Des del dia de la seva posada en servei que no l'he vista més per l'L7.oscar440 wrote:La 114.02 encara no la he vist mai en servei.
Seguiment unitats 114 de FGC
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Divendres era a la L7.
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Confirmo, divendres tarda la 02 era a la L7.
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Tot i que no s'hagi fet molta publicitat del tema, aquesta tarda, s'ha batejat la UT 114.03 amb el nom de Carme Serrallonga a Catalunya. Amics del Bus ha assistit i hem fet un article, aquí esta: http://magazin.amicsbuscat.tk/20150130/ ... rrallonga/
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Hola. Em pregunto perquè les 113 i les 114 siposp que també, tenen un interfon tant senzill. estèticament. semblen dels anys 70.., suposo que serà perquè siguin més difocils de ser atacats per vandàlics...
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Des d'ahir veig que a les 114 han canviat la pantalla del teleindicador, és un tipus com els Civia on posa un requadre a dalt L7 Av. Tibidabo i a sota (tota pantalla blanca) amb lletres negres la seguent estació.
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Sí, aquí ja se'n parla: http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=1647&start=320albert28 wrote:Des d'ahir veig que a les 114 han canviat la pantalla del teleindicador, és un tipus com els Civia on posa un requadre a dalt L7 Av. Tibidabo i a sota (tota pantalla blanca) amb lletres negres la seguent estació.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Los serie 114 de FGC, a revisión.
Uno de los trenes de la serie 114 de FGC se paró de manera automática tras perder una pieza durante el servicio.
FGC ha requerido a Alstom una revisión de todas las unidades que entregó.
Se han detectado fallos de fabricación de la misma pieza en otros trenes de la misma serie.
Una avería en uno de los trenes de la serie 114 adquiridos por FGC el pasado diciembre obliga a la operadora a activar la garantía de Alstom y revisar el resto de las unidades.
Una avería que hace saltar la alarma.
Todo surge a raíz de una avería producida el pasado lunes por la tarde: uno de los trenes de la serie 114 de FGC se paró de forma automática entre las estaciones de Provença y Gràcia tras perder una pieza que protegía el eje de una de sus ruedas.
Tras el suceso, FGC ha decidido pedir a Alstom que revise las 5 unidades del pedido que entregó el pasado diciembre. Según las informaciones que se manejan, 3 de los trenes habrían pasado ya la revisión, mientras que las otras dos lo harían antes del sábado. También se comenta que la pieza problemática sufriría defectos de fabricación en otras unidades del pedido.
La serie 114 de Alstom para FGC
Actualmente, cuatro de los cinco trenes de la serie 114 que FGC encargó a Alstom operan en la línea de Tibidabo junto con otras unidades más antiguas, mientras que el quinto está destinado a cubrir averías.
http://www.trenvista.net
Uno de los trenes de la serie 114 de FGC se paró de manera automática tras perder una pieza durante el servicio.
FGC ha requerido a Alstom una revisión de todas las unidades que entregó.
Se han detectado fallos de fabricación de la misma pieza en otros trenes de la misma serie.
Una avería en uno de los trenes de la serie 114 adquiridos por FGC el pasado diciembre obliga a la operadora a activar la garantía de Alstom y revisar el resto de las unidades.
Una avería que hace saltar la alarma.
Todo surge a raíz de una avería producida el pasado lunes por la tarde: uno de los trenes de la serie 114 de FGC se paró de forma automática entre las estaciones de Provença y Gràcia tras perder una pieza que protegía el eje de una de sus ruedas.
Tras el suceso, FGC ha decidido pedir a Alstom que revise las 5 unidades del pedido que entregó el pasado diciembre. Según las informaciones que se manejan, 3 de los trenes habrían pasado ya la revisión, mientras que las otras dos lo harían antes del sábado. También se comenta que la pieza problemática sufriría defectos de fabricación en otras unidades del pedido.
La serie 114 de Alstom para FGC
Actualmente, cuatro de los cinco trenes de la serie 114 que FGC encargó a Alstom operan en la línea de Tibidabo junto con otras unidades más antiguas, mientras que el quinto está destinado a cubrir averías.
http://www.trenvista.net