Sabotatge a la LAV
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Sabotatge a la LAV
Aturat l'AVE entre Tarragona i Figueres per un robatori de cable
http://www.ara.cat/societat/Aturat-Tarr ... 55543.html
http://www.ara.cat/societat/Aturat-Tarr ... 55543.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Més detalls
http://www.ara.cat/societat/Aturat-Tarr ... 55543.html
Resulta que el robatori ha sigut entre Vilafranca i Gelida. I això afecta fins a Vilafant?
Resulta que el robatori ha sigut entre Vilafranca i Gelida. I això afecta fins a Vilafant?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Més detalls
Sembla ser que el robatori ha estat del cable de comunicacions i el CTC de Saragossa no pot monotoritzar ni gestionar la xarxa Tarragona amunt (senyals, posicionament del trens, agulles, etc). Figueres amunt deu estar controlat a FrançaGuigui wrote:http://www.ara.cat/societat/Aturat-Tarr ... 55543.html
Resulta que el robatori ha sigut entre Vilafranca i Gelida. I això afecta fins a Vilafant?
El metro de Barcelona amb motoristes!
- carles10000
- N6
- Posts: 210
- Joined: Monday 18/10/2010 19:34
- Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
Re: Més detalls
per TP FerroMiquel wrote:Sembla ser que el robatori ha estat del cable de comunicacions i el CTC de Saragossa no pot monotoritzar ni gestionar la xarxa Tarragona amunt (senyals, posicionament del trens, agulles, etc). Figueres amunt deu estar controlat a FrançaGuigui wrote:http://www.ara.cat/societat/Aturat-Tarr ... 55543.html
Resulta que el robatori ha sigut entre Vilafranca i Gelida. I això afecta fins a Vilafant?
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Incidències a RENFE i FGC
Restablerta la circulació d'AVE entre Vilafranca del Penedès i Figueres
Els trens d'alta velocitat aniran recuperant el servei habitual al llarg del dia després de l'avaria que ha afectat 7.000 usuaris i obligat a aturar 20 trens
324
Salut !!
Els trens d'alta velocitat aniran recuperant el servei habitual al llarg del dia després de l'avaria que ha afectat 7.000 usuaris i obligat a aturar 20 trens
324
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Incidències a RENFE i FGC
Yo pregunto no se podrían haber puesto trenes de ancho variable para hacer el trayecto entre Zaragoza y Barcelona en ancho convencional.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Logística complicada
D'una banda, no hi ha prou unitats. De l'altra, l'ocupació és diferent. Tercer, moure'ls de buit, un cop recuperat el servei, també destarotaria tot el trànsit, i més en una relació com l'AV Barcelona-Madrid, amb trens cada 30 o 60 minuts per sentit. I quart, perquè amb el temps que trigaria un tren en arribar per via convencional a Lleida, és més que probable que solucionin la incidència i, per tant, el que guanyes per un costat, tornes a perdre per l'altre.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: LAV Barcelona-França
Aquest cop, segons L.V., la hipòtesi més plausible, és la del sabotatge, degut a la dificultat per accedir als cables.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Logística complicada
Gracies per la informació es que tenia aquest dubte.Guigui wrote:D'una banda, no hi ha prou unitats. De l'altra, l'ocupació és diferent. Tercer, moure'ls de buit, un cop recuperat el servei, també destarotaria tot el trànsit, i més en una relació com l'AV Barcelona-Madrid, amb trens cada 30 o 60 minuts per sentit. I quart, perquè amb el temps que trigaria un tren en arribar per via convencional a Lleida, és més que probable que solucionin la incidència i, per tant, el que guanyes per un costat, tornes a perdre per l'altre.
Re: Incidències a RENFE i FGC
No sé si els canviadors de Saragossa / Plasencia de Jalón haguéssin donat l'abast.
