Nitbus
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Nitbus
Sí, el conductor té potestat per denegar l'entrada al vehicle i/o per ordernar-ne la sortida del mateix (article 4.2 del Reglament de viatgers) als qui incompleixin les obligacions, entre d'altres la de "...Reunir les condicions mínimes de sanitat, salubritat i higiene necessàries, per tal d´evitar qualsevol risc o incomoditat per la resta d´usuaris." (article 4.1)
http://www.ambmobilitat.cat/AMB/emtReglamento.aspx
Dit això, l'N8 en particular (és pràcticament l'única que utilitzo) ja té "normalitzats" aquests "patrons" a certes hores dels caps de setmana... Ahir molt probablement estaven "simplement" agreujats per ser nit festiva especial.
http://www.ambmobilitat.cat/AMB/emtReglamento.aspx
Dit això, l'N8 en particular (és pràcticament l'única que utilitzo) ja té "normalitzats" aquests "patrons" a certes hores dels caps de setmana... Ahir molt probablement estaven "simplement" agreujats per ser nit festiva especial.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Nitbus
Per cert, se sap alguna cosa del cas Nitbus? Continuarà operant el servei TUSGSAL o ja passarà a mans d'ALSA?
Re: Nitbus
Lo último que sé, son informaciones del mes de junio de 2015, cuando el Comité de Empresa de Tusgsal pidió que se volviera a convocar el concurso por defecto de forma al no haber publicado el anterior, en el Boletín Oficial de la Unión Europea, aunque no sé si eso será suficiente para anular el concurso. El Tribunal Catalán de Contratos del Sector Público, en febrero de 2015, había dado por buena la adjudicación a Alsa, y desestimado el recurso de Tusgsal.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
"Empresa Nitbus"
Segons el web de TMB, Nitbus és una empresa Després ens preguntem com és que tanta gent no sap distingir entre TMB i l'ATM, o coses així...
http://www.tmb.cat/ca/horari-metro-bus-barcelona
Durante la noche, la empresa NitBus ofrece servicio nocturno de autobuses en Barcelona y en la primera corona metropolitana con 17 líneas. Todas las líneas excepto la línea N0 pasan por la plaza de Catalunya, donde se puede hacer transbordo entre líneas.
Durant la nit, l’empresa NitBus ofereix servei nocturn d'autobusos a Barcelona i a la primera corona metropolitana amb 17 línies. Totes les línies excepte la línia N0 passen per la plaça de Catalunya, on es pot fer transbordament entre línies.
During the night, the company NitBus provides a night-time bus service in Barcelona and the first metropolitan ring with 17 lines. All of them, except the N0, go through Plaça de Catalunya, where you can change to other lines.
http://www.tmb.cat/ca/horari-metro-bus-barcelona
Durante la noche, la empresa NitBus ofrece servicio nocturno de autobuses en Barcelona y en la primera corona metropolitana con 17 líneas. Todas las líneas excepto la línea N0 pasan por la plaza de Catalunya, donde se puede hacer transbordo entre líneas.
Durant la nit, l’empresa NitBus ofereix servei nocturn d'autobusos a Barcelona i a la primera corona metropolitana amb 17 línies. Totes les línies excepte la línia N0 passen per la plaça de Catalunya, on es pot fer transbordament entre línies.
During the night, the company NitBus provides a night-time bus service in Barcelona and the first metropolitan ring with 17 lines. All of them, except the N0, go through Plaça de Catalunya, where you can change to other lines.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Nitbus
Vallvidrera, connectada amb bus nocturn durant els caps de setmana
Transport. Un microbús nocturn farà el trajecte Sarrià - les Planes durant les nits dels dijous, divendres i dissabtes.
És una reivindicació veïnal de fa molts anys a Vallvidrera i als barris de muntanya de Sarrià – Sant Gervasi. Abans de l’estiu un microbús farà el trajecte Sarrià – les Planes en horari nocturn, perquè els joves d’aquests barris puguin tornar a casa en transport públic.
El nou servei tindrà parades a la plaça de Sarrià, a la plaça de Borràs, a la plaça de Pep Ventura i a les Planes. “Demostrem que, amb voluntat i fermesa, era econòmicament viable garantir aquest important servei públic”, ha explicat el regidor del Districte, Gerardo Pisarello. Aquest és un dels punts que inclou la mesura de govern presentada ahir al Ple de Sarrià – Sant Gervasi. El nou servei costarà 30.000 euros i resol la petició liderada per l’Assemblea de Joves de Vallvidrera de poder tornar a casa els caps de setmana amb transport públic.
