Violència al ferrocarril
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Violència al ferrocarril
Renfe denuncia quatre joves per agredir un guàrdia de seguretat en un tren a Reus
Els nois van propinar diversos cops de puny a l'agent i després d'aturar el comboi van fugir corrents¡
http://www.ara.cat/societat/Renfe-denun ... 60404.html
Els nois van propinar diversos cops de puny a l'agent i després d'aturar el comboi van fugir corrents¡
http://www.ara.cat/societat/Renfe-denun ... 60404.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Albert Llauger
- N5
- Posts: 129
- Joined: Friday 11/10/2013 13:18
- Location: Barcelona (Joanic L4)
Re: Violència al ferrocarril
Una bona pluja de pedrades contra els cranis d'aquests animals no estaria pas gens malament. O això:
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Violència al ferrocarril
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Violència al ferrocarril
Canibalisme a la R3.
Re: Violència al ferrocarril
L'únic que ha aconseguit és que els revisors no demanin bitllets = incentivar el frau al no haver-hi control.trensmat wrote:Canibalisme a la R3.
No he entès mai perquè no passen en grup uns quants revisors, com he vist a d'altres països. D'aquesta manera, es podrien a més a més donar suport i ajuda en casos d'incidents així (i evidentment intentar retenir a l'individu, ja que és una vergonya que aquesta gent campi per tot arreu...)
Salutacions,
Oriol
Oriol
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Violència al ferrocarril
Jo penso que es tindria que fer com el Tram posar 4 segurates i 2 interventors per tren, als trens regionals hi han segurates que acompanyen als interventors als trens.oriolp13 wrote:L'únic que ha aconseguit és que els revisors no demanin bitllets = incentivar el frau al no haver-hi control.trensmat wrote:Canibalisme a la R3.
No he entès mai perquè no passen en grup uns quants revisors, com he vist a d'altres països. D'aquesta manera, es podrien a més a més donar suport i ajuda en casos d'incidents així (i evidentment intentar retenir a l'individu, ja que és una vergonya que aquesta gent campi per tot arreu...)
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Violència al ferrocarril
Llegir la notícia sencera:El Punt Avui wrote:Un passatger de Rodalies sense bitllet arrenca el lòbul de l'orella d'un revisor a Mollet del Vallès
[...]
- Els fets van passar aquest dissabte passat al matí a la línia R3, segons informa CCOO
- Els treballadors de Renfe denuncien les precàries condicions de seguretat amb què presten el seu servei
Una vegada més, els treballadors de Renfe denuncien les precàries condicions de seguretat dels interventors presten el seu servei en trens i estacions. Les agressions a treballadors i viatgers són “reiterades i insostenibles, excessives en relació a altres maneres de transport de la ATM”, segons denuncia CCOO, que assegura que el mateix dia de l'agressió també es van produir robatoris a viatgers amb arma blanca.
Els treballadors responsabilitzen d'aquests fets el Departament de Territori i Sostenibilitat com a titular del servei, el Departament d'Interior com a responsable dels Mossos d'Esquadra i la Direcció de Rodalies de Catalunya com a responsable de la prestació del servei.
A més de la manca de seguretat, els treballadors també denuncien l'”absència” de plantilles necessàries, la “paràlisi” de les inversions en infraestructures, trens i en accessos a les estacions, i una rigidesa tarifària de la Generalitat que “no concorda amb les condicions socials de la ciutadania”.
http://www.elpuntavui.cat/societat/arti ... alles.html
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Violència al ferrocarril
wefer wrote:Ara tot es culpa de la generalitat, va home va!! si fos per ella renfe i adif ja no exisitiria a catalunya.El Punt Avui wrote:Un passatger de Rodalies sense bitllet arrenca el lòbul de l'orella d'un revisor a Mollet del Vallès
[...]
- Els fets van passar aquest dissabte passat al matí a la línia R3, segons informa CCOO
- Els treballadors de Renfe denuncien les precàries condicions de seguretat amb què presten el seu servei
Una vegada més, els treballadors de Renfe denuncien les precàries condicions de seguretat dels interventors presten el seu servei en trens i estacions. Les agressions a treballadors i viatgers són “reiterades i insostenibles, excessives en relació a altres maneres de transport de la ATM”, segons denuncia CCOO, que assegura que el mateix dia de l'agressió també es van produir robatoris a viatgers amb arma blanca.
Els treballadors responsabilitzen d'aquests fets el Departament de Territori i Sostenibilitat com a titular del servei, el Departament d'Interior com a responsable dels Mossos d'Esquadra i la Direcció de Rodalies de Catalunya com a responsable de la prestació del servei.
A més de la manca de seguretat, els treballadors també denuncien l'”absència” de plantilles necessàries, la “paràlisi” de les inversions en infraestructures, trens i en accessos a les estacions, i una rigidesa tarifària de la Generalitat que “no concorda amb les condicions socials de la ciutadania”.
Llegir la notícia sencera:
http://www.elpuntavui.cat/societat/arti ... alles.html
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Violència al ferrocarril
A si? Als regionals de les terres de Lleida no n'he vist mai.trensmat wrote:[Als trens regionals hi han segurates que acompanyen als interventors als trens.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Violència al ferrocarril
Efectivament, jo a les R12, R13, R14 i a la Línia de La Pobla en la meva vida he vist un de seguretat acompanyar el revisor (En tot el recorregut, inclòs sortint de Barcelona). Tot i que si que n'he vist dalt del tren de manera puntual.bigcoaster wrote:A si? Als regionals de les terres de Lleida no n'he vist mai.trensmat wrote:[Als trens regionals hi han segurates que acompanyen als interventors als trens.
No es posen més revisors pel mateix motiu que no posen més trens, més personal els hi és més despesa. De fet hi ha trams que d'avagades van sense revisor. (I després tot es deficitari ).
El metro de Barcelona amb motoristes!
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Violència al ferrocarril
Jo se que hi han de segurates amb Interventors a la R15 i molt poques vegades els he vist per els trens de la R13/R14.bigcoaster wrote:A si? Als regionals de les terres de Lleida no n'he vist mai.trensmat wrote:[Als trens regionals hi han segurates que acompanyen als interventors als trens.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Violència al ferrocarril
Cert als trens que venen de Reus amb direcció Barcelona i viceversa hi han mes interventors que a la resta de trens de la línia R15.Miquel wrote:Efectivament, jo a les R12, R13, R14 i a la Línia de La Pobla en la meva vida he vist un de seguretat acompanyar el revisor (En tot el recorregut, inclòs sortint de Barcelona). Tot i que si que n'he vist dalt del tren de manera puntual.bigcoaster wrote:A si? Als regionals de les terres de Lleida no n'he vist mai.trensmat wrote:[Als trens regionals hi han segurates que acompanyen als interventors als trens.
No es posen més revisors pel mateix motiu que no posen més trens, més personal els hi és més despesa. De fet hi ha trams que d'avagades van sense revisor. (I després tot es deficitari ).
Jo algunes vegades he anat a Barcelona gratis amb trens que venien de Riba-roja i de Lleida perque no havien Interventors al tren o perque nomes havien dos Interventors per un tren petat de gent.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Violència al ferrocarril
Veure el vídeo:324.cat wrote:Renfe es compromet a augmentar la seguretat dels interventors
http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/teleno ... o/5547299/
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Violència al ferrocarril
¿Por qué los interventores no son a la vez seguratas?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Coses ben diferents
Perquè la formació és diferent i exigeix unes aptituds (entre altres, físiques) que molts interventors no tenen. I, no ens enganyem, més d'un agent de seguretat tampoc.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Coses ben diferents
Al Tram hi han 2 Interventors, 3 segurates i 1 amb gos, jo penso que es podria fer lo mateix als trens Regionals.Guigui wrote:Perquè la formació és diferent i exigeix unes aptituds (entre altres, físiques) que molts interventors no tenen. I, no ens enganyem, més d'un agent de seguretat tampoc.
Re: Coses ben diferents
Es que creo que el interventor a la vez debe desempeñar la función de "segurata". Un interventor en cada tren estaría bien, que no hayan vacíos.trensmat wrote:Al Tram hi han 2 Interventors, 3 segurates i 1 amb gos, jo penso que es podria fer lo mateix als trens Regionals.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Tornem-hi
Pero insisto que igualmente debería recibir esa doble formación.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Tornem-hi
I als maquinistes els formem per emetre bitllets i que els venguin ells, no?Renfe445 wrote:Pero insisto que igualmente debería recibir esa doble formación.
NO! Un interventor s'ha d'encarregar del control de billetatge i emissió d'aquest si cal, i dels altres aspectes relacionats amb el funcionament del tren, etc, cadascú ha de fer la seva feina i res més. NO s'ha d'encarregar de la seguretat, això ni és ni ha de ser competència seva. Que es contracti més seguretat, o a la vista dels últims incidents, que es creï la unitat ferroviària dels Mossos d'Esquadra. Detencions i menys sensació de que hi ha "barra lliure" i veuriem com en un temps tots aquests fets baixarien.
Salutacions,
Oriol
Oriol