Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by Renfe451 »

bigcoaster wrote:És més, tots els aves transfronterers són AVEs sèrie 100 excepte el Barcelona-Paris que és serveix amb TGV Dasye, si no vaig errat.
Recentment han canviat el material que presta el servei TGV a París, i ja no són Dasye, ho fan amb els nous Euroduplex, o dit d'un altra manera, els TGV 2N2.
User avatar
bigcoaster
N8
N8
Posts: 953
Joined: Sunday 12/04/2015 16:50

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by bigcoaster »

Renfe451 wrote:
bigcoaster wrote:És més, tots els aves transfronterers són AVEs sèrie 100 excepte el Barcelona-Paris que és serveix amb TGV Dasye, si no vaig errat.
Recentment han canviat el material que presta el servei TGV a París, i ja no són Dasye, ho fan amb els nous Euroduplex, o dit d'un altra manera, els TGV 2N2.
Ho desconeixia, però pel que veig són iguals no? O són els que van amb colors vermells i blancs? (http://p8.storage.canalblog.com/84/20/9 ... 1693_o.jpg? Bé, per dins sembla que són iguals, o sigui que no canvia l'experiència ni el servei. Per cert, se sap perquè han fet aquest canvi?
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Back to topic!

Post by Guigui »

Cenyiu-vos al tema, si us plau.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by Renfe451 »

bigcoaster wrote:Ho desconeixia, però pel que veig són iguals no? O són els que van amb colors vermells i blancs? (http://p8.storage.canalblog.com/84/20/9 ... 1693_o.jpg? Bé, per dins sembla que són iguals, o sigui que no canvia l'experiència ni el servei. Per cert, se sap perquè han fet aquest canvi?
Demano disculpes, i amb aquesta resposta dono per tancat l'off-topic definitivament.

L'SNCF en el seu moment va demanar 10 combois TGV 2N2 tritensió per poder circular a les línies espanyoles. Sí que és cert que si es veu des de fora, es notarà poc, per exemple en els teleindicadors, ja que en els TGV 2N2 són de LED. La imatge que poses, correspon a la decoració anomenada "Carmillon" que l'SNCF està aplicant a la majoria dels seus trens, però aquí per desgràcia de moment no els veurem, ja que se'ls aplica als TGV que només circulen per el territori francès. Aquí els TGV circulen amb els colors "Atlantique" (blau). Els nous Euroduplex no són res més que una evolució del seu predecessor, el Dasye i està totalment homologat amb els sistemes espanyols de seguretat per poder circular per Espanya.

Ara sí, :topic siusplau!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Suïcidi en un Shinkansen amb conseqüències greus

Post by Guigui »

Un home es cala foc al tren bala de Japó

El suïcida i una passatgera han mort. Hi ha una vintena de ferits i la línia d'alta velocitat entre Tòquio i Osaka s'ha hagut d'interrompre durant tres hores

http://www.ara.cat/mon/home-immola-tren ... 61563.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Incidències a RENFE i FGC

Post by Renfe451 »

No sé si posar-ho aquí, ja que aquest servei discorre per territori català. Un S100 s'ha incendiat a l'altura de Lunel quan cobria el servei Marsella-Madrid. 250 passatgers han tingut que ser evacuats.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by UT440_132M »

El 022 concretament, una antiga branca Euromed. Veient el seu estat, trigarà dies a tornar a circular. S'ha incendiat la motriu postetrior, i una part de l'últim cotxe.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by Renfe451 »

UT440_132M wrote:El 022 concretament, una antiga branca Euromed. Veient el seu estat, trigarà dies a tornar a circular. S'ha incendiat la motriu postetrior, i una part de l'últim cotxe.
Esperem que es pugui reparar... :(
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by wefer »

Image

Image

Els francesos ja comencen a saber què significa tenir trens de Renfe circulant per les seves vies :|
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by Renfe451 »

wefer wrote:Els francesos ja comencen a saber què significa tenir trens de Renfe circulant per les seves vies :|
I el pitjor es que és el segon incident d'un S-100 en territori gal, hem de recordar que el setembre del passat 2014, un altre AVE va xocar contra un TGV a l'estació de Marseille-Saint Charles, per sort no va ser greu. Però resulta força estrany i alhora curiós que els S-100 hagin tingut més problemes a França que no pas a Espanya.
Intercanviador
N4
N4
Posts: 57
Joined: Saturday 28/07/2012 23:56

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by Intercanviador »

Podem ironitzar amb les incidéncies dels trens de Renfe a França... però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa! (I, potser per això -digueu-me malpensat- és l'únic material d'alta velocitat de Renfe homologat per a circular per vies franceses, quan a hores d'ara Renfe disposa de material més modern).
Si això li hagués passat a un tren de Talgo o de CAF (o de Siemens), segur que els francesos ho haguessin aprofitat per a desacreditar la tecnologia estrangera.
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by fgc113 »

Renfe451 wrote:
wefer wrote:Els francesos ja comencen a saber què significa tenir trens de Renfe circulant per les seves vies :|
I el pitjor es que és el segon incident d'un S-100 en territori gal, hem de recordar que el setembre del passat 2014, un altre AVE va xocar contra un TGV a l'estació de Marseille-Saint Charles, per sort no va ser greu. Però resulta força estrany i alhora curiós que els S-100 hagin tingut més problemes a França que no pas a Espanya.
El tercer, un altre s-100 es va cremar també a Marsella.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by ortegote »

Yo me atrevo a decir que es la chapuza que les instalaron para la corriente en el tramo convencional de Le Solier y Marsella o Tolouse.

España debio comprar los AVE nuevos para la linea Barcelona Paris (calla que no habia dinero) y ahora la ministra dice que van a comprar AVES nuevos (vaya ahora si hay dinero)
Saludos.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Francés tenía que ser...

Post by Renfe445 »

Intercanviador wrote:però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa!
Cada vez tengo más temores sobre la tecnología francesa... :twisted: :twisted: :twisted:
User avatar
Don Ramón
N8
N8
Posts: 1194
Joined: Tuesday 25/11/2014 22:22
Location: Sant Martí de Provençals

Re: Francés tenía que ser...

Post by Don Ramón »

Renfe445 wrote:
Intercanviador wrote:però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa!
Cada vez tengo más temores sobre la tecnología francesa... :twisted: :twisted: :twisted:
Te rebato esto con nuestros tranvías, que tienen 10 años y están todos como nuevos, ni el plástico les suena.


Dicho lo cual, yo creo que es más cosa de las tecnologías más recientes. El otro día petó una 113 en Les Fonts, ahora ésto, las líneas L9 y L10 cerradas en verano... parece que todo lo más nuevo es lo que más falla...
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Francés tenía que ser...

Post by Renfe445 »

Don Ramón wrote:Te rebato esto con nuestros tranvías, que tienen 10 años y están todos como nuevos, ni el plástico les suena.
Eso, eso, eso...
Don Ramón wrote:Dicho lo cual, yo creo que es más cosa de las tecnologías más recientes. El otro día petó una 113 en Les Fonts, ahora ésto, las líneas L9 y L10 cerradas en verano... parece que todo lo más nuevo es lo que más falla...
En eso sí que estoy de acuerdo.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Francés tenía que ser...

Post by Renfe451 »

Renfe445 wrote:
Intercanviador wrote:però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa!
Cada vez tengo más temores sobre la tecnología francesa... :twisted: :twisted: :twisted:
Dir això és relativament no tenir ni idea. Només donaré una dada, gràcies a aquesta tecnologia de la qual deriven els S-100 (recordo que estan basats en el TGV Atlantique), els TGV des de la seva posada en servei l'any 1981, no han patit ni un sol accident important en tota la seva història, de lleus n'hi han hagut, sí, però de magnitud més greu a l'estil de l'ICE d'Eschede o de l'Alvia de Santiago cap ni un. Si d'alguna cosa és ben valorat el TGV pels francesos (i també per la resta del món) és sobretot per la seva seguretat i fiabilitat.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by wefer »

Si ho he entès bé la qüestió és que:
  1. Mai havia passat res en 20 anys.
  2. Fa un parell d'anys se'ls van afegir equips de 1.500 V
  3. Des que munten els equips a 1.500 V han cremat tres trens i precisament circulant a 1.500 V
Ejem... o és molta casualitat o l'origen del problema és clar. A més, si és així cal exigir que es retirin aquests trens fins que no es solucioni el problema
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by fgc113 »

wefer wrote: [*]Des que munten els equips a 1.500 V han cremat tres trens i precisament circulant a 1.500 V[/list]
Realment només es van cremar dos, l'altre va xocar anb un TGV a Marsella fent maniobres.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by albe6 »

El tercer incendi suposo que es el de les 2 252 a Le Soler, a la zona del canvi de tensió
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”