El passat divendres vaig estar a Puigcerdà i vaig veure diversos pals de parada d'un suposat servei urbà de la població. Indagant al web de l'ajuntament he trobat això:
Ajuntament de PuigcerdàAjuntament de Puigcerdà, el 29/6/2015 wrote:NOU TRANSPORT URBÀ DE PUIGCERDÀ
Des de fa més d’un mes ja funciona el nou sistema de transport urbà de proximitat de Puigcerdà, que connecta el centre de la Vila amb els barris i els equipaments més importants, com l’Hospital Cerdanya, la Residència Geriàtrica o l’estació de tren.
El nou servei de transport urbà funciona de dilluns a diumenge, de 8 a 13 h i de 16 a 20 h, i té el següent recorregut: inici a la plaça Barcelona, Residència Geriàtrica/Via Ceretana, Hospital Cerdanya, plaça Barcelona, pont de Sant Martí, Colònia Simon, plaça de l’Estació, carrer de Vilallobent (Baronia), parc dels 4 Camins, passeig Josep Pla/avinguda del Segre, carrer Moixeró, avinguda del Segre/avinguda Catalunya i final a la plaça Barcelona.
Aquest nou servei de l’Ajuntament de Puigcerdà el presta l’Associació de Taxistes de Puigcerdà. Les parades estan identificades amb una senyal distintiva i els vehicles van logotipats.
El preu del bitllet senzill és d’1,50 €, però si s’adquireix un abonament de 10 viatges, el preu del bitllet surt a 0,90 € per trajecte. Els abonaments de 10 viatges es poden comprar a l’Oficina de Turisme de Puigcerdà.
Algú en sap alguna cosa més? Quan pugui penjaré fotos dels pals de parada que vaig fer.