En aquest
document de RFF de l'any 2012 sobre la LGV Montpeller-Perpinyà s'hi observen diferents alternatives de servei segons les posicions de les estacions intermitges a Besiers, Nissan (entre Narbona y Besiers), Narbona i Perpinyà.
Quedarien els següents esquemes de servei, que varien segons el cas.
Esquema de serveis amb l'escenari de les estacions actuals de Perpinyà, Narbona i Besiers
-4 trens Barcelona-Perpinyà-Narbona-Carcassona-Toulouse/Bordeus i vv
-4 trens Barcelona-Perpinyà-Montpeller TGV-París i vv
-4 trens Barcelona-Perpinyà-Montpeller TGV-Lyon i vv
-1 tren Barcelona-Perpinyà-Narbona-Besiers-Agde-Sète-Montpeller TGV-Nimes TGV-Marsella i vv
-1 tren Barcelona-Perpinyà-Narbona-Besiers-Agde-Sète-Montpeller TGV-Marsella i vv
-1 tren Barcelona-Perpinyà-Montpeller TGV-Marsella i vv
Esquema de serveis amb l'escenari de les estacions actuals de Perpinyà i Narbona i nova de Nissan TGV (entre Narbona i Besiers)
-5 trens Barcelona-Perpinyà-Narbona-Carcassona-Toulouse/Bordeus i vv
-4 trens Barcelona-Perpinyà-Nissan TGV-Montpeller TGV-Nimes TGV-París i vv
-4 trens Barcelona-Perpinyà-Nissan TGV-Montpeller TGV-Lyon i vv
-2 trens Barcelona-Perpinyà-Nissan TGV-Montpeller TGV-Marsella i vv
-1 tren Barcelona-Perpinyà-Nissan TGV-Montpeller TGV-Nimes TGV-Marsella i vv
Esquema de serveis amb l'escenari de les estacions actuals de Perpinyà i Narbona i nova de Besiers TGV (entre Besiers i Agde)
-5 trens Barcelona-Perpinyà-Narbona-Carcassona-Toulouse/Bordeus i vv
-4 trens Barcelona-Perpinyà-Besiers TGV-Montpeller TGV-Nimes TGV-París i vv
-2 trens Barcelona-Perpinyà-Narbona-Besiers TGV-Montpeller TGV-Lyon i vv
-2 trens Barcelona-Perpinyà-Montpeller TGV-Lyon i vv
-1 tren Barcelona-Perpinyà-Narbona-Besiers TGV-Montpeller TGV-Nimes TGV-Marsella i vv
-1 tren Barcelona-Perpinyà-Narbona-Besiers TGV-Montpeller TGV-Marsella i vv
-1 tren Barcelona-Perpinyà-Montpeller TGV-Marsella i vv
Esquema de serveis amb l'escenari de les estacions actuals de Perpinyà, Narbona i Besiers i nova de Narbona TGV (entre Narbona i Carcassona)
-5 trens Barcelona-Perpinyà-Narbona TGV-Carcassona-Toulouse/Bordeus i vv
-4 trens Barcelona-Perpinyà-Narbona TGV-Montpeller TGV-Nimes TGV-París i vv
-4 trens Barcelona-Perpinyà-Narbona TGV-Montpeller TGV-Nimes TGV-Lyon i vv
-2 trens Barcelona-Perpinyà-Narbona TGV-Montpeller TGV-Marsella i vv
-1 tren Barcelona-Perpinyà-Narbona-Besiers-Agde-Sète-Montpeller TGV-Nimes TGV-Marsella i vv
Esquema de serveis amb l'escenari de l'estació actual de Perpinyà, i les noves de Narbona TGV i Besiers TGV
-5 trens Barcelona-Perpinyà-Narbona TGV-Carcassona-Toulouse/Bordeus i vv
-4 trens Barcelona-Perpinyà-Narbona TGV-Besiers TGV-Montpeller TGV-Nimes TGV-París i vv
-4 trens Barcelona-Perpinyà-Narbona TGV-Besiers TGV-Montpeller TGV-Lyon i vv
-2 trens Barcelona-Perpinyà-Narbona TGV-Besiers TGV-Montpeller TGV-Marsella i vv
-1 tren Barcelona-Perpinyà-Narbona TGV-Besiers TGV-Montpeller TGV-Nimes TGV-Marsella i vv
Observacions
-a l'esquema no apareixen les estacions d'Avinyó TGV, Aix en Provence TGV ni Valence TGV, degut a que es troben a zones no afectades per la LGV Nimes-Montpeller ni per la LGV Montpeller-Perpinyà. Es dóna per descomptat que els serveis que tenen es mantenen.
-el 2012 havien caigut dels plans els serveis a Lille i Ginebra indicats amb anterioritat, però en aquest document es manté la possibilitat d'arribar a Bordeus en tots els casos (tot i que s'entreveu que no estaria previst que tots els serveis hi arribéssin, a Bordeus?).
-el 2012 es planejava que fós Barcelona-Toulouse/Bordeus el servei amb més trens, per davant de Barcelona-París.
-el document tracta en qualsevol cas un escenari amb LGV continua entre Barcelona, París, Marsella i Lyon. En canvi, la diferència amb Toulouse, que aparentment és petita al tractar-se o no de passar pel tram Perpinyà-Narbona per la convencional o per la LGV, és gran (BCN-París arriba a tenir 4 trens per dia com diu el document, Toulouse només n'ha tingut un per dia quan al document es parla de fins a cinc al dia).
-desconec si la possibilitat d'oferir serveis a Bordeus, aquí presents tota l'estona, va lligada implícitament a la LGV Bordeus-Toulouse o no.
-no s'indica si els serveis a Bordeus tindrien parada a Montauban i/o Agen, o no.
-a tots els escenaris es recomana l'ús de l'estació actual de Perpinyà, descartant una potencial nova estació a Ribesaltes o al Soler, però no es diu res de potencials serveis sense parada a Perpinyà (encara que com es veu a l'esquema, sí que es contempla que alguns no paréssin a Narbona, Besiers, Nimes segons el cas, i el cas d'Agde i Sète, que apareixen o no a la relació Espanya-França segons l'escenari escollit).
-sembla clar el pla de desviar tots els serveis Espanya-França per la LGV, deixant de servir les estacions actuals de Montpeller-Saint Roch i Nimes.
-per ara, la realitat encara està ben per sota d'aquests plans...
Tant per sota, que
aquest gener se suprimeix l'AVE Barcelona-Toulouse... com a mínim fins a l'abril.
A Perpinyà agafaran una bona emprenyada, ara el primer tren a Barcelona és el Toulouse-Barcelona que passa a les 10:00 (tard, molt tard).
Si se'l carreguen, el primer tren per baixar de Perpinyà a Barcelona seria el Marsella-Madrid... que passa per Perpinyà a les 11:17...
N'hi ha per emprenyar-se.