Tocar la malla horaria dels canviadors (canviar de la placa dels Talgo a la placa dels CAF son 45 minuts) no hagués ajudat gaire
Tocar la malla horaria dels canviadors (canviar de la placa dels Talgo a la placa dels CAF son 45 minuts) no hagués ajudat gaire
-
- N6
- Posts: 299
- Joined: Friday 20/05/2011 20:27
Re: LAV Barcelona-França
Ahora la cuestión estriba en saber quién es el saboteador.
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Incidències a RENFE i FGC
Declaracions de la ministra de fomento:
Audio: https://drive.google.com/file/d/0B2N2OJ ... sp=sharing
Video: https://youtu.be/sKb_--ytZ5A?t=2m18s
Extretes del butlletí de foment
Audio: https://drive.google.com/file/d/0B2N2OJ ... sp=sharing
Video: https://youtu.be/sKb_--ytZ5A?t=2m18s
Extretes del butlletí de foment
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Incidències a RENFE i FGC
M'estranya que els trens, degut a la gran incidència, afectant des de Madrid fins la frontera, no continuessin el recorregut a velocitat reduïda (velocitat de marxa, que en diuen). Tot i anar lent, si més no podrien haver hagut apropar-se a alguna estació o algun accés senzill.
Tampoc entenc, si és que ho han informat degudament, que no hi hagués cap instal·lació de suport en un cas de fallada (sabotatge, per exemple) per mantenir el servei.
Tampoc entenc, si és que ho han informat degudament, que no hi hagués cap instal·lació de suport en un cas de fallada (sabotatge, per exemple) per mantenir el servei.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Incidències a RENFE i FGC
La instal·lació de suport és el control manual dels trens, pràctica desterrada avui dia ja que som com som. Res de nou.gatvell wrote:M'estranya que els trens, degut a la gran incidència, afectant des de Madrid fins la frontera, no continuessin el recorregut a velocitat reduïda (velocitat de marxa, que en diuen). Tot i anar lent, si més no podrien haver hagut apropar-se a alguna estació o algun accés senzill.
Tampoc entenc, si és que ho han informat degudament, que no hi hagués cap instal·lació de suport en un cas de fallada (sabotatge, per exemple) per mantenir el servei.
Amb la marxa a la vista el mateix, el tren no tenia cap tipus d'impediment per continuar la marxa, l'únic problema es que els senyals estaven apagats i el tren no estava localitzat des de el CTC. La circulació es torna menys segura, però coi, anar a 30-40 km/h en una recta tampoc es cap drama ni un perill rodant.
Però en fi, ja se sap que aquí tenim o un excés de sobreprotecció en molts casos o uns forats de seguretat que tampoc es que siguin gaire normals (i no només a Adif).
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Incidències a RENFE i FGC
Tenint en compte com és la infraestructura de l'AVE, amb amplis revolts i gairebé sempre bona visibilitat, es podria anar, potser, a 100km/h. Però bé, ara ja és només teoritzar un tema passat.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Incidències a RENFE i FGC
Ahir a TV3 van dir que a l'arqueta hi ha el cable de coure i dos de fibra, un de principal i un de socors per si el primer s'avaria. Els que ho van provocar suposo que ho sabien i van tallar els dos.gatvell wrote:Tampoc entenc, si és que ho han informat degudament, que no hi hagués cap instal·lació de suport en un cas de fallada (sabotatge, per exemple) per mantenir el servei.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
El compromís de puntualitat, en compromís
Renfe no tornarà els diners a les persones que ja eren dins d'un AVE quan el servei es va col·lapsar
http://www.ara.cat/societat/renfe-torna ... 55590.html
http://www.ara.cat/societat/renfe-torna ... 55590.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Responsabilitat
Ni la Llei ni el compromís de puntualitat de Renfe, obliguen o comprometen la companyia a retornar l'import en cas d'incidència aliena a l'empresa, com ha estat el cas.
-
- N6
- Posts: 299
- Joined: Friday 20/05/2011 20:27
Re: Sabotatge a la LAV
La Audiencia Nacional ha asumido la investigación del extraño sabotaje. Será de los primeros asuntos que lleve el magistrado Juan Pablo González, designado hace poco para la AN. A ver si llegamos a saber qué ha pasado realmente.