Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelona

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

Post by fgc113 »

M'agrada la proposta, però què fem amb els Civia?
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

Post by sag470 »

Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

Post by Renfe451 »

sag470 wrote:Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.
Treure els Civia de Rodalies, em sembla un gravíssim error. No hi han suficients 463 per portar-les cap a Donostia i Santander. La realitat és aquesta, a més si t'emportes les 447 d'allà ara mateix deixes aquests dos nuclis sense trens, ja em diràs com s'ho faran si es queden sense material! Caldria demanar una cinquena generació de Civia, com a màxim entre 10-15 unitats noves de 3 cotxes (463) que poden anar a Donostia i Santander, 20 de quatre cotxes (464) que poden anar a Màlaga, Sevilla i València i 30 de cinc cotxes per a les xarxes de Madrid i Barcelona.

En cas de que es quedin curts, sempre es pot ampliar la comanda de forma addicional en funció de les necessitats de cada nucli.

D'altra banda, les 446 que cites, jo no les vull veure per aquí, ni en pintura. Menys velocitat i menys prestacions (per no dir que no tenen ni WC...)
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

Post by ortegote »

Renfe451 wrote:
sag470 wrote:Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.
Treure els Civia de Rodalies, em sembla un gravíssim error. No hi han suficients 463 per portar-les cap a Donostia i Santander. La realitat és aquesta, a més si t'emportes les 447 d'allà ara mateix deixes aquests dos nuclis sense trens, ja em diràs com s'ho faran si es queden sense material! Caldria demanar una cinquena generació de Civia, com a màxim entre 10-15 unitats noves de 3 cotxes (463) que poden anar a Donostia i Santander, 20 de quatre cotxes (464) que poden anar a Màlaga, Sevilla i València i 30 de cinc cotxes per a les xarxes de Madrid i Barcelona.

En cas de que es quedin curts, sempre es pot ampliar la comanda de forma addicional en funció de les necessitats de cada nucli.

D'altra banda, les 446 que cites, jo no les vull veure per aquí, ni en pintura. Menys velocitat i menys prestacions (per no dir que no tenen ni WC...)
Tienes mucha razon en lo que dices pero referente al traslado de material, yo creo que no seria muy problematico.
Al finalizar el servicio del Viernes envias las 447 a Barcelona y los 463 a Donosti/santander piensa que muchas unidades descansan por que bajan las frecuencias no creo que se hiciera todo en un fin de semana pero creo que si se podria hacer.
Aunque estoy contigo que este cambio de material no es necesario actualmente.
User avatar
robertotlh
N7
N7
Posts: 324
Joined: Thursday 15/10/2015 14:47

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

Post by robertotlh »

Renfe451 wrote:
sag470 wrote:Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.
Treure els Civia de Rodalies, em sembla un gravíssim error. No hi han suficients 463 per portar-les cap a Donostia i Santander. La realitat és aquesta, a més si t'emportes les 447 d'allà ara mateix deixes aquests dos nuclis sense trens, ja em diràs com s'ho faran si es queden sense material! Caldria demanar una cinquena generació de Civia, com a màxim entre 10-15 unitats noves de 3 cotxes (463) que poden anar a Donostia i Santander, 20 de quatre cotxes (464) que poden anar a Màlaga, Sevilla i València i 30 de cinc cotxes per a les xarxes de Madrid i Barcelona.

En cas de que es quedin curts, sempre es pot ampliar la comanda de forma addicional en funció de les necessitats de cada nucli.

D'altra banda, les 446 que cites, jo no les vull veure per aquí, ni en pintura. Menys velocitat i menys prestacions (per no dir que no tenen ni WC...)
Estaven previstos un cinquè i un sisè lot de Civia, però l'última adjudicació de Renfe només contemplava trens d'AV. Així va la cosa. Els trens de transport de pobres no són prioritaris perquè no donen rendibilitat econòmica.
Post Reply

Return to “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”