Pots solapar quan tens una plataforma reservada, o sigui, habitualment a tot allò que va sobre vies de ferro. Coordinar diverses línies urbanes d'autobús en diferents llocs es gairebé (per no dir completament) impossible.Renfe445 wrote:Subjectivament parlant, jo prefereixo que s'afegeixin línies sense modificar res ja que realment la solapació, per què ens ha de preocupar això? Mira, millor que es solapin, així tinc més línies que em puguin portar a molts llocs sense fer cap transbordament, o aconseguir freqüències extremament altíssimes, si es coordinen bé els horaris. Que és aquest cas el que hauríem d'aprofundir en aquest fil.Ecomobisostrans wrote:Home, sense suprimir ni modificar res no, no van a deixar la H12 i també la 56, o la H10 i també la 43 i la 44, o la H8 i també la 15, etc.
I que una línia suprimeixi dues, com la H10 amb la 43 i la 44, em sembla una gran estupidesa.
Després passa el que passa, vas per la Diagonal dins un bus i et sents un ximple havent de perdre 4-5 minuts de parada a parada, per distàncies de poques parades no val la pena agafar l'autobús, doncs pots trigar un temps similar i anar amb el bus no es pas de franc. I ja si hi hagués tren per sota no caldria ni discutir-ho.
Suprimir la 43 i 44 no es pas cap estupidesa, el que es una estupidesa es que la H10 tingui una freqüència inferior (quan la van estrenar tenia si fa no fa el mateix, ara no se com està el tema amb tots els retocs que han fet) i la 143 estigui a la corda fluixa.
El problema de la NXB no són les línies al plànol, si no la desgana i d'avagades poc seny amb la que s'apliquen els canvis, això està sent un pegot ja que van posant les línies de mica en mica, al fer-ho així no pots reestructurar la xarxa normal per a que sigui més eficient i permeti arribar ràpidament als llocs on la NXB no arribarà. Ara ho remates amb una disminució de servei general i ja la tens "liada", banda de trigar any i mig a arribar al destí hauràs d'esperar més temps a la parada, cas que s'agreuja quan fas transbords. (Element que hauria de ser important a la xarxa).