Seguiment unitats 111 de FGC
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
Rebuda! Gràcies per tot i fins dimecres!
Instagram: Ferrocarril | Aviació
A mi també m'ha arribat! Moltes gràcies Metring!
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Pere
- N9
Jo no l'he rebut
Jo ja la tinc. I per duplicat...
- 122-042-132
- N9
Moltes gràcies Metring. Ja la tinc!
Rebuda!
Bon dia a tots.
M acaben de confirmar que demà a les 18:30 comença l acte.
I després dels diversos actes de presentació del llibre i posterior bateig de una 113, a les 19 hores, aproximadament, sortirà de la via 5 l últim copito amb destinació Reina Elisenda.
Ho comento per si algú vol fer fotos i vídeos de l esdeveniment....
Demà serà un dia especial per a mi...
A part de conèixer els copitos desde els seus inicis i de tenir certa simpatia per aquests trens, va ser en el 111.11, el primer tren a on va pujar el meu fill.
I com a cirereta del pastís, arribarem a Reina Elisenda, que es així com es diu la meva filla....
Que més es pot demanar...?
Ens veiem demà, senyors...
I encara que no sigui el meu cas, voldria donar-li el meu agraïment a la metring, per les seves gestions per que uns quants de nosaltres, podem fer aquest viatge...
Demà tens el cafè pagat, metring...!
Si vols carajillo, també es pot negociar...
I després dels diversos actes de presentació del llibre i posterior bateig de una 113, a les 19 hores, aproximadament, sortirà de la via 5 l últim copito amb destinació Reina Elisenda.
A part de conèixer els copitos desde els seus inicis i de tenir certa simpatia per aquests trens, va ser en el 111.11, el primer tren a on va pujar el meu fill.
I com a cirereta del pastís, arribarem a Reina Elisenda, que es així com es diu la meva filla....
I encara que no sigui el meu cas, voldria donar-li el meu agraïment a la metring, per les seves gestions per que uns quants de nosaltres, podem fer aquest viatge...
-
- N6
Ara si que la he rebut. Moltes gràcies!
Moltes gràcies a tu, i a tots vosaltres per participar!metro3001 wrote:Bon dia a tots.
Finalment, a banda d'imprimir-la, cal confirmar-la?
(Suposo que la impressió, si es a color o en BN es indiferent)
(Suposo que la impressió, si es a color o en BN es indiferent)
El metro de Barcelona amb motoristes!
Hola Miquel.
Segons m´han dit, no cal imprimir res...
Amb el teu nom, que ha donat la metring, ja estàs fitxat...
I tots els demes, també...
O sea, que nada de nada hay que hacer...metro3001 wrote:Hola Miquel.
Se lo pregunté a la Metring ayer pero vi la respuesta ahora mismo ya que el mensaje me llegó cuando estaba dormido.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Jo, per si de cas, hi duré la invitació impresa, perquè podria ser que el llibre no el donessin pas a l'accés de l'esdeveniment (on hi haurà el control per llista, suposo), sinó després, prèvia presentació del "flyer" (?)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Es sap si un cop a Reina Elisenda la deixaran allà una estona per a que li puguem fer les fotos d'acomiadament com cal? (tipus quan van van fer els viatges amb la Granota). És més que res per carregar o no amb el trípode...
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Eso en el teléfono que han indicao posiblemente te podrán informar.aim wrote:Es sap si un cop a Reina Elisenda la deixaran allà una estona per a que li puguem fer les fotos d'acomiadament com cal? (tipus quan van van fer els viatges amb la Granota). És més que res per carregar o no amb el trípode...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
ATENCIÓ, ATENCIÓ, BREAKING NEW:
Llegiu aquest mail que he rebut fa uns moments:
És a dir, avui només es farà la presentació del llibre i el bateig de la 113, postposant el comiat de les 111!!!!
Llegiu aquest mail que he rebut fa uns moments:
És a dir, avui només es farà la presentació del llibre i el bateig de la 113, postposant el comiat de les 111!!!!
Com que molts anàveu pel comiat de les 111, suposo que us deu haver sentat ...Algú anirà avui, de totes formes?
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Jo sí que hi aniré, igualment. Va bé saber-ho, per logística personal (al capdavall, acabarà tot abans, i la resta serà temps que ja teníem previst utilitzar i que ara ens queda lliure). Però és una llàstima, esperem que ens vagi bé a tots la futura data per al comiat de les 111.
Jo imagino que no serà qüestió de capacitat (caben més de 500 persones entre els 3 cotxes de la composició... on no cabríem 500 persones és a l'Espai de la Llum, per exemple), sinó d'algun imprevist en la preparació del tren.
Jo imagino que no serà qüestió de capacitat (caben més de 500 persones entre els 3 cotxes de la composició... on no cabríem 500 persones és a l'Espai de la Llum, per exemple), sinó d'algun imprevist en la preparació del tren.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Jo no sé què pensar, potser lo de l'antic cinema, que quedaria petit en principi, però si molts anàveu per lo de les 111, igual no hi ha tanta gent, no sé...
- wefer
- Administrador
Mare meva, quina desorganització, quin desastre i quina manera de jugar amb el temps i les il·lusions de la gent
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT