Notícies línia de La Pobla de Segur
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Avui he estat a l'estació de Lleida no he vist ni els horaris nous ni cap mena de cartell informatiu.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Precisament a Lleida estan fent obres a la via 6 per baixar l'altura de l'andana, ja que les 331 son una mica més baixes que la resta de trens de Renfe.
Sobre tema horaris, m'han contestat els d'FGC dient que els publicaran "el més aviat possible". Tampoc se sap dia i hora de l'acte inaugural (que és possible que n'hi hagi). Caldrà estar atents.
Sobre tema horaris, m'han contestat els d'FGC dient que els publicaran "el més aviat possible". Tampoc se sap dia i hora de l'acte inaugural (que és possible que n'hi hagi). Caldrà estar atents.
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Llavors la via 6 sera exclusivament per FGC... se sap algo si adif accepta la numeració de les 331 de FGC???Renfe451 wrote:Precisament a Lleida estan fent obres a la via 6 per baixar l'altura de l'andana, ja que les 331 son una mica més baixes que la resta de trens de Renfe.
Sobre tema horaris, m'han contestat els d'FGC dient que els publicaran "el més aviat possible". Tampoc se sap dia i hora de l'acte inaugural (que és possible que n'hi hagi). Caldrà estar atents.
Ahir a les 13 hores no en quedava cap de 592 a l'estació de Lleida Pirineus... normalmenten queda una de reserva ja que l'altra fa servei... la 592 valenciana estava rodant aquests dies... aixi que es posible que la quedava de fgc l'estiguin posant a punt per marxar i posar altres colors de media distancia...
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
URGENT - El secretari d'Infraestructures explica les novetats sobre la línia Lleida - La Pobla
El secretari d’Infraestructures i Mobilitat, Ricard Font, i el president de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), Enric Ticó, explicaran AVUI 27 d’abril a les 18.00 hores, les darreres novetats sobre la línia de tren Lleida – La Pobla.
L’acte tindrà lloc a la Delegació del Govern de Lleida (C. Lluís Companys, 1)
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... a-pobla.do
L'èmfasi dramàtic no és meu. Potser no era un acte previst o hi ha hagut un canvi de darrera hora...
Sembla que aquesta tarda per fi publicaran els horaris oficialment.
El secretari d’Infraestructures i Mobilitat, Ricard Font, i el president de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), Enric Ticó, explicaran AVUI 27 d’abril a les 18.00 hores, les darreres novetats sobre la línia de tren Lleida – La Pobla.
L’acte tindrà lloc a la Delegació del Govern de Lleida (C. Lluís Companys, 1)
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... a-pobla.do
L'èmfasi dramàtic no és meu. Potser no era un acte previst o hi ha hagut un canvi de darrera hora...
Sembla que aquesta tarda per fi publicaran els horaris oficialment.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Doncs no, no era previst:
El tren de la Pobla ajorna la seva estrena per falta d'homologació
El nou servei s'havia de posar en funcionament aquest mateix dissabte
La posada en funcionament del nou tren de la Pobla haurà d'esperar. La seva estrena prevista per aquest dissabte s'ha ajornat per falta d'homologació, segons han indicat fonts de Ferrocarrils de la Generalitat i del departament de Territori i Sostenibilitat en una conferència de premsa als mitjans convocada d'urgència aquesta tarda.
Ampliarem la informació
http://www.naciodigital.cat/pallarsdigi ... omologacio
El tren de la Pobla ajorna la seva estrena per falta d'homologació
El nou servei s'havia de posar en funcionament aquest mateix dissabte
La posada en funcionament del nou tren de la Pobla haurà d'esperar. La seva estrena prevista per aquest dissabte s'ha ajornat per falta d'homologació, segons han indicat fonts de Ferrocarrils de la Generalitat i del departament de Territori i Sostenibilitat en una conferència de premsa als mitjans convocada d'urgència aquesta tarda.
Ampliarem la informació
http://www.naciodigital.cat/pallarsdigi ... omologacio
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Bueno ni son buenas ni son malas noticias, mejor empezar con buen pie y con todo en Regla,
- robertotlh
- N7
- Posts: 324
- Joined: Thursday 15/10/2015 14:47
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
No sorprèn que la falta d'homologació sigui en el trosset de via que és d'ADIF...l' inefable ADIF
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Servei per carretera tindrien de fer lleida alcoletge...robertotlh wrote:No sorprèn que la falta d'homologació sigui en el trosset de via que és d'ADIF...l' inefable ADIF
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Tant costa treure una consigna excepcional i temporal per a la linia 220 d'ADIF per no endarrerir l'entrada en servei del nou material i quadre horari?
