Corredor del Garraf: tren i bus complementats?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Post Reply
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Corredor del Garraf: tren i bus complementats?

Post by metring »

Què en penseu?
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Problema generalitzat

Post by Guigui »

metring wrote:Què en penseu?
Que és un mal de país: Bus exprés al Vallès Occidental i Maresme, Lleida-la Pobla, etc. etc. Estem subvencionant amb els nostres diners serveis duplicats.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Corredor del Garraf: tren i bus complementats?

Post by Renfe451 »

En el cas de la Lleida-La Pobla, almenys amb els nous horaris es coordinaran amb els busos, però de fet jo encara no ho entenc com pot ser que estiguin solapats el bus i amb el tren en certs corredors com es el cas del Garraf (que jo conec per cert). Tant els hi costa fer el mateix sistema que han aplicat a la línia lleidatana a la resta de corredors?
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Corredor del Garraf: tren i bus complementats?

Post by sag470 »

No es pot fer el mateix que la LP o la R12 ja que, el bus realitza els serveis que no pot fer el tren. Al Garraf el tren pot fer tots els serveis, gràcies a la via doble i el material. El bus deuria de buscar els trajectes que no es fan amb tren.

Crec que les e14, e15 i e16 s'hauria d'unificar, i es reduiria molts els recursos per fer-ne quasi el mateix servei. Jo mantindria la e14, inclouent para a Santa Barbara per donar servei a la part muntanya de Sitges, i prolongar-la fins Vilanova donant servei al pla de Vilanoveta i les Roquetes. El servei hauria de donar cobertura principal a Sant Pere de Ribes cap a Barcelona. Convendria reduir les parades a Barcelona, per anar més ràpid l'accés a Bcn. Amb pl. Espanya i alguna més seria suficient. Per donar servei a l'Hospitalet, allargar els serveis de Bellvitge a la pl.Europa, i conectar amb el metro i NXB.
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”