Propostes de millores que creiem imprescindibles

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
User avatar
bigcoaster
N8
N8
Posts: 953
Joined: Sunday 12/04/2015 16:50

Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles

Post by bigcoaster »

Carlos González wrote:
bigcoaster wrote: Molt bé, dupliquem els ramals a Igualada i Manresa. Perfecte. Ara hi posem més trens. AH NO, que no hi caben des de Martorell fins a Plaça Espanya!

De que serveix tenir dues línies duplicades si després no poden tenir més freqüència de la que ja tenen amb una sola via?
No he entés la pregunta, què vols dir amb això?
Doncs que em sembla fantàstic que es dupliqui fins a Manresa i Igualada, però si no s'augmenta la capacitat del tram Martorell-Plaça Espanya, no haurà servit de res, ja que no podràs posar cap servei nou.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles

Post by fgc113 »

bigcoaster wrote:
Carlos González wrote:
bigcoaster wrote: Molt bé, dupliquem els ramals a Igualada i Manresa. Perfecte. Ara hi posem més trens. AH NO, que no hi caben des de Martorell fins a Plaça Espanya!

De que serveix tenir dues línies duplicades si després no poden tenir més freqüència de la que ja tenen amb una sola via?
No he entés la pregunta, què vols dir amb això?
Doncs que em sembla fantàstic que es dupliqui fins a Manresa i Igualada, però si no s'augmenta la capacitat del tram Martorell-Plaça Espanya, no haurà servit de res, ja que no podràs posar cap servei nou.
Però es poden ampliar els S4 i els S8, no? Encara que quedaria el problema de la baixa velocitat.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
User avatar
bigcoaster
N8
N8
Posts: 953
Joined: Sunday 12/04/2015 16:50

Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles

Post by bigcoaster »

fgc113 wrote: Però es poden ampliar els S4 i els S8, no? Encara que quedaria el problema de la baixa velocitat.
Hi ha demanda per aquest tipus de serveis tan lents? En la meva opinió, no, ara que es podria provar un temps i veure que tal va.

Crec que tan Igualada com Manresa tenen un gran potencial, com per un tren semidirecte cada 30-60 minuts. El problema està en que la infraestructura. Si existís aquest tipus de servei amb la freqüència adequada estaríem parlant d'unes altres xifres de viatgers per a la LL-A, que segurament serien entre un 30 i un 40% més altes que les actuals.

Evidentment, tot això són apreciacions personals, jo no he fet cap estudi de demanda, així que els números (passatgers, freqüències) no tenen perquè ser totalment certs.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
gatvell
N8
N8
Posts: 1151
Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contact:

Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles

Post by gatvell »

L'ample UIC seria imprescindible per a les mercaderies d'Iberpotash i SEAT. Hauria de ser un tercer fil per tal de mantenir el servei dels trens.

Fa anys (2005?) jo havia anat de Manresa a Barcelona amb una mica més d'una hora. Parava a tot arreu fins a Martorell (Central i Enllaç), llavors només parava a Sant Vicenç dels Horts, Pallejà, Sant Boi i crec que Hospitalet. Ara bé, només durà un parell d'anys...
Amb les 4 vies de Pl. Espanya dubto molt que es pugui fer res. Més aviat caldria una línia nova des de gairebé Martorell per guanyar tant de temps (o eliminar un grapat d'S8 i L8, tema que no sóc favorable.
Tothom té dret al metro d'FGC però també volem que des de Manresa i Igualada s'arribi amb un temps decent. Repeteixo, terminal per metro i terminal per els regionals.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
Post Reply

Return to “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”