Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directius
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
El missatge de rectificació és prou senzill: els trens que circulin a les 10 prestaran servei fins al final de línia. No cal buscar-li tres peus al gat.
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
El que la gent criticava és el primer missatge, no el de rectificació
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
És curiós com la gent de ICV, tan acostumada a donar suport a vagues, no diu ni mu sobre la nova vaga al metro. Però clar... és que ara qui mana a TMB són precisament els del seu partit.
La "nova" política
La "nova" política
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Segons ràdio, L5 aturada i tancades forces estacions. Algú pot confirmar?
Cómo ha afectado la huelga al servicio de autobús.
La línea 42 ha sido una de las "premiadas" con un aumento de pasajeros. Desde el final de Barcelona habían esperando a eso de 10 personas, cuando normalmente son de nadie a tres personas más o menos. Hacía mucho tiempo que no la veía tan llena, por no decir nunca.
Aun estar lleno el autobús ha seguido su ruta correctamente, cual B27 en un día en pleno verano.
Desconozco si la línea B20 también tuvo ese aumento de pasajeros, ya que la 42 y la B20 son las únicas líneas de autobús que comunican el centro de Barcelona con gran parte de Santa Coloma.
Cuántas líneas más han tenido esta experiencia?
Aun estar lleno el autobús ha seguido su ruta correctamente, cual B27 en un día en pleno verano.
Desconozco si la línea B20 también tuvo ese aumento de pasajeros, ya que la 42 y la B20 son las únicas líneas de autobús que comunican el centro de Barcelona con gran parte de Santa Coloma.
Cuántas líneas más han tenido esta experiencia?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Jo sé que aquest matí a la línia H6, el bus anava ple des de la parada on m'hi havia pujat, Borbó-Serrano, i havia arribat a molt de retard (10 minuts per ser més exactes). De tornada a la línia 32, també s'ha notat molt, almenys fins a Verge de Montserrat el bus no s'ha buidat.
Algú sap si a FGC i Rodalies han notat un cert augment de passatge?
Algú sap si a FGC i Rodalies han notat un cert augment de passatge?
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Ara he baixat al metro, tota l'estona diuen per megafonia que ens distribuim per l'andana i no ens acostem a la via fins que no vingui el tren.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa ... vei-normal
02.02.2016
Premsa TMB
Finalitza l'aturada parcial al metro i comença a restablir-se el servei normal
Les mesures preventives de regulació de fluxos i el comportament cívic dels ciutadans han evitat problemes greus a la xarxa entre les 10 i les 15 hores
L'aturada parcial al metro convocada avui entre les 10 i les 15 hores s'ha desenvolupat sense incidències i amb un descens notable de l'afluència, que ha estat un factor clau, juntament amb les mesures de prevenció de riscos per aglomeració. A les 15 hores els trens estan sent incorporats a les línies per restablir l'oferta normal de la tarda. formada per114 unitats, procés que suposarà uns 90 minuts d'adaptació fins a regularitzar els intervals.
Tal com s'havia demanat des de TMB, molts ciutadans han escollit altres mitjans de transport o bé han canviat les previsions de desplaçament aquest matí. Gràcies a la seva col·laboració s'ha superat una prova difícil per a la xarxa de metro, ja que l'oferta del 20% de trens era insuficient per absorbir la demanda normal d'un dia feiner, d'unes 340.000 entrades entre les 10 i les 15 hores.
Al mateix temps, han estat eficaces les mesures com ara el tancament d'alguns accessos d'estacions, per facilitar la gestió dels fluxos de passatge en els altres accessos oberts. Igualment, en línies de peatge del tipus de portes lliscants s'han reduït el nombre de passos d'entrada. Una altra precaució ha estat la disposició de les escales mecàniques en sentit pujada o bé aturades.
Amb aquestes mesures i les regulacions puntuals en línies de peatge i enllaços, s'ha mantingut en funcionament la totalitat de xarxa de metro durant les cinc hores de l'aturada.
