bigcoaster wrote:sergilleida wrote:Porto uns dies veien busos de la 8 per la tarde, les 6 , les 7 i realment van buits ( 4/5 persones). Vale que per nar a l'institut de Gualda vaji plena pero la resta del dia la veritat que no se quin tipus de nuimeros deu tenir. Insisteixo en que caldria no se d'alguna manera reformular la linia i unir-la amb alguna zona mes enlla de clot-cetre, no se algún barri com Cappont per exemple.
Tret de la 1, la 2, la 3, la 20 i la 6, la resta caldria reformular-les totes. Falta una línia 30 (com l'antic 3), una millora de la 7, que en hora punta va desbordada i un replantejament de la resta de línies que porten pocs passatgers. La 5 per exemple, té un recorregut que n'hi ha per llogar-hi cadires, mai millor dit, perquè dóna massa voltes per un recorregut amb molts habitants, i degut a això podria tenir molts més passatgers.
La linia 4 jo veig que esta be... faltaria donar mes temps a les voltes... i dissabtes tindre el mateix horari que de dilluns a divendres... i totes les voltes que entrin a gardeny...
La 5 es tindria de modificar a cappont i podria donar servei a la zona de onze de setembre.
La 6 cal millorar els temps de pas de dissabtes amb 3 busos i diumenges amb 2.
La 7 retocar-la a cappont, que entres al poligon dels frares i donar-li algun bus mes... augmentar els busos amb dissabtes i festius.
La 8 que quan arribi a la ultima parada de balafia tires cap al seca pel nou vial i una vegada alla tires per cami del seca pel camp de futbol i anar cap a gualda etc... a la tornada que es fes una rotonda a la farinera per a que podes tirar cap al seca i de alla a balafia de nou per alcalde porqueres.
La 9 anul-lar-la i que la 4 o la 5 fes la ruta fins poligon del segre.
La 10 esta be com esta... pero li fa falta un bus cada 30 min a les hores de mes demandai la resta del dia cada hora... dissabtes un bus cada hora tot el dia... diumenges coodinar la linia de albesa i que entres a llivia.
La 11 tots els dies... de dilluns a divendres 2 midis... dissabtes i diumenges 1...