Ferran Estrada @ferranestrada
@TMBinfo.Fa un moment a verdaguer señora estafada amb targeta gastada per part d'un senyor que la deixa a la safata i ell s'emporta 1 nova.
Al tanto: nova modalitat d'estafa comprant targetes al metro
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Re: Al tanto: nova modalitat d'estafa comprant targetes al m
Doncs ella potser serà una "señora", però ell, de "senyor", fent aquestes coses, no gens...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Aquesta estratègia de deixar una targeta esgotada aprofitant l'estona que s'imprimeix la nova a l'aparell ja s'havia fet en anteriors ocasions.metring wrote:Ferran Estrada @ferranestrada
@TMBinfo.Fa un moment a verdaguer señora estafada amb targeta gastada per part d'un senyor que la deixa a la safata i ell s'emporta 1 nova.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- TramviaBlau
- N6
Jo fa uns anys vaig estar a punt de caure. Però van passar dues coses, primer que al costat hi havia un paio que trigava massa en la màquina del costat (ja hi era abans d´arribar jo i no semblava fer res i tenia pinta sospitosa),i em tenia amb la mosca sota el nas i segon que jo pagava amb targeta de crèdit i sempre demano el rebut de l´operació, o sigui que vaig agafar sense adonar-me la targeta ja esgotada que hi era al calaix però em vaig esperar al rebut que va sortir amb la targeta correcta. De seguida vaig mirar al paio del costat que es va anar dissimulant.