Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
http://el9nou.cat/noticies_v_0/46744/re ... accessible
Renfe invertirà 1,7 milions per fer totalment accessible l’estació de Granollers-Centre
Les obres començaran el segon semestre d’aquest any
última actualització: 06-04-2016 (16:51)
EL 9 NOU
Renfe invertirà 1,7 milions d’euros per fer totalment accessible l’estació de Granollers-Centre. La companyia ha obert el procés per adjudicar les obres de reforma d’aquesta estació amb la construcció d’ascensors per facilitar els moviments entre andanes a persones amb mobilitat reduïda.
Renfe ha obert el procés per licitar les obres de millora de l’accessibilitat a l’estació de Granollers-Centre, on invertirà 1,7 milions d’euros, segons han informat fonts municipals. Els treballs, que ja estaven previstos des de feia temps, començaran el segon semestre d’aquest any i tenen un termini d’execució d’11 mesos.
La instal·lació de tres ascensors permetrà que l’estació serà totalment accessible, com havia reivindicat des de feia temps l’Ajuntament. L’alcalde Josep Mayoral ha celebrat l’anunci d’aquesta imminent inversió. També es modernitzarà el vestíbul.
TAMBÉ A GRANOLLERS-CANOVELLES
Renfe també s’ha compromès a fer millores a l’estació Granollers-Canovelles, a la línia de Vic. Aquí se seguirà amb la remodelació dels tancaments perimetrals de l’estació i es farà una remodelació interior de l’edifici.
Renfe invertirà 1,7 milions per fer totalment accessible l’estació de Granollers-Centre
Les obres començaran el segon semestre d’aquest any
última actualització: 06-04-2016 (16:51)
EL 9 NOU
Renfe invertirà 1,7 milions d’euros per fer totalment accessible l’estació de Granollers-Centre. La companyia ha obert el procés per adjudicar les obres de reforma d’aquesta estació amb la construcció d’ascensors per facilitar els moviments entre andanes a persones amb mobilitat reduïda.
Renfe ha obert el procés per licitar les obres de millora de l’accessibilitat a l’estació de Granollers-Centre, on invertirà 1,7 milions d’euros, segons han informat fonts municipals. Els treballs, que ja estaven previstos des de feia temps, començaran el segon semestre d’aquest any i tenen un termini d’execució d’11 mesos.
La instal·lació de tres ascensors permetrà que l’estació serà totalment accessible, com havia reivindicat des de feia temps l’Ajuntament. L’alcalde Josep Mayoral ha celebrat l’anunci d’aquesta imminent inversió. També es modernitzarà el vestíbul.
TAMBÉ A GRANOLLERS-CANOVELLES
Renfe també s’ha compromès a fer millores a l’estació Granollers-Canovelles, a la línia de Vic. Aquí se seguirà amb la remodelació dels tancaments perimetrals de l’estació i es farà una remodelació interior de l’edifici.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Suposo que n'hi haurà prou amb una limitació temporal de velocitat mentre durin les obres de construcció del pas inferior.Renfe451 wrote:Si fan un nou pas inferior, hauran de fer-ho de nit (per no perjudicar el servei), o potser tallant la circulació de trens entre Martorell i Vilafranca.
Que és el què s'ha fet a les estacions on s'han construït nous passos inferiors. En són bastantes, per cert...
De fet, és millor dir on no n'hi ha, de pas inferior.
Estacions sense pas inferior ni superior:
-R1: Sant Pol de Mar (passos a nivell entre andanes), Tordera (via única).
-R2: totes les estacions en superfície tenen pas inferior.
-R3: Montcada-Ripollet, Mollet-Santa Rosa, Parets, Granollers-Canovelles, Les Franqueses, La Garriga, El Figaró, Sant Martí de Centelles, Centelles, Balenyà-Tona-Seva (passos a nivell entre andanes), Santa Perpètua de Mogoda, Balenyà-Els Hostalets (via única).
-R4: L'Arboç, Els Monjos, La Granada, Lavern-Subirats, Sant Miquel de Gonteres, Viladecavalls, Vacarisses-Torreblanca, Vacarisses, Castellbell i el Vilar, Sant Vicenç de Castellet (passos a nivell entre andanes).
