Retards, avaries i deficiències a TMB
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Hoy en la línea 1 las pantallas del carrusel no funcionaban. El tren estaba esperando un poco más tiempo de lo normal a tener el disco verde.
Si están apagadas esas pantallas es lo mismo que sí pusieran "Inhibida", no?
Si están apagadas esas pantallas es lo mismo que sí pusieran "Inhibida", no?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Carrussel
Si estan apagades, sol ser perquè el semàfor està vermell. En verd, sempre sol indicar alguna cosa (Inhibida o el comptador, ja sigui enrere o a zero).Renfe445 wrote:Si están apagadas esas pantallas es lo mismo que sí pusieran "Inhibida", no?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Muchas gracias por la respuesta.
Es verdad, tiene lógica lo que dices. Claro, ponga lo que ponga la pantalla del carrusel, si tienes delante un disco rojo no vas a pasar de ninguna de las maneras... Aunque creo que he visto en alguna estación una señal luminosa con una X. ¿Modifica ésta el significado del disco en rojo o es independiente?
A saber qué habrá pasado esta mañana en la línea para que el tren se espere a salir más tiempo de lo normal... Algún tren delante del mío que no iba bien? ¿Otra falsa ocupación quizás?
Es verdad, tiene lógica lo que dices. Claro, ponga lo que ponga la pantalla del carrusel, si tienes delante un disco rojo no vas a pasar de ninguna de las maneras... Aunque creo que he visto en alguna estación una señal luminosa con una X. ¿Modifica ésta el significado del disco en rojo o es independiente?
A saber qué habrá pasado esta mañana en la línea para que el tren se espere a salir más tiempo de lo normal... Algún tren delante del mío que no iba bien? ¿Otra falsa ocupación quizás?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
El disc amb la "X" és el disc en blanc, que permet rebassar un disc en vermell en maniobres amb autorització des de el CCM. Es força complicat veure'l funcionar, i encara més si el tren duu passatge. Juraria que tinc una foto d'Horta amb un 5000 llest per rebassar amb aquesta maniobra.Renfe445 wrote:Muchas gracias por la respuesta.
Es verdad, tiene lógica lo que dices. Claro, ponga lo que ponga la pantalla del carrusel, si tienes delante un disco rojo no vas a pasar de ninguna de las maneras... Aunque creo que he visto en alguna estación una señal luminosa con una X. ¿Modifica ésta el significado del disco en rojo o es independiente?
A saber qué habrá pasado esta mañana en la línea para que el tren se espere a salir más tiempo de lo normal... Algún tren delante del mío que no iba bien? ¿Otra falsa ocupación quizás?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Muchas gracias, Miquel!Miquel wrote:El disc amb la "X" és el disc en blanc, que permet rebassar un disc en vermell en maniobres amb autorització des de el CCM. Es força complicat veure'l funcionar, i encara més si el tren duu passatge. Juraria que tinc una foto d'Horta amb un 5000 llest per rebassar amb aquesta maniobra.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
De res, la imatge és aquesta.Renfe445 wrote:Muchas gracias, Miquel!Miquel wrote:El disc amb la "X" és el disc en blanc, que permet rebassar un disc en vermell en maniobres amb autorització des de el CCM. Es força complicat veure'l funcionar, i encara més si el tren duu passatge. Juraria que tinc una foto d'Horta amb un 5000 llest per rebassar amb aquesta maniobra.
El 5000 que s'hi veu va deixar de fer servei a Horta i va continuar el trajecte de buit, suposo que cap al dipòsit de Sant Genís. Al radere venia un 5000 que va iniciar el servei a Vilapicina, en aquest cas no van fer el sempre morbós canvi de tren a Vilapicina, tot i que l'he pogut viure un parell o tres de vegades
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
La línia L4 del metro està aturada per incidència tècnica.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Sembla que avui ha tornat a haver alerta per objecte sospitós a la L1, obligant a aturar-la entre Clot i Fabra i Puig.
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
si, yo loe leido en la vanguardia i es falsa alarma
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
La L2 no funciona entre Paral·le i Sagrada Família. Segons TMB, causes tècniques, però segons Conrayasyaloco, ha descarrilat un tren a Paral·lel.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Que el tren no estigui ubicat correctament dins els raïls... quina causa més tècnica vols?