Ai que encara quedarà en paper mullat el conveni i tocarà enviar una 331 a homologar per RFIG... en el pitjor escenari, tres o quatre mesos més, esperem que la sang no arribi al riu
Ai que encara quedarà en paper mullat el conveni i tocarà enviar una 331 a homologar per RFIG... en el pitjor escenari, tres o quatre mesos més, esperem que la sang no arribi al riu
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
És que jo no m'explico... com pot ser que tinguin el conveni i ara Adif els posa pals a les rodes??albe6 wrote:Tant costa treure una consigna excepcional i temporal per a la linia 220 d'ADIF per no endarrerir l'entrada en servei del nou material i quadre horari?
Ai que encara quedarà en paper mullat el conveni i tocarà enviar una 331 a homologar per RFIG... en el pitjor escenari, tres o quatre mesos més, esperem que la sang no arribi al riu
Vergonya, cavallers, vergonya!!
Noto una pudor a temes polítics... sembla ser que Adif no els hi agrada veure un tren que per primera vegada no serà de Renfe.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Francament, no ho crec.Renfe451 wrote:És que jo no m'explico... com pot ser que tinguin el conveni i ara Adif els posa pals a les rodes??albe6 wrote:Tant costa treure una consigna excepcional i temporal per a la linia 220 d'ADIF per no endarrerir l'entrada en servei del nou material i quadre horari?
Ai que encara quedarà en paper mullat el conveni i tocarà enviar una 331 a homologar per RFIG... en el pitjor escenari, tres o quatre mesos més, esperem que la sang no arribi al riu
Vergonya, cavallers, vergonya!!
Noto una pudor a temes polítics... sembla ser que Adif no els hi agrada veure un tren que per primera vegada no serà de Renfe.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
ASFA i Tren Tierra.
Bona tarda,
Sí, els GTW tenen ASFA i Tren Tierra. Rectifico.
Sí, els GTW tenen ASFA i Tren Tierra. Rectifico.
Ah sí? Segur? I els trens de mercaderies de Logitren, Comsa, Continental etc.?Renfe451 wrote:Noto una pudor a temes polítics... sembla ser que Adif no els hi agrada veure un tren que per primera vegada no serà de Renfe.
Last edited by ABB_Traccion on Thursday 28/04/2016 17:35, edited 1 time in total.
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Pals a les rodes d'ADIF o manca de interès per part d'FG
Tu saps com funcionaven fins ara les 592? Trucant. Feien una trucada al cap d'estació de Lleida i ja està. El mateix amb els GTW. Són ganes d'endarrerir les coses.ABB_Traccion wrote:Bona tarda,
Sembla ser que els GTW no tenen ni ASFA ni Tren-tierra, cosa que és indispensable per poder accedir a la RFIG d'ADIF.
Això segurament FGC ho sabia des del principi.
Ah sí? Segur? I els trens de mercaderies de Logitren, Comsa, Continental etc.?Renfe451 wrote:Noto una pudor a temes polítics... sembla ser que Adif no els hi agrada veure un tren que per primera vegada no serà de Renfe.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Pals a les rodes d'ADIF o manca de interès per part d'FG
Com pot ser que no tinguin el sistema tren-terra? Vaig veure imatges de la cabina i sí que el portaven... No em quadra tot plegat.ABB_Traccion wrote:Bona tarda,
Sembla ser que els GTW no tenen ni ASFA ni Tren-tierra, cosa que és indispensable per poder accedir a la RFIG d'ADIF.
Això segurament FGC ho sabia des del principi.
Això demostra que el famós conveni FGC-Adif ha quedat en paper mullat i que ara les 331 es tenen que homologar com qualsevol altre tren d'una operadora diferent.
Re: ASFA i Tren Tierra.
Totes companyies de mercaderies (cosa que a Renfe sembla interessar-li més aviat poc).ABB_Traccion wrote:Bona tarda,
Sí, els GTW tenen ASFA i Tren Tierra. Rectifico.
Ah sí? Segur? I els trens de mercaderies de Logitren, Comsa, Continental etc.?Renfe451 wrote:Noto una pudor a temes polítics... sembla ser que Adif no els hi agrada veure un tren que per primera vegada no serà de Renfe.
Quantes companyies ofereixen serveix de passatgers a part de Renfe' Ja t'ho dic jo: CAP. I posaran sempre trabes a qualsevol altra companyia que vulgui explotar serveis.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
La línia del tren de la Pobla tindrà cotxeres i tallers a Balaguer
La línia ferroviària Lleida-la Pobla de Segur tindrà cotxeres i tallers a Balaguer. Així ho va explicar l’ajuntament de la capital de la Noguera, que buscarà juntament amb Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) una ubicació on construir-los a partir del 2017. Així ho va avançar l’equip de govern durant el ple celebrat dijous passat. L’alcalde, Jordi Ignasi Vidal, va precisar ahir que la ubicació per a aquestes instal·lacions s’haurà d’establir en el mateix projecte urbanístic que planteja aprofitar la línia per a un servei de tramvia al seu pas per la ciutat.
La redacció d’aquest projecte, que l’ajuntament ha adjudicat recentment, s’haurà de completar cap a finals d’aquest any perquè les cotxeres dels nous trens puguin incloure’s en els pressupostos de la Generalitat a partir del 2017.
Vidal va apuntar que tant FGC com el consistori estan interessats a comptar amb aquestes instal·lacions ferroviàries i que hauran de decidir de comú acord el lloc on ubicar-les. El primer edil va afegir que la primera proposta de l’ajuntament per construir-les al polígon de Campllong no compta amb el vistiplau de l’empresa de la Generalitat, perquè suposa una inversió massa elevada.
Aquests contactes entre Ferrocarrils i l’ajuntament de Balaguer arriben mesos després que l’empresa pública de la Generalitat descartés l’oferta del consistori de Tremp per instal·lar les cotxeres en terrenys pròxims a les vies en aquest municipi. FGC va comunicar en el seu dia al municipi del Pallars Jussà que preferia construir aquestes instal·lacions a la capital de la Noguera. La majoria dels trens de la línia fan el trajecte entre aquesta localitat i l’estació de Lleida.
Mentrestant, els dos nous trens, que havien d’entrar en servei ahir després de mesos de proves, segueixen per ara aturats i sense data, tot esperant de rebre les certificacions necessàries per operar a l’estació de Lleida. A més, Renfe continuarà operant en aquesta línia amb els seus propis combois. Aquest tram és l’únic de la línia ferroviària de la Pobla que no és propietat de la Generalitat, sinó que segueix en mans de l’Estat a través d’Adif.
http://www.lleida.com/noticia/la-linia- ... s-balaguer
La línia ferroviària Lleida-la Pobla de Segur tindrà cotxeres i tallers a Balaguer. Així ho va explicar l’ajuntament de la capital de la Noguera, que buscarà juntament amb Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) una ubicació on construir-los a partir del 2017. Així ho va avançar l’equip de govern durant el ple celebrat dijous passat. L’alcalde, Jordi Ignasi Vidal, va precisar ahir que la ubicació per a aquestes instal·lacions s’haurà d’establir en el mateix projecte urbanístic que planteja aprofitar la línia per a un servei de tramvia al seu pas per la ciutat.
La redacció d’aquest projecte, que l’ajuntament ha adjudicat recentment, s’haurà de completar cap a finals d’aquest any perquè les cotxeres dels nous trens puguin incloure’s en els pressupostos de la Generalitat a partir del 2017.
Vidal va apuntar que tant FGC com el consistori estan interessats a comptar amb aquestes instal·lacions ferroviàries i que hauran de decidir de comú acord el lloc on ubicar-les. El primer edil va afegir que la primera proposta de l’ajuntament per construir-les al polígon de Campllong no compta amb el vistiplau de l’empresa de la Generalitat, perquè suposa una inversió massa elevada.
Aquests contactes entre Ferrocarrils i l’ajuntament de Balaguer arriben mesos després que l’empresa pública de la Generalitat descartés l’oferta del consistori de Tremp per instal·lar les cotxeres en terrenys pròxims a les vies en aquest municipi. FGC va comunicar en el seu dia al municipi del Pallars Jussà que preferia construir aquestes instal·lacions a la capital de la Noguera. La majoria dels trens de la línia fan el trajecte entre aquesta localitat i l’estació de Lleida.
Mentrestant, els dos nous trens, que havien d’entrar en servei ahir després de mesos de proves, segueixen per ara aturats i sense data, tot esperant de rebre les certificacions necessàries per operar a l’estació de Lleida. A més, Renfe continuarà operant en aquesta línia amb els seus propis combois. Aquest tram és l’únic de la línia ferroviària de la Pobla que no és propietat de la Generalitat, sinó que segueix en mans de l’Estat a través d’Adif.
http://www.lleida.com/noticia/la-linia- ... s-balaguer
-
- N4
- Posts: 57
- Joined: Saturday 28/07/2012 23:56
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Encara que la decisió de posar les cotxeres a Balaguer té la seva lógica, considero que és un premi immerescut per a una població que li té tan poc afecte al tren que va demanar un soterrament absurd de la línia i com no ho han aconseguit faran una tramviarització ridícula, gastant uns fons que es podrien destinar a millores més productives per a la línia.
Ja m'agradarà veure la Garrafeta circulant per una via tramviaritzada, serà com una versió hipertrofiada de l'antic carrilet del Bergadà; fins què s'emporti per devant algun cotxe o camió i llavors la culpa serà del tren.
Ja m'agradarà veure la Garrafeta circulant per una via tramviaritzada, serà com una versió hipertrofiada de l'antic carrilet del Bergadà; fins què s'emporti per devant algun cotxe o camió i llavors la culpa serà del tren.
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
La Garrafeta no la veurem circular fins que alguna administració no destini una partida de 500.000 euros per reparar-la. Porta dos anys quieta a l'ARMF. Els diners que dediquen a Balaguer els podrien destinar a reparar la Garrafeta i alguna altra loco de vapor que tenen a dins. N'hi ha d'impressionants, llàstima que faci falta diners i temps per reparar-les.Intercanviador wrote:Ja m'agradarà veure la Garrafeta circulant per una via tramviaritzada, serà com una versió hipertrofiada de l'antic carrilet del Bergadà; fins què s'emporti per devant algun cotxe o camió i llavors la culpa serà del tren.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
El Alcalde de Balaguer debe ser de CIU no?Sky wrote:La línia del tren de la Pobla tindrà cotxeres i tallers a Balaguer
La línia ferroviària Lleida-la Pobla de Segur tindrà cotxeres i tallers a Balaguer. Així ho va explicar l’ajuntament de la capital de la Noguera, que buscarà juntament amb Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) una ubicació on construir-los a partir del 2017. Així ho va avançar l’equip de govern durant el ple celebrat dijous passat. L’alcalde, Jordi Ignasi Vidal, va precisar ahir que la ubicació per a aquestes instal·lacions s’haurà d’establir en el mateix projecte urbanístic que planteja aprofitar la línia per a un servei de tramvia al seu pas per la ciutat.
La redacció d’aquest projecte, que l’ajuntament ha adjudicat recentment, s’haurà de completar cap a finals d’aquest any perquè les cotxeres dels nous trens puguin incloure’s en els pressupostos de la Generalitat a partir del 2017.
Vidal va apuntar que tant FGC com el consistori estan interessats a comptar amb aquestes instal·lacions ferroviàries i que hauran de decidir de comú acord el lloc on ubicar-les. El primer edil va afegir que la primera proposta de l’ajuntament per construir-les al polígon de Campllong no compta amb el vistiplau de l’empresa de la Generalitat, perquè suposa una inversió massa elevada.
Aquests contactes entre Ferrocarrils i l’ajuntament de Balaguer arriben mesos després que l’empresa pública de la Generalitat descartés l’oferta del consistori de Tremp per instal·lar les cotxeres en terrenys pròxims a les vies en aquest municipi. FGC va comunicar en el seu dia al municipi del Pallars Jussà que preferia construir aquestes instal·lacions a la capital de la Noguera. La majoria dels trens de la línia fan el trajecte entre aquesta localitat i l’estació de Lleida.
Mentrestant, els dos nous trens, que havien d’entrar en servei ahir després de mesos de proves, segueixen per ara aturats i sense data, tot esperant de rebre les certificacions necessàries per operar a l’estació de Lleida. A més, Renfe continuarà operant en aquesta línia amb els seus propis combois. Aquest tram és l’únic de la línia ferroviària de la Pobla que no és propietat de la Generalitat, sinó que segueix en mans de l’Estat a través d’Adif.
http://www.lleida.com/noticia/la-linia- ... s-balaguer
Dos premios gordos un Tren/Tram y las Cocheras/Talleres
Y decian que el Tren era peligroso en Balaguer y ahora lo van a tener todo.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Es absurd que a Balaguer demanin cotxeres quan volen tramviaritzar el traçat. No té ni cap ni peus. Jo hagués escollit Tremp.