No. Es tracta de plantejar les coses de manera realista a l'ajuntament de Montcada: mira, et proposem fer un dels intercanviadors més importants de Catalunya al teu territori, desafectar tot un tram de l'actual R2 i de la R3 perquè hi feu una avinguda o el que us doni la gana i a sobre un tramvia que us acosti directa a Sabadell per un costat i a la platja per l'altra. Com a contrapartida, farem un viaducte de disseny (no tipus Girona) amb plantes i llumetes a la nit, i botigues a la part de sota.437.001 wrote:El Marçal ja se'ns ha emocionat...victorcasta wrote:Marçal, construir un viaducte per damunt de Montcada amb una estació en ell? Oblides en quin país estem?
Ara, si no voleu cap problema, tindreu les vies actuals i als passos a nivell 30 anys més. El que vulgueu...
Mmmm... desfer el que està fet? Si entre St. Andreu Comtal i la Trinitat està tot potes enlaire!!! No hi ha res acabat. De tota manera ara no recordo exactament quantes vies hi ha, però 3 segur (sense comptar les de la LAV) i posar-hi una quarta només seria agafar una mica d'espai del taller de la pròpia Renfe. Per cert: el pas per sota el nus de la Trinitat ja està preparat per 4 vies.437.001 wrote:Haurien de desfer coses que han fet. I en el cas d'un soterrament, com és el de tota la zona entre Sant Andreu Comtal i la Sagrera... mau.Ramal d'aigües: quàdruple via des de Sagrera fins a Bifurcació (sense comptar LAV).
Per tant, obra gairebé cap, i desfer, res.
És que encara no l'han fet437.001 wrote:No ho veig.Estació de Montcada-Bifurcació: construcció d'una semicobriment de costat a costat amb un nou vestíbul (tipus estació de Vic), estació d'autobusos i aparcament dissuassori.
Pensa com era abans Sants-Estació si et fa més gràcia. Si volguéssim podríem fer el mateix a Montcada-Bifurcació.
Dues línies en via doble coincidint en un coll d'ampolla amb només dues vies? Uf... a la que hi hagi qualsevol incidència serà un caos. El que passa ara, vaja.437.001 wrote:1) Salts de moltó a la Trinitat, i a la capçalera nord de Montcada-Bifurcació, i desdoblament de Parets-La Garriga.
Una nova estació en un tram de via única precisament en el lloc més concorregut de la línia? Que cada vegada que pari allà un tren bloquegi tota la línia? Mare meva... I no, una via doble allà no hi cap. Si amb prou feines hi cap l'autovia C-17 que la pobre no té ni vorals.437.001 wrote:2) Reobertura de Montcada-Sant Joan R3, i connexió amb escales i ascensors amb Montcada-Manresa R4.
I per què gastar-se una milionada en un passadís subterrani? Actualment ja es pot fer l'enllaç a peu, millor deixar-ho així i ens surt més barat. A part, no comptes el desnivell entre ambdues.437.001 wrote:3) Passadís subterrani entre Montcada-Manresa R4 i Montcada i Reixac R2 per sota del carrer Bogatell, comunicant amb la capçalera sud de les andanes de Montcada-R2. Amb tapissos rodants si convingués.
Errr... no437.001 wrote:Menys obra, mateixos passatgers o més, cost MOOOOOLT menor.
I a més, deixes sense solucionar el tema principal: Montcada continuarà demanant el soterrament fins que algun dia algú els el concedeixi per guanyar vots.