Nou projecte a l’antic Mercat de Vallvidrera
La mesura de govern també preveu la reobertura del Mercat de Vallvidrera, que es va tancar el 2009, reconvertit en equipament cultural. El primer pas ha estat encarregar els estudis previs per poder engegar la reforma de mínims que permeti donar a aquest espai en desús els usos que es consensuïn amb una dotzena d’entitats i amb les associacions de veïns de la zona. Per a Pisarello, “aquest equipament està cridat a ser un espai de socialització ciutadana, de democratització de la cultura, un contenidor d’activitats, un dinamitzador de l’oferta i la demanda cultural i un element per vehicular la participació ciutadana”.
http://mobilitat.ajuntament.barcelona.c ... de-setmana
A Twitter: https://twitter.com/Animalist_Vegan/sta ... 0802955264
Ja era hora !!! I no tindria que ser només els findes, cada dia ha d'haver transport a Vallvidrera, com a la resta de barris !!!
Transport. Un microbús nocturn farà el trajecte Sarrià - les Planes durant les nits dels dijous, divendres i dissabtes.
És una reivindicació veïnal de fa molts anys a Vallvidrera i als barris de muntanya de Sarrià – Sant Gervasi. Abans de l’estiu un microbús farà el trajecte Sarrià – les Planes en horari nocturn, perquè els joves d’aquests barris puguin tornar a casa en transport públic.
El nou servei tindrà parades a la plaça de Sarrià, a la plaça de Borràs, a la plaça de Pep Ventura i a les Planes. “Demostrem que, amb voluntat i fermesa, era econòmicament viable garantir aquest important servei públic”, ha explicat el regidor del Districte, Gerardo Pisarello. Aquest és un dels punts que inclou la mesura de govern presentada ahir al Ple de Sarrià – Sant Gervasi. El nou servei costarà 30.000 euros i resol la petició liderada per l’Assemblea de Joves de Vallvidrera de poder tornar a casa els caps de setmana amb transport públic.
Nou projecte a l’antic Mercat de Vallvidrera
La mesura de govern també preveu la reobertura del Mercat de Vallvidrera, que es va tancar el 2009, reconvertit en equipament cultural. El primer pas ha estat encarregar els estudis previs per poder engegar la reforma de mínims que permeti donar a aquest espai en desús els usos que es consensuïn amb una dotzena d’entitats i amb les associacions de veïns de la zona. Per a Pisarello, “aquest equipament està cridat a ser un espai de socialització ciutadana, de democratització de la cultura, un contenidor d’activitats, un dinamitzador de l’oferta i la demanda cultural i un element per vehicular la participació ciutadana”.
http://mobilitat.ajuntament.barcelona.c ... de-setmana
A Twitter: https://twitter.com/Animalist_Vegan/sta ... 0802955264
Ja era hora !!! I no tindria que ser només els findes, cada dia ha d'haver transport a Vallvidrera, com a la resta de barris !!!
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Nitbus
Bona noticia! Esperem que tingui un gran íus, perque ho veig dificil conectant només Sarrià i les Planes. Esperem que tingui alguna parada més de les que posen, perque ho digüen com sigui una llançadora. Suposo que serà Tusgsal qui la faci amb una de les Unvi, al ser el titular del servei nocturn urbà.
Re: Nitbus
Algú sap alguna cosa nova? he rebuscat per Google i no trobo res i en la pagina d'adjudicacions surt en proces ...scubydu wrote:Lo último que sé, son informaciones del mes de junio de 2015, cuando el Comité de Empresa de Tusgsal pidió que se volviera a convocar el concurso por defecto de forma al no haber publicado el anterior, en el Boletín Oficial de la Unión Europea, aunque no sé si eso será suficiente para anular el concurso. El Tribunal Catalán de Contratos del Sector Público, en febrero de 2015, había dado por buena la adjudicación a Alsa, y desestimado el recurso de Tusgsal.
Gràcies.
Re: Nitbus
Nova línia N10: NitBus a Vallvidrera i Les Planes
L'AMB i l'Ajuntament de Barcelona posaran en marxa un nou servei de Nitbus en aquests barris
La nova línia N10 de Nitbus es posarà en marxa el mes de setembre i operarà les nits de dijous, divendres, dissabte i vigílies de festiu, i connectarà els barris de Vallvidrera i les Planes amb el barri de Sarrià, on es podrà enllaçar amb les línies N7 i N8 de la xarxa de transport urbà nocturn de Barcelona. Aquest és l'acord al que han arribat l'AMB i l'Ajuntament de Barcelona a través d'un conveni mitjançant el qual les dues organitzacions garanteixen la mobilitat dels residents d'aquests barris durant la nit.
Segons el conveni signat, l'AMB es farà càrrec de posar en marxa el servei, gestionar-lo i garantir-ne un bon nivell de qualitat, i l'Ajuntament de Barcelona el finançarà i hi participarà, tant en la definició com en el seguiment. El cost màxim de funcionament de la línia està valorat en 45.000 € anuals.
La N10 tindrà un interval de pas d'1 hora, amb horaris que estaran coordinats amb la resta de línies del Nitbus.
La signatura de l'acord ha anat a càrrec d'Antoni Poveda, vicepresident de Mobilitat i Transport de l'AMB, i Mercedes Vidal, regidora de Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona.
"Aquest nou servei, a banda de millorar la seguretat en els desplaçaments nocturns en aquestes zones, evitarà l'ús del vehicle privat per part de veïns que fins ara no tenien cap altra opció", assenyala Poveda, recordant l'objectiu metropolità de reduir l'ús del vehicle privat i de lluitar contra la contaminació atmosfèrica. "El nou servei també completa i expandeix la xarxa del Nitbus, que ja té 18 línies i arriba a 18 municipis", afegeix el vicepresident de Mobilitat i Transport de l'AMB.
Per la seva banda, la regidora de Mobilitat ha celebrat la signatura de l'acord assegurant que "amb aquest servei s'atén una reivindicació històrica d'uns barris de muntanya que durant massa anys no han tingut coberta la seva mobilitat en transport públic en horari nocturn".
FONT: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB)
L'AMB i l'Ajuntament de Barcelona posaran en marxa un nou servei de Nitbus en aquests barris
La nova línia N10 de Nitbus es posarà en marxa el mes de setembre i operarà les nits de dijous, divendres, dissabte i vigílies de festiu, i connectarà els barris de Vallvidrera i les Planes amb el barri de Sarrià, on es podrà enllaçar amb les línies N7 i N8 de la xarxa de transport urbà nocturn de Barcelona. Aquest és l'acord al que han arribat l'AMB i l'Ajuntament de Barcelona a través d'un conveni mitjançant el qual les dues organitzacions garanteixen la mobilitat dels residents d'aquests barris durant la nit.
Segons el conveni signat, l'AMB es farà càrrec de posar en marxa el servei, gestionar-lo i garantir-ne un bon nivell de qualitat, i l'Ajuntament de Barcelona el finançarà i hi participarà, tant en la definició com en el seguiment. El cost màxim de funcionament de la línia està valorat en 45.000 € anuals.
La N10 tindrà un interval de pas d'1 hora, amb horaris que estaran coordinats amb la resta de línies del Nitbus.
La signatura de l'acord ha anat a càrrec d'Antoni Poveda, vicepresident de Mobilitat i Transport de l'AMB, i Mercedes Vidal, regidora de Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona.
"Aquest nou servei, a banda de millorar la seguretat en els desplaçaments nocturns en aquestes zones, evitarà l'ús del vehicle privat per part de veïns que fins ara no tenien cap altra opció", assenyala Poveda, recordant l'objectiu metropolità de reduir l'ús del vehicle privat i de lluitar contra la contaminació atmosfèrica. "El nou servei també completa i expandeix la xarxa del Nitbus, que ja té 18 línies i arriba a 18 municipis", afegeix el vicepresident de Mobilitat i Transport de l'AMB.
Per la seva banda, la regidora de Mobilitat ha celebrat la signatura de l'acord assegurant que "amb aquest servei s'atén una reivindicació històrica d'uns barris de muntanya que durant massa anys no han tingut coberta la seva mobilitat en transport públic en horari nocturn".
