Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
User avatar
Carlos González
N9
N9
Posts: 1889
Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Carlos González »

sag470 wrote:Entrant a Sant Boi per la BV-2004. Podria sortir de Costa Fustera de Sant Climent. No se quin recorregut podria fer per Sant Boi, pero el terminal hauria de ser a l'estació FGC. No crec que hagi falta arribar a l'hospital, ja que crec que l'hospital de referència per Sant Climent és el de Viladecans.
El recorregut de Sant Boi pot ser desde el carrer d'Eusebi Güell i de tornada Francesc Pi i Maragall arribant a l'estació d'FGC :D
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by sag470 »

Aquest era el recorregut que podria fer incialment com prolongació de la L88 (Viladecans - St.Boi per St.Climent) per la BV-2004.
Aquesta última proposta (¿L73? St.Climent - St.Boi) podria fer un recorregut per St.Boi que també serveixi d'urbà. Per exemple, passant per Camps Blancs per rda.St.Ramon, pl.Catalunya i creuar pel casc antic (per exemple, c.Montevideo/Jaume I) fins l'estació. Pero no conec ben be aquells carrers per fer un recorregut factible.
User avatar
Carlos González
N9
N9
Posts: 1889
Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Carlos González »

sag470 wrote:Aquest era el recorregut que podria fer incialment com prolongació de la L88 (Viladecans - St.Boi per St.Climent) per la BV-2004.
Aquesta última proposta (¿L73? St.Climent - St.Boi) podria fer un recorregut per St.Boi que també serveixi d'urbà. Per exemple, passant per Camps Blancs per rda.St.Ramon, pl.Catalunya i creuar pel casc antic (per exemple, c.Montevideo/Jaume I) fins l'estació. Pero no conec ben be aquells carrers per fer un recorregut factible.
Millor que no, el recorregut de Montevideo no m'acaba de convença :| :?
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Ecomobisostrans »

sag470 wrote:Tan necessari és la conexió de Sants-Marina? Trobo que hi ha almenys alguna combinació amb la 109, i futura V5. El pitjor seria el servei, que seria insuficient a certes hores. Crec que hi ha moltes altres combinacions pitjor ateses.
Quan hi hagi el V5 serà una altra cosa, però ara mateix es una mè, alguna vegada que em toca anar de Pl.Cerdà a Pl.Sants trigo lo mateix amb bus enllaçant a Pl.Espanya que caminant, uns 20-25 minuts.
El V5 cap amunt anirà molt bé, per Amadeu Oller i Olzinelles, cap avall ja serà una altra cosa, tindrà que anar per Moianès, igualment molt millor que per Pl.Espanya, encara que lo òptim seria que baixi per Jocs Florals i Amadeu Oller, a Jocs Florals només hi ha el problema de la 1ª curva, davant de Can Vies, però això s'arregla pujant la calçada, traient els pirulos, i si es necessari aquells 50m. desde la cruilla amb Finlandia fins just passada la curva es limita la velocitat a 10, de manera que el bus pugui ocupar tota l'amplada del carrer per girar, més enllà d'això cap problema i estalviaria uns quants minuts.
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by sag470 »

No se, pero crec que actualment per anar de pl.Cerdà a pl.Sants és millor amb la 115 que anar per pl.Espanya.
Malauradament, la V5 no s'implantarà fins l'any que ve, com a mínim.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Ecomobisostrans »

^^ El 115 ara passa per Pl.Cardà provisionalment per obres, però si s'agafa allà, quan arriba a Badal-Constitució es queda 10 minuts aturat. A sobre va cada 20-25 minuts,, lo que no el fa gaire viable.
User avatar
Carlos González
N9
N9
Posts: 1889
Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Carlos González »

Hola a tothom ;)

Aquí us mostro com podria ser l'ampliació de la línia L77 arribant per Sant Feliu i l'Aeroport, (passant per Sant Just, Sant Joan Despí, Cornellà i Sant Boi)
Espero que us agradi.

https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... KlDIrUEHe8
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
User avatar
Eduardo
N6
N6
Posts: 201
Joined: Thursday 28/12/2006 9:18
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Eduardo »

