Lo mas Jodido del tema es que cuando a la empresa que quito gente y puso maquinas, pongamos 3 maquinas por una persona, se da cuenta que gastan "LUZ" y dicha empresa apaga 2 y deja 1 y entonces ya es el desproposito de lo que hiba a ser un ahorro y agilidad a la hora de comprar el billete se vuelve todo lo contrario, la gente tiene que hacer la misma cola que en ventanilla y encima no le podemos preguntar cosas a la maquina por que sencillamente no habla ni se relaciona con nosotros.Ganz wrote:Sense ànim d'allunyar-me de la temàtica...
Espanya (Catalunya inclosa) és un estat amb una taxa d'atur vergonyosa, i indicatius com l'atur juvenil fan venir calfreds... mentrestant, aquest conegut i reconegut grup d'entitats públiques (renfomentadif, com s'ha dit tradicionalment en el fòrum), es dedica a suprimir llocs de feina, sense faltar a les quantioses inversions realitzades i que es realitzaran en Alta Velocitat, sense una utilitat real per al territori en molts casos.
Automatitzar per suprimir llocs de feina... el cost de la màquina, el seu manteniment, altres costos indirectes... versus el capital humà que, si bé és cert que té un cost, reporta un benefici social que la màquina només ofereix de forma indirecta i en molta menor mesura (això en el cas de que la màquina es construeixi al país). L'exemple més directe seria la supressió del servei de cafeteria per màquines autovenda (exemple ferroviari: Intercités de Nuit a França.
Si l'Estat realment volgués millorar les coses, començaria per modificar l'ordre de prioritats a l'hora d'invertir... Un bon exemple seria generant llocs de feina com cap d'estació allà on s'hagin retirat.
En resumen peor servicio que yo creo que es de lo que se trata que el viajero tenga un buen viaje y uso de las instalaciones de forma agradable y no sentirse perdido dentro de las instalaciones por falta de información y ya no digamos la sensación de falta de seguridad aunque haya 1000 camaras mirandote por tu seguridad.
Saludos.