Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Hi esteu d'acord en el traçat alternatiu que volen fer?

No, la xarxa s'ha d'unir per la Diagonal, la unió natural
101
75%
No, però tampoc aniria malament per un altre lloc
11
8%
Si, ben pensat, és millor un carrer alternatiu, massa complicat amb tanta circulació de cotxes i altres motius
5
4%
Per mi, que els tramvies es quedin com estan
4
3%
Millor, una línia de metro per unir els dos tramvies
10
7%
Altres (expliqueu)
4
3%
 
Total votes: 135

User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Quan els ximples xerren

Post by Guigui »

A més de la monumental bestiesa d'afirmar que "crea pol·lució quan frena", atenció a l'anàlisi sintàctica de la frase "El tramvia mai creua una ciutat, això passa a Suïssa o a Brussel·les": segons aquesta llumenera, a Suïssa no hi ha ciutats, i Brussel·les tampoc n'és cap.

I aquesta colla de provincians té la barra d'acaparar l'opinió pública?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Adolescent barceloní »

Parla de Suïssa i de Brussel·les com si fossin el tercer món quan el que sembla el que smebla el tercer món és Catalunya (en matèria de transport públic).
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
davroca5
N7
N7
Posts: 574
Joined: Saturday 01/06/2013 16:47
Contact:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by davroca5 »

Friso per veure com en Ricard li fa un Turn down for what dels bons :D
Salut!
#volemL9
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by fgc113 »

Estava equivocat, jo. Porte creient des de fa molt de temps que Bordeaux, Toulouse, Montpellier, Nice, Strasbourg i més localitats franceses són ciutats, quan, segons, aquesta dona, no ho són. Es pot comprovar que a aquestes ciutats, en les quals el tramvia passa pel centre, ha augmentat la contaminació i la gent no està gens contenta amb aquest mitjà de transport. D'on no hi ha, no se'n pot traure...
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by ortegote »

Esta señora no seria la misma que afirmaba que un helicoptero del RAC no podria aterrizar en una emergencia por culpa de las catenarias?
Por que he escuchado mucha Mie... en contra del Tranvia pero lo del Comercio de Proximidad es Vomitivo como escusa.
Como claro ejemplo un servidor que ha ido a cenar pillando el Tranvia en Cornellà para llegar a un restaurante en la calle Numancia (mas mi Tren de Igualada Yo Friki y masoca).
Conectar los dos tranvias es bueno y contaminar ejem mejor me callo.
Saludos.
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by trensmat »

Esta energumena parece que le importa muy poco la salud de los clientes de los comercios de la Diagonal, ya que le importa muy poco que coches y autobuses contaminen la Diagonal como tambien el aire de Barcelona.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by trensmat »

trensmat wrote:Esta energumena parece que le importa muy poco la salud de los clientes de los comercios de la Diagonal, ya que le importa muy poco que coches y autobuses contaminen la Diagonal como tambien el aire de Barcelona.
Perdón por mi tono pero esta señora me a puesto negro. :emprenyat
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Renfe451 »

La opinió d'aquesta senyora és vomitiva i fastigosa. Com es nota que no ha sortit mai de BCN... :nono
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

D'on no n'hi ha no en raja

Post by Adolescent barceloní »

El millor que podem fer és no donar veu a aquests espècimens.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Posts: 293
Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
Location: barcelona

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by David.F.C.M.B.1000 »

en mi opinion primero acabaria las lineas 9 y 10 del metro que llevan años las obras paradas y creo que son mucho mas importantes, i luego unir los tramvias
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Renfe445 »

David.F.C.M.B.1000 wrote:en mi opinion primero acabaria las lineas 9 y 10 del metro que llevan años las obras paradas y creo que son mucho mas importantes, i luego unir los tramvias
¿Y no sería mejor hacerlo a la vez?
davroca5
N7
N7
Posts: 574
Joined: Saturday 01/06/2013 16:47
Contact:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by davroca5 »

Aquesta dona no es que no hagi sortit de Barcelona, jo crec que no ha sortit de la Ronda del Mig (que es encara pitjor).
Salut!
#volemL9
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Posts: 293
Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
Location: barcelona

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by David.F.C.M.B.1000 »

renfe 445, tienes toda la razon tambien podrian hacer las dos cosas ala vez
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Renfe445 »

David.F.C.M.B.1000 wrote:renfe 445, tienes toda la razon tambien podrian hacer las dos cosas ala vez
Muchas gracias, David... :amor
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Posts: 293
Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
Location: barcelona

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by David.F.C.M.B.1000 »

renfe 445, hombre cuando uno tiene la razon la tiene
Last edited by David.F.C.M.B.1000 on Friday 22/01/2016 23:22, edited 1 time in total.
jaezcurra
N8
N8
Posts: 1184
Joined: Friday 16/04/2010 21:50
Location: L4 (Selva de Mar, BCN)

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by jaezcurra »

El govern de Colau xifra en 100 milions la inversió per enllaçar el tramvia
La regidora de Mobilitat insisteix que es vol que el projecte sigui 100% públic i l'oposició critica que s'hagi fet l'anunci d'inici d'obres sense més concrecions
MARIA ORTEGA Barcelona ACTUALITZADA EL 22/01/2016 13:13
http://www.ara.cat/societat/Colau-milio ... 49229.html
mpn90
N5
N5
Posts: 110
Joined: Sunday 27/09/2015 17:59

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by mpn90 »

fgc113 wrote:Estava equivocat, jo. Porte creient des de fa molt de temps que Bordeaux, Toulouse, Montpellier, Nice, Strasbourg i més localitats franceses són ciutats, quan, segons, aquesta dona, no ho són. Es pot comprovar que a aquestes ciutats, en les quals el tramvia passa pel centre, ha augmentat la contaminació i la gent no està gens contenta amb aquest mitjà de transport. D'on no hi ha, no se'n pot traure...
Home, una cosa és segura i és que la densitat i quantitat de població d'aquestes ciutats no és comparable amb Barcelona, tan sols ho és Brussel·les. Ara bé, això no vol dir que la connexió no sigui necessària.
Last edited by mpn90 on Sunday 24/01/2016 11:59, edited 1 time in total.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

Adolescent barceloní wrote:El millor que podem. fer és no donar veu a aquests espècimens.
Aquesta senyora, fent declaracions sense cap rigor ni justificació, no es pot considerar una portaveu autoritzada. En quant al vessant esperpèntic, si que els guionistes de Polònia en podrien treure partit.
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by fgc113 »

mpn90 wrote:
fgc113 wrote:Estava equivocat, jo. Porte creient des de fa molt de temps que Bordeaux, Toulouse, Montpellier, Nice, Strasbourg i més localitats franceses són ciutats, quan, segons, aquesta dona, no ho són. Es pot comprovar que a aquestes ciutats, en les quals el tramvia passa pel centre, ha augmentat la contaminació i la gent no està gens contenta amb aquest mitjà de transport. D'on no hi ha, no se'n pot traure...
Home, una cosa és segura i és que la densitat i quantitat de població d'aquestes ciutats no és comparable amb Barcelona, tan sols ho és Brussel·les. Ara bé, això no vol dir que la connexió sigui necessària.
Evidentment, era un exemple. El que vull dir és que a aquestes ciutats el tramvia passa pel centre i per carrers peatonals i a ningú no li ha passat res, en canvi aquí es volen llevar dos carrils de cotxes en una avinguda ampla i sembla que, per a alguns, s'acabe el monm
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”