FONT: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB)
Salvem l'Estació de França!
Nomenclatura
Doncs atenent a les particularitats d'aquesta nova línia (només de Dijous a Dissabte, freqüència d'1h, etc.) crec que s'hauria d'haver triat una nomenclatura que ho advertís als usuaris poc usuals i què no la camuflés entre la resta de línies "normals".
Podrien haver-la batejat com a N100 per similitud als "bus del barri", que també comencen per 1xx, o qualsevol altra cosa de l'estil.
Podrien haver-la batejat com a N100 per similitud als "bus del barri", que també comencen per 1xx, o qualsevol altra cosa de l'estil.
Re: Nitbus
La N10 se la quedará la TMB para utilizar las furgonetas de las líneas 118 y 128 o... será la TUSGSAL...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Nitbus
L'operarà Tusgsal (per lògica), ja que la titular de la línia serà l'AMB.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Nitbus
El comitè d’empresa de TUGSAL de Badalona es tanca a la seu del PSC del carrer Nicaragua
http://diaritreball.cat/16722-2/
Tres militants del PSC es tanquen a la seu contra l'adjudicació de busos a Badalona
Són treballadors de Tusgsal i protesten perquè el contracte del Nitbus s’atorga a Alsa, segons diuen de forma incorrecta
http://www.naciodigital.cat/noticia/112 ... s/badalona
http://diaritreball.cat/16722-2/
Tres militants del PSC es tanquen a la seu contra l'adjudicació de busos a Badalona
Són treballadors de Tusgsal i protesten perquè el contracte del Nitbus s’atorga a Alsa, segons diuen de forma incorrecta
http://www.naciodigital.cat/noticia/112 ... s/badalona
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Visca l'ambigüitat gramatical
Són treballadors de Tusgsal i protesten perquè el contracte del Nitbus s’atorga a Alsa, segons diuen de forma incorrecta
Els treballadors afirmen incorrectament que el contracte del Nitbus ha estat atorgat a Alsa
Són treballadors de Tusgsal i protesten perquè el contracte del Nitbus s’atorga a Alsa, segons diuen, de forma incorrecta
Els treballadors afirmen que hi ha hagut incorreccions en la manera com el contracte del Nitbus ha estat atorgat a Alsa
Els treballadors afirmen incorrectament que el contracte del Nitbus ha estat atorgat a Alsa
Són treballadors de Tusgsal i protesten perquè el contracte del Nitbus s’atorga a Alsa, segons diuen, de forma incorrecta
Els treballadors afirmen que hi ha hagut incorreccions en la manera com el contracte del Nitbus ha estat atorgat a Alsa
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Nitbus
el problema de tugsal es que es una empresa totalmente politizada por un partido y un sindicato desde su fundación para salvar a TUSA que estaba en las ultimas.
se les traspasaron las lineas de TMB en la zona, se les dio el nit bus casi a dedo, haciendo que TMB no se presentara y muchas cosas mas.
Ahora se quejan de que no han ganado el concurso para seguir con el nit bus, la primera vez que se presenta alguien para disputarselo....
posiblemente el concurso no este bien hecho, yo no entiendo de terminos legales, y que el despido del sr. Casquete tenga mucho que ver en el asunto. Por lo que si el concurso esta mal pues que se repita con mas luz y taquigrafos asi no habra lugar a dudas...
Algo parecido a pasado en Terrasa y después de mas de un año de juicios lo han dejado correr y ahora se están planteando el tipo de explotación del servicio, por lo que Avanza seguira prologado "indefinidamente" hasta que tomen una decision. (dos apuntes, 1- Moventis ya tenia los buses comprados para empezar la concesión, los solaris que entre otros sitios cayeron por Lleida. y 2- Avanza desde el momento que se supo fuera dejo el mantenimiento de la flota de una forma alarmante hasta ahora que el ayuntamiento les ha puesto las pilas y que ellos siguen y seguirán un buen tiempo)
se les traspasaron las lineas de TMB en la zona, se les dio el nit bus casi a dedo, haciendo que TMB no se presentara y muchas cosas mas.
Ahora se quejan de que no han ganado el concurso para seguir con el nit bus, la primera vez que se presenta alguien para disputarselo....
posiblemente el concurso no este bien hecho, yo no entiendo de terminos legales, y que el despido del sr. Casquete tenga mucho que ver en el asunto. Por lo que si el concurso esta mal pues que se repita con mas luz y taquigrafos asi no habra lugar a dudas...
Algo parecido a pasado en Terrasa y después de mas de un año de juicios lo han dejado correr y ahora se están planteando el tipo de explotación del servicio, por lo que Avanza seguira prologado "indefinidamente" hasta que tomen una decision. (dos apuntes, 1- Moventis ya tenia los buses comprados para empezar la concesión, los solaris que entre otros sitios cayeron por Lleida. y 2- Avanza desde el momento que se supo fuera dejo el mantenimiento de la flota de una forma alarmante hasta ahora que el ayuntamiento les ha puesto las pilas y que ellos siguen y seguirán un buen tiempo)
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Nitbus
Tusgsal demana la nul·litat del concurs del Nitbus
El proper dimarts es votarà al ple de l'AMB si s'acaten les indicacions de l'informe de la Junta Consultiva de la Generalitat de Catalunya, mentre els treballadors de Tusgsal es mobilitzen per aconseguir la nul·litat del concurs.
https://magazin.amicsdelbus.com/ca/2016 ... el-nitbus/
El proper dimarts es votarà al ple de l'AMB si s'acaten les indicacions de l'informe de la Junta Consultiva de la Generalitat de Catalunya, mentre els treballadors de Tusgsal es mobilitzen per aconseguir la nul·litat del concurs.
https://magazin.amicsdelbus.com/ca/2016 ... el-nitbus/
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Nitbus
Això és de la página de FB "Jo Sóc Nit Bus". Desconec qui la gestiona, i no em declaro ni a favor ni en contra del text. El comparteixo aquí perquè em sembla prou significatiu per il·lustrar la protesta.
https://www.facebook.com/Jo-Sóc-Nit-Bus ... 417553995/
NECESITAMOS EL APOYO Y PARTICIPACIÓN DE TODO EL MUNDO
En estos momentos hay una concentración en apoyo a los trabajadores del Nit Bus de la empresa Tusgsal en la sede del PSC (Nicaragüa 75, Barcelona). Miembros de la Sección Sindical UGT-TUSGSAL y del Comité de Empresa, iniciaron un ENCIERRO ayer por la tarde en dicha sede, y hasta la semana que viene INCLUIDO todo EL FIN DE SEMANA, por lo siguiente:
El 28 de junio se hizo público un informe de la junta consultiva de contratación administrativa de la Generalitat. Dicho informe fue encargado por la presidenta de la AMB (Área Metropolitana de Barcelona), Ada Colau. El citado informe, de 17 páginas, considera que el concurso es "nulo de pleno derecho" por incumplimiento del Reglamento 1370/2007, que obliga a publicar los concursos en el diario oficial de la Unión Europea un año antes. Por este motivo se han anulado concursos como Zaragoza, Toledo, Castro Urdiales o Terrassa.
¿QUIÉN SE BENEFICIA DE ESTA SITUACIÓN? La multinacional Británica ALSA, que casualmente, hace tan solo dos días que se hizo público que el exdiputado del PP Pedro Gómez de la Serna junto con el entonces embajador en la India Gustavo de Arístegui medió con Alsa para lograr el transporte público en Rabat. Alsa, habría pagado un total de 95.580 euros para repartirse en tres partes iguales entre Arístegui, De la Serna y la compañía Dial Trading como mediadora con las autoridades de Rabat. A este pago, la empresa británico/asturiana se comprometía a añadir un total de 200.000 euros en el caso de que se lograra la concesión del transporte urbano (aunque no se logró) y durante el tiempo en el que duraran las negociaciones, hasta 12.500 euros, en este caso mensuales, en concepto de asesoramiento.
En este caso, Tusgsal, concesionaria del servicio Nit Bus desde 1991, empresa badalonesa, propiedad de sus trabajadores, gestiona 29 líneas diurnas en el Barcelonès Nord y 17 nocturnas en toda el área metropolitana.
Los trabajadores de Tusgsal piden que la AMB (Área Metropolitana de Barcelona) que acate el mencionado dictamen y anule el concurso.
La REUNIÓN del pleno metropolitano SERÁ EL MARTES 26 DE JULIO. Y QUIENES LA COMPONEN tienen que DECIDIR.