[quote="Carlos González"]Hola a tothom ;)

Aquí us mostro com podria ser l'ampliació de la línia L77 arribant per Sant Feliu i l'Aeroport, (passant per Sant Just, Sant Joan Despí, Cornellà i Sant Boi)
Espero que us agradi.

https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... KlDIrUEHe8[/quot

Muy buena linea si así fuera... Tambien me imagino que debes de saber que se está ampliando la autovia del aeropuerto con nuevos accesos que agilizanrán la conexión con Sant boi para el 2016 y probablemente la Linea L77 modifique su recoorido urbano en ésta ciudad. :ok
User avatar
Carlos González
N9
N9
Posts: 1889
Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Carlos González »

Eduardo wrote:
Muy buena linea si así fuera... Tambien me imagino que debes de saber que se está ampliando la autovia del aeropuerto con nuevos accesos que agilizanrán la conexión con Sant boi para el 2016 y probablemente la Linea L77 modifique su recoorido urbano en ésta ciudad. :ok
No lo sabía Eduardo jejejejeje, si modifican el recorrido por Sant Boi, sería algo mejor la conexión de la L77 :) ;)
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
fredebcnteatre
N7
N7
Posts: 323
Joined: Friday 01/12/2006 18:22
Location: R1

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by fredebcnteatre »

Proposo allargar el 19 de Arc de Trionf a Moll Drassanes passant per Passeig Picasso, Est.França, Passeig Colón...

I alhora unir 40-41 ja que el 40 acaba a urquinaona i el 41 comença a pl.catalunya lo qual es una mica absurd o bé el 42 absorbeixi el 41.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Renfe445 »

fredebcnteatre wrote:Proposo allargar el 19 de Arc de Trionf a Moll Drassanes passant per Passeig Picasso, Est.França, Passeig Colón...
Abans la 19 arribava al Port Vell.
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by sag470 »

La reducció de recorregut de la 19 va ser molt dura. No era un tram que anava buit. Per mi va ser un error. Podrian haver inaugurat la V17 fins la Barceloneta, en comte de Port Vell, que es mantindria amb la 19. La 40 va ser coherent la reducció, i potser seria bona idea integrar les 40 i 42 en una sola, ja que tan la zona de Bon Pastor i Trinitat es prestarà amb les V29 i V31. Per exemple, nova 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma per Trafalgar, Pere IV, Cantabria, Segre, St.Adrià, Caracas, Pg.Llorenç Serra, Pg.Sta.Coloma i Av.Banus, freqüència de 15min. Uniria principalment Verneda amb el centre, i rescatariem la antiga conexió de Santa Coloma i Sant Andreu.

La proposta de unir-les amb la 41, faria una línia molt llarga, amb un requeriment excesiu de torns. Només cal pensar que la 41 desapareixerà posiblement el proper any per la V9.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Proposta de PACMA per portar bus a la prote de BCN

Post by Ecomobisostrans »

Fa molt temps que els gerents voluntaris de la protectora de Barcelona demanen un transport digne fins allà, ara només hi passa el bus del Tibidabo a les hores que obre el parc i a un preu desorbitat. Des de PACMA també ho proposem i voldria preguntar quina seria la millor opció, a 1ª vista sembla que el 119, ja que es el que deixa més prop. Amb un busito cada 30 min. va que xuta, només caldria posar 1 cotxe més. El problema es els festius, lo ideal es que restablissin el servei sencer pel Carmel (perque a sobre a Labèrnia ara no hi va ni el 86) però sino sempre podria anar només de Penitents a la prote, què us sembla, alguna idea millor?

