Reforma de la sèrie 2000
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Hoy, aprovechando que tenía fiesta en el trabajo, me he estado en la estación de valldaura viendo pasar todo el carrusel de L3 a ver si había suerte de ver el 2000R que supuestamente ya ha llegado... Mis 3 horas ahí, han dado de sí en un par de ocasiones a tener la esperanza de verle "en pruebas" ya que han pasado 2 convois sin servicio, ninguno era el 2000R, y en el carrusel tampoco.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Deixa passar un dies! En cas que el tren arribés fa un parell de dies, no crec que surti a córrer fins la setmana que bé. Pensa que han de muntar el tren i fer proves dins les cotxeres abans de treure el tren a la línia general amb la resta del carrusel. Tanmateix, tinc dubtes de que els 2000R hagi arribat, TMB últimament anunciava públicament aquestes coses i ara no ha dit ni piu.ferroviario_catalan wrote:Hoy, aprovechando que tenía fiesta en el trabajo, me he estado en la estación de valldaura viendo pasar todo el carrusel de L3 a ver si había suerte de ver el 2000R que supuestamente ya ha llegado... Mis 3 horas ahí, han dado de sí en un par de ocasiones a tener la esperanza de verle "en pruebas" ya que han pasado 2 convois sin servicio, ninguno era el 2000R, y en el carrusel tampoco.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Avistat el cotxe 2003 aquest matí cap a les 8:30 per Passeig Colom, amb l'interior ja reformat estil 3000.
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Gràcies per l'avis! Ara hem d'estar atents a veure si el treuen!
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Proposo modificar el títol del fil:
Reforma de la sèrie 2000
Salut!
Reforma de la sèrie 2000
Salut!
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Canvi del tot lògic. Fet!122-042-132 wrote:Proposo modificar el títol del fil:
Reforma de la sèrie 2000
Salut!
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Reforma de la sèrie 2000
Moltes gràcies Metring. Salut!
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Erre que erre, erre que erre...pol wrote:amb l'interior ja reformat estil 3000.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Reforma de la sèrie 2000
Al menys ens estalviarem els seients que toquen amb el passadís comunicador entre cotxes
Salut!
#volemL9
#volemL9
Re: Reforma de la sèrie 2000
Vaja, com no hagin tornat així de preciosos (però amb dos cotxes més), ja se'ls poden posar per on ja sabeu Sempre ens quedaran els 2100 i els 500 per uns anyets més.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Reforma de la sèrie 2000
Ahora que veo esa foto... Que estacion es? Los 2000 originales eran para la L2, no? Desde cuando la L2 ha tenido alimentación eléctrica por tercer carril y los 2000 se han alimentado por tercer carril?
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Re: Reforma de la sèrie 2000
Esa debe ser una del tramo de entre Zona Universitària y Poble Sec.ferroviario_catalan wrote:Ahora que veo esa foto... Que estacion es? Los 2000 originales eran para la L2, no? Desde cuando la L2 ha tenido alimentación eléctrica por tercer carril y los 2000 se han alimentado por tercer carril?
Creo que los 2000, al igual que los 3000 tenían patín y pantógrafo.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Reforma de la sèrie 2000
Crec que es Maria Cristina, però no n'estic segur. Els 2000 havien de ser per L2, però com que la seva inauguració es va enderrir molt més temps del previst (1995), al final els trens es van acabar abans (1992). Per tant els 2000, amb 3 cotxes van estar circulant per L3 juntament amb 3000's, també s'havia comentat que dobles de 3000's s'acoblaven als 2000 per fer trens quintuples, es una llàstima que aquestes bizarrades ja no les veiemRenfe445 wrote:Esa debe ser una del tramo de entre Zona Universitària y Poble Sec.ferroviario_catalan wrote:Ahora que veo esa foto... Que estacion es? Los 2000 originales eran para la L2, no? Desde cuando la L2 ha tenido alimentación eléctrica por tercer carril y los 2000 se han alimentado por tercer carril?
Creo que los 2000, al igual que los 3000 tenían patín y pantógrafo.
Els 2000, com els 3000, disposaven de pantògraf, que només usaven a les cotxeres de Sant Genís i a L5 el temps que tenien els 3000's les cotxeres a Can Boixeres, i els 2000 a L2. L3 va ser tercer carril fins a principis de segle. Per tant, totes dues sèries han circulat amb els modes d'alimentació i eren compatibles entre ells.
Aquí pots veure el mateix tren, a les noves (en aquell temps) cotxeres de Sant Genís i alimentant-se amb pantògraf
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Foto de l'estació
Per l'absència de panells amb termòmetre sobre la vora de l'andana, habituals al metro de Barcelona als anys 80 i 90, diria que és l'andana d'arribada a Zona Universitària. En tot cas, no hi ha cap dubte que es tracta de la L3, ja que el tercer carril tenia el mateix color identificatiu de cada línia.Miquel wrote:Crec que es Maria Cristina, però no n'estic segur.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N3
- Posts: 37
- Joined: Tuesday 02/04/2013 14:04
- Location: Hostafrancs (L1)
Re: Reforma de la sèrie 2000
Hola,
El logo de los 80 y principios de los 90 les sentaba muy bien a los entonces recién estrenados 2000. Estas fotos me recuerdan el año 97 que se estrenaron los 2100 y los 2000 con 5 coches, con los trenes con blanco nuclear y olor a recién estrenados pero con los cristales y asientos rayados a saco . En fin espero que los 2100 aún tarden unos años en cargárselos (reforma).
