Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelona)
- robertotlh
- N7
- Posts: 324
- Joined: Thursday 15/10/2015 14:47
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Home, fins a Fraga com a prolongació dels Regionals de Lleida o Rodalies lleuger amb material tipus el de la Pobla sí que ho veig, tindria la seva demanda, però fins a Saragossa atravessant un desert demogràfic com els Monegros, no ho veig necessari.
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Ni el bus Lleida - Saragossa per N-II (Agredasa) carrega gaire pels Monegres com per posar-hi tren.
Després de Fraga, és gairebé un desert demogràfic fins la conurbació de Saragossa
Fa temps que la gent de Fraga i Mequinensa demana integrar a l'ATM Lleida la línia de bus (Alsa - Alsina Graells) amb Lleida. Fa temps que no se'n sent a parlar...
Després de Fraga, és gairebé un desert demogràfic fins la conurbació de Saragossa
Fa temps que la gent de Fraga i Mequinensa demana integrar a l'ATM Lleida la línia de bus (Alsa - Alsina Graells) amb Lleida. Fa temps que no se'n sent a parlar...
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Now I know
Això no ho sabia
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Quin traçat és millor per La Pobla-Vielha??
Estic tenint dubtes, jo penso que una ampliació per la Línia Lleida-La Pobla de Segur tindria que arribar a Vielha/Mont-rejau, lo que passa és que no sé si serà millor fer-ho passar per el Pont de Suert, per la N-230, ja que tenia pensat en que per la vegueria Alt Pirineu i Aran pogués haver-hi una línia de bus circular desde Vielha, El Pont de Suert, La Pobla de Segur, Gerri de Sal, Sort, Baqueira...etc, i a més seria un traçat ràpid per arribar entre Lleida i Vielha.
El problema és que seria difícil fer túnels allà, i tampoc seria gaire demandat en tren
Per vosaltres quin traçat es millor per Vielha/Mont-rejau
Per el Pont de Suert?
o per Sort?
El problema és que seria difícil fer túnels allà, i tampoc seria gaire demandat en tren
Per vosaltres quin traçat es millor per Vielha/Mont-rejau
Per el Pont de Suert?
o per Sort?
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Per línia circular només caldria potenciar el Bus del Parc, que va des de Pont de Suert fins a Sort passant per Vielha i Esterri. Jo no crec que calgui una línia entre la Pobla i la Val d'Aran expressament, com si que ho penso de la Val d'Aran (Vielha-Baqueira), però seria una bona manera per potenciar la línia de la Pobla continuar-la pel Pallars on és relativament (perquè no ho és) més fàcil construir-la que pel Pont de Suert.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Tema molt tractat
Si remenes una mica pel Fòrum, veuràs que s'hi ha abocat un munt d'idees, més o menys realistes, sobre l'extensió de la línia de la Pobla a la Val d'Aran.Carlos González wrote:Estic tenint dubtes, jo penso que una ampliació per la Línia Lleida-La Pobla de Segur tindria que arribar a Vielha/Mont-rejau, lo que passa és que no sé si serà millor fer-ho passar per el Pont de Suert, per la N-230, ja que tenia pensat en que per la vegueria Alt Pirineu i Aran pogués haver-hi una línia de bus circular desde Vielha, El Pont de Suert, La Pobla de Segur, Gerri de Sal, Sort, Baqueira...etc, i a més seria un traçat ràpid per arribar entre Lleida i Vielha.
El problema és que seria difícil fer túnels allà, i tampoc seria gaire demandat en tren
Per vosaltres quin traçat es millor per Vielha/Mont-rejau
Per el Pont de Suert?
o per Sort?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Línia Lleida-Fraga-Saragossa
Em recorda el traçat de la Baeza-Saint Girons. Estic d'acord amb el que s'ha dit, de Lleida a Fraga encara, però Fraga-Saragossa seria difícilment justificable, a més sabent que ja hi ha una línia convencional i la LAV.Carlos González wrote:Tinc una proposta pensada d'una nova línia regional entre Aragó i Catalunya, i a més, seria una bona connexió per la Franja de Ponent, i per Catalunya.
Potser fins i tot seria més interessant fer-la baixar a Mequinensa-Faió i connectar-la amb la línia de Casp.
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Bones, us porto una proposta referent a l'ample internacional a Catalunya, tant per a viatgers com per a mercaderies.