Pel que fa al seguiment, s'ha quantificat en un 65% del total de la plantilla —formada per 3.700 empleats— que podia sumar-s'hi.
Desmentiment sobre l'evolució dels salaris
D'altra banda, TMB desmenteix les declaracions d’alguns representants sindicals de Metro sobre l’evolució salarial del personal de l'empresa. El cost mitjà unitari del personal de conveni de Metro, durant el període 2011-2014, es va incrementar en un 3,42% com a conseqüència de l’aplicació d’acords sindicals, mentre que el cost mitjà unitari del personal de fora de conveni es va incrementar en un 0,5%.
Els pressupostos de TMB són públics i responen a la normativa legal establerta en cada moment, inclòs les limitacions de massa salarial imposades en cada moment per la Llei de Pressupostos Generals de l’Estat.
Recordem que la convocatòria de la vaga parcial d'avui i l'anunci de posteriors mobilitzacions ha interromput sense raons objectives el desenvolupament de la negociació del conveni col·lectiu de Metro que ha de substituir el que va vèncer tot just l'1 de gener passat. L’empresa reitera la seva voluntat de continuar treballant per uns acords que compatibilitzin la millora del servei públic i la millora de les condicions laborals.
Recordem que el plantejament de TMB per al nou conveni col·lectiu es basa en:
Manteniment del poder adquisitiu dels treballadors, dins dels límits imposats per l’actual marc legal, normatiu i pressupostari derivat de la Llei de Pressupostos de l'Estat i els convenis de finançament del transport públic.
Adequació organitzativa per prestar un millor servei al ciutadà.
Conciliació de la vida personal i familiar.
02.02.2016
Premsa TMB
Finalitza l'aturada parcial al metro i comença a restablir-se el servei normal
Les mesures preventives de regulació de fluxos i el comportament cívic dels ciutadans han evitat problemes greus a la xarxa entre les 10 i les 15 hores
L'aturada parcial al metro convocada avui entre les 10 i les 15 hores s'ha desenvolupat sense incidències i amb un descens notable de l'afluència, que ha estat un factor clau, juntament amb les mesures de prevenció de riscos per aglomeració. A les 15 hores els trens estan sent incorporats a les línies per restablir l'oferta normal de la tarda. formada per114 unitats, procés que suposarà uns 90 minuts d'adaptació fins a regularitzar els intervals.
Tal com s'havia demanat des de TMB, molts ciutadans han escollit altres mitjans de transport o bé han canviat les previsions de desplaçament aquest matí. Gràcies a la seva col·laboració s'ha superat una prova difícil per a la xarxa de metro, ja que l'oferta del 20% de trens era insuficient per absorbir la demanda normal d'un dia feiner, d'unes 340.000 entrades entre les 10 i les 15 hores.
Al mateix temps, han estat eficaces les mesures com ara el tancament d'alguns accessos d'estacions, per facilitar la gestió dels fluxos de passatge en els altres accessos oberts. Igualment, en línies de peatge del tipus de portes lliscants s'han reduït el nombre de passos d'entrada. Una altra precaució ha estat la disposició de les escales mecàniques en sentit pujada o bé aturades.
Amb aquestes mesures i les regulacions puntuals en línies de peatge i enllaços, s'ha mantingut en funcionament la totalitat de xarxa de metro durant les cinc hores de l'aturada.
Pel que fa al seguiment, s'ha quantificat en un 65% del total de la plantilla —formada per 3.700 empleats— que podia sumar-s'hi.
Desmentiment sobre l'evolució dels salaris
D'altra banda, TMB desmenteix les declaracions d’alguns representants sindicals de Metro sobre l’evolució salarial del personal de l'empresa. El cost mitjà unitari del personal de conveni de Metro, durant el període 2011-2014, es va incrementar en un 3,42% com a conseqüència de l’aplicació d’acords sindicals, mentre que el cost mitjà unitari del personal de fora de conveni es va incrementar en un 0,5%.
