Ferrocarril a l'Índia

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Ferrocarril a l'Índia

Post by Guigui »

Unes impressions ferroviàries fotogràfiques de l'Índia:
http://www.spiegel.de/fotostrecke/zugfa ... 93628.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
uriol108
N8
N8
Posts: 919
Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contact:

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by uriol108 »

La India està construint la seva primera línia ferria d'Alta Velocitat que unira les grans megaciutats de Nova Delhi i Bombai (nom oficial India, Mumbai). Els trens TGV els servirà TALGO, els famosos Patos ?, ja ha arribat la primera unitat (de proves) a la India... n'esperen 9 unitats

Image





el proxim mes s'iniciaran els proves de la línia , que segons aquest article no se superaran els 180 km/h

http://www.dnaindia.com/mumbai/report-s ... up-2210826

http://railanalysis.in/indian-railways/train-coaches/
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by Renfe445 »

uriol108 wrote:Els trens TGV els servirà TALGO, els famosos Patos?
Creo que es el Talgo Avril. Los "patos" son los Talgo 350 (series 102 y 112 de RENFE).
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by ortegote »

Renfe445 wrote:
uriol108 wrote:Els trens TGV els servirà TALGO, els famosos Patos?
Creo que es el Talgo Avril. Los "patos" son los Talgo 350 (series 102 y 112 de RENFE).
Ho sabrem si els veiem a la via, ja que els Avril son automotors, si es com el de la foto que es el de la meca llavors si son Patos, encara que tenim una altra opció que siguin Minipatos S130 com al Azerbajan.
Salutacions.
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by albe6 »

El projecte de la Índia és cóm una LAP (línia d'altes prestacions) d'aquí, adeqüació per assolir velocitats de 200 km/h.
El material que compren nou són "patitos" S-130 i rames Talgo-IV de segona mà (amb les que s'acometrà una renovació de material)
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by fgc113 »

Em sembla que a l'Índia va arribar una branca de Talgo VII, tot i que no sé si hi tindrà res a vore amb aquest tema.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by albe6 »

Està en règim de proves per veure com es comporta amb la infraestructura india.
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by ortegote »

Aqui podem veure les proves del cotxes del TALGO VII a l'india.
Vist les vies hem dona la sensació de que duraran el mateix en descarrilar que a l'Argentina, si els hi foten canya amb aquestes condicions hi hauran averies.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by wefer »

A 4:17 es veu la pantalla de destinació tal que així:
Origen: Talgo :x
Destino: Barcelona :riure


M'agradaria veure quan durava un trajecte Barcelona-Nova Delhi. Això sense comptar quanta diversió podria aportar un viatge per Iran, Pakistan, etc. si és que realment es pot fer, que no crec.

A dins es pot veure com els menús del restaurant estan en castellà. Tot una mica surrealista però sense arribar al nivell de les granotes cubanes.
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by davida »

Aqui tens com anar en tren d'Europa a India

http://www.seat61.com/India.htm#routes
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Tradició empresarial

Post by Guigui »

wefer wrote:A dins es pot veure com els menús del restaurant estan en castellà. Tot una mica surrealista però sense arribar al nivell de les granotes cubanes.
És com quan a LD anuncien per megafonia la pel·lícula que passaran: "Proyectaremos la película La Guerra de las Galaxias" (poso un exemple). "Güi güil shou de film La Guerra de las Galaxias." Un anglòfon es queda a quadres.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by Renfe445 »

Me gusta que muestren varios detalles de los que la RENFE no quiere mostrar, por ejemplo, el WC con la tapa abierta.
User avatar
uriol108
N8
N8
Posts: 919
Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contact:

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by uriol108 »

Avui he vingut de Eivissa amb el Ferri Napoles de Balearia, i al moll de càrrega Adossat del Port de Barcelona, el que hi ha despres del dels creuers, he vist que hi havien 4 màquines de ave com les de la fotografia preparades per a ser enviades no sé a on, si a l'arabia saudita, a india o a on...
User avatar
Don Ramón
N8
N8
Posts: 1194
Joined: Tuesday 25/11/2014 22:22
Location: Sant Martí de Provençals

Re: Tradició empresarial

Post by Don Ramón »

Guigui wrote:
wefer wrote:A dins es pot veure com els menús del restaurant estan en castellà. Tot una mica surrealista però sense arribar al nivell de les granotes cubanes.
És com quan a LD anuncien per megafonia la pel·lícula que passaran: "Proyectaremos la película La Guerra de las Galaxias" (poso un exemple). "Güi güil shou de film La Guerra de las Galaxias." Un anglòfon es queda a quadres.
El meu pare sempre fa la broma que per entendre aquests anuncis en anglès primer has de parlar castellà.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by ortegote »

les proves dels cotxes Talgo ja s'estant realitzant a l'India, proves de 180km/h.
Encara que trobo que les vies no son aptes per aquestes velocitats i que l'empresa Talgo pot perdre bastant com a marca si tenen algun accident per culpa de les vies.

Last edited by ortegote on Friday 05/08/2016 20:02, edited 2 times in total.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by Renfe445 »

ortegote wrote:les proves dels cotxes Talgo ja s'estant realitzant a l'India, proves de 180km/h.
Encara que trobo que les vies no son aptes per aquestes velocitats i que l'empresa Talgo pot perdre bastant com a marca si tenen algun accident per culpa de les vies.

https://www.youtube.com/watch?v=Qvpz7cMWgTM[/youtube]
Deja sólo el código después del símbolo de igual para poder mostrar el vídeo.

Las vías no serán aptas para estas velocidades, pero quien debe tener la responsabilidad es quien mantiene estas vías, si pasa algo en el propio tren, ajeno a las vías entonces será culpa de Talgo.
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by ortegote »

Renfe445 wrote: Deja sólo el código después del símbolo de igual para poder mostrar el vídeo.

Las vías no serán aptas para estas velocidades, pero quien debe tener la responsabilidad es quien mantiene estas vías, si pasa algo en el propio tren, ajeno a las vías entonces será culpa de Talgo.
Ahora si se ve, gracias por el consejo.

Eso de la responsabilidad diselo al Gobierno Argentino cuando descarrilo el Talgo en Mar de Plata o al Gobierno de Mexico cuando dos trenes de CAF del Suburbano del DF chocaron, culparon a las dos empresas y eso quieras que no da mala prensa para futuros contratos.
Saludos.
User avatar
Don Ramón
N8
N8
Posts: 1194
Joined: Tuesday 25/11/2014 22:22
Location: Sant Martí de Provençals

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by Don Ramón »

Vaya exageración, no están para nada tan mal las vías como decís. A veces lo parece porque al cerrar el zoom se exagera, la ondulación por el calor aún más. Cuando abre el plano se ve que las vías están en buen estado.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by ortegote »

Don Ramón wrote:Vaya exageración, no están para nada tan mal las vías como decís. A veces lo parece porque al cerrar el zoom se exagera, la ondulación por el calor aún más. Cuando abre el plano se ve que las vías están en buen estado.
Hay otros videos en otras secciones de via donde estan bastante mal.
Creo que estos trenes iran a una nueva linea y espero que al ser nueva esten bien.
Quizas vayan a 200km/h en varios tramos pero no siempre, esa es otra posibilidad.
saludos.
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Ferrocarril a l'Índia

Post by ortegote »

El Talgo de L'India termina les proves i fa Dehli-Mumbai en 12h a una velocitat maxima de 150km/h.
Esperem que un cop entregades les locomotores Talgo el tren inclus millori aquesta velocitat comercial.

Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”