Proposo una nova línia mixta d'ample internacional entre Lleida i Granollers (on enllaçaria amb l'actual LAV cap a Girona i un ramal entre Esparreguera i Castellbisbal, on enllaçaria amb la LAV per entrar a Barcelona i els ramal de mercaderies cap al Port de Barcelona i Cant Tunis.
La línia:
- Entre Lleida i Tàrrega: duplicació de la via i creació d'una variant per no passar a gran velocitat per dins de Bell-lloc. També es retocaria alguna corba entre Bellpuig i Tàrrega per permetre més velocitat. La via actual a Bell-lloc es passaria a ample UiC per permetre la parada d'alguns trens.
- Entre Tàrrega i Cervera: creació d'un nou traçat de doble via que permetés més velocitat entre les dues localitats.
- Entre Cervera i Igualada: nou traçat de via doble. De Cervera a Montmaneu el traçat que proposo es viable. A partir de Montmaneu i fins igualada el terreny canvia i ja hauria d'haver-hi molts túnels i viaductes. He dibuixat una línia recta entre Montmaneu i Jorba, ja que aquesta part no sé com es podria superar exactament, així que es simplement per donar continuïtat a la línia. A l'estació de Cervera, la tercera via de les tres que té, seria d'ample Ibèric i continuaria cap a Manresa. Cervera passaria a ser final de línia per la R12.
- A Igualada: Passaria just per sota de la N-II i tindria l'estació en unes esplanades que hi ha just al costat d'aquesta. Després de l'estació la línia continuaria per sota del carrer Alemanya fins creuar la riera d'Òdena.
- Entre Igualada i Esparreguera: he dibuixat una altra línia recta doncs no sé exactament per on podria passar la línia, que seria semblant al tram entre Montmaneu i Jorba.
- A Esparreguera: construcció d'una estació sense luxes tocant al carrer de la Miranda. Aquesta estació disposaria d'uns tapissos rodants que la connectarien a l'Aeri entre Esparreguera i Òdena, actualment sense servei, que permetria l'enllaç amb FGC i l'ús d'aquesta estació per als habitants d'Òdena. Passat Esparreguera hi hauria la bifurcació que separaria la línia normal que continuaria cap a Terrassa de la d'enllaç, que seguiria fins just abans de l'estació de Castellbisbal, on per un costat s'enllaçaria amb la LAV i per un altre s'entraria a l'estació de Castellbisbal, per entrar a la línia de mercaderies.
- Entre Esparreguera, Terrassa i Sabadell: túnel des de la carretera de Martorell fins just passat Can Tries on es connectaria. A partir d'aqui tinc dubtes que m'agradaria que m'ajudessiu a resoldre. Barallo algunes opcions com, doble via única per la mateixa traçada que l'actual (una en UiC i 'altra en Ibèric) o un túnel nou i estació nova, tant a Terrassa com a Sabadell.
- Entre Sabadell i Granollers: traçat de via doble nou, alguns trams en viaducte damunt d'actuals carreteres i un en túnel (Parets del Vallès). Passada la presó de Quatre Camins la línia s'incorporaria a la LAV mixta cap a Girona i la frontera francesa.
Serveis:
- Serveis regionals/rodalies entre Lleida i Cervera amb parada a totes les estacions.
- Serveis ràpids, que podrien anomenar-se Alvia o Intercity entre Lleida i Barcelona i entre Lleida i Figueres.
- Mercaderies.
Els serveis entre Lleida i Barcelona farien parada a Mollerussa, Tàrrega, Cervera, Igualada, Esparreguera/Òdena, El Prat, BCN Sants i Estació de França (contant que s'adaptés alguna via per fer-hi acabar serveis, en cas contrari, acabarien a Sants o la Sagrera).
Els serveis entre Lleida i Figueres farien parada a Mollerussa, Tàrrega, Cervera, Igualada, Terrassa, Sabadell, Girona i Figueres.
M'estic plantejant algunes altres coses com fer passar serveis per Sant Cugat o fer parada a Granollers com ara es fa a Tortosa, invertint la marxa.
Mapa:
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Que m'en dieu?
Proposo una nova línia mixta d'ample internacional entre Lleida i Granollers (on enllaçaria amb l'actual LAV cap a Girona i un ramal entre Esparreguera i Castellbisbal, on enllaçaria amb la LAV per entrar a Barcelona i els ramal de mercaderies cap al Port de Barcelona i Cant Tunis.
