Deu anar amb cotxe, així que no crec que ella personalment en surti perjudicada.Ganz wrote:El més graciós és que, molt probablement, aquesta dona i jo siguem família (mateix cognom i, pel que sé, podria ser-ho). Quanta diferència pel que fa als punts de vista sobre aquesta temàtica, ni un de sol comparteixo amb ella, però bé, és ella qui es tira el tret al peu, doncs hi surt més perjudicada que guanyadora...
Sí, però no imaginava de cap de les maneres que, en ple segle XXI, aquest odi arribi fins a l'extrem de boicotejar una línia que ja estava en construcció... Per l'amor de Déu, que França, el país veí, obre tramvies fins i tot en poblacions reduïdes com Valenciennes i amb un èxit indiscutible! I ja ni en parlem, de Saragossa, Bilbao o, fins i tot, València...
El problema rau en que no hi ha cap tipus de canal de comunicació on sortir a explicar les bondats i rebatre totes les mentires i tonteries que es diuen dia si dia també (que per cert, la més sonada que he llegit d'aquesta dona és que l'establiment del tramvia a la part alta de la Diagonal va fer que es tanquessin molts comerços a la zona alta, ja que des de que es va posar en servei van anar perdent clientela ) sobre el tramvia. Per si fos poc, cada cop que surt ella a dir alguna de les seves ja estan tots els mitjans de comunicació al damunt per difondre-ho.
Fins que no surti un govern que tingui com a prioritat el transport públic com a mètode de mobilitat d'ús principal o fins i tot preferent i sigui més actiu amb difondre les "veritats" no es farà gran cosa.
Però tampoc s'hi mullarà ningú, doncs els faria perdre vots. Per tant només queda que part de la ciutadania que no es deixi enganyar es faci notar per mirar de canviar o obrir un debat a milers de persones.
Hi ha la PTP com a "grup" però jo d'ells no m'espero gran cosa.