Esperem que ningú hagi pres mal.
Esperem que ningú hagi pres mal.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No hi ha més agulles operatives?
I per un descarrilament a Paral·lel, ha de quedar tota la línia empantanegada fins a Sagrada Família?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: No hi ha més agulles operatives?
Realment és estrany. No hi hauria d'haver problema per donar servei fins a Universitat, donat que allí es pot fer canvi de via:Guigui wrote:I per un descarrilament a Paral·lel, ha de quedar tota la línia empantanegada fins a Sagrada Família?
S'ha fet moltes altres vegades sense problemes com he pogut comprovar en primera persona.
Potser és que hi havia alguna cosa més que el descarrilament.
Per cert, el servei ha quedat restablert cap allà les 10 del matí.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: No hi ha més agulles operatives?
Mirant el mapa si haguesin fet servei fins a Universitat els trens haguesin parat al inreves.wefer wrote:Realment és estrany. No hi hauria d'haver problema per donar servei fins a Universitat, donat que allí es pot fer canvi de via:Guigui wrote:I per un descarrilament a Paral·lel, ha de quedar tota la línia empantanegada fins a Sagrada Família?
S'ha fet moltes altres vegades sense problemes com he pogut comprovar en primera persona.
Potser és que hi havia alguna cosa més que el descarrilament.
Per cert, el servei ha quedat restablert cap allà les 10 del matí.
Potser TMB no ha volgut confondre els usuaris ja que els cartells estarien al Reves.
Es l'unica explicació que li trobo.
he editat:
Encara que vist una altra vegada tampoc seria necesari canviar la direcció de la marxa ara no tinc explicació.
Salutacions.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Sorry, el descarrilament ha estat a Passeig de Gràcia, no a Paral·lel. Ara tot concorda.
-
- N5
- Posts: 108
- Joined: Tuesday 23/06/2009 18:55
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Bon dia,
La foto que publica EP referida a la incidència d´aquest matí a l´L2 és de traca. No per la foto sinó pel contingut del missatge. A més de contenir una falta d´ortografia (Paralel) confon els usuaris dient que hi ha servei d´autobús substitutori entre Sagrada Família i Pompeu Fabra, és a dir, el tram que sí continuava cobert pel metro...
Salutacions,
MANEL
La foto que publica EP referida a la incidència d´aquest matí a l´L2 és de traca. No per la foto sinó pel contingut del missatge. A més de contenir una falta d´ortografia (Paralel) confon els usuaris dient que hi ha servei d´autobús substitutori entre Sagrada Família i Pompeu Fabra, és a dir, el tram que sí continuava cobert pel metro...
Salutacions,
MANEL
Re: No hi ha més agulles operatives?
No hi ha hagut mai cap problema en fer parcials Paral·lel - Passeig de Gràcia o Universitat - Badalona. Sempre que han estat necessaris s'han realitzat. De fet, aquest estiu passat es feia un parcial entre Sant Antoni i Badalona, anant el tren en sentit oposat entre Sant Antoni i les agulles a Passeig de Gràcia.ortegote wrote:Mirant el mapa si haguesin fet servei fins a Universitat els trens haguesin parat al inreves.
Potser TMB no ha volgut confondre els usuaris ja que els cartells estarien al Reves.
Es l'unica explicació que li trobo.
he editat:
Encara que vist una altra vegada tampoc seria necesari canviar la direcció de la marxa ara no tinc explicació.
Salutacions.
A una nota de premsa de TMB tenim més informació, pel que sembla un tren cap a Cotxeres va descarrilar a mitjanit a les agulles.
https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa ... causa-dunaEl servei de metro a la línia 2 ha començat aquest matí a les 5 amb circulacions parcials entre Sagrada Família i Badalona Pompeu Fabra, com a conseqüència d'una incidència tècnica que la nit passada, cap a les 0.45 h, va afectar un tren sense passatge quan es retirava a un apartador. Per causes que es desconeixen, dos dels eixos del tren van remuntar el carril quan passaven a baixa velocitat per l'aparell de canvi de via situat entre les estacions d'Universitat i Passeig de Gràcia. L'incident no va causar danys personals ni va alterar el servei, que ja havia finalitzat.
