Temps d'espera excessius i parades al metro. Vaga encoberta?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
metring
Administrador

Temps d'espera excessius i parades al metro. Vaga encoberta?

Post by metring »

Cada dia, cada dia, les línies 1 i 2 del metro, des de fa unes setmanes i depenent del tram horari, van mooolt lentes, els trens s'aturen fins a 2 minuts a les andanes i segons TMBInfo, no els consta cap incidència. Un recull de gent que s'està queixant a diari i rebent sempre la mateixa resposta:
I així, podria passar-me molta estona penjant tweets. Com pot ser que no els consti cap incidència dia rere dia? O és que la gent ens queixem perquè estem avorrits?
Guigui
Administrador

Constatat a la L2

Post by Guigui »

A la L2 ja fa temps que ho constato. Abans feia el trajecte Passeig de Gràcia-Sant Martí en 12 minuts (a voltes idealment en 11), ara no baixa dels 15-16. I això a darrera hora del vespre, amb freqüències que volten els 6 minuts.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
mikado
N9
N9

Re: Però què coi passa amb les L1 i L2 del metro???

Post by mikado »

Vaga encoberta de motoristes, dit desde dins TMB (personal de línia).

Dilluns passat a les 15h s'havia perdut gairebé una volta (90') en el carrussel de la L3 i així dia rere dia.
metring
Administrador

Post by metring »

Jo agafo per anar a la feina les dues línies, i de debò que un tram que feia en 20 minuts, ara el faig en 30. Què està passant aquí? Vaga encoberta?
metring
Administrador

Post by metring »

mikado wrote:Vaga encoberta de motoristes, dit desde dins TMB (personal de línia).

Dilluns passat a les 15h s'havia perdut gairebé una volta (90') en el carrussel de la L3 i així dia rere dia.
Aaara em lliga la cosa!!!!
wefer
Administrador

Post by wefer »

A part dels temps de parada eterns a cada estació, també he vist que la freqüència habitual a la L1 ara és de 3:30 fins i tot en hora punta :x No cal dir com van els trens...

Jo crec que efectivament ha de ser alguna mena de vaga encoberta. O això, o és que hi ha algun problema tècnic greu que no volen reconèixer.
mikado
N9
N9

Post by mikado »

wefer wrote:A part dels temps de parada eterns a cada estació, també he viost que la freqüència habitual a la L1 ara és de 3:30 fins i tot en hora punta :x No cal dir com van els trens...

Jo crec que efectivament ha de ser alguna mena de vaga encoberta. O això, o és que hi ha algun problema tècnic greu que no volen reconèixer.
Jo ara trigo de mitja entre 7 i 10 minuts més que abans en un trajecte que no superava mai els 20´
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

Jo dissabte vaig fixar-me que el temps d'espera a estació era alt, però no vaig veure la regulació al senyal, per tant ho vaig donar per un fet normal. Caldria veure si els motoristes es neguen a sortir tot i tenir Via Lliure i amb la regulació fora d'hora i indicant sortida. Això de retruc afecta als que van en hora, que al final s'enganxen al del davant i no hi ha manera tampoc :evil:
El metro de Barcelona amb motoristes!
oriolp13
N9
N9

Post by oriolp13 »

Miquel wrote:Jo dissabte vaig fixar-me que el temps d'espera a estació era alt, però no vaig veure la regulació al senyal, per tant ho vaig donar per un fet normal. Caldria veure si els motoristes es neguen a sortir tot i tenir Via Lliure i amb la regulació fora d'hora i indicant sortida. Això de retruc afecta als que van en hora, que al final s'enganxen al del davant i no hi ha manera tampoc :evil:
I el motiu d'aquesta possible "vaga encoberta" quin és?
Salutacions,

Oriol
Renfe445
N10
N10

Post by Renfe445 »

Yo siempre que he cogido la línea 1 (trayecto Santa Coloma - Sagrera), de lunes a viernes, iba todo correctamente, si bien un día me pilló lo de la falsa ocupación de un CV de Sagrera y otro día que el tren se paró en Sant Andreu más tiempo de lo normal. Pero la extensa mayoría de los días todo iba bien.

A lo mejor estas incidencias pasan después de las siete y media. :nose
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

oriolp13 wrote:
Miquel wrote:Jo dissabte vaig fixar-me que el temps d'espera a estació era alt, però no vaig veure la regulació al senyal, per tant ho vaig donar per un fet normal. Caldria veure si els motoristes es neguen a sortir tot i tenir Via Lliure i amb la regulació fora d'hora i indicant sortida. Això de retruc afecta als que van en hora, que al final s'enganxen al del davant i no hi ha manera tampoc :evil:
I el motiu d'aquesta possible "vaga encoberta" quin és?
Suposo que pel conveni, de fet, volen fer vaga pel MWC.
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

De fet, per dimarts vinent hi ha convocada vaga. En serà l'aperitiu...

http://www.cgtmetro.org/
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
colomenc
N4
N4

Post by colomenc »

Renfe445 wrote:Yo siempre que he cogido la línea 1 (trayecto Santa Coloma - Sagrera), de lunes a viernes, iba todo correctamente, si bien un día me pilló lo de la falsa ocupación de un CV de Sagrera y otro día que el tren se paró en Sant Andreu más tiempo de lo normal. Pero la extensa mayoría de los días todo iba bien.

A lo mejor estas incidencias pasan después de las siete y media. :nose

pues sí vecino... yo voy cada día de santa coloma a paral.lel haciendo transbordo en universitat (L1 -> L2). Aproximadamente entro en Sta Coloma a las 07:40 y es lamentable el tiempo de espera entre paradas desde hace un par de semanas.
Renfe445
N10
N10

Post by Renfe445 »

colomenc wrote:pues sí vecino... yo voy cada día de santa coloma a paral.lel haciendo transbordo en universitat (L1 -> L2). Aproximadamente entro en Sta Coloma a las 07:40 y es lamentable el tiempo de espera entre paradas desde hace un par de semanas.
Posiblemente a partir de esa hora es cuando empiezan estos problemas.
David.F.C.M.B.1000
N6
N6

Post by David.F.C.M.B.1000 »

ayer y hoy la linea 9 en fondo un tren vino 6 minutos tarde alas 07:40 y hoy igual pero 2 minutos mas tarde, luego dicen que en renfe siempre hay incidencias que van los trenes con retrasos, pero tmb tambien tiene tela, porque los que tenemos que ir a estudiar llegamos tarde...
Vox
N8
N8

Post by Vox »

Dissabte vespre m'en vaig adonar a la L2. El tren s'estava força estona a cada estació entre Pompeu Fabra i Artigues o Verneda. Després ja anava normal.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
ortegote
N8
N8

Post by ortegote »

Sempre que he fet servir la L2 a sigut la mes lenta de totes les linies de metro amb parades força llargues en algunes estacions, lo que no se es si es norma o sempre m'ha tocat d'aquesta manera, ja sigui en cap de setmana o en laborable.
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

ortegote wrote:Sempre que he fet servir la L2 a sigut la mes lenta de totes les linies de metro amb parades força llargues en algunes estacions, lo que no se es si es norma o sempre m'ha tocat d'aquesta manera, ja sigui en cap de setmana o en laborable.
Antigament era més ràpida, però amb la disminució de velocitat entre Sant Antoni i Monumental per una banda, i entre Encants i La Pau per l'altre, el temps de trajecte s'ha augmentat. Això, en els temps en que no hi havia les collonades automàtiques no passava :twisted: , i allà on hi eren, eren més ràpids que ara.
wefer
Administrador

Post by wefer »

Miquel wrote:Antigament era més ràpida, però amb la disminució de velocitat entre Sant Antoni i Monumental per una banda, i entre Encants i La Pau per l'altre, el temps de trajecte s'ha augmentat.
Suposo que les retallades en manteniment s'acaben fent notar amb el pas del temps, i ara en podem començar a patir les conseqüències.
Tot i això, el brutal augment del temps d'espera de les últimes setmanes sembla més degut a un fet puntual com aquesta vaga encoberta.
Renfe451
N9
N9

Post by Renfe451 »

Confirmo que aquests problemes s'estan repetint també a la línia 5. Aquest migdia a Horta el tren on jo anava ha estat parat 1 minut i mig aproximadament.

Ara entenc de que anava tot plegat... molt lamentable que a can TMB no diguin absolutament res! I sobre la vaga encoberta, no vull dir res, que si no em censuren... :emprenyat
Last edited by Renfe451 on Tuesday 26/01/2016 22:52, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”