El recorregut de Sant Boi pot ser desde el carrer d'Eusebi Güell i de tornada Francesc Pi i Maragall arribant a l'estació d'FGCsag470 wrote:Entrant a Sant Boi per la BV-2004. Podria sortir de Costa Fustera de Sant Climent. No se quin recorregut podria fer per Sant Boi, pero el terminal hauria de ser a l'estació FGC. No crec que hagi falta arribar a l'hospital, ja que crec que l'hospital de referència per Sant Climent és el de Viladecans.
Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Aquest era el recorregut que podria fer incialment com prolongació de la L88 (Viladecans - St.Boi per St.Climent) per la BV-2004.
Aquesta última proposta (¿L73? St.Climent - St.Boi) podria fer un recorregut per St.Boi que també serveixi d'urbà. Per exemple, passant per Camps Blancs per rda.St.Ramon, pl.Catalunya i creuar pel casc antic (per exemple, c.Montevideo/Jaume I) fins l'estació. Pero no conec ben be aquells carrers per fer un recorregut factible.
Aquesta última proposta (¿L73? St.Climent - St.Boi) podria fer un recorregut per St.Boi que també serveixi d'urbà. Per exemple, passant per Camps Blancs per rda.St.Ramon, pl.Catalunya i creuar pel casc antic (per exemple, c.Montevideo/Jaume I) fins l'estació. Pero no conec ben be aquells carrers per fer un recorregut factible.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Millor que no, el recorregut de Montevideo no m'acaba de convençasag470 wrote:Aquest era el recorregut que podria fer incialment com prolongació de la L88 (Viladecans - St.Boi per St.Climent) per la BV-2004.
Aquesta última proposta (¿L73? St.Climent - St.Boi) podria fer un recorregut per St.Boi que també serveixi d'urbà. Per exemple, passant per Camps Blancs per rda.St.Ramon, pl.Catalunya i creuar pel casc antic (per exemple, c.Montevideo/Jaume I) fins l'estació. Pero no conec ben be aquells carrers per fer un recorregut factible.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Quan hi hagi el V5 serà una altra cosa, però ara mateix es una mè, alguna vegada que em toca anar de Pl.Cerdà a Pl.Sants trigo lo mateix amb bus enllaçant a Pl.Espanya que caminant, uns 20-25 minuts.sag470 wrote:Tan necessari és la conexió de Sants-Marina? Trobo que hi ha almenys alguna combinació amb la 109, i futura V5. El pitjor seria el servei, que seria insuficient a certes hores. Crec que hi ha moltes altres combinacions pitjor ateses.
El V5 cap amunt anirà molt bé, per Amadeu Oller i Olzinelles, cap avall ja serà una altra cosa, tindrà que anar per Moianès, igualment molt millor que per Pl.Espanya, encara que lo òptim seria que baixi per Jocs Florals i Amadeu Oller, a Jocs Florals només hi ha el problema de la 1ª curva, davant de Can Vies, però això s'arregla pujant la calçada, traient els pirulos, i si es necessari aquells 50m. desde la cruilla amb Finlandia fins just passada la curva es limita la velocitat a 10, de manera que el bus pugui ocupar tota l'amplada del carrer per girar, més enllà d'això cap problema i estalviaria uns quants minuts.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
No se, pero crec que actualment per anar de pl.Cerdà a pl.Sants és millor amb la 115 que anar per pl.Espanya.
Malauradament, la V5 no s'implantarà fins l'any que ve, com a mínim.
Malauradament, la V5 no s'implantarà fins l'any que ve, com a mínim.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
^^ El 115 ara passa per Pl.Cardà provisionalment per obres, però si s'agafa allà, quan arriba a Badal-Constitució es queda 10 minuts aturat. A sobre va cada 20-25 minuts,, lo que no el fa gaire viable.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Hola a tothom
Aquí us mostro com podria ser l'ampliació de la línia L77 arribant per Sant Feliu i l'Aeroport, (passant per Sant Just, Sant Joan Despí, Cornellà i Sant Boi)
Espero que us agradi.
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... KlDIrUEHe8
Aquí us mostro com podria ser l'ampliació de la línia L77 arribant per Sant Feliu i l'Aeroport, (passant per Sant Just, Sant Joan Despí, Cornellà i Sant Boi)
Espero que us agradi.
