Número de passatgers al Nit Bus metropolità

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Cahorand wrote:No entenc com hi ha nitbusos fins a Vilafranca del Penedès o Pineda de Mar i no n'hi ha fins a Igualada o, com a mínim, fins a Piera. :evil:

És que m'aniria molt bé. 8)
Ni a Manresa, que es el doble de gran que Igualada.
alexbn
N6
N6
Posts: 230
Joined: Wednesday 04/05/2005 12:41

Post by alexbn »

aarongilp wrote:Hola. Els nocturns de Girona evidentment no són ATM
De Barcelona no. Pero cuando se cree la ATM de Girona no entrará en ella ningún municipio de los dos Empordans, con lo cual supongo yo que las líneas no estarán integradas.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Teoricamente, en la segunda corona St. Feliu de Guíxols, Platja d'Aró y Palamós estarán. Sino, no tendría sentido hacer el consorcio y esa integración tarifaria. Imaginaros que la ATM solo llegase hasta Sta. Maria de Montcada, La Llagosta, Centelles, Montgat, El Papiol y Viladecans...no tendría sentido alguno, verdad? Pues es lo mismo. Y Figueres debería estar en esa segunda corona, o tercera, dependiendo de como se hicieran las cosas.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
alexbn
N6
N6
Posts: 230
Joined: Wednesday 04/05/2005 12:41

Post by alexbn »

aarongilp wrote:Teoricamente, en la segunda corona St. Feliu de Guíxols, Platja d'Aró y Palamós estarán. Sino, no tendría sentido hacer el consorcio y esa integración tarifaria. Imaginaros que la ATM solo llegase hasta Sta. Maria de Montcada, La Llagosta, Centelles, Montgat, El Papiol y Viladecans...no tendría sentido alguno, verdad? Pues es lo mismo. Y Figueres debería estar en esa segunda corona, o tercera, dependiendo de como se hicieran las cosas.
Ya han publicado la lista de los 46 municipios que entrarán y son todos los del Gironès, el Pla de l'Estany casi entero y algunos de la Selva, pero ninguno de los Empordans.

Extraído de vilaweb:

"Durant molts mesos s’ha parlat de la creació del consorci que ha de permetre incrementar les freqüències i els serveis relacionats amb el transport públic, però a part de negociacions no s’havia fet cap pas formal per crear-lo. El primer que ho farà és l’Ajuntament de Girona, que dimarts aprovarà els estatuts proposats per la Generalitat. Quan Girona els hagi aprovat, també els hauran d’aprovar els consells del Gironès, el Pla de l’Estany i la Selva. Quan aquests tres organismes hagin pres l’acord de ple, es crearà l’ens, que es podria produir el mes de juny vinent, d’acord amb les previsions que fa la responsable de Mobilitat de Girona, Isabel Salamaña. Això significaria que cap al setembre s’encarregaria el pla de serveis. La posada en funcionament significarà que els usuaris facin transbordaments amb només un tiquet. El consorci estarà presidit pel conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal. Hi haurà dos vicepresidents: l’alcaldessa de Girona, Anna Pagans, i un president dels tres consells comarcals. A part, hi haurà vuit vocals de la Generalitat, i vuit del món local. Cada consell comarcal en designarà dos, i els altres dos seran de Girona i de Salt. Els municipis que formaran part del consorci són Quart, Llagostera, Cassà de la Selva, Sant Andreu Salou, Campllong, Llambilles, Fornells de la Selva, Aiguaviva, Bescanó, Vilablareix, Girona, Sant Gregori, Sarrià de Ter, Sant Martí de Llémena, Canet d’Adri, Sant Julià de Ramis, Celrà, Juià, Sant Martí Vell, Madremanya, Bordils, Sant Joan de Mollet, Cervià, Flaçà, Sant Jordi Desvalls. Viladasens, Banyoles, Camós, Cornellà del Terri, Palol de Revardit, Porqueres, Fontcoberta, Sant Julià del Llor, Amer, la Cellera de Ter, Anglès, Brunyola, Vilobí d’Onyar, Riudellots de la Selva, Caldes de Malavella, Sils, Riudarenes, Santa Coloma de Farners, Vidreres, Maçanet de la Selva i Salt."
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

ai carai!...doncs l'han ben cagat...potenciar el transport públic entre la Costa Brava, Girona i Figueres hagués estat la millor opció, posant-hi una tercera corona. És una llàstima que vulguin fer-ho a tan petit terme...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

http://www.elperiodico.cat/
-----------------------------------------
El Nitbus augmenta el 30% al Baix Llobregat

D. P
BARCELONA

La zona del Baix Llobregat, una de les menys ateses pel metro, va registrar un notable increment pel que fa a l'ús dels autobusos nocturns. La disminució de la freqüència de pas de 30 a 20 minuts l'abril passat i la creació de noves línies han permès arribar a un creixement de gairebé el 30% al Baix Llobregat. Les línies N-2 i N-9, que comuniquen Barcelona amb Badalona i Santa Coloma, també van experimentar un creixement notable: 15,7% des del mes de gener.

En total, els autobusos nocturns han guanyat en vuit mesos uns 540.000 usuaris. El metro nocturn dels dissabtes no sembla que hagi afectat la utilització dels autobusos. El 80% dels nous usuaris dels Nitbus s'han guanyat a partir de l'abril, quan va comen- çar el metro nocturn sense interrupcions les nits dels dissabtes.

Malgrat això, el metro continua sent la primera opció de transport a les hores punta de l'oci nocturn: entre 2 i 5 de la matinada. Des de la seva posada en funcionament, 1,7 milions de viatgers s'han desplaçat en aquesta franja horària. Segons Transports Metropolitans de Barcelona, la mitjana de validacions és de 22.000 per nit, sense comptar --com és lògic-- la gran quantitat de passatgers que se salten els torniquets.
Les estacions cèntriques com ara Catalunya, Liceu, Drassanes, Jaume I, Universitat i Diagonal són les que més validacions registren, seguides de Marina, Ciutadella i El Maresme-Fòrum, pròximes als centres d'oci.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

Per cert, m'he quedat al·lucinat amb això:
wefer wrote:Segons Transports Metropolitans de Barcelona, la mitjana de validacions és de 22.000 per nit, sense comptar --com és lògic-- la gran quantitat de passatgers que se salten els torniquets.
:x :o :mort
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Lògica de l'embut

Post by Guigui »

wefer wrote:Per cert, m'he quedat al·lucinat amb això:
wefer wrote:Segons Transports Metropolitans de Barcelona, la mitjana de validacions és de 22.000 per nit, sense comptar --com és lògic-- la gran quantitat de passatgers que se salten els torniquets.
:x :o :mort
Jo també. I abans de llegir el teu comentari.

A aquest pas, demano que sigui lògic ordir un boicot fiscal a Madrid. Així, molts fins i tot hi sortiríem guanyant.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Suposo que es deuen referir a que lo lògic és no comptar-los, ja que no tenen manera de fer-ho. Per evitar aquesta diferencia entre els usuaris reals i els que validen s'hauria d'instal·lar una cèl·lula fotoelèctrica a cada porta i així comptar els que pujen i els que baixen.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”