Recentment han canviat el material que presta el servei TGV a París, i ja no són Dasye, ho fan amb els nous Euroduplex, o dit d'un altra manera, els TGV 2N2.bigcoaster wrote:És més, tots els aves transfronterers són AVEs sèrie 100 excepte el Barcelona-Paris que és serveix amb TGV Dasye, si no vaig errat.
Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Ho desconeixia, però pel que veig són iguals no? O són els que van amb colors vermells i blancs? (http://p8.storage.canalblog.com/84/20/9 ... 1693_o.jpg? Bé, per dins sembla que són iguals, o sigui que no canvia l'experiència ni el servei. Per cert, se sap perquè han fet aquest canvi?Renfe451 wrote:Recentment han canviat el material que presta el servei TGV a París, i ja no són Dasye, ho fan amb els nous Euroduplex, o dit d'un altra manera, els TGV 2N2.bigcoaster wrote:És més, tots els aves transfronterers són AVEs sèrie 100 excepte el Barcelona-Paris que és serveix amb TGV Dasye, si no vaig errat.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Back to topic!
Cenyiu-vos al tema, si us plau.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Demano disculpes, i amb aquesta resposta dono per tancat l'off-topic definitivament.bigcoaster wrote:Ho desconeixia, però pel que veig són iguals no? O són els que van amb colors vermells i blancs? (http://p8.storage.canalblog.com/84/20/9 ... 1693_o.jpg? Bé, per dins sembla que són iguals, o sigui que no canvia l'experiència ni el servei. Per cert, se sap perquè han fet aquest canvi?
L'SNCF en el seu moment va demanar 10 combois TGV 2N2 tritensió per poder circular a les línies espanyoles. Sí que és cert que si es veu des de fora, es notarà poc, per exemple en els teleindicadors, ja que en els TGV 2N2 són de LED. La imatge que poses, correspon a la decoració anomenada "Carmillon" que l'SNCF està aplicant a la majoria dels seus trens, però aquí per desgràcia de moment no els veurem, ja que se'ls aplica als TGV que només circulen per el territori francès. Aquí els TGV circulen amb els colors "Atlantique" (blau). Els nous Euroduplex no són res més que una evolució del seu predecessor, el Dasye i està totalment homologat amb els sistemes espanyols de seguretat per poder circular per Espanya.
Ara sí, siusplau!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Suïcidi en un Shinkansen amb conseqüències greus
Un home es cala foc al tren bala de Japó
El suïcida i una passatgera han mort. Hi ha una vintena de ferits i la línia d'alta velocitat entre Tòquio i Osaka s'ha hagut d'interrompre durant tres hores
http://www.ara.cat/mon/home-immola-tren ... 61563.html
El suïcida i una passatgera han mort. Hi ha una vintena de ferits i la línia d'alta velocitat entre Tòquio i Osaka s'ha hagut d'interrompre durant tres hores
http://www.ara.cat/mon/home-immola-tren ... 61563.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Incidències a RENFE i FGC
No sé si posar-ho aquí, ja que aquest servei discorre per territori català. Un S100 s'ha incendiat a l'altura de Lunel quan cobria el servei Marsella-Madrid. 250 passatgers han tingut que ser evacuats.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
El 022 concretament, una antiga branca Euromed. Veient el seu estat, trigarà dies a tornar a circular. S'ha incendiat la motriu postetrior, i una part de l'últim cotxe.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Esperem que es pugui reparar...UT440_132M wrote:El 022 concretament, una antiga branca Euromed. Veient el seu estat, trigarà dies a tornar a circular. S'ha incendiat la motriu postetrior, i una part de l'últim cotxe.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Els francesos ja comencen a saber què significa tenir trens de Renfe circulant per les seves vies
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
I el pitjor es que és el segon incident d'un S-100 en territori gal, hem de recordar que el setembre del passat 2014, un altre AVE va xocar contra un TGV a l'estació de Marseille-Saint Charles, per sort no va ser greu. Però resulta força estrany i alhora curiós que els S-100 hagin tingut més problemes a França que no pas a Espanya.wefer wrote:Els francesos ja comencen a saber què significa tenir trens de Renfe circulant per les seves vies
-
- N4
- Posts: 57
- Joined: Saturday 28/07/2012 23:56
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Podem ironitzar amb les incidéncies dels trens de Renfe a França... però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa! (I, potser per això -digueu-me malpensat- és l'únic material d'alta velocitat de Renfe homologat per a circular per vies franceses, quan a hores d'ara Renfe disposa de material més modern).
Si això li hagués passat a un tren de Talgo o de CAF (o de Siemens), segur que els francesos ho haguessin aprofitat per a desacreditar la tecnologia estrangera.
Si això li hagués passat a un tren de Talgo o de CAF (o de Siemens), segur que els francesos ho haguessin aprofitat per a desacreditar la tecnologia estrangera.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
El tercer, un altre s-100 es va cremar també a Marsella.Renfe451 wrote:I el pitjor es que és el segon incident d'un S-100 en territori gal, hem de recordar que el setembre del passat 2014, un altre AVE va xocar contra un TGV a l'estació de Marseille-Saint Charles, per sort no va ser greu. Però resulta força estrany i alhora curiós que els S-100 hagin tingut més problemes a França que no pas a Espanya.wefer wrote:Els francesos ja comencen a saber què significa tenir trens de Renfe circulant per les seves vies
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Yo me atrevo a decir que es la chapuza que les instalaron para la corriente en el tramo convencional de Le Solier y Marsella o Tolouse.
España debio comprar los AVE nuevos para la linea Barcelona Paris (calla que no habia dinero) y ahora la ministra dice que van a comprar AVES nuevos (vaya ahora si hay dinero)
Saludos.
España debio comprar los AVE nuevos para la linea Barcelona Paris (calla que no habia dinero) y ahora la ministra dice que van a comprar AVES nuevos (vaya ahora si hay dinero)
Saludos.
Francés tenía que ser...
Cada vez tengo más temores sobre la tecnología francesa...Intercanviador wrote:però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Francés tenía que ser...
Te rebato esto con nuestros tranvías, que tienen 10 años y están todos como nuevos, ni el plástico les suena.Renfe445 wrote:Cada vez tengo más temores sobre la tecnología francesa...Intercanviador wrote:però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa!
Dicho lo cual, yo creo que es más cosa de las tecnologías más recientes. El otro día petó una 113 en Les Fonts, ahora ésto, las líneas L9 y L10 cerradas en verano... parece que todo lo más nuevo es lo que más falla...
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: Francés tenía que ser...
Eso, eso, eso...Don Ramón wrote:Te rebato esto con nuestros tranvías, que tienen 10 años y están todos como nuevos, ni el plástico les suena.
En eso sí que estoy de acuerdo.Don Ramón wrote:Dicho lo cual, yo creo que es más cosa de las tecnologías más recientes. El otro día petó una 113 en Les Fonts, ahora ésto, las líneas L9 y L10 cerradas en verano... parece que todo lo más nuevo es lo que más falla...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Francés tenía que ser...
Dir això és relativament no tenir ni idea. Només donaré una dada, gràcies a aquesta tecnologia de la qual deriven els S-100 (recordo que estan basats en el TGV Atlantique), els TGV des de la seva posada en servei l'any 1981, no han patit ni un sol accident important en tota la seva història, de lleus n'hi han hagut, sí, però de magnitud més greu a l'estil de l'ICE d'Eschede o de l'Alvia de Santiago cap ni un. Si d'alguna cosa és ben valorat el TGV pels francesos (i també per la resta del món) és sobretot per la seva seguretat i fiabilitat.Renfe445 wrote:Cada vez tengo más temores sobre la tecnología francesa...Intercanviador wrote:però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Si ho he entès bé la qüestió és que:
- Mai havia passat res en 20 anys.
- Fa un parell d'anys se'ls van afegir equips de 1.500 V
- Des que munten els equips a 1.500 V han cremat tres trens i precisament circulant a 1.500 V
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Realment només es van cremar dos, l'altre va xocar anb un TGV a Marsella fent maniobres.wefer wrote: [*]Des que munten els equips a 1.500 V han cremat tres trens i precisament circulant a 1.500 V[/list]
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
El tercer incendi suposo que es el de les 2 252 a Le Soler, a la zona del canvi de tensió