Doncs que em sembla fantàstic que es dupliqui fins a Manresa i Igualada, però si no s'augmenta la capacitat del tram Martorell-Plaça Espanya, no haurà servit de res, ja que no podràs posar cap servei nou.Carlos González wrote:No he entés la pregunta, què vols dir amb això?bigcoaster wrote: Molt bé, dupliquem els ramals a Igualada i Manresa. Perfecte. Ara hi posem més trens. AH NO, que no hi caben des de Martorell fins a Plaça Espanya!
De que serveix tenir dues línies duplicades si després no poden tenir més freqüència de la que ja tenen amb una sola via?
Propostes de millores que creiem imprescindibles
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Però es poden ampliar els S4 i els S8, no? Encara que quedaria el problema de la baixa velocitat.bigcoaster wrote:Doncs que em sembla fantàstic que es dupliqui fins a Manresa i Igualada, però si no s'augmenta la capacitat del tram Martorell-Plaça Espanya, no haurà servit de res, ja que no podràs posar cap servei nou.Carlos González wrote:No he entés la pregunta, què vols dir amb això?bigcoaster wrote: Molt bé, dupliquem els ramals a Igualada i Manresa. Perfecte. Ara hi posem més trens. AH NO, que no hi caben des de Martorell fins a Plaça Espanya!
De que serveix tenir dues línies duplicades si després no poden tenir més freqüència de la que ja tenen amb una sola via?
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Hi ha demanda per aquest tipus de serveis tan lents? En la meva opinió, no, ara que es podria provar un temps i veure que tal va.fgc113 wrote: Però es poden ampliar els S4 i els S8, no? Encara que quedaria el problema de la baixa velocitat.
Crec que tan Igualada com Manresa tenen un gran potencial, com per un tren semidirecte cada 30-60 minuts. El problema està en que la infraestructura. Si existís aquest tipus de servei amb la freqüència adequada estaríem parlant d'unes altres xifres de viatgers per a la LL-A, que segurament serien entre un 30 i un 40% més altes que les actuals.
Evidentment, tot això són apreciacions personals, jo no he fet cap estudi de demanda, així que els números (passatgers, freqüències) no tenen perquè ser totalment certs.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
L'ample UIC seria imprescindible per a les mercaderies d'Iberpotash i SEAT. Hauria de ser un tercer fil per tal de mantenir el servei dels trens.
Fa anys (2005?) jo havia anat de Manresa a Barcelona amb una mica més d'una hora. Parava a tot arreu fins a Martorell (Central i Enllaç), llavors només parava a Sant Vicenç dels Horts, Pallejà, Sant Boi i crec que Hospitalet. Ara bé, només durà un parell d'anys...
Amb les 4 vies de Pl. Espanya dubto molt que es pugui fer res. Més aviat caldria una línia nova des de gairebé Martorell per guanyar tant de temps (o eliminar un grapat d'S8 i L8, tema que no sóc favorable.
Tothom té dret al metro d'FGC però també volem que des de Manresa i Igualada s'arribi amb un temps decent. Repeteixo, terminal per metro i terminal per els regionals.
Fa anys (2005?) jo havia anat de Manresa a Barcelona amb una mica més d'una hora. Parava a tot arreu fins a Martorell (Central i Enllaç), llavors només parava a Sant Vicenç dels Horts, Pallejà, Sant Boi i crec que Hospitalet. Ara bé, només durà un parell d'anys...
Amb les 4 vies de Pl. Espanya dubto molt que es pugui fer res. Més aviat caldria una línia nova des de gairebé Martorell per guanyar tant de temps (o eliminar un grapat d'S8 i L8, tema que no sóc favorable.
Tothom té dret al metro d'FGC però també volem que des de Manresa i Igualada s'arribi amb un temps decent. Repeteixo, terminal per metro i terminal per els regionals.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga