Doncs està preparat per això. Altra cosa serà, doncs, si es fa servir i està actiu o no.albert28 wrote:No ho sè ja que aquell gir el fan tambè el L79 (Oliveras) i L97 (Mohn) i el semàfor crec triga lo mateix que si és un H6. Si algú pot confirmar-ho...oriolp13 wrote:A la Av. Diagonal, davant el Corte Inglés, on el bus H6 gira cap a l'esquerra per agafar la Ronda del Mig hi ha un semàfor per a bus, i a sobre hi ha un panell blanc quadrat que sembla com un captador de senyal (no sé si detecta alguna senyal emissora del bus o el conductor activa un comandament). Aquest mateix receptor hi és en el semàfor anterior, just a la parada del TRAM de Maria Cristina, però allà el bus no té semàfor específic.
Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
No sé si funciona així però... fent la ona semafòrica amb uns aparells com el Via-T seria viable? Així, quan estan a parada, el semàfor s'espera.oriolp13 wrote:Doncs està preparat per això. Altra cosa serà, doncs, si es fa servir i està actiu o no.albert28 wrote:No ho sè ja que aquell gir el fan tambè el L79 (Oliveras) i L97 (Mohn) i el semàfor crec triga lo mateix que si és un H6. Si algú pot confirmar-ho...oriolp13 wrote:A la Av. Diagonal, davant el Corte Inglés, on el bus H6 gira cap a l'esquerra per agafar la Ronda del Mig hi ha un semàfor per a bus, i a sobre hi ha un panell blanc quadrat que sembla com un captador de senyal (no sé si detecta alguna senyal emissora del bus o el conductor activa un comandament). Aquest mateix receptor hi és en el semàfor anterior, just a la parada del TRAM de Maria Cristina, però allà el bus no té semàfor específic.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
En els primers plànols de la NXB on sortien totes les línies previstes, apareixia la línia V5, que baixava pel carrer Joan Güell entre Les Corts i Sants.
Fins ara aquest carrer tenia dos carrils de circulació més dos carrils d'aparcament. Ara l'Ajuntament ha decidit posar un carril bici al llarg de tot el carrer des de la Diagonal (bé, exactament des del carrer Europa) fins a la carretera de Sants. Es mantenen els dos carrils d'aparcament, però només ha quedat un carril de circulació.
Francament, no veig molt eficient fer passar el bus per un carrer amb un únic carril de circulació, però ja veurem. En tot cas, més enllà del cas concret del carrer Joan Güell, què creieu que és millor per a la circulació: bus o carril bici ?
Fins ara aquest carrer tenia dos carrils de circulació més dos carrils d'aparcament. Ara l'Ajuntament ha decidit posar un carril bici al llarg de tot el carrer des de la Diagonal (bé, exactament des del carrer Europa) fins a la carretera de Sants. Es mantenen els dos carrils d'aparcament, però només ha quedat un carril de circulació.
Francament, no veig molt eficient fer passar el bus per un carrer amb un únic carril de circulació, però ja veurem. En tot cas, més enllà del cas concret del carrer Joan Güell, què creieu que és millor per a la circulació: bus o carril bici ?
- oscar440
- N8
- Posts: 778
- Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ahir dilluns, novament em va tocar viatjar amb un autobús stàndard de 12 m. a la H12, el cotxe era concretament el 1323. Hagués esperat el següent, si no fos perquè el temps d´espera era d´uns 12 minuts, i això cap a les 11h del matí. Espero que avui, amb la vaga de metro, no ho tornin a repetir, encara que això de veure un autobús stàndard de 12 m. a la H12 ja és molt habitual darrerament...
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Es que falten articulats, i com falten, els van jubilant també, ja que són la gent més llesta del món.oscar440 wrote:Ahir dilluns, novament em va tocar viatjar amb un autobús stàndard de 12 m. a la H12, el cotxe era concretament el 1323. Hagués esperat el següent, si no fos perquè el temps d´espera era d´uns 12 minuts, i això cap a les 11h del matí. Espero que avui, amb la vaga de metro, no ho tornin a repetir, encara que això de veure un autobús stàndard de 12 m. a la H12 ja és molt habitual darrerament...
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Dijous 5 hi ha plenari al districte de Sant Andreu. Una de les propostes:
http://ajuntament.barcelona.cat/santand ... 050516.pdf
4.2. Seguiment de proposició presentat pel GMD PSC CP
Que s’informi de l’estat d’execució de la proposta d'acord aprovada al Consell Plenari del Districte de Sant Andreu de data 2 de desembre
de 2015 amb el següent contingut: "Instar l’empresa Transports Municipals de Barcelona a:
1. Reconèixer el caràcter simbòlic i la
necessitat de l’arribada de la línia 8 (imagino que es referiran a H8) a la plaça del Mercat del Bon Pastor i la seva connexió amb les línies L9 i L10 del Metro.
2. Allargar el recorregut de la línia H8 fins a la plaça del Mercat i el Metro del Bon Pastor.
3. Assegurar el transport intern per autobús dintre del barri i les
comunicacions amb Baró de Viver i amb el centre d’atenció primària de l’avinguda Meridiana.
4. Tenir en compte les necessitats de mobilitat dels polígons industrials del Bon Pastor en el
desplegament final de la xarxa ortogonal d’autobusos”.
http://ajuntament.barcelona.cat/santand ... 050516.pdf
4.2. Seguiment de proposició presentat pel GMD PSC CP
Que s’informi de l’estat d’execució de la proposta d'acord aprovada al Consell Plenari del Districte de Sant Andreu de data 2 de desembre
de 2015 amb el següent contingut: "Instar l’empresa Transports Municipals de Barcelona a:
1. Reconèixer el caràcter simbòlic i la
necessitat de l’arribada de la línia 8 (imagino que es referiran a H8) a la plaça del Mercat del Bon Pastor i la seva connexió amb les línies L9 i L10 del Metro.
2. Allargar el recorregut de la línia H8 fins a la plaça del Mercat i el Metro del Bon Pastor.
3. Assegurar el transport intern per autobús dintre del barri i les
comunicacions amb Baró de Viver i amb el centre d’atenció primària de l’avinguda Meridiana.
4. Tenir en compte les necessitats de mobilitat dels polígons industrials del Bon Pastor en el
desplegament final de la xarxa ortogonal d’autobusos”.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
la H8 estaba en un principio pensada para llegar a Buen Pastor, no se que habia que se lo impedia (hablo de memoria).
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Desconeixia que la Xarxa de Bus tingués director (ara directora) propi:
http://blog.konsac.com/2016/04/konsac-g ... barcelona/
http://blog.konsac.com/2016/04/konsac-g ... barcelona/
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Dubte
Per una banda, veient la qualitat de l'article, és ben possible que no hagin acabat d'encertar la denominació del càrrec. Per l'altra, a la cúpula de TMB comencen a escassejar atribucions reals per a tantes nòmines.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Si més no, han encertat en la còpia:
"Directora de la Xarxa de Bus en Transports Metropolitans de Barcelona (TMB)"
https://www.linkedin.com/in/marta-labat ... r-6b3bb546
Anteriors càrrecs a TMB:
Directora de Operaciones de Transports de Barcelona
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB)
January 2013 – November 2014 (1 year 11 months)
Directora de Personas de Transports de Barcelona
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB)
December 2008 – January 2013 (4 years 2 months)
Directora de planificación y gestión de RH de TMB
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB)
April 2006 – November 2008 (2 years 8 months)
Directora de formación y selección de TMB
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB)
June 2004 – March 2006 (1 year 10 months)
"Directora de la Xarxa de Bus en Transports Metropolitans de Barcelona (TMB)"
https://www.linkedin.com/in/marta-labat ... r-6b3bb546
Anteriors càrrecs a TMB:
Directora de Operaciones de Transports de Barcelona
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB)
January 2013 – November 2014 (1 year 11 months)
Directora de Personas de Transports de Barcelona
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB)
December 2008 – January 2013 (4 years 2 months)
Directora de planificación y gestión de RH de TMB
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB)
April 2006 – November 2008 (2 years 8 months)
Directora de formación y selección de TMB
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB)
June 2004 – March 2006 (1 year 10 months)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Des d'ahir la línia H10 té horaris nous, segons la web de TMB i l'app. Fins la setmana passada posava unes freqüències i ara unes altres. A mes, soc usuari a diari de la línia i fins la setmana passada, per la parada 3350 Alfons XIII Aribau passava el torn 16 a les 15:23 i des d'ahir el torn 12
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Doncs l'H4 arriba perfectament a Bon Pastor. Si volguessin ho farien.premixero wrote:la H8 estaba en un principio pensada para llegar a Buen Pastor, no se que habia que se lo impedia (hablo de memoria).
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Se sabe algo de una nueva fase del NXB, ya que se dijo que querian acelerar el despliegue y de momento no hay noticias....
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ara fan rutes parcials també?
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
No se podrían currar más los parciales, que es chapuza esto.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
"Nova Xarxa Beach", l'etern "Especial platges"
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- foronda 141
- N8
- Posts: 852
- Joined: Monday 14/08/2006 21:14
- Location: Poblenou
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
La D20 tambè fa servis parcials els diumenges fins a Pl. Espanya.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Doncs home, si és una cosa habitual efectivament ja s'ho podrien currar una miqueta més que no pas el nyap del paperet enganxat amb cinta adhesiva.
Per cert, és una demostració més de que la xarxa quadriculada que havia de servir tota la ciutat per igual creant efecte malla, etc, etc... no funciona com a tal i com és lògic continua havent-hi zones amb més demanda i altres amb menys.
Per cert, és una demostració més de que la xarxa quadriculada que havia de servir tota la ciutat per igual creant efecte malla, etc, etc... no funciona com a tal i com és lògic continua havent-hi zones amb més demanda i altres amb menys.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
I a sobre sumar les zones més congestionades, potser implantar-lo a totes les línies de la NXB i si es posés el Tramvia, parts dels busos de línies de la Diagonal podrien realitzar aquests reforços?wefer wrote:Doncs home, si és una cosa habitual efectivament ja s'ho podrien currar una miqueta més que no pas el nyap del paperet enganxat amb cinta adhesiva.
Per cert, és una demostració més de que la xarxa quadriculada que havia de servir tota la ciutat per igual creant efecte malla, etc, etc... no funciona com a tal i com és lògic continua havent-hi zones amb més demanda i altres amb menys.