Nous trens per a la Línia de La Pobla
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Si algú ha anat a ExpoTren i ha pogut visitar la 331, demano que publiqueu fotos de l'interior, si és possible! Moltes gràcies!
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
No hi era la 331, que estava a Balaguer. Hi havia la 332, amb els seients coberts amb plàstics negres.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Deus voler dir la 331.02.bigcoaster wrote:No hi era la 331, que estava a Balaguer. Hi havia la 332, amb els seients coberts amb plàstics negres.
-
- N1
- Posts: 3
- Joined: Saturday 27/02/2016 15:49
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Esperem veure'ls aviat amb gent.
Last edited by Adolf Ripollès on Saturday 12/03/2016 20:55, edited 1 time in total.
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Exacte.Renfe451 wrote:Deus voler dir la 331.02.bigcoaster wrote:No hi era la 331, que estava a Balaguer. Hi havia la 332, amb els seients coberts amb plàstics negres.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Ahir els dos Stadler (331.01+331.02) van fer les proves en doble composició.
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Per on fan les proves? Balaguer cap a pobla o tota la linia de lleida pobla?Renfe451 wrote:Ahir els dos Stadler (331.01+331.02) van fer les proves en doble composició.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Es parlava que les feien fins a Tèrmens degut a uns suposats problemes d'homologació per part d'Adif, però compte, aquesta notícia cal agafar-la amb pinces, ja que em van informar ahir que van entrar ja a Lleida-Pirineus i per tant a la RFIG.Danilleida wrote:Per on fan les proves? Balaguer cap a pobla o tota la linia de lleida pobla?Renfe451 wrote:Ahir els dos Stadler (331.01+331.02) van fer les proves en doble composició.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
M'informen via Whatsapp que les dues 331 ja porten els logos de Transports Públics de la Generalitat i que la 331.01 ja està vinilada amb paisatges i 5 cares de la campanya #LoTrenDeTots. A veure si algú de la zona pot fer-li una foto.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Nous trens La Pobla
Enllaç original i versió subscriptors:www.lamanyana.cat wrote:Ajornada la posada en marxa dels nous trens de la Pobla per no disposar de l’homologació
27/04/2016
Lleida » Sandra Martínez
Havien de començar a circular aquest dissabte 30 d’abril però l’agència certificadora no ha complert amb el termini previst
Els nous trens de la línia ferroviària que connecta Lleida amb la Pobla de Segur, que havien d’entrar en funcionament aquest dissabte dia 30 d’abril, ajornen la seva posada en marxa al no disposar de l’homologació tècnica necessària per circular pels 1,9 quilòmetres que formen part de la xarxa estatal d’interès general i que requereixen de la certificació per part de l’Agència Estatal Ferroviària.
http://www.lamanyana.cat/detall-noticie ... mologacio/
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Nous trens La Pobla
I ara que? A haver-lo d'homologar com qualsevol altre tren que hagués de circular per la RFIG?wefer wrote:Enllaç original i versió subscriptors:www.lamanyana.cat wrote:Ajornada la posada en marxa dels nous trens de la Pobla per no disposar de l’homologació
27/04/2016
Lleida » Sandra Martínez
Havien de començar a circular aquest dissabte 30 d’abril però l’agència certificadora no ha complert amb el termini previst
Els nous trens de la línia ferroviària que connecta Lleida amb la Pobla de Segur, que havien d’entrar en funcionament aquest dissabte dia 30 d’abril, ajornen la seva posada en marxa al no disposar de l’homologació tècnica necessària per circular pels 1,9 quilòmetres que formen part de la xarxa estatal d’interès general i que requereixen de la certificació per part de l’Agència Estatal Ferroviària.
http://www.lamanyana.cat/detall-noticie ... mologacio/
Realment és més un tema polític i de fer la punyeta que una altra cosa.
Quins coll*** que tenen a ADIF...
Salutacions,
Oriol
Oriol
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Companys, ara hi ha dos fils amb el mateix tema, cal unificar-los o tancar el més nou. No te cap sentit mantenir dos fils sobre el mateix tema. Salut!
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Els nous trens de la línia de la Pobla no entraran en servei el 30 d'abril en no disposar de l'homologació definitiva
Els dos nous combois adquirits per FGC per a la línia ferroviària Lleida-la Pobla de Segur no podran entrar en servei el 30 d'abril com estava previst. Encara no disposen de l'homologació tècnica necessària per poder circular pels 1,9 quilòmetres de la línia que discorren per la ciutat Lleida, des de l'estació Lleida-Pirineus, i que formen part de la xarxa estatal d'interès general, a diferència de la resta de la línia traspassada a la Generalitat i per la qual els nous trens ja podrien circular.
Territori i Sostenibilitat no vol fixar una nova data per a la posada en servei dels nous trens fins que s'obtingui aquesta homologació, que podria ser "cosa de dies o setmanes". El secretari d'Infraestructures i Mobilitat, Ricard Font, no ha volgut assenyalar cap responsable d'aquesta situació però si ha reconegut que "s'ha pecat d'optimisme", especialment l'empresa certificadora contractada per FGC.
Amb l'objectiu de superar tots els requeriments tècnics establerts i d'obtenir aquesta certificació, el Govern va contractar l'empresa certificadora internacional, Belgorail, que s'havia compromès a què FGC disposaria d'aquesta autorització el mes d'abril, fet que no ha estat així. El secretari d'Infraestructures i Mobilitat ha demanat excuses a la població però no ha volgut assenyalar cap responsable de la situació que s'ha produït i, malgrat destacar l'agilitat amb què ha treballat aquesta empresa certificadora, ha apuntat a un "excés d'optimisme" per part d'aquesta a l'hora de fixar l'abril per a l'obtenció d'aquesta certificació. No ha estat, però, fins aquesta setmana que Belgorail ha comunicat a FGC que no es disposaria de l'homologació per poder operar a la xarxa d'interès general.
Font ha destacat la col·laboració obtinguda tant de l'Agència Estatal Ferroviària, com des d'Adif i Renfe, per tal que es poguessin assolir aquests requeriments abans de la data anunciada pel Govern per a la posada en servei dels nous trens. Així mateix, el secretari d'Infraestructures i Mobilitat també ha remarcat que els trens adquirits per FGC a la firma suïssa Stadler per a la línia de la Pobla "no han operat mai" a la xarxa ferroviària estatal d'interès general i, per això, la seva homologació és la primera que es fa a l'Estat, al marge dels trens operats per Renfe.
Tot i que els nous combois ja podrien circular per la vuitantena de quilòmetres restants de la línia, entre la capital del Segrià i la Pobla de Segur, que són titularitat de la Generalitat -i per als quals ja es disposa de l'homologació-, des de Territori i Sostenibilitat i FGC han optat per posposar la posada en circulació dels nous trens a l'espera d'obtenir aquesta homologació.
http://www.lleidaalminut.com/noticies/view/id/10054
Els dos nous combois adquirits per FGC per a la línia ferroviària Lleida-la Pobla de Segur no podran entrar en servei el 30 d'abril com estava previst. Encara no disposen de l'homologació tècnica necessària per poder circular pels 1,9 quilòmetres de la línia que discorren per la ciutat Lleida, des de l'estació Lleida-Pirineus, i que formen part de la xarxa estatal d'interès general, a diferència de la resta de la línia traspassada a la Generalitat i per la qual els nous trens ja podrien circular.
Territori i Sostenibilitat no vol fixar una nova data per a la posada en servei dels nous trens fins que s'obtingui aquesta homologació, que podria ser "cosa de dies o setmanes". El secretari d'Infraestructures i Mobilitat, Ricard Font, no ha volgut assenyalar cap responsable d'aquesta situació però si ha reconegut que "s'ha pecat d'optimisme", especialment l'empresa certificadora contractada per FGC.
Amb l'objectiu de superar tots els requeriments tècnics establerts i d'obtenir aquesta certificació, el Govern va contractar l'empresa certificadora internacional, Belgorail, que s'havia compromès a què FGC disposaria d'aquesta autorització el mes d'abril, fet que no ha estat així. El secretari d'Infraestructures i Mobilitat ha demanat excuses a la població però no ha volgut assenyalar cap responsable de la situació que s'ha produït i, malgrat destacar l'agilitat amb què ha treballat aquesta empresa certificadora, ha apuntat a un "excés d'optimisme" per part d'aquesta a l'hora de fixar l'abril per a l'obtenció d'aquesta certificació. No ha estat, però, fins aquesta setmana que Belgorail ha comunicat a FGC que no es disposaria de l'homologació per poder operar a la xarxa d'interès general.
Font ha destacat la col·laboració obtinguda tant de l'Agència Estatal Ferroviària, com des d'Adif i Renfe, per tal que es poguessin assolir aquests requeriments abans de la data anunciada pel Govern per a la posada en servei dels nous trens. Així mateix, el secretari d'Infraestructures i Mobilitat també ha remarcat que els trens adquirits per FGC a la firma suïssa Stadler per a la línia de la Pobla "no han operat mai" a la xarxa ferroviària estatal d'interès general i, per això, la seva homologació és la primera que es fa a l'Estat, al marge dels trens operats per Renfe.
Tot i que els nous combois ja podrien circular per la vuitantena de quilòmetres restants de la línia, entre la capital del Segrià i la Pobla de Segur, que són titularitat de la Generalitat -i per als quals ja es disposa de l'homologació-, des de Territori i Sostenibilitat i FGC han optat per posposar la posada en circulació dels nous trens a l'espera d'obtenir aquesta homologació.
http://www.lleidaalminut.com/noticies/view/id/10054
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
L'altre fil era per fer una trobada per quan es posessin en circulació els trens, per tant sí que té sentit.122-042-132 wrote:Companys, ara hi ha dos fils amb el mateix tema, cal unificar-los o tancar el més nou. No te cap sentit mantenir dos fils sobre el mateix tema. Salut!
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Com bé ja vaig comentar al fil de notícies de La Pobla, s'estan fent obres a Lleida per adaptar les andanes a les 331. Aquestes han començat relativament fa poc, i han coincidit pràcticament amb l'anunci de l'ajornament de la posada en marxa dels Stadler. Tenint en compte que el "tempo" dels esdeveniments ha estat més o menys aquest, podria ser que les proves d'homologació a territori Adif comencin després de finalitzar les obres?
No són rumors, simplement és una teoria que plantejo. Ja sé que no hi té res a veure una cosa o l'altre, però em sembla que veig una coincidència...
No són rumors, simplement és una teoria que plantejo. Ja sé que no hi té res a veure una cosa o l'altre, però em sembla que veig una coincidència...
Re: Nous trens La Pobla
Dic jo, que si circulen per la RFIG (per molt que siguin només 2km forma part de la RFIG) s'hauran d'homologar, no?oriolp13 wrote:I ara que? A haver-lo d'homologar com qualsevol altre tren que hagués de circular per la RFIG?
Realment és més un tema polític i de fer la punyeta que una altra cosa.
Quins coll*** que tenen a ADIF...
Last edited by BCN2008 on Thursday 28/04/2016 17:36, edited 1 time in total.
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Nous trens La Pobla
Els trens de la Pobla utilitzen una via separada de la que usen els regionals de renfe. L'únic lloc on es podrien trobar es a la via 6 i la seva agulla, pero aquesta només la utilitza el tren de la Pobla, mai hi he vist cap altre que no sigui de la pobla o el tren dels llacs. És més fàcil de que sembla. Massa burocracia.BCN2008 wrote:Dic jo, que si circulen per la RFIG (per molt que siguin només 2km forma part de la RFIG) s'hauran d'homologar, no?oriolp13 wrote:I ara que? A haver-lo d'homologar com qualsevol altre tren que hagués de circular per la RFIG?
Realment és més un tema polític i de fer la punyeta que una altra cosa.
Quins coll*** que tenen a ADIF...
Pel que m'ha arribat aquests trens no tenen ni ASFA ni Tren-Tierra (per tant, no tenen ni un trist sistema de seguretat que no siguin els ulls del maquinista, clar que, de fet la línia no en té cap, però això ja és un altre tema) i és obligatori que al menys en tinguin un per poder ser homologats, veurem què passa però la cosa podría anar per llarg.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Però no hi havia una consigna especial d'Adif perquè els trens pogueren entrar a Lleida-Pirineus? Ja no entenc res.
Una altra cosa: jo crec que els moderadors podrien fusionar aquest fil amb el de Notícies de la línia de la Pobla, ja que no hi ha tantes novetats com per a tindre dos fils separats i es mesclen missatges.
Una altra cosa: jo crec que els moderadors podrien fusionar aquest fil amb el de Notícies de la línia de la Pobla, ja que no hi ha tantes novetats com per a tindre dos fils separats i es mesclen missatges.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.