Avistaments curiosos de busos
-
- N2
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Avistat el 2709 a la V21 en direcció al Pg Marítim.
6740 a la 33
I ahir 247x NXB a la 33
I ahir 247x NXB a la 33
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Ahir a la tarda vaig veure un estàndard a la línia H6, concretament el 6915. Mal fet de que els posin en aquesta línia tenint en compte la gran quantitat de passatgers que transporta.
- Adolescent barceloní
- N9
Avui, Citaro articulat a la 60.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- TramviaBlau
- N6
Ahir vaig veure el 5417 a la sortida 10 de la ronda i baixant pel carrer Dr. Joaquin Albarrán a les 14.10 hores amb el retol "Servei Especial"; no anava ni mig ple i gairebé tots homes amb corbata. Algú sap de què anava la cosa???
-
- N6
Bona nit a tots:
El dijous 11/6/15 hi havia el 3100 a la 60.
I han aparegut en vàries ocasions els O405 de TCC al servei urbà de Sant Cugat del Vallès, concretament a la L9. Ara els fico per dates:
5/6/15: 604
9/6/15: 604 i 617
10/6/15: 605
11/6/15: 604
12/6/15: 616
El dijous 11/6/15 hi havia el 3100 a la 60.
I han aparegut en vàries ocasions els O405 de TCC al servei urbà de Sant Cugat del Vallès, concretament a la L9. Ara els fico per dates:
5/6/15: 604
9/6/15: 604 i 617
10/6/15: 605
11/6/15: 604
12/6/15: 616
Avui a la H12 el 1353.
- Albert Llauger
- N5
El passat dimecres vaig viatjar en aquest mateix bus a la H8 en plena hora punta del matí entre Jardins de la Indústria i Les Corts, com era d'esperar, anava a tope de gent i no admetia passatge a les parades de la Diagonal.sag470 wrote:Avui a la H12 el 1353.
Últimament a les línies de Zona H8, H12 i H16 és força freqüent veure diversos torns servits amb estàndards (segons em va dir un conductor, per avaries i problemes de fiabilitat dels 63xx), mentrestant, sempre que passo per davant de la cotxera de Ponent (2-3 cops per setmana), veig com mínim 5 o 6 62xx estacionats i diversos 60xx. Pensen tornar alguns 60xx i/o 62xx a Zona i acabar amb els problemes de manca d'articulats a la NXB o prefereixen tenir-los morts de fàstic a Ponent?
He tingut familiars ingressats a l'Hospital de Bellvitge amb finestra amb visió a Ponent i efectivament gran part del dia hi havia 60XX i 62XX aturats sense servei, no seria millor fer un traspàs?Albert Llauger wrote:El passat dimecres vaig viatjar en aquest mateix bus a la H8 en plena hora punta del matí entre Jardins de la Indústria i Les Corts, com era d'esperar, anava a tope de gent i no admetia passatge a les parades de la Diagonal.sag470 wrote:Avui a la H12 el 1353.
Últimament a les línies de Zona H8, H12 i H16 és força freqüent veure diversos torns servits amb estàndards (segons em va dir un conductor, per avaries i problemes de fiabilitat dels 63xx), mentrestant, sempre que passo per davant de la cotxera de Ponent (2-3 cops per setmana), veig com mínim 5 o 6 62xx estacionats i diversos 60xx. Pensen tornar alguns 60xx i/o 62xx a Zona i acabar amb els problemes de manca d'articulats a la NXB o prefereixen tenir-los morts de fàstic a Ponent?
Novetat a la B18
Avui el 614 és l'encarregat de dur a terme el servei de la B18.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Indicador lateral amb origen i destinació
L'altre dia vaig veure un Castrosua dels típics a la 67, que l'indicador BkB lateral (aquells petits del costat de la porta davantera), en comptes de mostrar únicament el nº de línia, mostrava el nº i l'origen i final de la línia. Com que evidentment no hi cap tot alhora, el text anava desplaçant-se.
Juraria que això no és habitual, o bé és que no m'hi he fixat mai gaire. No és ben bé un avistament curiós de bus, però.
Juraria que això no és habitual, o bé és que no m'hi he fixat mai gaire. No és ben bé un avistament curiós de bus, però.