Por cierto la estación de la foto es claramente Zona Universitària L3 andén 1, fácilmente identificable por el falso techo metálico tan característico de las estaciones construidas en los 70 y que el resto de estaciones de la ex línea IIIB perdieron al cambiarse la señalización y alumbrado en los 80.
El logo de los 80 y principios de los 90 les sentaba muy bien a los entonces recién estrenados 2000. Estas fotos me recuerdan el año 97 que se estrenaron los 2100 y los 2000 con 5 coches, con los trenes con blanco nuclear y olor a recién estrenados pero con los cristales y asientos rayados a saco . En fin espero que los 2100 aún tarden unos años en cargárselos (reforma).
Por cierto la estación de la foto es claramente Zona Universitària L3 andén 1, fácilmente identificable por el falso techo metálico tan característico de las estaciones construidas en los 70 y que el resto de estaciones de la ex línea IIIB perdieron al cambiarse la señalización y alumbrado en los 80.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Reforma de la sèrie 2000
Avui he agafat, per a la meva sorpresa, el 2021-2024. Com que sabem que aquesta configuració original té els dies comptats (malgrat quedin, suposo, uns anyets de 2100 en estat original, però els 2000, a banda dels seients negres, fan... fins i tot una olor diferent), per uns moments m'ha vingut al cap la possibilitat de quedar-m'hi una estona més (només havia de fer-hi Poble Sec-Paral·lel) fins a un transbordament menys convenient per a mi, però ho he desestimat. Malgrat la curta durada del meu viatge, n'hi ha hagut prou per tornar a sentir la sensació única d'aquests seients ratllats, el tabic interior de la cabina de conducció "groguenc", l'inefable combinació de colors del lateral del tester (2024, concretament)...
Fins i tot li he fet una foto lateral, al tester "lletjot"! Com en som, de "freakies", caram!
Fins i tot li he fet una foto lateral, al tester "lletjot"! Com en som, de "freakies", caram!
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Reforma de la sèrie 2000
Fa un ratet he avistat la 2001 a les cotxeres de Sant Genís, via 9. De casualitat la porta de cotxeres era parcialment oberta i he pogut veure una mica de pasada. (La resta de vegades que he passat per allà fen un tomb i xafardejar, la porta era tancada )
Confirmo que el frontal del 2001 disposa del mateix lamentable aspecte que els dels 3000 reformats. Així que, malauradament, adeu siau color blanc... En el que no m'he pogut fixar és amb el marc de les finestres de la cabina de conducció. Era un dels aspectes diferenciadors entre 3000 i 2000, els primers tenien com una franja de subjecció negra a mode de marc, i que amb la reforma, aquesta s'ha mantingut. En canvi, els 2000 no la tenien i semblava que estava directament enganxada a l'estructura, donant-li un aspecte més "modern". Aviam com haurà quedat també aquest detall.
Han mantingut la disposició de les portes, així que entre la cabina i la primera porta segueix havent l'espai de PMR/seients, i poca cosa més he pogut veure des de el carrer...
Comentar que sembla que estan canviant les zones d'agulla de la cotxera, a fora estan muntant la via i els aparells de canvi dins una estructura metàl·lica vermella. Espero que aquesta actuació no signifiqui l'eliminació de la vía 11, que dona a l'exterior de la cotxera (de fet, es damunt d'aquesta on està l'estructura que munten).
Confirmo que el frontal del 2001 disposa del mateix lamentable aspecte que els dels 3000 reformats. Així que, malauradament, adeu siau color blanc... En el que no m'he pogut fixar és amb el marc de les finestres de la cabina de conducció. Era un dels aspectes diferenciadors entre 3000 i 2000, els primers tenien com una franja de subjecció negra a mode de marc, i que amb la reforma, aquesta s'ha mantingut. En canvi, els 2000 no la tenien i semblava que estava directament enganxada a l'estructura, donant-li un aspecte més "modern". Aviam com haurà quedat també aquest detall.
Han mantingut la disposició de les portes, així que entre la cabina i la primera porta segueix havent l'espai de PMR/seients, i poca cosa més he pogut veure des de el carrer...
Comentar que sembla que estan canviant les zones d'agulla de la cotxera, a fora estan muntant la via i els aparells de canvi dins una estructura metàl·lica vermella. Espero que aquesta actuació no signifiqui l'eliminació de la vía 11, que dona a l'exterior de la cotxera (de fet, es damunt d'aquesta on està l'estructura que munten).
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Reforma de la sèrie 2000
Que gran noticia! Eso quiere decir que la composición está montada y lista para hacer pruebas no?
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Re: Reforma de la sèrie 2000
Suposo que quan acabin de fer els ajustis necessaris i de muntar-la per complet, sortirà a fer proves durant 1 o 2 setmanes.ferroviario_catalan wrote:Que gran noticia! Eso quiere decir que la composición está montada y lista para hacer pruebas no?
El metro de Barcelona amb motoristes!
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Reforma de la sèrie 2000
Perquè reformar les unitats 2000 i 2100 per acabar com les unitats 3000 i 4000 amb seients incòmodes, jo penso que no fa falta fer moltes reformes amb aquestes unitats.