Si hi haguessin els diners, el túnel no seria impossible, una altra cosa és que la demanda el justifiqui. El mateix amb la nova línia que planeges, si hi ha demanda (relativa, és clar, una línia així costarà molt de pagar-se amb els bitllets dels viatgers) endavant, si hem de construir una nova línia per a tres trens al dia, millor posem autobusos. Aquesta línia no l'acabo de veure, però d'alguna manera el tren hauria d'arribar a Andorra, és un mercat encara per explotar i que tant a l'hivern (esquí) com a l'estiu (turisme) pot donar molt joc. Es podria fer una extensió de la R3 fins a Andorra (Canillo?) i autobusos des de la Seu a Lleida coordinats amb els trens cap a Andorra. Una cosa està clara, si el tren arriba a Andorra alguna vegada, els bitllets relacionats amb esquí tindran un paper molt important, ja que probablement no tardaria gaire més que el cotxe degut a les múltiples cues que es formen i si es posen comoditats per portar els esquís i bicis per a l'estiu la línia podria tenir molts passatgers.Carlos González wrote:Tinc un dubte sobre de la línia Lleida-La Pobla de Segur, he vist per internet que volen ampliar-la fins a La Seu d'Urgell, però veig impossible fer un túnel per la Serra de Boumort, és més factible que l'ampliació de la Pobla de Segur sigui per Vielha, ara la pregunta és, seria demandat fer una bifurcació entre Balaguer, per fer una nova línia de tren?
Lleida-Balaguer-Artesa de Segre-Organyà-La Seu d'Urgell?
Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelona)
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: línia Lleida-La Pobla de Segur
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Tens raó, em sembla bé si es fan una bona connexió d'autobús entre La Seu i Lleida, l'única desventatge que no tindran un sistema ràpid els de La Seu per arribar a Lleida, ja que parlo de la línia Lleida-La Pobla de Segur, jo proposaria quatre línies per la línia:
Lleida-Balaguer
Lleida-La Pobla de Segur
Lleida-Sort
Lleida-Vielha
Lleida-Balaguer
Lleida-La Pobla de Segur
Lleida-Sort
Lleida-Vielha
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Les línies em semblen bé, però la carretera entre la Seu i Lleida és ràpida si no hi ha cues, així que autobusos podrien servir per treure les cues i ràpids.Carlos González wrote:Tens raó, em sembla bé si es fan una bona connexió d'autobús entre La Seu i Lleida, l'única desventatge que no tindran un sistema ràpid els de La Seu per arribar a Lleida, ja que parlo de la línia Lleida-La Pobla de Segur, jo proposaria quatre línies per la línia:
Lleida-Balguer
Lleida-La Pobla de Segur
Lleida-Sort
Lleida-Vielha
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
El que has de veure és si la mobilitat de Sort i Vielha va cap a La Pobla/Balaguer/Lleida o va a d'altres llocs. Pensa que el temps de trajecte d'una línia entre Lleida i Vielha potser és infumbale, ja que actualment des de Lleida a La Pobla són quasi 2 hores. (Sense comptar si vens d'un altre lloc i has de fer enllaç). Està bé que hi hagi connexió però crec que si s'ha de fer un ferrocarril allà amunt, ha de ser amb un origen-destí amb demanda, potser el que es pot fer es apropar la línia de la Pobla a aquesta nova línia i oferir un enllaç!Carlos González wrote:Tens raó, em sembla bé si es fan una bona connexió d'autobús entre La Seu i Lleida, l'única desventatge que no tindran un sistema ràpid els de La Seu per arribar a Lleida, ja que parlo de la línia Lleida-La Pobla de Segur, jo proposaria quatre línies per la línia:
Lleida-Balguer
Lleida-La Pobla de Segur
Lleida-Sort
Lleida-Vielha
Sobre el bus, a Lleida el que es necessita són línies de bus que aportin al ferrocarril i no que se solapin. Per tant, les línies de bus haurien d'arribar a La Pobla i fer enllaç al tren.
Com a usuari que he estat de la línia, jo faria una línia Balaguer - Tàrrega/Cervera, ampliable pels dos extrems fins a Montblanc/Igualada
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
De línia de bus entre Balaguer i Tàrrega, ja n'hi ha actualment. Jo fa un parell de mesos de visita per la línia de La Pobla vaig utilitzar aquesta línia per tornar cap a Tàrrega, que per cert, es fa amb un microbús i l'explota Alsina Graells-ALSA i va per Bellcaire d'Urgell, Tornabous i Anglesola.Miquel wrote: Com a usuari que he estat de la línia, jo faria una línia Balaguer - Tàrrega/Cervera, ampliable pels dos extrems fins a Montblanc/Igualada
Aquí es poden consultar els horaris de la línia
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Normalment es fa amb un bus estàndard, tot i que es cert que alguns dies porta un microbus que en funció del dia ha de repetir trajecte en una mateixa expedició per no deixar tirada a terra el passatge.Renfe451 wrote:De línia de bus entre Balaguer i Tàrrega, ja n'hi ha actualment. Jo fa un parell de mesos de visita per la línia de La Pobla vaig utilitzar aquesta línia per tornar cap a Tàrrega, que per cert, es fa amb un microbús i l'explota Alsina Graells-ALSA i va per Bellcaire d'Urgell, Tornabous i Anglesola.Miquel wrote: Com a usuari que he estat de la línia, jo faria una línia Balaguer - Tàrrega/Cervera, ampliable pels dos extrems fins a Montblanc/Igualada
Aquí es poden consultar els horaris de la línia
Cert és que hi ha bus, però una línia "horitzontal" ferroviària milloraria força les connexions, avui dia cal anar cap a Lleida ciutat a fer enllaç cap a qualsevol altre destinació, trajectes de 40Km passen a fer-se amb 80Km per aquest fet.
Els busos que es treguin poden fer servei d'aportació a la línia ferroviària per tal de potenciar-la encara més en tots aquells pobles o ciutats que no tenen la línia a tocar.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
No cal
Si ja està el bus i que a més es demanda suficient, i els hi va bé, no veig necessari fer aquesta línia "horitzontal" que deies, és com fer una parada nova a la L9, per el Camp Nou, para què s'ha proposat si està el TRAM, que també fa Avinguda de Xile-Zona Universitària, i fa enllaç a Collblanc la L9 també, que deixa a prop del Camp Nou també???Miquel wrote: Cert és que hi ha bus, però una línia "horitzontal" ferroviària milloraria força les connexions.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: No cal
Per a aquesta regla de tres ja podem anar tancant aquest fil, que molt probablement en els trajectes que comentes sovint ja hi deu haver una línia de bus, i si no hi és, se n'hi pot crear.Carlos González wrote:Si ja està el bus i que a més es demanda suficient, i els hi va bé, no veig necessari fer aquesta línia "horitzontal" que deies, és com fer una parada nova a la L9, per el Camp Nou, para què s'ha proposat si està el TRAM, que també fa Avinguda de Xile-Zona Universitària, i fa enllaç a Collblanc la L9 també, que deixa a prop del Camp Nou també???Miquel wrote: Cert és que hi ha bus, però una línia "horitzontal" ferroviària milloraria força les connexions.
Que a dia d'avui no tingui "molt" de passatge no vol dir que no sigui necessari, més en una terra on el transport públic és marginal i el 99% de la mobilitat es realitza en cotxe/transport privat a causa d'això.
Potencial n'hi ha per fer una línia ferroviaria, només cal veure el tràfic constant a la C53 per exemple. I posats a tenir bus, aquest ja va una mica just, ara li falta tenir més freqüència per diversificar l'oferta en un rang horari més ampli. Però si ens dediquem a potenciar el transport públic de veritat, la línia de bus es quedarà petita, ja que al cap i a la fi la capacitat d'un bus interurbà és molt limitada.
Sobre l'estació d'Avinguda de Xile de L9/L10 no se que coi t'empatolles, serà una estació amb una alta demanda en certs moments, no pots traslladar 500 persones (tirant pel cap baix) a un tramvia per fer una parada, i que ademés la gent que usarà L9/L10 no vindrà pas de l'àrea d'influència de L3 o L5, per tant probablement sigui passatge nou, o descongestionarà una mica L5 per si venien amb FGC o Rodalies fins a Diagonal o Sants respectivament. Mira que s'han tirat diners amb aquesta línia i s'han fet estacions tant inútils que a dia d'avui estan pausades, no pensava que ningú ara critiqués la construcció d'aquesta estació la veritat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: No cal
Esa linea iria de Coña para ir de Igualada a Cervera/Lleida y si continuara a Barna mejor en via anchaa priori mas rapida que la actual.Carlos González wrote:Si ja està el bus i que a més es demanda suficient, i els hi va bé, no veig necessari fer aquesta línia "horitzontal" que deies, és com fer una parada nova a la L9, per el Camp Nou, para què s'ha proposat si està el TRAM, que també fa Avinguda de Xile-Zona Universitària, i fa enllaç a Collblanc la L9 també, que deixa a prop del Camp Nou també???Miquel wrote: Cert és que hi ha bus, però una línia "horitzontal" ferroviària milloraria força les connexions.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: No cal
AHHHHHHH Vale, ahora lo entiendo XD, pensaba que se proponía una línea desde Igualada hasta Balaguer, lo había entendido mal, además, en mi mapa propuse eso XDortegote wrote: Esa linea iria de Coña para ir de Igualada a Cervera/Lleida y si continuara a Barna mejor en via anchaa priori mas rapida que la actual.
Pero yo lo dejaría tal y como están las vías, ya que son vías métricas las de Llobregat-Anoia.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: No cal
Nono, jo efectivament he dit fer una línia ferroviaria "hortitzontal" entre la Noguera - Tàrrega i/o Cervera amb destinacions a Igualada per una banda i Montblanc per l'altre.Carlos González wrote:AHHHHHHH Vale, ahora lo entiendo XD, pensaba que se proponía una línea desde Igualada hasta Balaguer, lo había entendido mal, además, en mi mapa propuse eso XDortegote wrote: Esa linea iria de Coña para ir de Igualada a Cervera/Lleida y si continuara a Barna mejor en via anchaa priori mas rapida que la actual.
Pero yo lo dejaría tal y como están las vías, ya que son vías métricas las de Llobregat-Anoia.
Si ets a Igualada i vols anar a Lleida, tan fàcil com agafar aquesta línia i anar fins a Cervera/Tàrrega i fer enllaç a l'actual R12, enllaç que evidentment estaria coordinat per tal que no afecti en gran mesura al temps total de recorregut (com fan a gairebé tot el mon menys aquí).
El metro de Barcelona amb motoristes!
- robertotlh
- N7
- Posts: 324
- Joined: Thursday 15/10/2015 14:47
Re: No cal
Mejor UIC y así se aprovecha desde Martorell hasta Barna la vía más rápida, desde Martorell hasta Igualada y desde Igualada a Cervera nuevo trazado y desde Cervera a Lleida triple carril y desdoblamiento (una vía UIC y otra ibérico) si el tráfico lo requiere. Permitiría sacar mercancías de Lleida en UIC (a priori, no sé si la pendiente entre Martorell e Igualada o entre Cervera e Igualada sería demasiado fuerte). A nivel viajeros, serían servicios con material UIC a 250 km/h, con parada en Igualada, Cervera, Tárrega, Mollerussa i Lleida y una frecuencia de entre 10 y 12 servicios diarios por sentido. En tiempo quizá no sería competitivo con el Avant actual, pero en cobertura territorial y en servicio social, sin duda que sí.ortegote wrote:Esa linea iria de Coña para ir de Igualada a Cervera/Lleida y si continuara a Barna mejor en via anchaa priori mas rapida que la actual.Carlos González wrote:Si ja està el bus i que a més es demanda suficient, i els hi va bé, no veig necessari fer aquesta línia "horitzontal" que deies, és com fer una parada nova a la L9, per el Camp Nou, para què s'ha proposat si està el TRAM, que també fa Avinguda de Xile-Zona Universitària, i fa enllaç a Collblanc la L9 també, que deixa a prop del Camp Nou també???Miquel wrote: Cert és que hi ha bus, però una línia "horitzontal" ferroviària milloraria força les connexions.
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
El tema del ferro de Lleida
Això ho tinc dibuixat en un mapa que vaig fer fa messos, ja segur que ho hauràs vist perquè he fet mil enllaços d'aquest mapa al fòrum, de fet, ja vaig parlar d'una cosa semblant a la que proposes Miquel, però la faria arribar a Lleida. Com sobrenom vaig dir la proposta per el ferro de Lleida, en que n'hi hagin el trajecte de Cervera/Lleida quatre vies, dues d'ample ibèric i les altres mètriques (FGC), per les vies mètriques faria parar per les capitals només, Cervera-Tàrrega-Mollerussa-Lleida, deixant la R12 fent les altres parades dels pobles com Golmès, Bell-lloc d'Urgell, etc.Miquel wrote: Nono, jo efectivament he dit fer una línia ferroviaria "hortitzontal" entre la Noguera - Tàrrega i/o Cervera amb destinacions a Igualada per una banda i Montblanc per l'altre.
Si ets a Igualada i vols anar a Lleida, tan fàcil com agafar aquesta línia i anar fins a Cervera/Tàrrega i fer enllaç a l'actual R12, enllaç que evidentment estaria coordinat per tal que no afecti en gran mesura al temps total de recorregut (com fan a gairebé tot el mon menys aquí).
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: El tema del ferro de Lleida
I per a què vols quadruplicar la infraestructura actual i solapant recorreguts quan fas el mateix amb un enllaç coordinat i pots tirar via nova a nous llocs no servits, cosa que seria infinitament més útil?Carlos González wrote:Això ho tinc dibuixat en un mapa que vaig fer fa messos, ja segur que ho hauràs vist perquè he fet mil enllaços d'aquest mapa al fòrum, de fet, ja vaig parlar d'una cosa semblant a la que proposes Miquel, però la faria arribar a Lleida. Com sobrenom vaig dir la proposta per el ferro de Lleida, en que n'hi hagin el trajecte de Cervera/Lleida quatre vies, dues d'ample ibèric i les altres mètriques (FGC), per les vies mètriques faria parar per les capitals només, Cervera-Tàrrega-Mollerussa-Lleida, deixant la R12 fent les altres parades dels pobles com Golmès, Bell-lloc d'Urgell, etc.Miquel wrote: Nono, jo efectivament he dit fer una línia ferroviaria "hortitzontal" entre la Noguera - Tàrrega i/o Cervera amb destinacions a Igualada per una banda i Montblanc per l'altre.
Si ets a Igualada i vols anar a Lleida, tan fàcil com agafar aquesta línia i anar fins a Cervera/Tàrrega i fer enllaç a l'actual R12, enllaç que evidentment estaria coordinat per tal que no afecti en gran mesura al temps total de recorregut (com fan a gairebé tot el mon menys aquí).
La R12 entre Cervera i Lleida pot millorar-se encara i trigar menys temps fent les mateixes parades.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
No us flipeu, ni ara ni mai caldran 4 vies de Lleida a Cervera! Segons com amb una de sola amb bons encreuament ja en tindríem prou.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
I bigcoaster, com ho faries per a que n'hi hagi connexió entre Lleida/Igualada/Martorell/Pl. Espanya??? Ja que penses en que n'hi hagi una via pot ser millor, doncs per això pregunto.
A més un trajecte entre Igualada i Lleida és una de les grans demandes, de fet jo faria l'Eix Transversal, o part de l'Eix com una línia regional, el trajecte de Lleida i Igualada podria ser una ampliació d'una nova línia regional d'FGC.
A més un trajecte entre Igualada i Lleida és una de les grans demandes, de fet jo faria l'Eix Transversal, o part de l'Eix com una línia regional, el trajecte de Lleida i Igualada podria ser una ampliació d'una nova línia regional d'FGC.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Jo crec que no es tracta d'arribar a plaça Espanya si es fa una cosa nova a de esser en ample UIC i aprofitar Martorell Barcelona Via LAV, aquesta proposta no deixa de esser l'eix Transversal l'unic inconvenient que no es farà per que no hi han calers ni ganes de fer-lo (no arreglen l'Igualada Barcelona per fer-lo mes rapid o si parlen d'ample UIC nomes es de les Mines de Potassa al port de Barcelona aixi que aquest es el futur d'Igualada ferroviariament parlant)Carlos González wrote:I bigcoaster, com ho faries per a que n'hi hagi connexió entre Lleida/Igualada/Martorell/Pl. Espanya??? Ja que penses en que n'hi hagi una via pot ser millor, doncs per això pregunto.
A més un trajecte entre Igualada i Lleida és una de les grans demandes, de fet jo faria l'Eix Transversal, o part de l'Eix com una línia regional, el trajecte de Lleida i Igualada podria ser una ampliació d'una nova línia regional d'FGC.
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Doncs el que jo faria és:
- Renovar la via des de Lleida fins a Cervera, via doble UiC a 250-300 km/h apta per a mercaderies (ja ho és ara).
- De Cervera a Manresa, renovació de via, via única UiC a la mateixa velocitat que l'actual, reparant totes les limitacions i si es pot,millorar alguna part
(corbes, pendents). Tram utilitzat per regionals.
- De Cervera a Esparreguera (passant per Igualada) via doble UiC a 220 km/h apta per a mercaderies.
- D'Esparreguera a Martorell via doble UiC a 220 km/h apta per a mercaderies.
- A Martorell, enllaç a la LAV per entrar a Barcelona i enllaç per a mercaderies cap al port provinents de Lleida.
- D'Esparreguera a Mollet passant per Terrassa i Sabadell., via doble UiC a 220km/h (excepte al passar per Terrassa i Sabadell) apta per a mercaderies, alguns trams de nova construcció, altres simplement utilització de l'actual.
- A Mollet, enllaç a la LAV per a Girona i enllaç per mercaderies cap a França.
Material rodant i serveis:
- Alguns AVEs amb parada a Lleida seguirien per aquesta nova línia fins a Barcelona, suposant que els Euromeds servirien Camp de Tarragona per anar a Barcelona i hi haurien Avants Zaragoza - Tarragona Central (molt demandats).
- Els AVEs cap a França també passarien per aqui.
- Alvies a 220 amb parada a Lleida, Cervera, Igualada, Terrassa, Sabadell, Granollers, Girona i Figueres.
- AVEs Lleida Girona amb parada a Terrassa i Sabadell, i alguns directes si l'ocupació ho permet, sempre i quan no hi hagin AVEs cap a França
- Regionals cada 120 minuts entre Manresa i Lleida.
- Regionals cada 60 minuts entre Manresa i Granollers, coordinats amb semidirectes de la R4 per arribar al centre de Barcelona i regionals cap a Girona.
La idea és que hi hagi:
- un AVE cada 120 minuts entre Lleida i Girona
- una Alvia cada 60 minuts entre Lleida i Girona
- un Regional Lleida-Manresa cada 120 minuts i un Manresa-Barcelona cada 60 minuts.
- AVEs directes Lleida-Barcelona sempre i quan hi hagin solcs disponibles (podrien ser serveis que vinguessin de Madrid), més o menys cada 120 minuts.
Els AVEs serien serveis variats, alguns provinents de Madrid, alguns del nord d'Espanya (en poc temps), i alguns del sud.
- Renovar la via des de Lleida fins a Cervera, via doble UiC a 250-300 km/h apta per a mercaderies (ja ho és ara).
- De Cervera a Manresa, renovació de via, via única UiC a la mateixa velocitat que l'actual, reparant totes les limitacions i si es pot,millorar alguna part
(corbes, pendents). Tram utilitzat per regionals.
- De Cervera a Esparreguera (passant per Igualada) via doble UiC a 220 km/h apta per a mercaderies.
- D'Esparreguera a Martorell via doble UiC a 220 km/h apta per a mercaderies.
- A Martorell, enllaç a la LAV per entrar a Barcelona i enllaç per a mercaderies cap al port provinents de Lleida.
- D'Esparreguera a Mollet passant per Terrassa i Sabadell., via doble UiC a 220km/h (excepte al passar per Terrassa i Sabadell) apta per a mercaderies, alguns trams de nova construcció, altres simplement utilització de l'actual.
- A Mollet, enllaç a la LAV per a Girona i enllaç per mercaderies cap a França.
Material rodant i serveis:
- Alguns AVEs amb parada a Lleida seguirien per aquesta nova línia fins a Barcelona, suposant que els Euromeds servirien Camp de Tarragona per anar a Barcelona i hi haurien Avants Zaragoza - Tarragona Central (molt demandats).
- Els AVEs cap a França també passarien per aqui.
- Alvies a 220 amb parada a Lleida, Cervera, Igualada, Terrassa, Sabadell, Granollers, Girona i Figueres.
- AVEs Lleida Girona amb parada a Terrassa i Sabadell, i alguns directes si l'ocupació ho permet, sempre i quan no hi hagin AVEs cap a França
- Regionals cada 120 minuts entre Manresa i Lleida.
- Regionals cada 60 minuts entre Manresa i Granollers, coordinats amb semidirectes de la R4 per arribar al centre de Barcelona i regionals cap a Girona.
La idea és que hi hagi:
- un AVE cada 120 minuts entre Lleida i Girona
- una Alvia cada 60 minuts entre Lleida i Girona
- un Regional Lleida-Manresa cada 120 minuts i un Manresa-Barcelona cada 60 minuts.
- AVEs directes Lleida-Barcelona sempre i quan hi hagin solcs disponibles (podrien ser serveis que vinguessin de Madrid), més o menys cada 120 minuts.
Els AVEs serien serveis variats, alguns provinents de Madrid, alguns del nord d'Espanya (en poc temps), i alguns del sud.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Línia Lleida-Fraga-Saragossa
Tinc una proposta pensada d'una nova línia regional entre Aragó i Catalunya, i a més, seria una bona connexió per la Franja de Ponent, i per Catalunya.
Només tinc dibuixat l'idea per el recorregut per Catalunya, ja que ho vaig dibuixar se m'havia acudit la idea per el meu mapa de com seria el transport de Catalunya, i les estacions que pararien serien les següents:
Lleida Pirineus
Albatàrrec
Sudanell
Alcarràs
Soses
Fraga
Candasnos
Peñalba
Bujaraloz
Osera del Ebro
Villafranca del Ebro
Alfajarín
La Puebla de Alfindén
Santa Isabel
Miraflores
Zaragoza-Goya
Portillo
Zaragoza-Delicias
Només tinc dibuixat l'idea per el recorregut per Catalunya, ja que ho vaig dibuixar se m'havia acudit la idea per el meu mapa de com seria el transport de Catalunya, i les estacions que pararien serien les següents:
Lleida Pirineus
Albatàrrec
Sudanell
Alcarràs
Soses
Fraga
Candasnos
Peñalba
Bujaraloz
Osera del Ebro
Villafranca del Ebro
Alfajarín
La Puebla de Alfindén
Santa Isabel
Miraflores
Zaragoza-Goya
Portillo
Zaragoza-Delicias
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Dubtes...????
Tinc dos mapes de com pot ser el transport de Catalunya i que dos tenen unes diferències, i digues quina es per vosaltres millor o més factible
El mapa que tinc dibuixat una línia entre Igualada-Montblanc i una línia circular desde la Bisbal d'Emporda?:https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... C9lbGV1CnQ
O aquest altre?:https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... RuwNov6PNg
El mapa que tinc dibuixat una línia entre Igualada-Montblanc i una línia circular desde la Bisbal d'Emporda?:https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... C9lbGV1CnQ
O aquest altre?:https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... RuwNov6PNg
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4