Jo he usat el metro cada dia i pocs cops he tingut problemes.
Diguem-ne que de les afores al centre la temperatura dins el tren (els de L3) és agradable. El problema arriba quan el tren es posa a la línia del GMB, aquestes estacions són excessivament caloroses (Catalunya L3 aquests dies era un infern) i si el tren te gaire temps les portes obertes la fresca desapareix. Si es un cas puntual rai, però si fa parades llargues el tren no es refresca ni a la de tres, i no es cosa de l'aire acondicionat. El tren es refresca quan ja va perdent passatge i s'allunya del centre.
Amb L4 més del mateix, no he tingut cap problema ni amb 9000's ni amb 2100. L'afluència de passatge a la zona de Passeig de Gràcia fa que es noti menys, però a la que baixen a la zona de mar, el tren es refresca altre cop força bé.
Amb els 5000 de L5, no he viscut cap problema amb l'aire que jo recordi, però quan el tren arriba a petar de gent a Diagonal si que es nota poc, però després anant cap a Cornellà s'hi està de conya.
I L1, els cops que l¡he utilitzat doncs li veig el mateix problema que a la L3 però agreujat, en especial en el tram entre Plaça de Sants i Sant Andreu. Generalment les distàncies entre estacions són més curtes, el tren està menys temps climatitzant-se (a banda de que són més grans), i a sobre, en diverses estacions s'obren les portes pels dos costats, per tant la fresca del tren desapareix en un tres i no res.
Aquest any, jo l'única incidència amb l'aire acondicionat que he tingut ha estat amb un 2000 en el primer trimestre de l'any. El tren no duia l'aire encès i la calor es notava força (i també el silenci).