Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
En el cas de Praga, els tramvies passen pel bell mig de la Náměstí Republiky, una de les places més importants de la capital txeca. I creuen la Václavské Náměstí (que ve sent com la Rambla, amb molta gent), sense cap semàfor, únicament amb la campana.
Per cert, per acabar l'off-topic... hi ha algun fil dedicat als tramvies a Europa? De no ser així, se'n podria crear un i comentar les característiques de cada xarxa, si us sembla bé.
Per cert, per acabar l'off-topic... hi ha algun fil dedicat als tramvies a Europa? De no ser així, se'n podria crear un i comentar les característiques de cada xarxa, si us sembla bé.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Norma 11
Ah, el cercador...Adolescent barceloní wrote:Per cert, per acabar l'off-topic... hi ha algun fil dedicat als tramvies a Europa? De no ser així, se'n podria crear un i comentar les característiques de cada xarxa, si us sembla bé.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Los tranvías de Milán son legendarios, con sus Ventotto aún pululando tan felices por la ciudad. Pensaba que era la única red de tranvías que se conservó en Italia, y que era una rara avis tipo Toronto, San Francisco, Blackpool... También sabía que había algún que otro trolebús en Italia, pero tampoco sabía que eran tantos. No te acostarás sin saber una cosa más.Sagrerenc wrote:Una precisió: a Itàlia també s'han mantingut moltes xarxes de tramvia (Milano, Torino, Napoli) i troleibús (Milano, Bologna, La Spezia, Sanremo, Parma, Modena, Napoli, Ancona, Cagliari...).
También es verdad, en realidad lo que dije yo es válido solo para ciudades un poco más grandes, o con Metro. En Francia hay un montón de redes de tranvía de segunda generación, yo creo que más que en ningún otro país, y muchas en ciudades pequeñas sin Metro.Sagrerenc wrote:Depèn de la mida de la ciutat. A París, Madrid o Barcelona els tramvies serveixen zones perifèriques. A ciutats no tan grans com València, Lió, Marsella o Tolosa entren al centre de la ciutat com a complement del metro, en eixos de menor demanda. I en ciutats més petites (Estrasburg, Bordeus, Nantes) el tram és el transport principal de l'aglomeració.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Ada Colau licitara las obras del tranvía por la Diagonal este mes de Septiembre.
http://trenpassio.weebly.com/notiacutec ... est-mandat
http://trenpassio.weebly.com/notiacutec ... est-mandat
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Ja era hora!!!
http://www.aldia.cat/catalunya/noticia- ... 20151.html
Mas es compromet amb Colau a "treballar conjuntament" per unir el tramvia per la Diagonal
http://www.aldia.cat/catalunya/noticia- ... 20151.html
Mas es compromet amb Colau a "treballar conjuntament" per unir el tramvia per la Diagonal
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
CiU de Barcelona critica l'acord entre Mas i Colau per unir els tramvies per la Diagonal
El grup liderat per Trias recorda que la consulta del 2010 va rebutjar aquest opció i reitera la seva aposta pel bus elèctric i per fer arribar la L9 a la Zona Franca
ARA Barcelona Actualitzada el 30/07/2015 18:04
http://www.ara.cat/politica/Xavier_Tria ... 59848.html
El grup liderat per Trias recorda que la consulta del 2010 va rebutjar aquest opció i reitera la seva aposta pel bus elèctric i per fer arribar la L9 a la Zona Franca
ARA Barcelona Actualitzada el 30/07/2015 18:04
http://www.ara.cat/politica/Xavier_Tria ... 59848.html
jaezcurra wrote:CiU de Barcelona critica l'acord entre Mas i Colau per unir els tramvies per la Diagonal [...]
i reitera la seva aposta pel bus elèctric [...]
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Amb tota la humilitat, per què és progressista fer un tramvia per la Diagonal, i no ho és posar un autobús elèctric ?
Jo no sóc anti-tramvia, però crec que no té sentit el pas per la Diagonal
- Entre Verdaguer i Francesc Macià no hi cap (de Glòries a Verdaguer en podríem parlar)
- La consulta sobre la reforma de la Diagonal, va deixar clar que no es volia canviar la Diagonal de manera dràstica, que és l'única manera que permetria implantar el tramvia
I què fem amb els extrems?
- El Trambaix s'ha de continuar com a mínim fins al metro d'Urgell i, òptimament, fins a l'estació de Sants
- El Trambesós ... crec que s'ha de desmuntar
--- Glories - Sant Adrià ve cobert pel 7 (sí, s'ha d'allargar una mica més)
--- Glòries - Ciutadella... directament és inútil. Perdó, no es justifica un tramvia per una ocupació d'un bus senzill
--- Glòries - Gorg, solapat amb el H12
(treballo a Glòries i a les 8:00 tots els tramvies passen amb 20-30 persones...)
Jo no sóc anti-tramvia, però crec que no té sentit el pas per la Diagonal
- Entre Verdaguer i Francesc Macià no hi cap (de Glòries a Verdaguer en podríem parlar)
- La consulta sobre la reforma de la Diagonal, va deixar clar que no es volia canviar la Diagonal de manera dràstica, que és l'única manera que permetria implantar el tramvia
I què fem amb els extrems?
- El Trambaix s'ha de continuar com a mínim fins al metro d'Urgell i, òptimament, fins a l'estació de Sants
- El Trambesós ... crec que s'ha de desmuntar
--- Glories - Sant Adrià ve cobert pel 7 (sí, s'ha d'allargar una mica més)
--- Glòries - Ciutadella... directament és inútil. Perdó, no es justifica un tramvia per una ocupació d'un bus senzill
--- Glòries - Gorg, solapat amb el H12
(treballo a Glòries i a les 8:00 tots els tramvies passen amb 20-30 persones...)
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
I dale!!! Que la consulta NO va deixar RES clar. La gent estava EN CONTRA de la consulta pel fet de fer-ho en temps de crisi i perquè molts creien que era una cortina de fum davant els problemes de la ciutat, pero la majoria de la gent no va votar en contra de reformar la Diagonal.Oriolix wrote:Amb tota la humilitat, per què és progressista fer un tramvia per la Diagonal, i no ho és posar un autobús elèctric ?
Jo no sóc anti-tramvia, però crec que no té sentit el pas per la Diagonal
- Entre Verdaguer i Francesc Macià no hi cap (de Glòries a Verdaguer en podríem parlar)
- La consulta sobre la reforma de la Diagonal, va deixar clar que no es volia canviar la Diagonal de manera dràstica, que és l'única manera que permetria implantar el tramvia
I abans de dir banajades, no seria millor ampliar-lo cap a zones intermodals? No se, així ràpid em venen al cap les ampliacions Ciutadella-Drassanes o WTC, Estació de Sant Adrià-Badalona Centre, Glòries-Arc de Triomf o Urquinaona... i per suposat connectar el Trambesòs amb el Trambaix, creant intercanviadors amb el metro a la majoria del traçat.Oriolix wrote: I què fem amb els extrems?
- El Trambaix s'ha de continuar com a mínim fins al metro d'Urgell i, òptimament, fins a l'estació de Sants
- El Trambesós ... crec que s'ha de desmuntar
--- Glories - Sant Adrià ve cobert pel 7 (sí, s'ha d'allargar una mica més)
--- Glòries - Ciutadella... directament és inútil. Perdó, no es justifica un tramvia per una ocupació d'un bus senzill
--- Glòries - Gorg, solapat amb el H12
(treballo a Glòries i a les 8:00 tots els tramvies passen amb 20-30 persones...)
Salut!
#volemL9
#volemL9
Un tranvía le da mil millones de patadas a los autobuses.
Pues se hace algo para que quepa. La verdad es que no conozco la zona pero la verdad es que cabe todo. Si es difícil, pues se hacen pequeños cambios para que quepan las cosas.Oriolix wrote:- Entre Verdaguer i Francesc Macià no hi cap (de Glòries a Verdaguer en podríem parlar)
Por ejemplo, la B5 de la TUSGSAL iba con microbuses, pero necesitaba que los autobuses sean más grandes. Se acondicionó sólo lo que se necesitaba (cruces de calles y otros elementos de éstas) y ya está.
Hombre, no hace falta hacer "mega-cambios" para meter un tranvía.Oriolix wrote:- La consulta sobre la reforma de la Diagonal, va deixar clar que no es volia canviar la Diagonal de manera dràstica, que és l'única manera que permetria implantar el tramvia
Se propuso aquí un ramal que iba a la Estació de Sants.Oriolix wrote:I què fem amb els extrems?
- El Trambaix s'ha de continuar com a mínim fins al metro d'Urgell i, òptimament, fins a l'estació de Sants
Oriolix wrote:- El Trambesós ... crec que s'ha de desmuntar
Mejor decirlo al revés, no? "Glòries - Fòrum vé cobert pel tramvia, el 7 fora."Oriolix wrote:--- Glories - Sant Adrià ve cobert pel 7 (sí, s'ha d'allargar una mica més)
Mejor vayamos a lo más seguro, que son los tranvías. Más espacio, más asientos, más comodidad.Oriolix wrote:--- Glòries - Ciutadella... directament és inútil. Perdó, no es justifica un tramvia per una ocupació d'un bus senzill
--- Glòries - Gorg, solapat amb el H12
Buf... ¡El H12 tiene más peligro que el bautizo de un gremlin! Y después que el H12 termina en la parada de Besòs del tranvía.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Un tranvía le da mil millones de patadas a los autobuses
¿Cómo que no?Renfe445 wrote:Hombre, no hace falta hacer "mega-cambios" para meter un tranvía.Oriolix wrote:- La consulta sobre la reforma de la Diagonal, va deixar clar que no es volia canviar la Diagonal de manera dràstica, que és l'única manera que permetria implantar el tramvia
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
De BTV Notícies, comentaris encertats:
Comentaris
3 | arnau / 31.07.2015 / 09:41
Va ser el sr. Trias qui var fer incloura la 3º proposta, NO FER RES.
Per fer inoperant la consulta popular.
Tot va ser una trampa per fe caure el alcalde Hereu.
2 | emprenyat / 31.07.2015 / 00:07
Per no parlar de la NO CONSULTA que el govern del senyor Trias no van fer quan van tirar pel dret en la seva reforma de la Diagonal entre Francesc Macià i Passeig de Gràcia només comptant amb els comerciants d’aquesta part i sense consens entre la ciutadania i les associacions de veîns. I ara el resultat es que la Diagonal està col.lapsada dia si dia i dia també i els carrils laterals son una ratonera encara mes gran del que ja era.
1 | Freddick / 30.07.2015 / 20:47
El 80% va castigar al govern del PSC de llavors i va dir no a bulevard o rambla que eren les dues propostes fetes i no es parlava de tranvia, si no que era part de les dues opcions A o B pero no es va dir no al tranvia si no a les propostes globalizades de aquella consulta.
Fem una consulta unicament sobre tranvia, aviam que surt.
Comentaris
3 | arnau / 31.07.2015 / 09:41
Va ser el sr. Trias qui var fer incloura la 3º proposta, NO FER RES.
Per fer inoperant la consulta popular.
Tot va ser una trampa per fe caure el alcalde Hereu.
2 | emprenyat / 31.07.2015 / 00:07
Per no parlar de la NO CONSULTA que el govern del senyor Trias no van fer quan van tirar pel dret en la seva reforma de la Diagonal entre Francesc Macià i Passeig de Gràcia només comptant amb els comerciants d’aquesta part i sense consens entre la ciutadania i les associacions de veîns. I ara el resultat es que la Diagonal està col.lapsada dia si dia i dia també i els carrils laterals son una ratonera encara mes gran del que ja era.
1 | Freddick / 30.07.2015 / 20:47
El 80% va castigar al govern del PSC de llavors i va dir no a bulevard o rambla que eren les dues propostes fetes i no es parlava de tranvia, si no que era part de les dues opcions A o B pero no es va dir no al tranvia si no a les propostes globalizades de aquella consulta.
Fem una consulta unicament sobre tranvia, aviam que surt.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Sobre l'«acord» entre Colau i Mas per estudiar la unió de les dues xarxes de tramvia per la diagonal, no sé què pensar.
1.- Opció pessimista: Napoleó Bonaparte digué: «Si vols que una cosa es faci, encarrega-ho a una persona; si vols que una cosa no es faci, encarrega-ho a un comitè».
2.- Opció optimista: al final s'ha imposat la lògica que la distància més curta entre dos punts és la línia recta que els uneix.
Salut !!
1.- Opció pessimista: Napoleó Bonaparte digué: «Si vols que una cosa es faci, encarrega-ho a una persona; si vols que una cosa no es faci, encarrega-ho a un comitè».
2.- Opció optimista: al final s'ha imposat la lògica que la distància més curta entre dos punts és la línia recta que els uneix.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
¿Por qué hay que hacer cambios a lo grande?Fran-Ikarus wrote:¿Cómo que no?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re:
Home, per fer passar el tramvia per la Diagonal suposa una gran reforma de l'avinguda. Les obres per fer passar un tramvia per qualsevol lloc no es redueixen a arreglar una vorera i poc més....Renfe445 wrote:¿Por qué hay que hacer cambios a lo grande?Fran-Ikarus wrote:¿Cómo que no?
Salutacions,
Oriol
Oriol
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Re:
Que jo sàpiga posar un tramvia exigeix posar uns rails i una catenària. Fins i tot en alguns llocs ni tan sols catenària.oriolp13 wrote:Home, per fer passar el tramvia per la Diagonal suposa una gran reforma de l'avinguda. Les obres per fer passar un tramvia per qualsevol lloc no es redueixen a arreglar una vorera i poc més....
Això és una gran obra?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
¿Pa qué hacer tanto?
Eso mismo digo yo.wefer wrote:Que jo sàpiga posar un tramvia exigeix posar uns rails i una catenària. Fins i tot en alguns llocs ni tan sols catenària.
Això és una gran obra?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Per cert, el Trias acaba de presentar l'autobús que vol per la Diagonal:
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT