Nous trens per a la Línia de La Pobla

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by metring »

Nota: fil provinent de http://transport.cat/viewtopic.php?f=3& ... 47#p251547


L'Enric Ticó ha penjat al seu Twitter una foto d'un dels futurs trens de la línia:
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Renfe451 »

La veritat fa molt de goig... tinc moltes ganes de veure com queda finalment!!
User avatar
bigcoaster
N8
N8
Posts: 953
Joined: Sunday 12/04/2015 16:50

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by bigcoaster »

Visualment és dels millors que s'han vist en temps per Catalunya que no siguin Aves.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by albe6 »

Fa tota la pinta que seran Flirt.

Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més característiques: Pajares i Ávila - La Cañada.
Last edited by albe6 on Thursday 24/09/2015 17:08, edited 2 times in total.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Renfe445 »

Creo que son STADLER FLIRT (Fast Light Innovative Regional Train).
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by albert28 »

albe6 wrote:Fa tota la pinta que seran Flirt.

Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més característiques: Pajares i Ávila - La Cañada.
Hauran d'anar a Pajares?
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by albe6 »

Si, les proves en rampa es fan a les més fortes de tota la Rfig, Pajares i Ávila - La Cañada
Els tramvies de la Bahia de Cadiz (sèrie 800) també han passat el mateix periple. Es el "preu" a pagar per usar Rfig
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by UT440_132M »

Juraria que les rampes més fortes són al Transpirinenc (45 mil·lèssimes). Pel que veig han mantingut el frontal de la resta de Flirt. Pensava que la normativa d'impactes frontals, el faria fer diferent.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Renfe445 »

UT440_132M wrote:normativa d'impactes frontals
¿Por qué crees que el STADLER FLIRT cuestiona, por así decirlo, esta normativa?
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by UT440_132M »

Renfe445 wrote:
UT440_132M wrote:normativa d'impactes frontals
¿Por qué crees que el STADLER FLIRT cuestiona, por así decirlo, esta normativa?
Enlloc he dit que qüestiona la normativa. Simplement, gent propera a FGC, em van comentar fa temps, que els Flirt de la línia de La Pobla, serien diferents als que circulen per la resta d'Europa, no només per l'amplada de la via.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Renfe445 »

UT440_132M wrote:Enlloc he dit que qüestiona la normativa. Simplement, gent propera a FGC, em van comentar fa temps, que els Flirt de la línia de La Pobla, serien diferents als que circulen per la resta d'Europa, no només per l'amplada de la via.
Pues al final parece que sólo es por el ancho y alguna cuestión eléctrica más, supongo.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Renfe451 »

albe6 wrote:Fa tota la pinta que seran Flirt.

Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més característiques: Pajares i Ávila - La Cañada.
Això és el que vaig preguntar jo exactament feia uns mesos enrere, hi ha dubtes sobre quina numeració tindran els Stadler i més si circulen per un petit tram dins de la xarxa d'Adif. Veurem què passa ja que els 59X estan quasi tots ocupats ja... jo els posaria 589.
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by albe6 »

El que és segur es que seran 5XX
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Renfe445 »

¿Por qué no 500? :P
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by ortegote »

A renfe tots del S590 al S599 estan tots agafats.
Segurament començi per 5 però ja veurem la resta sera una incognita i una sorpresa aquesta nova numeració.
Salutacions.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Renfe451 »

ortegote wrote:A renfe tots del S590 al S599 estan tots agafats.
Segurament començi per 5 però ja veurem la resta sera una incognita i una sorpresa aquesta nova numeració.
Salutacions.
Per això ho deia, veient que els 59X estan ocupats, el millor seria començar a utilitzar 58X, i es pot utilitzar qualsevol, del 0 al 9 estan tots lliures.

Sobre les proves d'homologació que deia l'albe6, veurem si això farà repercutir en la seva posada en servei, ja que les proves per Pajares i Ávila-La Cañada comporten cert temps i si sumem les pròpies d'FGC a la línia, pot ser que triguin uns bons mesos en entrar en funcionament.
Granolleri

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Granolleri »

Si no mal recordo en el conveni de traspàs que es va firmar inclou el dret d'ús del tram d'accés i l'estació de Lleida, per tant com no es farà servir enlloc més no caldrà habilitar-lo per circular a la xarxa ADIF.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Renfe451 »

Granolleri wrote:Si no mal recordo en el conveni de traspàs que es va firmar inclou el dret d'ús del tram d'accés i l'estació de Lleida, per tant com no es farà servir enlloc més no caldrà habilitar-lo per circular a la xarxa ADIF.
Llavors, s'haurà de descartar les proves per Pajares i La Cañada... no tenen res a veure els tren-tram de Cadis que sí utilitzaran la xarxa ADIF, amb els nous Stadler que només utilitzaran un petit tram de la RFIG.
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by davida »

El que no descartaria es que Fgc contractes a Renfe, part o talment, per fer les proves d'homologacio de Fgc. Ja que Fgc no te el personal o el material per fer homologacions en ample ibèric.
Adif te que aceptar el material de Fgc fins a Lleida, de forma similar que acepta trens francesos o portuguesos fins l'estació fronterera.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Renfe451 »

Jo tinc un altra pregunta al respecte: què passa amb el tema tallers? Estem parlant molt del tren, però a hores d'ara no sabem encara a quin lloc es mantindrà aquestes unitats. No es volia construïr un nou taller a Tremp? O seguiran mantenint-los a Pla de Vilanoveta? De moment, el tema tallers la cosa continua igual... i ja tarden massa en decidir-se.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”