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... KlDIrUEHe8
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
[quote="Carlos González"]Hola a tothom
Aquí us mostro com podria ser l'ampliació de la línia L77 arribant per Sant Feliu i l'Aeroport, (passant per Sant Just, Sant Joan Despí, Cornellà i Sant Boi)
Espero que us agradi.
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... KlDIrUEHe8[/quot
Muy buena linea si así fuera... Tambien me imagino que debes de saber que se está ampliando la autovia del aeropuerto con nuevos accesos que agilizanrán la conexión con Sant boi para el 2016 y probablemente la Linea L77 modifique su recoorido urbano en ésta ciudad.
Aquí us mostro com podria ser l'ampliació de la línia L77 arribant per Sant Feliu i l'Aeroport, (passant per Sant Just, Sant Joan Despí, Cornellà i Sant Boi)
Espero que us agradi.
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... KlDIrUEHe8[/quot
Muy buena linea si así fuera... Tambien me imagino que debes de saber que se está ampliando la autovia del aeropuerto con nuevos accesos que agilizanrán la conexión con Sant boi para el 2016 y probablemente la Linea L77 modifique su recoorido urbano en ésta ciudad.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
No lo sabía Eduardo jejejejeje, si modifican el recorrido por Sant Boi, sería algo mejor la conexión de la L77Eduardo wrote:
Muy buena linea si así fuera... Tambien me imagino que debes de saber que se está ampliando la autovia del aeropuerto con nuevos accesos que agilizanrán la conexión con Sant boi para el 2016 y probablemente la Linea L77 modifique su recoorido urbano en ésta ciudad.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
-
- N7
- Posts: 323
- Joined: Friday 01/12/2006 18:22
- Location: R1
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Proposo allargar el 19 de Arc de Trionf a Moll Drassanes passant per Passeig Picasso, Est.França, Passeig Colón...
I alhora unir 40-41 ja que el 40 acaba a urquinaona i el 41 comença a pl.catalunya lo qual es una mica absurd o bé el 42 absorbeixi el 41.
I alhora unir 40-41 ja que el 40 acaba a urquinaona i el 41 comença a pl.catalunya lo qual es una mica absurd o bé el 42 absorbeixi el 41.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Abans la 19 arribava al Port Vell.fredebcnteatre wrote:Proposo allargar el 19 de Arc de Trionf a Moll Drassanes passant per Passeig Picasso, Est.França, Passeig Colón...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
La reducció de recorregut de la 19 va ser molt dura. No era un tram que anava buit. Per mi va ser un error. Podrian haver inaugurat la V17 fins la Barceloneta, en comte de Port Vell, que es mantindria amb la 19. La 40 va ser coherent la reducció, i potser seria bona idea integrar les 40 i 42 en una sola, ja que tan la zona de Bon Pastor i Trinitat es prestarà amb les V29 i V31. Per exemple, nova 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma per Trafalgar, Pere IV, Cantabria, Segre, St.Adrià, Caracas, Pg.Llorenç Serra, Pg.Sta.Coloma i Av.Banus, freqüència de 15min. Uniria principalment Verneda amb el centre, i rescatariem la antiga conexió de Santa Coloma i Sant Andreu.
La proposta de unir-les amb la 41, faria una línia molt llarga, amb un requeriment excesiu de torns. Només cal pensar que la 41 desapareixerà posiblement el proper any per la V9.
La proposta de unir-les amb la 41, faria una línia molt llarga, amb un requeriment excesiu de torns. Només cal pensar que la 41 desapareixerà posiblement el proper any per la V9.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Proposta de PACMA per portar bus a la prote de BCN
Fa molt temps que els gerents voluntaris de la protectora de Barcelona demanen un transport digne fins allà, ara només hi passa el bus del Tibidabo a les hores que obre el parc i a un preu desorbitat. Des de PACMA també ho proposem i voldria preguntar quina seria la millor opció, a 1ª vista sembla que el 119, ja que es el que deixa més prop. Amb un busito cada 30 min. va que xuta, només caldria posar 1 cotxe més. El problema es els festius, lo ideal es que restablissin el servei sencer pel Carmel (perque a sobre a Labèrnia ara no hi va ni el 86) però sino sempre podria anar només de Penitents a la prote, què us sembla, alguna idea millor?