Us deixo un mapa de situació marcant des d'on acaba actualment el 119 fins a la prote: https://www.google.es/maps/dir/''/Centr ... 41.4341715
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Captació potencial

Post by Guigui »

Per començar, quantes persones hi van en un dia? Vull dir, amb independència del mitjà de transport.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Ecomobisostrans »

Uns 40 o 50, repartits al llarg del dia.
User avatar
Don Ramón
N8
N8
Posts: 1194
Joined: Tuesday 25/11/2014 22:22
Location: Sant Martí de Provençals

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Don Ramón »

Estamos hablando de la protectora que está a 100 metros de la Pl. del Dr. Andreu, al final de la Av. Tibidabo? Porque el 196 te deja ahí al lado, en la plaza, y pasa cada 15 minutos. Lo sé porque adopte mi gato ahí...
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Miquel »

Don Ramón wrote:Estamos hablando de la protectora que está a 100 metros de la Pl. del Dr. Andreu, al final de la Av. Tibidabo? Porque el 196 te deja ahí al lado, en la plaza, y pasa cada 15 minutos. Lo sé porque adopte mi gato ahí...
Segons el mapa, està força més lluny, de fet des de el VallPark són 2,7 Km. Des d'on dius si fa no fa deu ser poc més d'1 Km més.

La idea del 119 és la més apropiada, però més que cada 30 minuts, la faria a la demanda per a no gastar combustible per no res. El sistema ja s'aplica en algunes línies de la AMB, així que aplicar-ho a TB no ha de ser res de l'altre món.

De totes maneres, l'A6 no passava per allà?
Ara mateix desconec si encara existeix aquesta línia (així com l'A7) o no :nose
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by sag470 »

Crec que hi ha dos posibilitats. Realitzar mitjaçant demanda amb la 119 o sino promocionar (i senyalitzar) la A6 que para en ambdos sentits (és integrada i para on la T2). La A6, com la A7, crec que deurien fer més expedicions per la tarda, i no acabar el servei a les 17.30. Tanmateix milloraria algunes de les seves parades a la muntanya, on les parades es mantenen a la carretera i el nuclis de població no queden atractius; com també aumentar les parades a Barcelona, i fer-se més cumplidor, perque moltes de les parades oficials no es realitzen (per exemple, la pg.Vall hebron 66 mai es realitza perque puja directament per Vallcarca). Una dada: de les 18 parades que fa la A6 a BArcelona, només estan senyalitzades la de Sant Medir direcció St.Cugat, la cruilla Tibidabo direcció Bcn i el terminal de Lesseps.
User avatar
Don Ramón
N8
N8
Posts: 1194
Joined: Tuesday 25/11/2014 22:22
Location: Sant Martí de Provençals

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Don Ramón »

Miquel wrote:
Don Ramón wrote:Estamos hablando de la protectora que está a 100 metros de la Pl. del Dr. Andreu, al final de la Av. Tibidabo? Porque el 196 te deja ahí al lado, en la plaza, y pasa cada 15 minutos. Lo sé porque adopte mi gato ahí...
Segons el mapa, està força més lluny, de fet des de el VallPark són 2,7 Km. Des d'on dius si fa no fa deu ser poc més d'1 Km més.

La idea del 119 és la més apropiada, però més que cada 30 minuts, la faria a la demanda per a no gastar combustible per no res. El sistema ja s'aplica en algunes línies de la AMB, així que aplicar-ho a TB no ha de ser res de l'altre món.

De totes maneres, l'A6 no passava per allà?
Ara mateix desconec si encara existeix aquesta línia (així com l'A7) o no :nose
Acabo de mirar el mapa, y no, no es la protectora a la que yo me refiero. Ni sabía que ésta existía...
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Ecomobisostrans »

La A6 hi passa i hi para, la parada de fet es diu CAAC-Gossera: http://www.sarbus.com/PDFs/Linea_A6.pdf ... 8333fdc9f3 però només va 3 cops al dia, pot anar bé per si algú de Sant Cugat va just a aquesta hora però per anar des de Barcelona que es on va el gruix de gent com a mínim mínim es necessita cada hora. Lo de la demanda pot estar bé, com al Prat, però la senyal tindria que ser inversa, que detecti que no s'ha pitjat el botó i per tant no cal anar, perque així ante la duda (que l'hagin fet malbé) el bus que hi pugi.

També una altra opció es fusionar el 119 i el 111, els 2 van cada 1/2 hora i igualment només faria falta 1 cotxe més, així els del Vallès també tindrien un accés fàcil enllaçant a Vallvidrera.
Last edited by Ecomobisostrans on Saturday 25/07/2015 1:45, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”