vicenç de Calders, via ramal de les aigües.
El quart tren en disputa podria haver estat el 28100, procedent de Manresa amb destinació Martorell. Aquest tren el podrien haver estacionat a la via 4 de Montcada Bifurca per sortir desviat pel ramal de les aigües i és quan s'ha donat la lamentable situació de la foto, doncs pot haver arribat el tren de ripoll, i la gent al no saber què fer, hagin pres per iniciativa pròpia transbordar al tren 28100. Si observem bé la foto es pot veure gent saltant d'un tren de la via 1, que seria el de Ripoll, a un tren de la via 3, que seria el de Martorell, totalment inconscients de que el tren de ripoll sortiria minuts després cap a Sant Vicenç de Calders i posant en perill les seves vides.
Després d'això s'han desviat 3 trens més fins que s'ha solucionat la incidència. L'actuació d'Adif ha estat prou correcte en desviar els trens pel ramal de les aigües, en comptes de suprimir trens. Només hi ha hagut tres supressions, el tren avariat, el tren que ha sortit a socorre'l i el tren procedent de ripoll que l'han fet continuar fins Sant Vicenç. Penso que La Generalitat ha reaccionat així al veure la foto de Montcada - Bifurca, d'un transbordament suposadament fet per iniciativa pròpia dels viatgers per vies no adequades, cal recordar que Montcada Bifurca disposa de passos inferiors. Per altra banda, caldria pensar si megafonia ha dit algun missatge al respecte, o si la decisió de suprimir el tren de ripoll ha estat improvisada o ja s'ha fet des d'un principi, la veritat es que no ho sé, no hi era allà.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Vols dir que creuar per un pas subterrani és igual de perillós que fer-ho per un pas a nivell? Llavors, per a què es construeixen els passos subterranis?bigcoaster wrote:A més, és igual de perillós creuar la via pel lloc correcte que pel mig, el perill és el mateix però això ja és un altre tema.fgc113 wrote:Uff!! Quina sort que no haja passat cap tren (i molt més sense parada). La desgràcia haguera pogut ser molt gran, això sí, la culpa després de Renfe/Adif i no pas d'aquests insensats.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Para no tener que esperar a que pase cada tren.fgc113 wrote:Vols dir que creuar per un pas subterrani és igual de perillós que fer-ho per un pas a nivell? Llavors, per a què es construeixen els passos subterranis?bigcoaster wrote:A més, és igual de perillós creuar la via pel lloc correcte que pel mig, el perill és el mateix però això ja és un altre tema.fgc113 wrote:Uff!! Quina sort que no haja passat cap tren (i molt més sense parada). La desgràcia haguera pogut ser molt gran, això sí, la culpa després de Renfe/Adif i no pas d'aquests insensats.
Pero creo que bigcoaster lo que quería decir es que cruzar la vía en el sitio indicado es igual de peligroso que hacerlo donde no esta indicado. Lo cual no es realmente preciso, salvo donde haya pasos a nivel debidamente señalizados y puedas vislumbrar claramete la señal de si se puede cruzar. En Montcada Bifurcació no hay pasos a nivel permitidos para los viajeros, por tanto tampoco hay señalización para cruzar las vías con seguridad.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Així és Don Ramón, el que deia és que és igual de perillós creuar les vies per les planxes aquelles de goma (el lloc correcte i assenyalat) que pel mig de la via (pel balast). Evidentment, si hi ha pas subterrani s'ha d'anar per allí, però com s'ha vist, en situacions de "caos" la gent fa el que pot i el que vol per arribar a temps a la feina.Don Ramón wrote:Para no tener que esperar a que pase cada tren.fgc113 wrote: Vols dir que creuar per un pas subterrani és igual de perillós que fer-ho per un pas a nivell? Llavors, per a què es construeixen els passos subterranis?
Pero creo que bigcoaster lo que quería decir es que cruzar la vía en el sitio indicado es igual de peligroso que hacerlo donde no esta indicado. Lo cual no es realmente preciso, salvo donde haya pasos a nivel debidamente señalizados y puedas vislumbrar claramete la señal de si se puede cruzar. En Montcada Bifurcació no hay pasos a nivel permitidos para los viajeros, por tanto tampoco hay señalización para cruzar las vías con seguridad.
Per no citar l'altre missatge, moltes gràcies MZA_1600 per les aclaracions.
Al meu parer, deurien rebre alguna informació per megafonia, dubto que tota aquella gentada canviés de tren perquè creiessin que arribaria abans l'altre tren.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Jo havia comprès que és igual de perillós travessar les vies pels passos de fusta que utilitza el servei que en qualsevol altre punt de l'estació.bigcoaster wrote:Així és Don Ramón, el que deia és que és igual de perillós creuar les vies per les planxes aquelles de goma (el lloc correcte i assenyalat) que pel mig de la via (pel balast). Evidentment, si hi ha pas subterrani s'ha d'anar per allí, però com s'ha vist, en situacions de "caos" la gent fa el que pot i el que vol per arribar a temps a la feina.
Per no citar l'altre missatge, moltes gràcies MZA_1600 per les aclaracions.
Al meu parer, deurien rebre alguna informació per megafonia, dubto que tota aquella gentada canviés de tren perquè creiessin que arribaria abans l'altre tren.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Passar pel balast o pel lloc de goma, certament no evitarà que un tren et pugui atropellar. No obstant, hi ha diferències clares en que és més segur i endreçat passar pel pas habilitat i no a la babalà per on a la gent li dona la gana. Per començar passant pel balast pots ensopegar, caure i fer-te mal, cosa que pel pas habilitat no ha de passar. Si et fas mal a la cama i quedes aturat al mig de la via tens un greu problema. Ja el sol fet de saltar al balast pot fer que et facis molt de mal als turmells si caus malament. Amb el pas habilitat pots baixar i pujar sense problemes i amb el menor temps possible.bigcoaster wrote:Així és Don Ramón, el que deia és que és igual de perillós creuar les vies per les planxes aquelles de goma (el lloc correcte i assenyalat) que pel mig de la via (pel balast). Evidentment, si hi ha pas subterrani s'ha d'anar per allí, però com s'ha vist, en situacions de "caos" la gent fa el que pot i el que vol per arribar a temps a la feina.Don Ramón wrote:Para no tener que esperar a que pase cada tren.fgc113 wrote: Vols dir que creuar per un pas subterrani és igual de perillós que fer-ho per un pas a nivell? Llavors, per a què es construeixen els passos subterranis?
Pero creo que bigcoaster lo que quería decir es que cruzar la vía en el sitio indicado es igual de peligroso que hacerlo donde no esta indicado. Lo cual no es realmente preciso, salvo donde haya pasos a nivel debidamente señalizados y puedas vislumbrar claramete la señal de si se puede cruzar. En Montcada Bifurcació no hay pasos a nivel permitidos para los viajeros, por tanto tampoco hay señalización para cruzar las vías con seguridad.
Per no citar l'altre missatge, moltes gràcies MZA_1600 per les aclaracions.
Al meu parer, deurien rebre alguna informació per megafonia, dubto que tota aquella gentada canviés de tren perquè creiessin que arribaria abans l'altre tren.
Si hi ha gent travessant el pas habilitat de manera endreçada (d'un en un, i amb els dos metres i mig de rigor entre persona) es pot evitar qualsevol tragèdia amb la senzilla i incomprensible norma de mirar a les dues bandes al travessar. Si no es fa així ja se sap que passa, sols cal remuntar-se al que va passar a Platja de Castelldefels fa uns estius. Pel maquinista serà més senzill mirar de frenar (o avisar a toc de xiulet) al passar pel pas habilitat que no veure quants es pot endur per davant quan tens a 100 o 200 persones travessant al llarg de tota la andana.
Ara bé, evidentment això no invalida els passos soterrats, que ha de ser la opció sensata en cas de disposar-ne.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Avui ha passat algo semblant a plaça catalunya, una doble 464 amb destinació Mataró s'ha quedat tirada. Estava portes tancades sense llum dins i pantògrafs abaixats. Passats 10 min sembla s'havia recuperat la circulació sentit Arc de Triomf
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Assistència a un viatger
De Rodalies de Catalunya:
Línia R4. Tren Manresa 09:49 - Sant Vicenç de Calders 12:33 efectua la seva sortida a les 12:05 amb 40 minuts de demora.
Línia R4. Tren Manresa 09:49 - Sant Vicenç de Calders 12:33 efectua la seva sortida a les 12:05 amb 40 minuts de demora.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Un R3 amb més de mitja hora de retard
De Rodalies de Catalunya:
Línia R3. Tren L'Hospitalet 15:02 - La Tor de Querol 18:17 circula amb 35 minuts de demora.
Línia R3. Tren L'Hospitalet 15:02 - La Tor de Querol 18:17 circula amb 35 minuts de demora.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
La R3 s'hi abona
De Rodalies de Catalunya:
Línia R3. Tren L'Hospitalet 15:41 - Ripoll 17:57 circula amb 30 minuts de demora.
Línia R3. Tren L'Hospitalet 15:41 - Ripoll 17:57 circula amb 30 minuts de demora.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Continua el desgavell
De Rodalies de Catalunya:
Línia R3. Tren L'Hospitalet 9.43 - La Tor de Carol 13.05 circula amb 35 minuts de demora
Línia R3. Tren L'Hospitalet 9.43 - La Tor de Carol 13.05 circula amb 35 minuts de demora
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Guigui wrote:17/05/2015
De Rodalies de Catalunya:
Línia R3. Tren L'Hospitalet 15:02 - La Tor de Querol 18:17 circula amb 35 minuts de demora.
Guigui wrote:18/05/2015
De Rodalies de Catalunya:
Línia R3. Tren L'Hospitalet 15:41 - Ripoll 17:57 circula amb 30 minuts de demora.
No pot ser que una línia sufreixi aquest tipus de retards cada dia. No hi ha adjectius per descriure el funcionament (o tracte) d'aquesta línia....Guigui wrote:19/05/2015
De Rodalies de Catalunya:
Línia R3. Tren L'Hospitalet 9.43 - La Tor de Carol 13.05 circula amb 35 minuts de demora
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Això és degut a nombroses limitacions temporals a 30 km/h, a causa del mal estat de moltes trinxeres, a partir de Sant Quirze de Besora, fins gairebé Queixans. Els horaris no reflecteixen aquestes limitacions, i per això els retards cada dia de 10 minuts de mitjana.bigcoaster wrote:Guigui wrote:17/05/2015
De Rodalies de Catalunya:
Línia R3. Tren L'Hospitalet 15:02 - La Tor de Querol 18:17 circula amb 35 minuts de demora.Guigui wrote:18/05/2015
De Rodalies de Catalunya:
Línia R3. Tren L'Hospitalet 15:41 - Ripoll 17:57 circula amb 30 minuts de demora.No pot ser que una línia sufreixi aquest tipus de retards cada dia. No hi ha adjectius per descriure el funcionament (o tracte) d'aquesta línia....Guigui wrote:19/05/2015
De Rodalies de Catalunya:
Línia R3. Tren L'Hospitalet 9.43 - La Tor de Carol 13.05 circula amb 35 minuts de demora
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Cada dia, una de grossa a la R3
De Rodalies de Catalunya:
R3
20/05/2015 06:48h
Tren Puigcerdà 06:19 a l'Hospitalet 09:09, viatgers encaminats a següent circulació des de Puigcerdà a l'Hospitalet, a les 07:29, amb 72 minuts de demora
R3
20/05/2015 06:48h
Tren Puigcerdà 06:19 a l'Hospitalet 09:09, viatgers encaminats a següent circulació des de Puigcerdà a l'Hospitalet, a les 07:29, amb 72 minuts de demora
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
I ara, tall entre Sitges i Sant Vicenç
De Rodalies de Catalunya:
Línia R2 sud. Circulació momentàniament interrompuda entre Sitges i Sant Vicenç de Calders per incidència que afecta a les instal·lacions.
Línia R2 sud. Circulació momentàniament interrompuda entre Sitges i Sant Vicenç de Calders per incidència que afecta a les instal·lacions.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Incidencia a Clot-Aragó???
Del twitter de RENFE
hace 18 minutos
Renfe @Renfe
A petició de Mossos els trens de @rodalies no s'aturen a Clot-Aragó / A petición de Mossos los trenes no se realiza parada en Clot-Aragó
hace 18 minutos
Renfe @Renfe
A petició de Mossos els trens de @rodalies no s'aturen a Clot-Aragó / A petición de Mossos los trenes no se realiza parada en Clot-Aragó
El licor Calisay no se bebe, se saborea