Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Quan els ximples xerren
A més de la monumental bestiesa d'afirmar que "crea pol·lució quan frena", atenció a l'anàlisi sintàctica de la frase "El tramvia mai creua una ciutat, això passa a Suïssa o a Brussel·les": segons aquesta llumenera, a Suïssa no hi ha ciutats, i Brussel·les tampoc n'és cap.
I aquesta colla de provincians té la barra d'acaparar l'opinió pública?
I aquesta colla de provincians té la barra d'acaparar l'opinió pública?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Parla de Suïssa i de Brussel·les com si fossin el tercer món quan el que sembla el que smebla el tercer món és Catalunya (en matèria de transport públic).
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Friso per veure com en Ricard li fa un Turn down for what dels bons
Salut!
#volemL9
#volemL9
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Estava equivocat, jo. Porte creient des de fa molt de temps que Bordeaux, Toulouse, Montpellier, Nice, Strasbourg i més localitats franceses són ciutats, quan, segons, aquesta dona, no ho són. Es pot comprovar que a aquestes ciutats, en les quals el tramvia passa pel centre, ha augmentat la contaminació i la gent no està gens contenta amb aquest mitjà de transport. D'on no hi ha, no se'n pot traure...
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Esta señora no seria la misma que afirmaba que un helicoptero del RAC no podria aterrizar en una emergencia por culpa de las catenarias?
Por que he escuchado mucha Mie... en contra del Tranvia pero lo del Comercio de Proximidad es Vomitivo como escusa.
Como claro ejemplo un servidor que ha ido a cenar pillando el Tranvia en Cornellà para llegar a un restaurante en la calle Numancia (mas mi Tren de Igualada Yo Friki y masoca).
Conectar los dos tranvias es bueno y contaminar ejem mejor me callo.
Saludos.
Por que he escuchado mucha Mie... en contra del Tranvia pero lo del Comercio de Proximidad es Vomitivo como escusa.
Como claro ejemplo un servidor que ha ido a cenar pillando el Tranvia en Cornellà para llegar a un restaurante en la calle Numancia (mas mi Tren de Igualada Yo Friki y masoca).
Conectar los dos tranvias es bueno y contaminar ejem mejor me callo.
Saludos.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Esta energumena parece que le importa muy poco la salud de los clientes de los comercios de la Diagonal, ya que le importa muy poco que coches y autobuses contaminen la Diagonal como tambien el aire de Barcelona.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Perdón por mi tono pero esta señora me a puesto negro.trensmat wrote:Esta energumena parece que le importa muy poco la salud de los clientes de los comercios de la Diagonal, ya que le importa muy poco que coches y autobuses contaminen la Diagonal como tambien el aire de Barcelona.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
La opinió d'aquesta senyora és vomitiva i fastigosa. Com es nota que no ha sortit mai de BCN...
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
D'on no n'hi ha no en raja
El millor que podem fer és no donar veu a aquests espècimens.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
en mi opinion primero acabaria las lineas 9 y 10 del metro que llevan años las obras paradas y creo que son mucho mas importantes, i luego unir los tramvias
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
¿Y no sería mejor hacerlo a la vez?David.F.C.M.B.1000 wrote:en mi opinion primero acabaria las lineas 9 y 10 del metro que llevan años las obras paradas y creo que son mucho mas importantes, i luego unir los tramvias
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Aquesta dona no es que no hagi sortit de Barcelona, jo crec que no ha sortit de la Ronda del Mig (que es encara pitjor).
Salut!
#volemL9
#volemL9
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
renfe 445, tienes toda la razon tambien podrian hacer las dos cosas ala vez
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Muchas gracias, David...David.F.C.M.B.1000 wrote:renfe 445, tienes toda la razon tambien podrian hacer las dos cosas ala vez
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
renfe 445, hombre cuando uno tiene la razon la tiene
Last edited by David.F.C.M.B.1000 on Friday 22/01/2016 23:22, edited 1 time in total.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
El govern de Colau xifra en 100 milions la inversió per enllaçar el tramvia
La regidora de Mobilitat insisteix que es vol que el projecte sigui 100% públic i l'oposició critica que s'hagi fet l'anunci d'inici d'obres sense més concrecions
MARIA ORTEGA Barcelona ACTUALITZADA EL 22/01/2016 13:13
http://www.ara.cat/societat/Colau-milio ... 49229.html
La regidora de Mobilitat insisteix que es vol que el projecte sigui 100% públic i l'oposició critica que s'hagi fet l'anunci d'inici d'obres sense més concrecions
MARIA ORTEGA Barcelona ACTUALITZADA EL 22/01/2016 13:13
http://www.ara.cat/societat/Colau-milio ... 49229.html
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Home, una cosa és segura i és que la densitat i quantitat de població d'aquestes ciutats no és comparable amb Barcelona, tan sols ho és Brussel·les. Ara bé, això no vol dir que la connexió no sigui necessària.fgc113 wrote:Estava equivocat, jo. Porte creient des de fa molt de temps que Bordeaux, Toulouse, Montpellier, Nice, Strasbourg i més localitats franceses són ciutats, quan, segons, aquesta dona, no ho són. Es pot comprovar que a aquestes ciutats, en les quals el tramvia passa pel centre, ha augmentat la contaminació i la gent no està gens contenta amb aquest mitjà de transport. D'on no hi ha, no se'n pot traure...
Last edited by mpn90 on Sunday 24/01/2016 11:59, edited 1 time in total.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Aquesta senyora, fent declaracions sense cap rigor ni justificació, no es pot considerar una portaveu autoritzada. En quant al vessant esperpèntic, si que els guionistes de Polònia en podrien treure partit.Adolescent barceloní wrote:El millor que podem. fer és no donar veu a aquests espècimens.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Evidentment, era un exemple. El que vull dir és que a aquestes ciutats el tramvia passa pel centre i per carrers peatonals i a ningú no li ha passat res, en canvi aquí es volen llevar dos carrils de cotxes en una avinguda ampla i sembla que, per a alguns, s'acabe el monmmpn90 wrote:Home, una cosa és segura i és que la densitat i quantitat de població d'aquestes ciutats no és comparable amb Barcelona, tan sols ho és Brussel·les. Ara bé, això no vol dir que la connexió sigui necessària.fgc113 wrote:Estava equivocat, jo. Porte creient des de fa molt de temps que Bordeaux, Toulouse, Montpellier, Nice, Strasbourg i més localitats franceses són ciutats, quan, segons, aquesta dona, no ho són. Es pot comprovar que a aquestes ciutats, en les quals el tramvia passa pel centre, ha augmentat la contaminació i la gent no està gens contenta amb aquest mitjà de transport. D'on no hi ha, no se'n pot traure...
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.