¿VAN A APOYAR DECISIONES ILEGALES? SI ES ASÍ, ¿POR QUÉ? ¿HAY ALGÚN INTERÉS?
UNIROS CON NOSOTROS ESTOS DÍAS
https://www.facebook.com/Jo-Sóc-Nit-Bus ... 417553995/
NECESITAMOS EL APOYO Y PARTICIPACIÓN DE TODO EL MUNDO
En estos momentos hay una concentración en apoyo a los trabajadores del Nit Bus de la empresa Tusgsal en la sede del PSC (Nicaragüa 75, Barcelona). Miembros de la Sección Sindical UGT-TUSGSAL y del Comité de Empresa, iniciaron un ENCIERRO ayer por la tarde en dicha sede, y hasta la semana que viene INCLUIDO todo EL FIN DE SEMANA, por lo siguiente:
El 28 de junio se hizo público un informe de la junta consultiva de contratación administrativa de la Generalitat. Dicho informe fue encargado por la presidenta de la AMB (Área Metropolitana de Barcelona), Ada Colau. El citado informe, de 17 páginas, considera que el concurso es "nulo de pleno derecho" por incumplimiento del Reglamento 1370/2007, que obliga a publicar los concursos en el diario oficial de la Unión Europea un año antes. Por este motivo se han anulado concursos como Zaragoza, Toledo, Castro Urdiales o Terrassa.
¿QUIÉN SE BENEFICIA DE ESTA SITUACIÓN? La multinacional Británica ALSA, que casualmente, hace tan solo dos días que se hizo público que el exdiputado del PP Pedro Gómez de la Serna junto con el entonces embajador en la India Gustavo de Arístegui medió con Alsa para lograr el transporte público en Rabat. Alsa, habría pagado un total de 95.580 euros para repartirse en tres partes iguales entre Arístegui, De la Serna y la compañía Dial Trading como mediadora con las autoridades de Rabat. A este pago, la empresa británico/asturiana se comprometía a añadir un total de 200.000 euros en el caso de que se lograra la concesión del transporte urbano (aunque no se logró) y durante el tiempo en el que duraran las negociaciones, hasta 12.500 euros, en este caso mensuales, en concepto de asesoramiento.
En este caso, Tusgsal, concesionaria del servicio Nit Bus desde 1991, empresa badalonesa, propiedad de sus trabajadores, gestiona 29 líneas diurnas en el Barcelonès Nord y 17 nocturnas en toda el área metropolitana.
Los trabajadores de Tusgsal piden que la AMB (Área Metropolitana de Barcelona) que acate el mencionado dictamen y anule el concurso.
La REUNIÓN del pleno metropolitano SERÁ EL MARTES 26 DE JULIO. Y QUIENES LA COMPONEN tienen que DECIDIR.
¿VAN A APOYAR DECISIONES ILEGALES? SI ES ASÍ, ¿POR QUÉ? ¿HAY ALGÚN INTERÉS?
UNIROS CON NOSOTROS ESTOS DÍAS
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Nitbus
També hi ha organitzada una concentració de recolzament a Tusgsal, demà dilluns a les 8:30 del matí, a [davant, imagino] la seu de Barcelona en Comú
https://www.facebook.com/events/576118205903950/
https://www.facebook.com/events/576118205903950/
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Nitbus
Y digo yo, que tiene que ver Rabat con el Nitbus.
Mejor seria que explicasen los como y los porque ALSA se ha llevado el concurso aqui y entonces podriamos opinar. Lo que se hace en otro sitio en este caso en otro pais con otras reglas muy diferentes a las de aqui no son de recibo.
Mejor seria que explicasen los como y los porque ALSA se ha llevado el concurso aqui y entonces podriamos opinar. Lo que se hace en otro sitio en este caso en otro pais con otras reglas muy diferentes a las de aqui no son de recibo.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Nitbus
http://www.lavanguardia.com/vida/201607 ... itbus.html
CAT-AUTOBUSES NOCTURNOS
Trabajadores de Tusgsal protestan ante Guanyem Barcelona por el Nitbus
CAT-AUTOBUSES NOCTURNOS
Trabajadores de Tusgsal protestan ante Guanyem Barcelona por el Nitbus
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Nitbus
Però no han anul·lat el concurs?