Una petita puntualització, l'Enric Ticó, en cap cas va prometre la propera obertura del Museu del Transport; va llençar la idea de que des de la administració, la companyia i tots els actors implicats treballem per la creació del Museu de Transport. Salut!oscar440 wrote:......., i va prometre una pròxima opertura del Museu del Transport, la qual cosa va provocar una eufòria i els aplaudiments de tots els asistents.oscar440 wrote:
Seguiment unitats 111 de FGC
- 122-042-132
- N9
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
-
- N8
Seguimos con la 111 en servicio. Ahora mismo en plaza catalunya preparada para realizar un L7.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
- oscar440
- N8
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Disculpa. Ho vaig entendre malament llavors.122-042-132 wrote:Una petita puntualització, l'Enric Ticó, en cap cas va prometre la propera obertura del Museu del Transport; va llençar la idea de que des de la administració, la companyia i tots els actors implicats treballem per la creació del Museu de Transport. Salut!oscar440 wrote:......., i va prometre una pròxima opertura del Museu del Transport, la qual cosa va provocar una eufòria i els aplaudiments de tots els asistents.oscar440 wrote:
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
-
- N5
Bona tarda,
Vaja! M´hi vaig perdre la sessió del passat 23 a l´Espai de la Llum, m´hi vaig assabentar tard. ..Algú de vosaltres sabria com podria fer-me amb un exemplar del llibre que es va presentar? Vaig preguntar a la nova oficina d´atenció al client (dit sigui de pas, ha substituït a l´antiga del vestíbul principal i aquesta es troba accedint per Pelai/Balmes) peró ningú no sabia res. Sabríeu vosaltres que l´organitzava? És el que em van preguntar a l´oficina...l´organitzava Mobilitat, Vallès, Llobregat???!!!
Bé, si em podeu dir quelcom, agraït!
Salutacions,
MANEL
Vaja! M´hi vaig perdre la sessió del passat 23 a l´Espai de la Llum, m´hi vaig assabentar tard. ..Algú de vosaltres sabria com podria fer-me amb un exemplar del llibre que es va presentar? Vaig preguntar a la nova oficina d´atenció al client (dit sigui de pas, ha substituït a l´antiga del vestíbul principal i aquesta es troba accedint per Pelai/Balmes) peró ningú no sabia res. Sabríeu vosaltres que l´organitzava? És el que em van preguntar a l´oficina...l´organitzava Mobilitat, Vallès, Llobregat???!!!
Bé, si em podeu dir quelcom, agraït!
Salutacions,
MANEL
A Rocafort el tens per 29€Metropondikas wrote:Algú de vosaltres sabria com podria fer-me amb un exemplar del llibre que es va presentar?
Instagram: Ferrocarril | Aviació
111, donant guerra
Avui la 111 encara corria amunt i avall per la L7, com a mínim cap a quarts de quatre de la tarda.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
He llegit (i vist una foto) que la 111.13 s'hi havia afegit avui... És a dir, que no en quedava només una
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Trenscat
- N10
Es pot confirmar doncs que les dues UT-111 que han circulat intermitentment per la L7 des del 23/9/2015 són la 111.01 (ex 111.02) i la 111.13? Cap més oi?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- bigcoaster
- N8
Doncs que guardin les dues però ja!
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Avui hi ha circulant totes dues unitats, però mentre que la 111.01 és a l'L7, la 111.13 l'he vist aquest matí fent un S5. Si algú m'explica això últim, li estaré agraït, perquè de veritat que no trobo cap explicació lògica.