-R8: totes les estacions en superfície tenen pas inferior.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Afegieixo: Manlleu, Borgonyà ( Via única), Sant Quirze de Besora, La Farga de Bebié (via única), Campdevànol (via única), Ribes de Freser, Planoles, Toses, (via única) Urtx - Alp ( via única), Puigcerdà (tapiats els que comunicaven amb les vies on paraven els trens de la SNCF).437.001 wrote:
Estacions sense pas inferior ni superior:
-R3: Montcada-Ripollet, Mollet-Santa Rosa, Parets, Granollers-Canovelles, Les Franqueses, La Garriga, El Figaró, Sant Martí de Centelles, Centelles, Balenyà-Tona-Seva (passos a nivell entre andanes), Santa Perpètua de Mogoda, Balenyà-Els Hostalets (via única)
.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Al nord de Vic, no és rodalies més que de nom.UT440_132M wrote:Afegieixo: Manlleu, Borgonyà ( Via única), Sant Quirze de Besora, La Farga de Bebié (via única), Campdevànol (via única), Ribes de Freser, Planoles, Toses, (via única) Urtx - Alp ( via única), Puigcerdà (tapiats els que comunicaven amb les vies on paraven els trens de la SNCF).437.001 wrote:
Estacions sense pas inferior ni superior:
-R3: Montcada-Ripollet, Mollet-Santa Rosa, Parets, Granollers-Canovelles, Les Franqueses, La Garriga, El Figaró, Sant Martí de Centelles, Centelles, Balenyà-Tona-Seva (passos a nivell entre andanes), Santa Perpètua de Mogoda, Balenyà-Els Hostalets (via única)
.
De fet, als trams al nord de Vic, la Generalitat hagués fet bé de renumerar la línia (R17, per exemple).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Dues reformes més al sac, i aquestes dues feien bastanta falta, especialment direcció Granollers.
Si tot va com crec que ha d'anar, sospito que la següent serà Castellbell i el Vilar...
Generalitat de Catalunya (08/04/2016)
Si tot va com crec que ha d'anar, sospito que la següent serà Castellbell i el Vilar...
Generalitat de Catalunya (08/04/2016)
Divendres, 08 d'abril de 2016
Renfe inicia les obres de millora de les estacions de Sant Cugat i Rubí
• Durant el mes d’abril es posaran en marxa els treballs de millora d’accessibilitat i mobilitat interna de les estacions
• L’adjudicació d’aquests projectes representa unes inversions de 813.444,46 euros a l'estació de Sant Cugat i 794.698,10 euros a Rubí, amb un termini d’execució de 5 mesos i mig
Estació de Sant Cugat del Vallès
Renfe iniciarà les obres de remodelació i millora de l’estació de Sant Cugat durant el mes d’abril. Aquestes actuacions que disposen d’un pressupost de 813.444,46 euros i un termini d’execució de 5 mesos i mig permetran adaptar les instal.lacions a les persones amb mobilitat reduïda.
Els treballs contemplen la instal.lació d’ascensors que facilitin l’accés a les andanes, l’adequació dels accessos a la normativa d’accessibilitat, recreixement de l’alçada de les andanes per arribar als 68cm sobre la quota del carril. També a les andanes es canviarà el paviment, que inclourà una nova vora, paviment podotàctil i una banda de senyalització.
A més, es millorarà la il.luminació de les andanes i a les marquesines, es crearan places d’aparcament per PMR i per a bicicletes. Totes aquestes actuacions, que no interferiran en el servei habitual de trens de Rodalies, permetran adequar les instal.lacions a les necessitats dels més de 600 viatgers diaris que utilitzen aquesta estació.
Estació de Rubí
Renfe iniciarà també les obres de remodelació i millora de l’estació de Rubí durant el mes d’abril. Aquestes actuacions que disposen d’un pressupost de 794.698,10 euros i un termini d’execució de 5 mesos i mig permetran adaptar les instal.lacions a les persones amb mobilitat reduïda.
Els treballs contemplen la instal.lació d’ascensors que facilitin l’accés a les andanes, l’adequació dels accessos a la normativa d’accessibilitat, recreixement de l’alçada de una de les andanes per arribar als 68cm sobre la quota del carril. També a les andanes es canviarà el paviment, que inclourà una nova vora, paviment podotàctil i una banda de senyalització.
A més, es millorarà la il·luminació de les andanes, pas inferior i marquesines, es crearan places d’aparcament per PMR i per a bicicletes. Totes aquestes actuacions, que no interferiran en el servei habitual de trens de Rodalies, permetran adequar les instal·lacions a les necessitats dels 400 viatgers diaris que utilitzen aquesta estació.
Pla d’estacions de Renfe per a rodalia de Barcelona
Aquestes millores a les estacions de rodalies s’emmarquen en el Pla d’estacions de Renfe per a rodalia de Barcelona. En total, Renfe invertirà prop de 100 milions d’euros en actuacions centrades principalment en la millora de l’accessibilitat, així com altres tasques de modernització de 39 estacions de la rodalia de Barcelona.
Last edited by 437.001 on Saturday 09/04/2016 21:44, edited 1 time in total.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
La R17 la reservaria per a la línia Lleida-La Pobla.437.001 wrote:Al nord de Vic, no és rodalies més que de nom.UT440_132M wrote:Afegieixo: Manlleu, Borgonyà ( Via única), Sant Quirze de Besora, La Farga de Bebié (via única), Campdevànol (via única), Ribes de Freser, Planoles, Toses, (via única) Urtx - Alp ( via única), Puigcerdà (tapiats els que comunicaven amb les vies on paraven els trens de la SNCF).437.001 wrote:
Estacions sense pas inferior ni superior:
-R3: Montcada-Ripollet, Mollet-Santa Rosa, Parets, Granollers-Canovelles, Les Franqueses, La Garriga, El Figaró, Sant Martí de Centelles, Centelles, Balenyà-Tona-Seva (passos a nivell entre andanes), Santa Perpètua de Mogoda, Balenyà-Els Hostalets (via única)
.
De fet, als trams al nord de Vic, la Generalitat hagués fet bé de renumerar la línia (R17, per exemple).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Doncs R18...Renfe451 wrote: La R17 la reservaria per a la línia Lleida-La Pobla.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Sí i no 437 001, el personal i material que va més enllà de Vic, son de Rodalies, i recordo que des de l'any passat es va integrar especialment a l'ATM de Barcelona, fins a Toses, d'acord, amb condicions especials. Pel que fa a la nomenclatura, seguint la lògica hauria de ser la R12, després s'hauria de renombrar la resta de línies.
Perdó per l'off-topic.
Perdó per l'off-topic.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Tornant al fil: les quantitats que la nota de premsa de la Generalitat anuncia per a la reforma de Sant Cugat i Rubí divergeixen amb les de la web de Renfe.
Sí que coincideix el termini d'execució, d'uns cinc mesos.
No m'esperava que hi poséssin ascensors, la veritat.
Sí que coincideix el termini d'execució, d'uns cinc mesos.
No m'esperava que hi poséssin ascensors, la veritat.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Cagada monumental. Ambas estaciones no deberían de existir y se deben trasladar para quedar junto a las respectivas estaciones de FGC. Esta reforma tiene fecha de caducidad (o la tendría si se pretendieran jamas hacer los intercambiadores).437.001 wrote:Dues reformes més al sac, i aquestes dues feien bastanta falta, especialment direcció Granollers.
Si tot va com crec que ha d'anar, sospito que la següent serà Castellbell i el Vilar...
Generalitat de Catalunya (08/04/2016)
Divendres, 08 d'abril de 2016
Renfe inicia les obres de millora de les estacions de Sant Cugat i Rubí
• Durant el mes d’abril es posaran en marxa els treballs de millora d’accessibilitat i mobilitat interna de les estacions
• L’adjudicació d’aquests projectes representa unes inversions de 813.444,46 euros a l'estació de Sant Cugat i 794.698,10 euros a Rubí, amb un termini d’execució de 5 mesos i mig
Estació de Sant Cugat del Vallès
Renfe iniciarà les obres de remodelació i millora de l’estació de Sant Cugat durant el mes d’abril. Aquestes actuacions que disposen d’un pressupost de 813.444,46 euros i un termini d’execució de 5 mesos i mig permetran adaptar les instal.lacions a les persones amb mobilitat reduïda.
Els treballs contemplen la instal.lació d’ascensors que facilitin l’accés a les andanes, l’adequació dels accessos a la normativa d’accessibilitat, recreixement de l’alçada de les andanes per arribar als 68cm sobre la quota del carril. També a les andanes es canviarà el paviment, que inclourà una nova vora, paviment podotàctil i una banda de senyalització.
A més, es millorarà la il.luminació de les andanes i a les marquesines, es crearan places d’aparcament per PMR i per a bicicletes. Totes aquestes actuacions, que no interferiran en el servei habitual de trens de Rodalies, permetran adequar les instal.lacions a les necessitats dels més de 600 viatgers diaris que utilitzen aquesta estació.
Estació de Rubí
Renfe iniciarà també les obres de remodelació i millora de l’estació de Rubí durant el mes d’abril. Aquestes actuacions que disposen d’un pressupost de 794.698,10 euros i un termini d’execució de 5 mesos i mig permetran adaptar les instal.lacions a les persones amb mobilitat reduïda.
Els treballs contemplen la instal.lació d’ascensors que facilitin l’accés a les andanes, l’adequació dels accessos a la normativa d’accessibilitat, recreixement de l’alçada de una de les andanes per arribar als 68cm sobre la quota del carril. També a les andanes es canviarà el paviment, que inclourà una nova vora, paviment podotàctil i una banda de senyalització.
A més, es millorarà la il·luminació de les andanes, pas inferior i marquesines, es crearan places d’aparcament per PMR i per a bicicletes. Totes aquestes actuacions, que no interferiran en el servei habitual de trens de Rodalies, permetran adequar les instal·lacions a les necessitats dels 400 viatgers diaris que utilitzen aquesta estació.
Pla d’estacions de Renfe per a rodalia de Barcelona
Aquestes millores a les estacions de rodalies s’emmarquen en el Pla d’estacions de Renfe per a rodalia de Barcelona. En total, Renfe invertirà prop de 100 milions d’euros en actuacions centrades principalment en la millora de l’accessibilitat, així com altres tasques de modernització de 39 estacions de la rodalia de Barcelona.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Totalment d'acord amb en Don Ramón. Seria per anar al jutjat i posar una denúncia al Ministerio per malversació de fons públics. I el dia d'inici de les obres anar i parar les obres fins que comencin les obres de trasllat de les estacions.
I el foraire 437.001 ja pot dir missa i ja ens pot enviar iaies per estomacar-nos amb paraigües simplement per defensar la construcció de dues andanes a l'aire lliure, però jo ho continuaré defensant fins que es traslladin les estacions. Per molt que li pesi, no penso callar.
I el foraire 437.001 ja pot dir missa i ja ens pot enviar iaies per estomacar-nos amb paraigües simplement per defensar la construcció de dues andanes a l'aire lliure, però jo ho continuaré defensant fins que es traslladin les estacions. Per molt que li pesi, no penso callar.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Jajaja, esta vez no puedo más que estar de acuerdo contigo. De hecho, me atrevo a decir que poner dos miserables apeaderos para tener hechos los intercambiadores no sería mucho más caro que lo que se está invirtiendo ahora para adaptar las estaciones existentes. Dos andenes, dos ascensores, y alguna pasarela, si ni hace falta nada más.Granolleri wrote:Totalment d'acord amb en Don Ramón. Seria per anar al jutjat i posar una denúncia al Ministerio per malversació de fons públics. I el dia d'inici de les obres anar i parar les obres fins que comencin les obres de trasllat de les estacions.
I el foraire 437.001 ja pot dir missa i ja ens pot enviar iaies per estomacar-nos amb paraigües simplement per defensar la construcció de dues andanes a l'aire lliure, però jo ho continuaré defensant fins que es traslladin les estacions. Per molt que li pesi, no penso callar.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Crec que és debatible que sigui necessari traslladar l'estació de Sant Cugat. I ara mateix no és prioritari.Granolleri wrote:I el foraire 437.001 ja pot dir missa i ja ens pot enviar iaies per estomacar-nos amb paraigües simplement per defensar la construcció de dues andanes a l'aire lliure, però jo ho continuaré defensant fins que es traslladin les estacions. Per molt que li pesi, no penso callar.
No estic d'acord en traslladar l'estació de Rubí. Crec que és millor construir una estació nova a Hospital General, mantenint la de Rubí.
Serveixen dues zones diferents, tot i trobar-se properes.
Però res d'això es pot fer sense abans augmentar les freqüències de pas.
Com fer-ho sense gastar-se una fortuna?
Jo proposo perllongar en feiners els serveis R1 des de Molins a Cerdanyola Universitat, i fusionar-los amb els serveis R7 a Sant Andreu Arenal.
I a partir d'aquí, observar l'evolució de la demanda, i actuar en conseqüència.
Fins que no s'assoleixi un nombre de passatgers mínim a la línia, no hi ha manera de fer res de nou.
Per tant, no em queixaria de que adaptin a PMR dues estacions que ara no ho estan.
I tu, què proposes?
Ah, per cert: jo no et diré que callis, perquè a partir d'ara ja no et podré llegir... passes a la llista d'ignorats.
Adéu, Andreu!
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
El tema de Rubí y sant cugat son de traca.
Corregirme pero estas estaciones no son las ultimas inaguradas de Adif al abrirse la R7/R8???
Ya hacen faltas reformas para adaptarlas?
Por que no se hizo antes?
Y ya puestos no las vendieron como "Super Ecologicas y sostenibles"?
Ultimamente parezco Mohuriño preguntandome Por que? Por que?
Saludos
Corregirme pero estas estaciones no son las ultimas inaguradas de Adif al abrirse la R7/R8???
Ya hacen faltas reformas para adaptarlas?
Por que no se hizo antes?
Y ya puestos no las vendieron como "Super Ecologicas y sostenibles"?
Ultimamente parezco Mohuriño preguntandome Por que? Por que?
Saludos
-
- N5
- Posts: 117
- Joined: Tuesday 16/08/2011 20:34
- Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
- Location: Segur de Calafell
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Se construyeron con la línea a principios de los 80 al igual que Cerdanyola Universitat pero no se pusieron en servicio hasta que se inauguró la R7 en 2005, supongo que en el momento de su construcción el estàndar de altura de andèn era otro.ortegote wrote:El tema de Rubí y sant cugat son de traca.
Corregirme pero estas estaciones no son las ultimas inaguradas de Adif al abrirse la R7/R8???
Ya hacen faltas reformas para adaptarlas?
Por que no se hizo antes?
Y ya puestos no las vendieron como "Super Ecologicas y sostenibles"?
Ultimamente parezco Mohuriño preguntandome Por que? Por que?
Saludos
Lo sí que no entiendo de la notícia es la instalación de ascensores, si ya hay rampas
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
No exactamente: cuando se construyeron, a inicios de los años 1980, aún no había estándar de altura de andenes.RogerHernan95 wrote:Se construyeron con la línea a principios de los 80 al igual que Cerdanyola Universitat pero no se pusieron en servicio hasta que se inauguró la R7 en 2005, supongo que en el momento de su construcción el estàndar de altura de andèn era otro.
Supongo que lo hacen por la gente mayor o las sillas de ruedas: siempre será más cómodo un ascensor que una rampa.RogerHernan95 wrote:Lo sí que no entiendo de la notícia es la instalación de ascensores, si ya hay rampas
Aunque claro, luego en la R8, tienes el problema de que Granollers-Centre y Mollet-Sant Fost no tienen ascensor (aunque tienen paso a nivel entre vías). Y sobre todo, Cerdanyola-Universitat no está adaptada todavía (tiene andenes bajos y rampas, como Sant Cugat y Rubí hasta ahora). Pero para ir a las demás estaciones de la R8, o para cambiar en Castellbisbal dirección Barcelona, será una mejora considerable.
Por algo se empieza.
Avui (18/04/2016):
A Terrassa (R4):
Avui no funcionaven les validadores de l'accés FGC. He hagut de sortir per l'altre accés i creuar la plaça de l'estació.
Els teleindicadors que anuncien els trens anuncien "S.Vicens de Calders".
Ni Sant Vicenç, ni Sant Vicent, ni San Vicente. Sant Vicens-Vives.
A Vacarisses-Torreblanca (R4):
Ni rastre d'obres. L'estació és cutre, cutre, cutre. Però almenys té millors andanes que Sant Miquel de Gonteres, Viladecavalls, i Vacarisses.
A Vacarisses (R4):
L'edifici està en obres. Estan rehabilitant la façana. Van fent, xino xano...
A Castellbell i el Vilar (R4):
Detectat obrer fent coses amb el què semblava un aparell cutre per mesurar altura d'andana (o m'ho ha semblat).
De moment, no he detectat res més.
Hi ha un vigilant de seguretat, pel que sembla de manera permanent.
Pel que m'ha dit, en aquesta estació, si no hi ha vigilant, desapareix fins i tot la catenària.
L'edifici de l'estació està realment molt malament.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
Obres iniciades!!!
Han obert un parell de forats a la tanca, amb precintes.
Hi ha marques d'obra a l'andana direcció Martorell.
Acaben de començar.
A l'estació de Rubí (R8):
Obres iniciades!!!
Via 2 (direcció Cerdanyola Universitat/Granollers) tallada.
Els trens destinació Granollers circulen per via 3 (la desviada, que per cert, té rail sense soldar amb travessa monobloc no polivalent).
Els trens destinació Martorell circulen normalment per la via 1.
Han habilitat un espai d'obres bastant gran al parking de fora, han tancat un bon tros de l'andana al costat del vestíbul, i han obert dos forats a la tanca protegits amb precintes. També han retirat alguns bancs i part de la cartelleria.
A l'estació de Martorell (R4/R8):
Hi ha bastides. Han pintat un tros de la façana. No sé si continuaran, o ho deixen aquí.
A l'estació dels Monjos (R4):
Ni rastre d'obres.
Avui no funcionaven les validadores de l'accés FGC. He hagut de sortir per l'altre accés i creuar la plaça de l'estació.
Els teleindicadors que anuncien els trens anuncien "S.Vicens de Calders".
Ni Sant Vicenç, ni Sant Vicent, ni San Vicente. Sant Vicens-Vives.
A Vacarisses-Torreblanca (R4):
Ni rastre d'obres. L'estació és cutre, cutre, cutre. Però almenys té millors andanes que Sant Miquel de Gonteres, Viladecavalls, i Vacarisses.
A Vacarisses (R4):
L'edifici està en obres. Estan rehabilitant la façana. Van fent, xino xano...
A Castellbell i el Vilar (R4):
Detectat obrer fent coses amb el què semblava un aparell cutre per mesurar altura d'andana (o m'ho ha semblat).
De moment, no he detectat res més.
Hi ha un vigilant de seguretat, pel que sembla de manera permanent.
Pel que m'ha dit, en aquesta estació, si no hi ha vigilant, desapareix fins i tot la catenària.
L'edifici de l'estació està realment molt malament.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
Obres iniciades!!!
Han obert un parell de forats a la tanca, amb precintes.
Hi ha marques d'obra a l'andana direcció Martorell.
Acaben de començar.
A l'estació de Rubí (R8):
Obres iniciades!!!
Via 2 (direcció Cerdanyola Universitat/Granollers) tallada.
Els trens destinació Granollers circulen per via 3 (la desviada, que per cert, té rail sense soldar amb travessa monobloc no polivalent).
Els trens destinació Martorell circulen normalment per la via 1.
Han habilitat un espai d'obres bastant gran al parking de fora, han tancat un bon tros de l'andana al costat del vestíbul, i han obert dos forats a la tanca protegits amb precintes. També han retirat alguns bancs i part de la cartelleria.
A l'estació de Martorell (R4/R8):
Hi ha bastides. Han pintat un tros de la façana. No sé si continuaran, o ho deixen aquí.
A l'estació dels Monjos (R4):
Ni rastre d'obres.
Avui (24/04/2016):
A l'estació de Sant Joan Despí (R1/R4):
-han muntat el pas superior provisional. M'ensumo tall del pas inferior ben aviat.
Les bandes rugoses de l'andana direcció Barcelona estan una mica més avançades.
També han avançat una miqueta en el que sembla que són les cimentacions de les marquesines, que seran bastant més grans que el que hi havia fins ara.
A l'estació de Rubí (R8):
-detectat l'inici d'una rasa a la zona de sobre el pas inferior de l'andana direcció Cerdanyola Universitat (via 2, tallada per obres).
Probable localització de l'ascensor. Si és així, segurament hauran de tallar i modificar la marquesina.
A l'estació de Sant Cugat del Vallès (R8):
-sense novetats.
A l'estació dels Monjos (R4):
-ni rastre d'obres.
-han muntat el pas superior provisional. M'ensumo tall del pas inferior ben aviat.
Les bandes rugoses de l'andana direcció Barcelona estan una mica més avançades.
També han avançat una miqueta en el que sembla que són les cimentacions de les marquesines, que seran bastant més grans que el que hi havia fins ara.
A l'estació de Rubí (R8):
-detectat l'inici d'una rasa a la zona de sobre el pas inferior de l'andana direcció Cerdanyola Universitat (via 2, tallada per obres).
Probable localització de l'ascensor. Si és així, segurament hauran de tallar i modificar la marquesina.
A l'estació de Sant Cugat del Vallès (R8):
-sense novetats.
A l'estació dels Monjos (R4):
-ni rastre d'obres.
Re: Avui (24/04/2016):
A partir d'avui és talla el pas inferior i sembla han posat un cartell (ara tapat) del punt de parada provisional a la via 1. Espero que amb la reforma inclogui panells electronics i/o pantalla dels trens dins l'edifici de viatgers.437.001 wrote:A l'estació de Sant Joan Despí (R1/R4):
-han muntat el pas superior provisional. M'ensumo tall del pas inferior ben aviat.
Les bandes rugoses de l'andana direcció Barcelona estan una mica més avançades.
També han avançat una miqueta en el que sembla que són les cimentacions de les marquesines, que seran bastant més grans que el que hi havia fins ara.
d'obres.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Renfe licita les obres de millora de l'estació de Premià de Mar
• Les obres disposen d’un termini d’execució de 3 mesos i està previst el seu inici durant aquest estiu
*
Renfe ha licitat les obres de millora a l’estació de Premià de Mar que permetran millorar la mobilitat dels viatgers en aquesta terminal. Aquestes actuacions disposen d’un termini d’execució de 3 mesos i està previst que s’iniciïn durant aquest estiu.
Els principals treballs tenen com a objectiu millorar el flux de viatgers:
Redistribució del vestíbul y dels controls d’accessos
Nova sortida a l’exterior de l’estació per la part central
Prolongació de la marquesina envidrada a la zona del final de l’escala mecànica
Diàriament, l’estació de Premià de Mar és utilitzada en dia laborable per 10.007 viatgers. Aquests clients disposen d’un tren de la línia R1 cada 6 minuts en hora punta , i un tren cada 10 minuts durant la resta de la jornada, per a desplaçar-se fins al centre de Barcelona en un temps de viatge de 31 minuts.
Pla d’estacions de Renfe per a rodalia de Barcelona
Aquestes millores a les estacions de rodalies s’emmarquen en el Pla d’estacions de Renfe per a rodalia de Barcelona. En total, Renfe invertirà prop de 100 milions d’euros en actuacions centrades principalment en la millora de l’accessibilitat, així com altres tasques de modernització de 39 estacions de la rodalia de Barcelona.
http://rodalies.gencat.cat/ca/actualita ... mia-de-Mar
• Les obres disposen d’un termini d’execució de 3 mesos i està previst el seu inici durant aquest estiu
*
Renfe ha licitat les obres de millora a l’estació de Premià de Mar que permetran millorar la mobilitat dels viatgers en aquesta terminal. Aquestes actuacions disposen d’un termini d’execució de 3 mesos i està previst que s’iniciïn durant aquest estiu.
Els principals treballs tenen com a objectiu millorar el flux de viatgers:
Redistribució del vestíbul y dels controls d’accessos
Nova sortida a l’exterior de l’estació per la part central
Prolongació de la marquesina envidrada a la zona del final de l’escala mecànica
Diàriament, l’estació de Premià de Mar és utilitzada en dia laborable per 10.007 viatgers. Aquests clients disposen d’un tren de la línia R1 cada 6 minuts en hora punta , i un tren cada 10 minuts durant la resta de la jornada, per a desplaçar-se fins al centre de Barcelona en un temps de viatge de 31 minuts.
Pla d’estacions de Renfe per a rodalia de Barcelona
Aquestes millores a les estacions de rodalies s’emmarquen en el Pla d’estacions de Renfe per a rodalia de Barcelona. En total, Renfe invertirà prop de 100 milions d’euros en actuacions centrades principalment en la millora de l’accessibilitat, així com altres tasques de modernització de 39 estacions de la rodalia de Barcelona.
http://rodalies.gencat.cat/ca/actualita ... mia-de-Mar