La línia:
- Entre Lleida i Tàrrega: duplicació de la via i creació d'una variant per no passar a gran velocitat per dins de Bell-lloc. També es retocaria alguna corba entre Bellpuig i Tàrrega per permetre més velocitat. La via actual a Bell-lloc es passaria a ample UiC per permetre la parada d'alguns trens.
- Entre Tàrrega i Cervera: creació d'un nou traçat de doble via que permetés més velocitat entre les dues localitats.
- Entre Cervera i Igualada: nou traçat de via doble. De Cervera a Montmaneu el traçat que proposo es viable. A partir de Montmaneu i fins igualada el terreny canvia i ja hauria d'haver-hi molts túnels i viaductes. He dibuixat una línia recta entre Montmaneu i Jorba, ja que aquesta part no sé com es podria superar exactament, així que es simplement per donar continuïtat a la línia. A l'estació de Cervera, la tercera via de les tres que té, seria d'ample Ibèric i continuaria cap a Manresa. Cervera passaria a ser final de línia per la R12.
- A Igualada: Passaria just per sota de la N-II i tindria l'estació en unes esplanades que hi ha just al costat d'aquesta. Després de l'estació la línia continuaria per sota del carrer Alemanya fins creuar la riera d'Òdena.
- Entre Igualada i Esparreguera: he dibuixat una altra línia recta doncs no sé exactament per on podria passar la línia, que seria semblant al tram entre Montmaneu i Jorba.
- A Esparreguera: construcció d'una estació sense luxes tocant al carrer de la Miranda. Aquesta estació disposaria d'uns tapissos rodants que la connectarien a l'Aeri entre Esparreguera i Òdena, actualment sense servei, que permetria l'enllaç amb FGC i l'ús d'aquesta estació per als habitants d'Òdena. Passat Esparreguera hi hauria la bifurcació que separaria la línia normal que continuaria cap a Terrassa de la d'enllaç, que seguiria fins just abans de l'estació de Castellbisbal, on per un costat s'enllaçaria amb la LAV i per un altre s'entraria a l'estació de Castellbisbal, per entrar a la línia de mercaderies.
- Entre Esparreguera, Terrassa i Sabadell: túnel des de la carretera de Martorell fins just passat Can Tries on es connectaria. A partir d'aqui tinc dubtes que m'agradaria que m'ajudessiu a resoldre. Barallo algunes opcions com, doble via única per la mateixa traçada que l'actual (una en UiC i 'altra en Ibèric) o un túnel nou i estació nova, tant a Terrassa com a Sabadell.
- Entre Sabadell i Granollers: traçat de via doble nou, alguns trams en viaducte damunt d'actuals carreteres i un en túnel (Parets del Vallès). Passada la presó de Quatre Camins la línia s'incorporaria a la LAV mixta cap a Girona i la frontera francesa.
Serveis:
- Serveis regionals/rodalies entre Lleida i Cervera amb parada a totes les estacions.
- Serveis ràpids, que podrien anomenar-se Alvia o Intercity entre Lleida i Barcelona i entre Lleida i Figueres.
- Mercaderies.
Els serveis entre Lleida i Barcelona farien parada a Mollerussa, Tàrrega, Cervera, Igualada, Esparreguera/Òdena, El Prat, BCN Sants i Estació de França (contant que s'adaptés alguna via per fer-hi acabar serveis, en cas contrari, acabarien a Sants o la Sagrera).
Els serveis entre Lleida i Figueres farien parada a Mollerussa, Tàrrega, Cervera, Igualada, Terrassa, Sabadell, Girona i Figueres.
M'estic plantejant algunes altres coses com fer passar serveis per Sant Cugat o fer parada a Granollers com ara es fa a Tortosa, invertint la marxa.
Mapa:
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Que m'en dieu?
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Olot i Girona
Tinc un altre dubte, abans n'hi havia un tren que anava desde Olot i Girona, jo sóc partidari de fer aquest recorregut per la carretera C-66, però sé que abans el trajecte era de la carretera C-63.
Són demandes ambdues?
O una és més necessari que l'altre?
Si penseu a la segona pregunta que he escrit, quina es millor
El recorregut de la C-63?
o la de C-66?
Són demandes ambdues?
O una és més necessari que l'altre?
Si penseu a la segona pregunta que he escrit, quina es millor
El recorregut de la C-63?
o la de C-66?
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- robertotlh
- N7
- Posts: 324
- Joined: Thursday 15/10/2015 14:47
Re: Olot i Girona
No tinc dades sobre població voltant de ambdues carreteres, però intuitivament amb la C-66 cobreixes també Banyoles (capital de comarca), Besalú (turisme) i Castellfollit. Per mi no hi hauria discussió. Per la C-63 crec que es suficient el bus. Es tracta de que bus i tren es complementin.Carlos González wrote:Tinc un altre dubte, abans n'hi havia un tren que anava desde Olot i Girona, jo sóc partidari de fer aquest recorregut per la carretera C-66, però sé que abans el trajecte era de la carretera C-63.
Són demandes ambdues?
O una és més necessari que l'altre?
Si penseu a la segona pregunta que he escrit, quina es millor
El recorregut de la C-63?
o la de C-66?
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
Re: Olot i Girona
És incomprensible avui en dia com Banyoles i Girona no estan unides per tren (bé, com sempre interessos, en aquest cas de TEISA), doncs els busos solen anar força plens, i hi ha mota comunicació entre ambdues ciutats (sobretot Banyoles>Girona). Seria una línia relativament fàcil de fer.Carlos González wrote:Tinc un altre dubte, abans n'hi havia un tren que anava desde Olot i Girona, jo sóc partidari de fer aquest recorregut per la carretera C-66, però sé que abans el trajecte era de la carretera C-63.
Són demandes ambdues?
O una és més necessari que l'altre?
Si penseu a la segona pregunta que he escrit, quina es millor
El recorregut de la C-63?
o la de C-66?
Diria que, antigament, ja hi havia hagut una línia Girona-Banyoles, doncs quan entres a Banyoles per Mata hi ha un monument d'una estació amb un vagó de ferrocarril.
Per altra banda, si no hi hagués hagut aquest afany de convertir-ho tot en via verda, el Olot-Girona es podria haver recuperat fàcilment, doncs la plataforma de via amb ponts, etc ja estava feta.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
I un trajecte de tren desde la C-12 desde Mora d'Ebre i Tortosa????
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Olot i Girona
La Linea era Palamós - Girona - Banyolesoriolp13 wrote: És incomprensible avui en dia com Banyoles i Girona no estan unides per tren (bé, com sempre interessos, en aquest cas de TEISA), doncs els busos solen anar força plens, i hi ha mota comunicació entre ambdues ciutats (sobretot Banyoles>Girona). Seria una línia relativament fàcil de fer.
Diria que, antigament, ja hi havia hagut una línia Girona-Banyoles, doncs quan entres a Banyoles per Mata hi ha un monument d'una estació amb un vagó de ferrocarril.
Per altra banda, si no hi hagués hagut aquest afany de convertir-ho tot en via verda, el Olot-Girona es podria haver recuperat fàcilment, doncs la plataforma de via amb ponts, etc ja estava feta.
Re: Olot i Girona
Al llarg de la C-63 l'únic població significativa que hi ha és Anglès, amb 5.000 habitants, la resta tenen entre 1.500 i 2.000 hab, per altra banda, per la C-66 hi ha Banyoes (20.000 hab) però en canvi la resta de poblacions són menors que a la C-63, malgrat tot i tenint en compte l'impacte que pot tenir el turisme, la C-66 és la opció que crec més vàlida.robertotlh wrote:No tinc dades sobre població voltant de ambdues carreteres, però intuitivament amb la C-66 cobreixes també Banyoles (capital de comarca), Besalú (turisme) i Castellfollit. Per mi no hi hauria discussió. Per la C-63 crec que es suficient el bus. Es tracta de que bus i tren es complementin.Carlos González wrote:Tinc un altre dubte, abans n'hi havia un tren que anava desde Olot i Girona, jo sóc partidari de fer aquest recorregut per la carretera C-66, però sé que abans el trajecte era de la carretera C-63.
Són demandes ambdues?
O una és més necessari que l'altre?
Si penseu a la segona pregunta que he escrit, quina es millor
El recorregut de la C-63?
o la de C-66?
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Ahhh, d'acord, gràcies per solucionar-me el dubte
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Tortosa-Mora la Nova
I un nou trajecte des de Tortosa passant per Benifallet (C-12) arribant fins a Mora la Nova????
Es a dir, re-inaugurar el ferrocarril de Val de Zafán
Es a dir, re-inaugurar el ferrocarril de Val de Zafán
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
El Val del Zafán no anava pas per Móra la Nova. El seu recorregut era:
La Puebla de Híjar - Alcanyís - Valdealgorfa (túnel de 2.136 m) -Valljunquera la Vall del Tormo - Lledó d'Algars - Horta de Sant Joan - Bot - Prat de Compte - La Fontcalda - Pinell de Brai - Benifallet - Xerta - Aldover - Roquetes i Tortosa.
Els quatre serveis actuals de bus (Hife - Alsa) entre Móra i Tortosa (dos des de Lleida) ja fan el fet.
No se el material que posa Hife en els seus serveis.
Però quan sortia amb Hife de Lleida primer era un estàndard, al temps ja era un curt (Intercentury) i ara que el bus el posa Alsa, és un mini, una Ferqui Salero
La Puebla de Híjar - Alcanyís - Valdealgorfa (túnel de 2.136 m) -Valljunquera la Vall del Tormo - Lledó d'Algars - Horta de Sant Joan - Bot - Prat de Compte - La Fontcalda - Pinell de Brai - Benifallet - Xerta - Aldover - Roquetes i Tortosa.
Els quatre serveis actuals de bus (Hife - Alsa) entre Móra i Tortosa (dos des de Lleida) ja fan el fet.
No se el material que posa Hife en els seus serveis.
Però quan sortia amb Hife de Lleida primer era un estàndard, al temps ja era un curt (Intercentury) i ara que el bus el posa Alsa, és un mini, una Ferqui Salero
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Olot i Girona
Va ser el tramvia del Baix Empordà. Ample de via de 75 cm (com el de st. Feliu de Guíxols). Tancà el 1956. Inicialment es va construir per connectar el port de Palamós amb la línia de via ampla a Flaçà. Posteriorment s'amplià a Girona i a Banyoles. Tenia concessió tramviària i circulava en gran part per un voral de la carretera.ortegote wrote:La Linea era Palamós - Girona - Banyolesoriolp13 wrote: És incomprensible avui en dia com Banyoles i Girona no estan unides per tren (bé, com sempre interessos, en aquest cas de TEISA), doncs els busos solen anar força plens, i hi ha mota comunicació entre ambdues ciutats (sobretot Banyoles>Girona). Seria una línia relativament fàcil de fer.
Diria que, antigament, ja hi havia hagut una línia Girona-Banyoles, doncs quan entres a Banyoles per Mata hi ha un monument d'una estació amb un vagó de ferrocarril.
Per altra banda, si no hi hagués hagut aquest afany de convertir-ho tot en via verda, el Olot-Girona es podria haver recuperat fàcilment, doncs la plataforma de via amb ponts, etc ja estava feta.
https://ca.wikipedia.org/wiki/L%C3%ADni ... a-Banyoles
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
En el meu mapa havia fet un dibuix del trajecte de Reus-Roda, lo que em preocupa és que no hi hagi passatgers.
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... RuwNov6PNg
Enlloc de fer passar el tram des de Camp de Tarragona ho faria passar a la Secuita, i a més, Camp de Tarragona no tindria que existir.
O, fer enllaç amb el TRAMCamp l'estació d'AVE i fer passar el recorregut allà
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... RuwNov6PNg
Enlloc de fer passar el tram des de Camp de Tarragona ho faria passar a la Secuita, i a més, Camp de Tarragona no tindria que existir.
O, fer enllaç amb el TRAMCamp l'estació d'AVE i fer passar el recorregut allà
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Jo proposaria desfer el cul de sac de Estació de França, segurament la faria passar pel litoral i enllaçaria port de creuers amb l'Aeroport.O a través del Paral·lel cap a Sants-Estació.Carlos González wrote:En el meu mapa havia fet un dibuix del trajecte de Reus-Roda, lo que em preocupa és que no hi hagi passatgers.
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... RuwNov6PNg
Enlloc de fer passar el tram des de Camp de Tarragona ho faria passar a la Secuita, i a més, Camp de Tarragona no tindria que existir.
O, fer enllaç amb el TRAMCamp l'estació d'AVE i fer passar el recorregut allà
També segueixo creient que s'hauria de perllongar la R1 a Lloret de Mar i fer-la anar fins a Sils a través de Vidreres.
I crec que milloraria la interconnectivitat el fet d'enllaçar FGC des de Bagà fins a Puigcerdà.