Pues que alguna 112 o 113 habrá petado.Markitus wrote:Avui hi ha circulant totes dues unitats, però mentre que la 111.01 és a l'L7, la 111.13 l'he vist aquest matí fent un S5. Si algú m'explica això últim, li estaré agraït, perquè de veritat que no trobo cap explicació lògica.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- bigcoaster
- N8
El que vaig dir fa uns dies: tenir una 111 rodant i una altra a Reina Elisenda pot solucionar molts problemes, com avui aquest. És un coixí que fa que el fet de que s'espatlli una unitat en tot FGC-Vallès tingui una aprecicació mínima de cara a l'usuari.Renfe445 wrote:Pues que alguna 112 o 113 habrá petado.Markitus wrote:Avui hi ha circulant totes dues unitats, però mentre que la 111.01 és a l'L7, la 111.13 l'he vist aquest matí fent un S5. Si algú m'explica això últim, li estaré agraït, perquè de veritat que no trobo cap explicació lògica.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Pues que conserven todas las que tengan mejor.bigcoaster wrote:El que vaig dir fa uns dies: tenir una 111 rodant i una altra a Reina Elisenda pot solucionar molts problemes, com avui aquest. És un coixí que fa que el fet de que s'espatlli una unitat en tot FGC-Vallès tingui una aprecicació mínima de cara a l'usuari.Renfe445 wrote:Pues que alguna 112 o 113 habrá petado.Markitus wrote:Avui hi ha circulant totes dues unitats, però mentre que la 111.01 és a l'L7, la 111.13 l'he vist aquest matí fent un S5. Si algú m'explica això últim, li estaré agraït, perquè de veritat que no trobo cap explicació lògica.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- bigcoaster
- N8
I si en queda una tercera que li canviin l'ample i l'enviin a la línia de la pobla, podria anar bé per aquesta línia. No caldria fer-li cap retoc, simplement que l'enviessin cap allà i que fes serveis fins que arribin les dues noves. Llavors es pot quedar fent més serveis encara o com a reserva per quan alguna de les noves estigui de revisió.
Ya pero le tendrían que meter unos escalones para poder subir (excepto en la Pobla que los andenes son bastantes altos).bigcoaster wrote:I si en queda una tercera que li canviin l'ample i l'enviin a la línia de la pobla, podria anar bé per aquesta línia. No caldria fer-li cap retoc, simplement que l'enviessin cap allà i que fes serveis fins que arribin les dues noves. Llavors es pot quedar fent més serveis encara o com a reserva per quan alguna de les noves estigui de revisió.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Ganz
- N7
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Exacte, remolcada per una de les 10800 preservades per ARMF.bigcoaster wrote:I si en queda una tercera que li canviin l'ample i l'enviin a la línia de la pobla, podria anar bé per aquesta línia. No caldria fer-li cap retoc, simplement que l'enviessin cap allà i que fes serveis fins que arribin les dues noves. Llavors es pot quedar fent més serveis encara o com a reserva per quan alguna de les noves estigui de revisió.
xD
No ho veig.
Doncs, actualment queden 3 111: dues a mans dels FGC i una a ¿Hollywood?
Apaa, no us flipeu tampoc. Sembla ser que us oblideu que la línia de la Pobla NO està electrificada i que les 111 NO són dièsel.Renfe445 wrote:Ya pero le tendrían que meter unos escalones para poder subir (excepto en la Pobla que los andenes son bastantes altos).bigcoaster wrote:I si en queda una tercera que li canviin l'ample i l'enviin a la línia de la pobla, podria anar bé per aquesta línia. No caldria fer-li cap retoc, simplement que l'enviessin cap allà i que fes serveis fins que arribin les dues noves. Llavors es pot quedar fent més serveis encara o com a reserva per quan alguna de les noves estigui de revisió.
A tot això, el fet que des d'ahir hi hagi dues 111 en servei (i tornen a escapar-se a fer suburbans) és una molt bona senyal (pels nostres interessos ). Això pot significar que les anomalies de les 114 poden anar per més temps del que es preveia inicialment i ves a saber si es remiraran les 113 també.
Sabent amb certesa que hi ha dues 111 en servei comercial, fora bo pressionar per a que quan deixin d'estar en reserva, totes dues fossin conservades. Amb la posada en servei del dipòsit de Terrassa i l'any vinent el de Sabadell, la cançó de la manca d'espai espero no haver-la de tornar a sentir com a excusa suprema de no conservar el material rodant. I si una, com s'ha dit, pot fer les llançadores de L6, millor que millor.
Potser, ara que l'Enric Ticó i companyia aparentment estan receptius a aquestes coses ben normals a la resta del món, fora bo plantejar-ho de veritat en comptes de seguir "somiant".
El metro de Barcelona amb motoristes!
H*stias, ¡que no me he dado cuenta!Miquel wrote:Apaa, no us flipeu tampoc. Sembla ser que us oblideu que la línia de la Pobla NO està electrificada i que les 111 NO són dièsel.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- bigcoaster
- N8
Mea culpa!
Ha sigut l'eufòria!
Ha sigut l'eufòria!
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
N'hi han dues unitats circulant ''regularment'' a la L7, com a mínim un 1 mes i mig (fonts fiables). Les 113 i 114 s'estan inspeccionat i segellant ''uns problemes'' de 5 en 5. A més, s'espera de dues unitats 114 més per tenir de reserva (o mantenir en actiu les 111)
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -