Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
A les reunions del Consell Assessor el tema del 400: el volen fer fora per tema d'espai, però no saben ni com treure'l ni on deixar-lo. Què es pot fer? A ningú li cap a casa?
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Em diuen que el principal problema no és tant trobar lloc, sinó com treure el tren del taller per les seves dimensions. Suggeriments?
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Jo abans de retallar el 400, el que faria es mirar si traient els estreps i fent algún retoc al túnel de sortida de tallers es pot moure fins a sortir a la línia general.metring wrote:Em diuen que el principal problema no és tant trobar lloc, sinó com treure el tren del taller per les seves dimensions. Suggeriments?
D'allà no se si es possible fer que el tren tiri cap al dipòsit d'Hospital de Bellvitge. En teoria pel camí han retocat La Sagrera i Mercat Nou, la resta segueix igual a finals dels 80
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Virgencita, Virgencita...
Si no saben on deixar-lo, el millor que li pot passar al 425 és que tampoc sàpiguen com treure'l d'allà...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Portar-ho a Can Buixeres, junt el tramvia de cavalls y l'altre 100. No se com està l'espai allà, però que el deixin ben tancant.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
metring wrote:Em diuen que el principal problema no és tant trobar lloc, sinó com treure el tren del taller per les seves dimensions. Suggeriments?
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Per molt que no m'agradi gens sols veig un futur...
La radial.
Tmb tampoc li agrada, i no fa res. Deixa pasar el temps
Tot el material de la L1 fins fa molt poc a entrat per Renfe, ara tambe es pot per Bellvitge.
Si no es pot moure el 400 fins un d'aquestes sortides, no hi ha futur
La radial.
Tmb tampoc li agrada, i no fa res. Deixa pasar el temps
Tot el material de la L1 fins fa molt poc a entrat per Renfe, ara tambe es pot per Bellvitge.
Si no es pot moure el 400 fins un d'aquestes sortides, no hi ha futur
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Els qui més o menys parleu de radial i retallar, podeu fer cinc cèntims de quina és la operació que imagineu, a grans trets? Què i com caldria tallar?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Si el tren ha de sortir amb camió de les cotxeres, ha de pujar per la rampa damunt d'un camió i sortir per la porta del garatge:Fran-Ikarus wrote:Els qui més o menys parleu de radial i retallar, podeu fer cinc cèntims de quina és la operació que imagineu, a grans trets? Què i com caldria tallar?
https://www.google.es/maps/@41.4192065, ... 312!8i6656
Com es pot veure i pensar, i ha un problema evident d'alçada, i per tant, el sostre del tren perilla. Hem de suposar que per pujar-lo al camió li hauran tret els bogies per rebaixar alçada.
Jo abans de retallar el tren, seria més partidari de posar uns carrils fins al carrer i remolcar el tren, un cop a fora, se'l munta al camió i au. A mi el que m'espanta es que retallin el tren, després no el restaurin i.... bueno.... ja sabem com acabaria la broma
Ja ens van pendre el pel amb el 1000, i aquest estava sencer, així que amb el 400 no hi vull ni pensar....
El metro de Barcelona amb motoristes!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
No cal. Simplement cal treure-li els bobies, posar-lo sobre una plataforma amb rodes baixes per treure'l a fora i una vegada allà muntar-lo a sobre el camió. Caldria veure exactament l'amplada i l'alçada de la porta, i l'accés interior fins a la mateixa.Miquel wrote:Si el tren ha de sortir amb camió de les cotxeres, ha de pujar per la rampa damunt d'un camió
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Em sembla la solució més assenyada Wefer. La radial ni tocar-la!. Tanmateix em sembla de pena aquest argument de que no saben com treure'l, això demostra quí hi ha a la companyia, ningú amb un mínim de criteri històric ni tècnic. I que el portin al Museu de la Ciència i de la Tècnica a Terrassa! Els de Can TMB em fan por!. Salut!wefer wrote:No cal. Simplement cal treure-li els bogies, posar-lo sobre una plataforma amb rodes baixes per treure'l a fora i una vegada allà muntar-lo a sobre el camió. Caldria veure exactament l'amplada i l'alçada de la porta, i l'accés interior fins a la mateixa.Miquel wrote:Si el tren ha de sortir amb camió de les cotxeres, ha de pujar per la rampa damunt d'un camió
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Tot el què aneu proposant aquí, ho plantejaré el dia de la reunió, si ens deixen parlar, que suposo que si.
- foronda 141
- N8
- Posts: 852
- Joined: Monday 14/08/2006 21:14
- Location: Poblenou
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
No entenc que si va entrar a la cotxera, ara no pugui sortir.
Els 400 han fet tota la L1 de Fondo a Hospital de Bellvitge en altres temps sense problemas.
L'unic canvi que hi ha hagut es la disposició d'andana i vias a La Sagrera, i a "ojo" no veig problema i si n'hi ha serà cosa de pocs centímetres, que a lo millor treient els estreps n'hi hauría prou.
Els 400 han fet tota la L1 de Fondo a Hospital de Bellvitge en altres temps sense problemas.
L'unic canvi que hi ha hagut es la disposició d'andana i vias a La Sagrera, i a "ojo" no veig problema i si n'hi ha serà cosa de pocs centímetres, que a lo millor treient els estreps n'hi hauría prou.
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Creo que los 400 nunca pisaron la estación de Fondo porque se retiraron en el 89/90, y Fondo es del 92. Vamos, eso creo yo.foronda 141 wrote:Els 400 han fet tota la L1 de Fondo a Hospital de Bellvitge en altres temps sense problemas.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Segons sembla el problema és el túnel de sortida de les cotxeres, que el van estretar arran de la reforma de l'estació. De totes maneres la diferència de l'ample de la caixa entre un 400 i un 4000 es mínima (3140 mm <400> contra els 3100 mm <4000>). Ara bé, potser han tocat alguns radis de corba i el tren potser hi ha la probabilitat de que rasqui. (Com els 100 en el tram de l'Hospitalet)foronda 141 wrote:No entenc que si va entrar a la cotxera, ara no pugui sortir.
Els 400 han fet tota la L1 de Fondo a Hospital de Bellvitge en altres temps sense problemas.
L'unic canvi que hi ha hagut es la disposició d'andana i vias a La Sagrera, i a "ojo" no veig problema i si n'hi ha serà cosa de pocs centímetres, que a lo millor treient els estreps n'hi hauría prou.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Ganz
- N7
- Posts: 330
- Joined: Monday 07/05/2012 13:30
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Location: Puigcerdà
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
No recordo quantes vies hi ha entre l'L1 Sagrera i les cotxeres, però en funció de com, podria haver una manera...
1: Descarrilar el tren i muntar-lo en un camió.
2: Conduir el camió fins a la línia general.
3: Encarrilar el tren.
4: Remolcar-lo fins... ja veuríem on.
1: Descarrilar el tren i muntar-lo en un camió.
2: Conduir el camió fins a la línia general.
3: Encarrilar el tren.
4: Remolcar-lo fins... ja veuríem on.
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
El problema segons s'havia dit es que el tren no passa pel túnel d'accés a les cotxeres (està atrapat, literalment), per tant, sobre un camió tampoc es possible accedir a la via general. De vies d'accés només n'hi ha una.Ganz wrote:No recordo quantes vies hi ha entre l'L1 Sagrera i les cotxeres, però en funció de com, podria haver una manera...
1: Descarrilar el tren i muntar-lo en un camió.
2: Conduir el camió fins a la línia general.
3: Encarrilar el tren.
4: Remolcar-lo fins... ja veuríem on.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Ganz
- N7
- Posts: 330
- Joined: Monday 07/05/2012 13:30
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Location: Puigcerdà
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Quina llàstima... Doncs desmuntar-lo, amb els riscos que comporta, podria ser l'única manera...
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Si hi cap (ni que sigui just), la situació passa a ser una mica menys desesperada que no pas ens pensàvem, oi?metring wrote:Sobre el 400: no es tocarà de moment. La sortida de la Cotxera és justament la mida del tren i s'ha de treure amb molt de compte. El responsable de la Cotxera deia de desballestar-lo però no es farà. Aquest tren s'ha fet servei per a simulació de conducció.
Amb "desballestar-lo" aquest bon home volia dir "desmuntar-lo per treure'l", o literalment desballestar-lo perquè deixés d'existir?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Això darrer. Per sort, no li han fet cap cas.Fran-Ikarus wrote:
Amb "desballestar-lo" aquest bon home volia dir "desmuntar-lo per treure'l", o literalment desballestar-lo perquè deixés d'existir?