Nous trens per a la Línia de La Pobla
Nous trens per a la Línia de La Pobla
Nota: fil provinent de http://transport.cat/viewtopic.php?f=3& ... 47#p251547
L'Enric Ticó ha penjat al seu Twitter una foto d'un dels futurs trens de la línia:
L'Enric Ticó ha penjat al seu Twitter una foto d'un dels futurs trens de la línia:
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
La veritat fa molt de goig... tinc moltes ganes de veure com queda finalment!!
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Visualment és dels millors que s'han vist en temps per Catalunya que no siguin Aves.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Fa tota la pinta que seran Flirt.
Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més característiques: Pajares i Ávila - La Cañada.
Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més característiques: Pajares i Ávila - La Cañada.
Last edited by albe6 on Thursday 24/09/2015 17:08, edited 2 times in total.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Creo que son STADLER FLIRT (Fast Light Innovative Regional Train).
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Hauran d'anar a Pajares?albe6 wrote:Fa tota la pinta que seran Flirt.
Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més característiques: Pajares i Ávila - La Cañada.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Si, les proves en rampa es fan a les més fortes de tota la Rfig, Pajares i Ávila - La Cañada
Els tramvies de la Bahia de Cadiz (sèrie 800) també han passat el mateix periple. Es el "preu" a pagar per usar Rfig
Els tramvies de la Bahia de Cadiz (sèrie 800) també han passat el mateix periple. Es el "preu" a pagar per usar Rfig
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Juraria que les rampes més fortes són al Transpirinenc (45 mil·lèssimes). Pel que veig han mantingut el frontal de la resta de Flirt. Pensava que la normativa d'impactes frontals, el faria fer diferent.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
¿Por qué crees que el STADLER FLIRT cuestiona, por así decirlo, esta normativa?UT440_132M wrote:normativa d'impactes frontals
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Enlloc he dit que qüestiona la normativa. Simplement, gent propera a FGC, em van comentar fa temps, que els Flirt de la línia de La Pobla, serien diferents als que circulen per la resta d'Europa, no només per l'amplada de la via.Renfe445 wrote:¿Por qué crees que el STADLER FLIRT cuestiona, por así decirlo, esta normativa?UT440_132M wrote:normativa d'impactes frontals
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Pues al final parece que sólo es por el ancho y alguna cuestión eléctrica más, supongo.UT440_132M wrote:Enlloc he dit que qüestiona la normativa. Simplement, gent propera a FGC, em van comentar fa temps, que els Flirt de la línia de La Pobla, serien diferents als que circulen per la resta d'Europa, no només per l'amplada de la via.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Això és el que vaig preguntar jo exactament feia uns mesos enrere, hi ha dubtes sobre quina numeració tindran els Stadler i més si circulen per un petit tram dins de la xarxa d'Adif. Veurem què passa ja que els 59X estan quasi tots ocupats ja... jo els posaria 589.albe6 wrote:Fa tota la pinta que seran Flirt.
Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més característiques: Pajares i Ávila - La Cañada.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
El que és segur es que seran 5XX
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
A renfe tots del S590 al S599 estan tots agafats.
Segurament començi per 5 però ja veurem la resta sera una incognita i una sorpresa aquesta nova numeració.
Salutacions.
Segurament començi per 5 però ja veurem la resta sera una incognita i una sorpresa aquesta nova numeració.
Salutacions.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Per això ho deia, veient que els 59X estan ocupats, el millor seria començar a utilitzar 58X, i es pot utilitzar qualsevol, del 0 al 9 estan tots lliures.ortegote wrote:A renfe tots del S590 al S599 estan tots agafats.
Segurament començi per 5 però ja veurem la resta sera una incognita i una sorpresa aquesta nova numeració.
Salutacions.
Sobre les proves d'homologació que deia l'albe6, veurem si això farà repercutir en la seva posada en servei, ja que les proves per Pajares i Ávila-La Cañada comporten cert temps i si sumem les pròpies d'FGC a la línia, pot ser que triguin uns bons mesos en entrar en funcionament.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Si no mal recordo en el conveni de traspàs que es va firmar inclou el dret d'ús del tram d'accés i l'estació de Lleida, per tant com no es farà servir enlloc més no caldrà habilitar-lo per circular a la xarxa ADIF.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Llavors, s'haurà de descartar les proves per Pajares i La Cañada... no tenen res a veure els tren-tram de Cadis que sí utilitzaran la xarxa ADIF, amb els nous Stadler que només utilitzaran un petit tram de la RFIG.Granolleri wrote:Si no mal recordo en el conveni de traspàs que es va firmar inclou el dret d'ús del tram d'accés i l'estació de Lleida, per tant com no es farà servir enlloc més no caldrà habilitar-lo per circular a la xarxa ADIF.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
El que no descartaria es que Fgc contractes a Renfe, part o talment, per fer les proves d'homologacio de Fgc. Ja que Fgc no te el personal o el material per fer homologacions en ample ibèric.
Adif te que aceptar el material de Fgc fins a Lleida, de forma similar que acepta trens francesos o portuguesos fins l'estació fronterera.
Adif te que aceptar el material de Fgc fins a Lleida, de forma similar que acepta trens francesos o portuguesos fins l'estació fronterera.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Jo tinc un altra pregunta al respecte: què passa amb el tema tallers? Estem parlant molt del tren, però a hores d'ara no sabem encara a quin lloc es mantindrà aquestes unitats. No es volia construïr un nou taller a Tremp? O seguiran mantenint-los a Pla de Vilanoveta? De moment, el tema tallers la cosa continua igual... i ja tarden massa en decidir-se.