La qual cosa vol dir que de saturació, no n'hi ha, encara.Sagrerenc wrote:Entre Montpeller i Nimes hi ha unes 145 circulacions diàries de mitjana, entre Narbona i Montpeller 115.437.001 wrote:Narbona-Montpeller no està saturat. Encara no.Sagrerenc wrote:El tram Narbona-Nîmes està saturat,
Ara, que no estic dient que Montpeller-Narbona vagi buida com la línia de l'Aubrac, això tampoc...
Però si comparem el nombre de circulacions entre Montpeller i Narbona, amb el que hi ha entre Séon-Saint Henry i Niça (incloent l'estació de Marsella-Saint Charles sencera, que està que no hi cap gran cosa més, fins al punt que ja hi ha TER que l'eviten), doncs home... a l'est de Montpeller estan molt més embussats que no a l'oest.
Una pregunta, ja que parlem del Llenguadoc.
Quan obri Manduel-Lattes, els Téoz Grand Sud Niça-Marsella-Toulouse-Bordeus passaran a ser TGVs?
Perquè Marsella-Montpeller per la LGV, ja és un tros llarguet...
Ah, això clar. De fet, no parlava de cap solc en particular, sinó més aviat del fet de no tenir tren directe a Bordeus...Sagrerenc wrote:Amb els horaris actuals a Tolosa no seria gaire rentable prolongar-lo fins a Bordeus, l'AVE descendent hauria de sortir massa d'hora de Bordeus (6 del matí) i l'ascendent hi arribaria massa tard (mitjanit).437.001 wrote:El de Toulouse podria arribar a Bordeus, però no volen.Sagrerenc wrote:fins que no es posi en servei el Contournement Nîmes-Montpellier (CNM) no crec que veiem grans canvis en les relacions internacionals, tot i que no estaria malament posar un segon servei a Lió, Tolosa i Marsella per poder tenir un servei mitjanament útil.
En canvi, si hi posessin una segona freqüència (ascendent al matí i descendent al vespre) sí que tindria més sentit allargar-la fins a Bordeus.