Mentre el personal tècnic de Metro treballa en la resolució de la incidència, des de les 5 h no hi ha servei a la línia 2 entre Paral·lel i Sagrada Família, tram en què s'ha habilitat un servei especial d'autobús amb parada a les estacions intermèdies de Sant Antoni, Universitat, Passeig de Gràcia, Tetuan i Monumental. També es poden utilitzar com a alternatives les línies de metro que arriben a Paral·lel (L3), Universitat (L1), Passeig de Gràcia (L3 i L4) i Sagrada Família (L5), així com els autobusos regulars.
La incidència s'està comunicant als usuaris mitjançant megafonia, indicadors lluminosos, empleats situats a les estacions, l'aplicació TMB App, el web corporatiu i xarxes socials.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: No hi ha més agulles operatives?
Gracies per la Info, son coses que desconeixem, o Jo si desconeixia que es pogues circular en sentit oposat al metro, se de vies banalitzades a renfe i FGC però no ho sabia al metro.Miquel wrote:No hi ha hagut mai cap problema en fer parcials Paral·lel - Passeig de Gràcia o Universitat - Badalona. Sempre que han estat necessaris s'han realitzat. De fet, aquest estiu passat es feia un parcial entre Sant Antoni i Badalona, anant el tren en sentit oposat entre Sant Antoni i les agulles a Passeig de Gràcia.ortegote wrote:Mirant el mapa si haguesin fet servei fins a Universitat els trens haguesin parat al inreves.
Potser TMB no ha volgut confondre els usuaris ja que els cartells estarien al Reves.
Es l'unica explicació que li trobo.
he editat:
Encara que vist una altra vegada tampoc seria necesari canviar la direcció de la marxa ara no tinc explicació.
Salutacions.
A una nota de premsa de TMB tenim més informació, pel que sembla un tren cap a Cotxeres va descarrilar a mitjanit a les agulles.
https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa ... causa-dunaEl servei de metro a la línia 2 ha començat aquest matí a les 5 amb circulacions parcials entre Sagrada Família i Badalona Pompeu Fabra, com a conseqüència d'una incidència tècnica que la nit passada, cap a les 0.45 h, va afectar un tren sense passatge quan es retirava a un apartador. Per causes que es desconeixen, dos dels eixos del tren van remuntar el carril quan passaven a baixa velocitat per l'aparell de canvi de via situat entre les estacions d'Universitat i Passeig de Gràcia. L'incident no va causar danys personals ni va alterar el servei, que ja havia finalitzat.
Mentre el personal tècnic de Metro treballa en la resolució de la incidència, des de les 5 h no hi ha servei a la línia 2 entre Paral·lel i Sagrada Família, tram en què s'ha habilitat un servei especial d'autobús amb parada a les estacions intermèdies de Sant Antoni, Universitat, Passeig de Gràcia, Tetuan i Monumental. També es poden utilitzar com a alternatives les línies de metro que arriben a Paral·lel (L3), Universitat (L1), Passeig de Gràcia (L3 i L4) i Sagrada Família (L5), així com els autobusos regulars.
La incidència s'està comunicant als usuaris mitjançant megafonia, indicadors lluminosos, empleats situats a les estacions, l'aplicació TMB App, el web corporatiu i xarxes socials.
Re: No hi ha més agulles operatives?
Sempre es pot circular en sentit oposat tot i no ser una via "banalitzada". Sigui a FMB, FGC o a d'altres companyies d'arreu, normalment s'utilitza el Blocatge Telefònic (o d'altres més rudimentaris) per autoritzar la sortida de trens i donar l'autorització. De totes maneres en aquest cas no crec que hi hagués autorització amb BT ni res. Simplement deurien invertir la marxa a Sant Antoni i a córrer ja que tindrien permís previ per fer-ho, a Universitat, per la presència de l'agulla, si que hi ha senyal.ortegote wrote:Gracies per la Info, son coses que desconeixem, o Jo si desconeixia que es pogues circular en sentit oposat al metro, se de vies banalitzades a renfe i FGC però no ho sabia al metro.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Però les vies del metro són banalitzades, oi? Almenys, a les estacions veig semàfors a les quatre cantonades de l'estació.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.