Els pressupostos de TMB són públics i responen a la normativa legal establerta en cada moment, inclòs les limitacions de massa salarial imposades en cada moment per la Llei de Pressupostos Generals de l’Estat.
Recordem que la convocatòria de la vaga parcial d'avui i l'anunci de posteriors mobilitzacions ha interromput sense raons objectives el desenvolupament de la negociació del conveni col·lectiu de Metro que ha de substituir el que va vèncer tot just l'1 de gener passat. L’empresa reitera la seva voluntat de continuar treballant per uns acords que compatibilitzin la millora del servei públic i la millora de les condicions laborals.
Recordem que el plantejament de TMB per al nou conveni col·lectiu es basa en:
Manteniment del poder adquisitiu dels treballadors, dins dels límits imposats per l’actual marc legal, normatiu i pressupostari derivat de la Llei de Pressupostos de l'Estat i els convenis de finançament del transport públic.
Adequació organitzativa per prestar un millor servei al ciutadà.
Conciliació de la vida personal i familiar.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N3
- Posts: 37
- Joined: Tuesday 02/04/2013 14:04
- Location: Hostafrancs (L1)
Re: Cómo ha afectado la huelga al servicio de autobús.
Renfe445 wrote:La línea 42 ha sido una de las "premiadas" con un aumento de pasajeros. Desde el final de Barcelona habían esperando a eso de 10 personas, cuando normalmente son de nadie a tres personas más o menos. Hacía mucho tiempo que no la veía tan llena, por no decir nunca.
Aun estar lleno el autobús ha seguido su ruta correctamente, cual B27 en un día en pleno verano.
Desconozco si la línea B20 también tuvo ese aumento de pasajeros, ya que la 42 y la B20 son las únicas líneas de autobús que comunican el centro de Barcelona con gran parte de Santa Coloma.
Cuántas líneas más han tenido esta experiencia?
Esta mañana he observado entre las 11:20-12:30 aproximadamente en las líneas H12, H16, D20, 20, 50 sí se notaba bastante el aumento de pasaje respecto al habitual en estas horas, no han reforzado horarios pero en la D20 habían articulados y en la 50 también he visto el 6032 o 6033 no recuerdo cual. Luego a las 14h. y en Diagonal/Via Augusta he visto que las líneas H8, V15, 7, 33, 34 iban los buses a tope, en la H8 he visto un estándar y si los articulados ya iban a reventar...
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Al voltant de les 16 hores he pogut comprovar com, curiosament i derivat del reajustament progressiu, la freqüència de pas a Fabra i Puig sentit Fondo era de 1.5 minuts, és a dir, els trens anaven tan enganxats com permetien els semàfors. En canvi en sentit Bellvitge les freqüències eren de 9 - 10 minuts i fins ben passades les 4 no s'ha començat a normalitzar.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Servei de premsa Aj. Barcelona wrote: NOTA DE PREMSA
Mercedes Vidal insta als treballadors de metro a reprendre la mesa de negociació
La regidora de Mobilitat i presidenta de TMB demana recuperar l’espai de diàleg i reitera el compromís del Govern Municipal de defensar les condicions laborals dels treballadors del sector públic
Vidal assegura que “no necessitem una vaga per seguir negociant” i ha afirmat que aquest Govern Municipal porta des del primer moment aplicant mesures de transparència i de reducció de la despesa del cos directiu
La regidora de Mobilitat i presidenta de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), Mercedes Vidal, ha comparegut davant dels mitjans de comunicació per tal de valorar l’aturada parcial de metro que s’ha dut a terme entre les 10:00 hores i les 15:00 hores.
Vidal ha volgut fer un agraïment als ciutadans que avui han fet cas de les recomanacions i no han utilitzat el servei de metro, optant per altres maneres de desplaçar-se, fet que ha permès minimitzar les aglomeracions a les estacions.
En relació a l’aturada, la presidenta de TMB ha manifestat la predisposició total de l’empresa a seguir dialogant i ha assegurat que un escenari de noves aturades “no és desitjable ni per l’empresa, ni per la ciutat, ni pels treballadors”.
En aquest sentit, Vidal ha afirmat que no s’està partint de zero i que des que ha arribat el nou Govern s’estan posant sobre la taula mesures importants per garantir la transparència i reduir la despesa, com la disminució del 40% del sou del conseller delegat de TMB, o la rebaixa del 30% del cost de l’estructura gerencial de l’Ajuntament, a banda d’haver iniciat la negociació del conveni de metro abans que ningú i haver dut a terme fins a vuit reunions per buscar acords.
La presidenta de TMB ha volgut deixar clar que “ningú defensarà els drets dels treballadors públics com ho farem nosaltres” i ha afegit que “no necessitem cap vaga per asseure’ns a negociar”. En aquesta línia, Vidal ha convidat a les dues parts a seure i a reprendre la taula de negociació, i ha insistit en que aquest és el millor escenari per a tothom. “Hi ha recorregut per seguir avançant”, ha manifestat.
Vidal ha demanat “fugir de posicions immobilistes i posar-nos a treballar” i ha recordat el seu doble compromís per garantir alhora el bon funcionament de TMB i els drets dels treballadors. La presidenta de TMB s’ha reunit aquest migdia amb representants dels empleats de metro.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Suposo que es normal, ja que la orientació dels trens al sortir del dipòsit d'Hospital de Bellvitge i de les cotxeres de Santa Eulàlia i La Sagrera és direcció Fondo. Entre pitos i flautes s'hauran anat enganxant totswefer wrote:Al voltant de les 16 hores he pogut comprovar com, curiosament i derivat del reajustament progressiu, la freqüència de pas a Fabra i Puig sentit Fondo era de 1.5 minuts, és a dir, els trens anaven tan enganxats com permetien els semàfors. En canvi en sentit Bellvitge les freqüències eren de 9 - 10 minuts i fins ben passades les 4 no s'ha començat a normalitzar.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
http://www.eldiario.es/catalunyaplural/ ... 52054.html
Colau considera "incompatible" negociar amb els treballadors de TMB si mantenen la vaga
L'alcaldessa ha reclamat als treballadors del metro que desconvoquin les aturades programades com a condició per renegociar el conveni col·lectiu
Colau considera "incompatible" negociar amb els treballadors de TMB si mantenen la vaga
L'alcaldessa ha reclamat als treballadors del metro que desconvoquin les aturades programades com a condició per renegociar el conveni col·lectiu
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Evidentment els sindicats de TMB estan abusant de la seva posició de força. Però curiosament aquest tipus d'accions eren les que li agradaven a la reivindicativa Sra. Colau quan estava a l'altra costat.
Al final, tots queden retratats, siguin d'un bàndol o del contrari
Al final, tots queden retratats, siguin d'un bàndol o del contrari
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Hi ha vaga
18.02.2016
Premsa TMB
TMB lamenta que l'assemblea de Metro no hagi valorat les propostes per desconvocar la vaga
La Direcció de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) lamenta que a l’assemblea de treballadors de Metro celebrada aquest matí no s’hagi exposat adequadament la proposta presentada ahir per la Direcció de la companyia per desconvocar les vagues. En poc més de mitja hora, sense temps per explicar i valorar el contingut de la proposta i els beneficis que representa per als treballadors, l’assemblea, en la qual ha pogut participar un percentatge escàs de la plantilla de treballadors, ja havia votat i decidit mantenir les vagues.
El document presentat ahir per la Direcció contempla una proposta formal i de màxims, que dóna resposta als punts principals plantejats pels representants dels treballadors i que hauria de permetre la desconvocatòria de les dues jornades de vaga de la setmana vinent i la represa de la taula de negociació del conveni col·lectiu.
