Renfe451 wrote:Repito lo que dije antes... renuevan los trenes para las líneas regionales del sur, adaptándolas a este tipo de servicios y encima os quejais! Y mientras tanto los usuarios de las líneas del norte (R11 y R12), sufren con las 447 sin reformar y con asientos duros. Te aseguro que la gente que usa los regionales de Manresa-Lleida y Portbou-Cerbère, si les pusieran lo mismo que en las líneas del Ebre, lo agradecerán y mucho, vamos, como agua de mayo!
Com a usuari de les R12, R13 i R14, per a mi la solució és tan senzilla com portar les 447R a la R11, RR3. La resta 448 i 470.
Jo estic fins els nassos de fer recorreguts de la R12 amb els seients de plàstic (quan abans, s'hi anava còmodament amb les 440R o 470). Prioritzar aquests trens al sud és un despropòsit tenint les altres línies com les tenen i canviant els trens només pel simple fet que són "vells", quan les 447 l'única millora real és l'acceleració, però aquesta millora només es nota quan has d'accelerar molt sovint i a la xarxa Catalana, fora del sector de Rodalies només és ideal a línia de Puigcerdà.
Podrien colar a la R12, però com la línia te un coixí de temps taaaant llarg (de Barcelona a St. Vicenç de Castellet si no passa res s'hi arriba amb +6/8, i després hem d'esperar per posar-nos en hora, i per si fos poc, després cal fer el mateix a Calaf) que portar una 447 no compensa en temps de trajecte per molt que la línia estigui plena de velocitats temporals definitives.
A més, aquests seients "tous" de la 447 són una broma quan ho comparem amb el que hi ha hagut fins ara, evidentment és més que l'original de la 447, però segueix estant fora de lloc. Era ben fàcil haver posats seients tous de veritat.
I per acabar, a sobre te menys places assegudes que els trens de Regionals, així que que vols que et digui... Per a mi els de Girona i Puigcerdà ja es poden confitar totes les 447 si volen, jo no les vull ni veure
Si continuen amb aquesta broma, al final m'hauré de plantejar seriosament passar-me al bus si la comoditat al tren (que ja triga molt més que per carretera) és inferior al que hi havia fins ara.
trensmat wrote:Ustedes tienen un servicio AVE/AVANT para ir a BCN, pero no voy a entrar al tu mas, nos quejamos por un motivo que afectan tanto a Tarragona y Girona que no entiendes o no lo Quieres entender que una unidad 447 no esta preparada para hacer este tipo de trayectos ni los de Portbou.
Los usuarios de las Terres de L'Ebre como de la Rivera de L'Ebre exigimos a la Generalitat y a Renfe que compre material nuevo de la serie 449 o de la serie de Alstom Regio N2, que vamos la Generalitat tiene dinero para comprar material nuevo para la línea de La Pobla de Segur y para la línea de Terrassa pero no hay dinero para comprar material nuevo para MD.
También me quejó que Renfe compre solo material nuevo para AVES deficitarios y líneas LD deficitarias.
El material mòbil de Rodalies és de renfe, per tant qui ha de comprar els trens és renfe. El que si que fa la generalitat és pressionar per a que certes sèries facin x serveis, tal com hem vist darrerament.