Metro de BCN: quina línia refaríeu?
Re: Metro de BCN: quina línia refaríeu?
Llegiu el fil http://transport.cat/viewtopic.php?f=23 ... o&start=60 i la següent pàgina on es parla del tema.
Re: Metro de BCN: quina línia refaríeu?
Ahhh, ahora entiendo, no es que no hubiera aguja sino que estaba a la salida de la estación. Curioso curioso, gracias por las aclaraciones!Miquel wrote:Aquí en teniu una imatge, la via de la dreta es la descendent a Urquinaona/Catalunya, i com veieu, amb 4 rails!
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: Metro de BCN: quina línia refaríeu?
I el sistema de seguretat en sentit ascendent perque no arribessin 2 trens a la vegada a Passeig de Gracia era que el comandament de l'agulla a la vegada donaba al tensió al tram asociat. Si l'agulla estaba estaba en posició Urquinaona -> Passeig de Gràcia, la catenaria entre Catalunya y la bifurcació no tenia tensió i no podien arribar trens. Si l'agulla estaba en posició Catalunya -> Passeig de Gràcia el tram de Urquinaona Bifurcació no tenia tensió.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Metro de BCN: quina línia refaríeu?
Reformar totes les estacions de la L4 i fer un intercambiador a l'estació de la Barceloneta per conectar amb la Estació de França.
Ampliar totes les andanes de les línies L1, L3, L4 i L5.
Ampliar totes les andanes de les línies L1, L3, L4 i L5.
Re: Metro de BCN: quina línia refaríeu?
no es per contradir, però si hi va haver accidents.122-042-132 wrote:45 anys, no. El tram amb les modificacions fetes l'any 73, funciona des de l'any 1926, o sigui 90 anys, i tot i el desnivell i les giragonses del recorregut, com molt bé dius, no ha patit cap accident. Salut!WMD626 wrote:Jo, sens dubte, refaria la L4 entre Passeig de Gràcia i Urquinaona. Sobretot, la baixada que hi ha al túnel en direcció La Pau, que em sembla molt perillosa (tot i que, afortunadament, en 45 anys no hi ha hagut cap accident!!!)
http://hemeroteca-paginas.lavanguardia. ... 02-004.pdf
Re: Metro de BCN: quina línia refaríeu?
Doncs sí. De tota manera, el 1939 van passar molts accidents en llocs on no passaven accidents...
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Metro de BCN: quina línia refaríeu?
Amb la L4 tinc un dilema... Veient el futur d'aquesta línia, la qual acabarà a la Sagrera... Per què no la allarguen fins a Guinardó i la fan circular? La L11 passaria a fer de Can Cuiàs fins a Guinardó. Encara que, si la L11 cubrís aquest nou tram s'hauria de posar doble via en tot el recorregut, per millorar així la freqüència.
Re: Metro de BCN: quina línia refaríeu?
Mejor en espiral que circular, como la Circle Line actual de Londres.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Metro de BCN: quina línia refaríeu?
Fa temps que penso en fer una línia nova unint la L3 de Zona Universitària a Drassanes amb la L4 de Barceloneta a Sagrera. Per tant, l'original L3 quedaria de Drassanes (amb una nova estació) a Trinitat Nova, i l'original L4 de Barceloneta (també amb una nova estació + intercanviador amb EdF) a Trinitat Nova.
La "nova" línia entre Zona Universitària i Sagrera podria anomenar-se L13 (o L11 si finalment l'actual L11 es absorbida per la L4).
En resum, que farien falta dues noves estacions a Drassanes i Barceloneta, i un nou tunel entre aquestes dues.
La "nova" línia entre Zona Universitària i Sagrera podria anomenar-se L13 (o L11 si finalment l'actual L11 es absorbida per la L4).
En resum, que farien falta dues noves estacions a Drassanes i Barceloneta, i un nou tunel entre aquestes dues.