Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
En el meu panell surt una etiqueta de l'empresa A.S.E.L http://www.asel.es/. Si desmuntes la tapa, a dins hi ha una entrada per connectar un cable ethernet.
Vaig connectar una adaptador de 24 Vdc i tot el que vaig aconseguir va il•luminar un led i prou.
El cable ethernet que comentes es molt probable que sigui el port serie. Alguns dispositius com routers cisco o nokia (si, un router nokia) porten aquest tipus d¡entrada. Dubto molt que aquests panells siguin per TCP/IP
Si només s'encen un led pot ser correcte i més si l'ultima destinació va ser anant amb retol apagat... Se li ha ¡enviar l¡informació al Panell.
programador.jpg (35742 bytes)
Fotografias de la UT-111.14 de Ferrocarriles de la Generalitat de Catalunya (España). Con el programador RCT-111.
Photograph of the UT-111.14 of Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (Spain). With the programator RCT-111.
Linia Catalunya
Photo by Raimon Casas <raimon@cmc.albatros-sl.es>
tornaven a haver plaques de bogies en venda, suposo que a mida que desmunten, aniràn apareixen més articles (o bé algú ha renunciat en haver-se de desplaçar a recollir-ho)
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Al seu dia vaig veure la peli al cine i a la dona i al meu amic els hi vaig comentar que era un 111 de FGC.
La veritat es que no sabia qui havia comprat aquest tren de FGC.