Us deixo un mapa de situació marcant des d'on acaba actualment el 119 fins a la prote: https://www.google.es/maps/dir/''/Centr ... 41.4341715
Us deixo un mapa de situació marcant des d'on acaba actualment el 119 fins a la prote: https://www.google.es/maps/dir/''/Centr ... 41.4341715
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Captació potencial
Per començar, quantes persones hi van en un dia? Vull dir, amb independència del mitjà de transport.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Uns 40 o 50, repartits al llarg del dia.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Estamos hablando de la protectora que está a 100 metros de la Pl. del Dr. Andreu, al final de la Av. Tibidabo? Porque el 196 te deja ahí al lado, en la plaza, y pasa cada 15 minutos. Lo sé porque adopte mi gato ahí...
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Segons el mapa, està força més lluny, de fet des de el VallPark són 2,7 Km. Des d'on dius si fa no fa deu ser poc més d'1 Km més.Don Ramón wrote:Estamos hablando de la protectora que está a 100 metros de la Pl. del Dr. Andreu, al final de la Av. Tibidabo? Porque el 196 te deja ahí al lado, en la plaza, y pasa cada 15 minutos. Lo sé porque adopte mi gato ahí...
La idea del 119 és la més apropiada, però més que cada 30 minuts, la faria a la demanda per a no gastar combustible per no res. El sistema ja s'aplica en algunes línies de la AMB, així que aplicar-ho a TB no ha de ser res de l'altre món.
De totes maneres, l'A6 no passava per allà?
Ara mateix desconec si encara existeix aquesta línia (així com l'A7) o no
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Crec que hi ha dos posibilitats. Realitzar mitjaçant demanda amb la 119 o sino promocionar (i senyalitzar) la A6 que para en ambdos sentits (és integrada i para on la T2). La A6, com la A7, crec que deurien fer més expedicions per la tarda, i no acabar el servei a les 17.30. Tanmateix milloraria algunes de les seves parades a la muntanya, on les parades es mantenen a la carretera i el nuclis de població no queden atractius; com també aumentar les parades a Barcelona, i fer-se més cumplidor, perque moltes de les parades oficials no es realitzen (per exemple, la pg.Vall hebron 66 mai es realitza perque puja directament per Vallcarca). Una dada: de les 18 parades que fa la A6 a BArcelona, només estan senyalitzades la de Sant Medir direcció St.Cugat, la cruilla Tibidabo direcció Bcn i el terminal de Lesseps.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Acabo de mirar el mapa, y no, no es la protectora a la que yo me refiero. Ni sabía que ésta existía...Miquel wrote:Segons el mapa, està força més lluny, de fet des de el VallPark són 2,7 Km. Des d'on dius si fa no fa deu ser poc més d'1 Km més.Don Ramón wrote:Estamos hablando de la protectora que está a 100 metros de la Pl. del Dr. Andreu, al final de la Av. Tibidabo? Porque el 196 te deja ahí al lado, en la plaza, y pasa cada 15 minutos. Lo sé porque adopte mi gato ahí...
La idea del 119 és la més apropiada, però més que cada 30 minuts, la faria a la demanda per a no gastar combustible per no res. El sistema ja s'aplica en algunes línies de la AMB, així que aplicar-ho a TB no ha de ser res de l'altre món.
De totes maneres, l'A6 no passava per allà?
Ara mateix desconec si encara existeix aquesta línia (així com l'A7) o no
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
La A6 hi passa i hi para, la parada de fet es diu CAAC-Gossera: http://www.sarbus.com/PDFs/Linea_A6.pdf ... 8333fdc9f3 però només va 3 cops al dia, pot anar bé per si algú de Sant Cugat va just a aquesta hora però per anar des de Barcelona que es on va el gruix de gent com a mínim mínim es necessita cada hora. Lo de la demanda pot estar bé, com al Prat, però la senyal tindria que ser inversa, que detecti que no s'ha pitjat el botó i per tant no cal anar, perque així ante la duda (que l'hagin fet malbé) el bus que hi pugi.
També una altra opció es fusionar el 119 i el 111, els 2 van cada 1/2 hora i igualment només faria falta 1 cotxe més, així els del Vallès també tindrien un accés fàcil enllaçant a Vallvidrera.
També una altra opció es fusionar el 119 i el 111, els 2 van cada 1/2 hora i igualment només faria falta 1 cotxe més, així els del Vallès també tindrien un accés fàcil enllaçant a Vallvidrera.
Last edited by Ecomobisostrans on Saturday 25/07/2015 1:45, edited 1 time in total.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org