Aquesta proposta és el màxim legal que l’empresa pública de Metro pot oferir, en el context de les limitacions que estableixen els pressupostos públics i els convenis de finançament del transport metropolità.
Recordem que els principals continguts de la proposta de l'empresa són els següents:
Increment del poder adquisitiu: increment salarial d’un 1% per al 2016.
Preservació de la plantilla: cobertura de totes les baixes que es produeixin a partir d’ara per garantir el manteniment del nivell d’ocupació actual.
Ampliació de la contractació a temps complet: garantia que diferents col·lectius que treballen a temps parcial passin a fer-ho a temps complet de manera progressiva.
Ampliació de la contractació indefinida: garantia del pas a indefinits per als contractes que actualment són temporals, generats per les jubilacions parcials.
Cal recordar que la plantilla de Metro no ha patit pèrdua de poder adquisitiu els últims anys i que el 90% dels treballadors disposen de contracte indefinit. La majoria de la plantilla de Metro treballa a temps complet: el 75%. Els contractes a temps parcial (al 75% o el 85% de la jornada) tenen retribucions dignes i responen a les necessitats de garantir la prestació del servei públic a la ciutat de Barcelona, atès que una part important d’aquests contractes serveixen perquè els treballadors del metro puguin gaudir del descans setmanal en caps de setmana alterns i concentrar les vacances en els 3 mesos d’estiu.
TMB reitera la seva ferma voluntat de diàleg permanent per avançar cap a un acord en el conveni col·lectiu que beneficiï el conjunt de treballadors de la plantilla i alhora la millora del servei de transport de Metro.
Serveis mínims
Quant a la previsió dels serveis mínims, en cas que es mantingui la vaga, TMB considera que els serveis del 20% dictats per la vaga parcial del 2 de febrer passat van resultar clarament insatisfactoris i van generar situacions d’aglomeració amb un nivell de gravetat crític des del punt de vista de la seguretat. Això va obligar a tancar diversos accessos i regular fluxos en algunes estacions. En aquesta ocasió, a la demanda d’usuaris d’un dia feiner habitual, s'hi suma la celebració del Mobile World Congress, que preveu 107.000 assistents, un 9% més que l’anterior edició. Cal recordar que l’any passat l’increment de validacions els dies del MWC es va situar entre 30.000 i 40.000 per dia en el conjunt de la xarxa, tot i no haver-hi metro directe al recinte.
Per aquests motius, la Direcció de TMB ha sol•licitat a la Direcció General de Relacions Laborals que dicti uns serveis mínims a les línies convencionals del 60% a les hores vall i del 80% a les hores punta (entre les 06.30 h. i les 09.30 h. i entre les 16.30 h. i les 20.30 h.) i del 100% a les línies automàtiques, en les quals no hi ha personal embarcat als trens. TMB recorda que existeixen antecedents a altres països, com ara al metro de París, on les línies automàtiques no van disminuir la seva oferta durant la darrera vaga convocada.
Premsa TMB
TMB lamenta que l'assemblea de Metro no hagi valorat les propostes per desconvocar la vaga
La Direcció de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) lamenta que a l’assemblea de treballadors de Metro celebrada aquest matí no s’hagi exposat adequadament la proposta presentada ahir per la Direcció de la companyia per desconvocar les vagues. En poc més de mitja hora, sense temps per explicar i valorar el contingut de la proposta i els beneficis que representa per als treballadors, l’assemblea, en la qual ha pogut participar un percentatge escàs de la plantilla de treballadors, ja havia votat i decidit mantenir les vagues.
El document presentat ahir per la Direcció contempla una proposta formal i de màxims, que dóna resposta als punts principals plantejats pels representants dels treballadors i que hauria de permetre la desconvocatòria de les dues jornades de vaga de la setmana vinent i la represa de la taula de negociació del conveni col·lectiu.
Aquesta proposta és el màxim legal que l’empresa pública de Metro pot oferir, en el context de les limitacions que estableixen els pressupostos públics i els convenis de finançament del transport metropolità.
Recordem que els principals continguts de la proposta de l'empresa són els següents:
Increment del poder adquisitiu: increment salarial d’un 1% per al 2016.
Preservació de la plantilla: cobertura de totes les baixes que es produeixin a partir d’ara per garantir el manteniment del nivell d’ocupació actual.
Ampliació de la contractació a temps complet: garantia que diferents col·lectius que treballen a temps parcial passin a fer-ho a temps complet de manera progressiva.
Ampliació de la contractació indefinida: garantia del pas a indefinits per als contractes que actualment són temporals, generats per les jubilacions parcials.
Cal recordar que la plantilla de Metro no ha patit pèrdua de poder adquisitiu els últims anys i que el 90% dels treballadors disposen de contracte indefinit. La majoria de la plantilla de Metro treballa a temps complet: el 75%. Els contractes a temps parcial (al 75% o el 85% de la jornada) tenen retribucions dignes i responen a les necessitats de garantir la prestació del servei públic a la ciutat de Barcelona, atès que una part important d’aquests contractes serveixen perquè els treballadors del metro puguin gaudir del descans setmanal en caps de setmana alterns i concentrar les vacances en els 3 mesos d’estiu.
TMB reitera la seva ferma voluntat de diàleg permanent per avançar cap a un acord en el conveni col·lectiu que beneficiï el conjunt de treballadors de la plantilla i alhora la millora del servei de transport de Metro.
Serveis mínims
Quant a la previsió dels serveis mínims, en cas que es mantingui la vaga, TMB considera que els serveis del 20% dictats per la vaga parcial del 2 de febrer passat van resultar clarament insatisfactoris i van generar situacions d’aglomeració amb un nivell de gravetat crític des del punt de vista de la seguretat. Això va obligar a tancar diversos accessos i regular fluxos en algunes estacions. En aquesta ocasió, a la demanda d’usuaris d’un dia feiner habitual, s'hi suma la celebració del Mobile World Congress, que preveu 107.000 assistents, un 9% més que l’anterior edició. Cal recordar que l’any passat l’increment de validacions els dies del MWC es va situar entre 30.000 i 40.000 per dia en el conjunt de la xarxa, tot i no haver-hi metro directe al recinte.
Per aquests motius, la Direcció de TMB ha sol•licitat a la Direcció General de Relacions Laborals que dicti uns serveis mínims a les línies convencionals del 60% a les hores vall i del 80% a les hores punta (entre les 06.30 h. i les 09.30 h. i entre les 16.30 h. i les 20.30 h.) i del 100% a les línies automàtiques, en les quals no hi ha personal embarcat als trens. TMB recorda que existeixen antecedents a altres països, com ara al metro de París, on les línies automàtiques no van disminuir la seva oferta durant la darrera vaga convocada.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Hi ha vaga
Perquè les línies automàtiques siguin perfectes cal introduir un algorisme de vaga al software que les fa funcionar. Alguna cosa que de tant en tant faci reclamar als ordinadors millores de hardware i discos durs nous, sota amenaça de pantalla blava de la mortFran-Ikarus wrote: del 100% a les línies automàtiques, en les quals no hi ha personal embarcat als trens. TMB recorda que existeixen antecedents a altres països, com ara al metro de París, on les línies automàtiques no van disminuir la seva oferta durant la darrera vaga convocada.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeentoooooooooo...
Me contó una amiga que también tienen modo huelga... o modo babosa.wefer wrote:Perquè les línies automàtiques siguin perfectes cal introduir un algorisme de vaga al software que les fa funcionar. Alguna cosa que de tant en tant faci reclamar als ordinadors millores de hardware i discos durs nous, sota amenaça de pantalla blava de la mort
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Serveis mínims per la vaga del metro:
50% en hora punta: 06:30 - 09:30 i 16.00 - 20.00
30% la resta del dia
50% en hora punta: 06:30 - 09:30 i 16.00 - 20.00
30% la resta del dia