Re: Indicador lateral amb origen i destinació
Això ho havia vist alguna vegada als articulats que feien la línia 17, tot i que no ho havia vist més des de que es va "extingir".Javi M wrote:L'altre dia vaig veure un Castrosua dels típics a la 67, que l'indicador BkB lateral (aquells petits del costat de la porta davantera), en comptes de mostrar únicament el nº de línia, mostrava el nº i l'origen i final de la línia. Com que evidentment no hi cap tot alhora, el text anava desplaçant-se.
Salutacions,
Oriol
Oriol
En efecte, sols ho duia el cotxe 3444 si no recordo malament, però ja fa uns anyets que no ho duu (després d'haver estat uns altres quants amb el bkb frontal indicant "Vall d'Hebron" i el lateral "Av. Jordà").oriolp13 wrote:Això ho havia vist alguna vegada als articulats que feien la línia 17, tot i que no ho havia vist més des de que es va "extingir".Javi M wrote:L'altre dia vaig veure un Castrosua dels típics a la 67, que l'indicador BkB lateral (aquells petits del costat de la porta davantera), en comptes de mostrar únicament el nº de línia, mostrava el nº i l'origen i final de la línia. Com que evidentment no hi cap tot alhora, el text anava desplaçant-se.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- res_publica
- N6
- Location: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha
Miquel wrote:En efecte, sols ho duia el cotxe 3444 si no recordo malament, però ja fa uns anyets que no ho duu (després d'haver estat uns altres quants amb el bkb frontal indicant "Vall d'Hebron" i el lateral "Av. Jordà").oriolp13 wrote:Això ho havia vist alguna vegada als articulats que feien la línia 17, tot i que no ho havia vist més des de que es va "extingir".Javi M wrote:L'altre dia vaig veure un Castrosua dels típics a la 67, que l'indicador BkB lateral (aquells petits del costat de la porta davantera), en comptes de mostrar únicament el nº de línia, mostrava el nº i l'origen i final de la línia. Com que evidentment no hi cap tot alhora, el text anava desplaçant-se.
Es el 1348, lo curioso es que primero muestra el número en grande y luego es barrido por el origen y final. Aunque hay un instante que se queda en negro.
Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.
No.
Suele pasar.
-
- N6
Ara que ho mencioneu, ahir mentre anava amb el 88, vaig veure un 17xx dels de la 39 a Ronda Litoral on el BkB lateral estava encès però no marcava la línia sinó que una espècie de frase (es veien lletres i bastant espai negre a sobre de la "frase" i a sota. Ho vaig veure de lluny per això no vaig veure el que posava...res_publica wrote:Es el 1348, lo curioso es que primero muestra el número en grande y luego es barrido por el origen y final. Aunque hay un instante que se queda en negro.Javi M wrote:L'altre dia vaig veure un Castrosua dels típics a la 67, que l'indicador BkB lateral (aquells petits del costat de la porta davantera), en comptes de mostrar únicament el nº de línia, mostrava el nº i l'origen i final de la línia. Com que evidentment no hi cap tot alhora, el text anava desplaçant-se.
Miquel wrote:En efecte, sols ho duia el cotxe 3444 si no recordo malament, però ja fa uns anyets que no ho duu (després d'haver estat uns altres quants amb el bkb frontal indicant "Vall d'Hebron" i el lateral "Av. Jordà").oriolp13 wrote:Això ho havia vist alguna vegada als articulats que feien la línia 17, tot i que no ho havia vist més des de que es va "extingir".Javi M wrote:L'altre dia vaig veure un Castrosua dels típics a la 67, que l'indicador BkB lateral (aquells petits del costat de la porta davantera), en comptes de mostrar únicament el nº de línia, mostrava el nº i l'origen i final de la línia. Com que evidentment no hi cap tot alhora, el text anava desplaçant-se.
A més del 3444, també ho van dur altres de numeració alta 3451-3461, tot i que en alguns va ser efímer. També ho duien els 6710-6719 al principi, no va durar gaire. Tant els 34xx com els 67xx, ho duien als indicadors lateral i el del darrera.
Tornant al tema del fil, avui 1300 i 1706 a la H8.
Volem un museu del transport a Barcelona!!!
-
- N6
Ahir 1366 a la H12, 6704 a la 7 i 325 i 605 a la B25.
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Avistaments de fa uns minuts. El 255 de Castellà a la 710, i el 670 a la 450 en l'últim torn, amb pràcticament 20 minuts de retard.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a