Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Hi esteu d'acord en el traçat alternatiu que volen fer?

No, la xarxa s'ha d'unir per la Diagonal, la unió natural
101
75%
No, però tampoc aniria malament per un altre lloc
11
8%
Si, ben pensat, és millor un carrer alternatiu, massa complicat amb tanta circulació de cotxes i altres motius
5
4%
Per mi, que els tramvies es quedin com estan
4
3%
Millor, una línia de metro per unir els dos tramvies
10
7%
Altres (expliqueu)
4
3%
 
Total votes: 135

User avatar
Carlos González
N9
N9
Posts: 1889
Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Carlos González »

El traçat seria per la Diagonal, no per l'Eixample, a més, Berlín té més habitants que Barcelona, i segueixo sense entendre perquè diuen alguns NO al tramvia per la Diagonal.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

Carlos González wrote:El traçat seria per la Diagonal, no per l'Eixample, a més, Berlín té més habitants que Barcelona, i segueixo sense entendre perquè diuen alguns NO al tramvia per la Diagonal.
Jo sí que ho entenc: perquè anar contra la consulta fa sis anys els va donar l'alcaldia i ara utilitzen el tramvia per intentar aconseguir-la de nou. Si el transport va bé o malament els importa un rave. Si posen els busos elèctrics serà inútil, perquè la situació seguirà igual que ara. Alguns s'haurien de jubilar pel bé dels ciutadans o centrar-se en concurs de creditors. Potser això explicaria aquesta campanya tant agressiva contra el tramvia...
User avatar
Oriolix
N6
N6
Posts: 307
Joined: Saturday 09/10/2010 0:07

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Oriolix »

Carlos González wrote:El traçat seria per la Diagonal, no per l'Eixample, a més, Berlín té més habitants que Barcelona, i segueixo sense entendre perquè diuen alguns NO al tramvia per la Diagonal.
Ara la Diagonal no està a l'Eixample? Impressionant

I sobre el total d'habitants, Barcelona té més població que Berlín. Siusplau, documenta't millor.
- Area Metropolitana de Barcelona: 4,7M, comptant superfície 1.000km2
- Berlín 4,1M, comptant superfície de 1.300km2
User avatar
Sagrerenc
N9
N9
Posts: 1479
Joined: Tuesday 22/12/2009 16:17
Location: T2 / RER C / Métro ligne 12

Re: CiU va a la seva

Post by Sagrerenc »

bigcoaster wrote:
Sagrerenc wrote:Paris és més densa que Barcelona i bé que hi funciona el tramvia...
Mmmm, però ho fa per les afores, no pel centre!
Però que el seu argument segueix sense aguantar-se igualment! :x
Home, dir que el T3a o el T3b passa pels afores és una mica exagerat. Es cert que el tramvia no passa per davant de Notre Dame, pero la majoria dels barris per on passa el T3a/T3b tenen una densitat d'entre 200 i 400 hab/ha similar a la dels barris situats a banda i banda del tronc central de la Diagonal.
El territori municipal de Paris és molt petit comparat amb la seva àrea metropolitana, és com si Barcelona s'acabés a la Ronda del Mig. Hi ha força municipis de la primera corona parisina més densos que alguns districtes de Barcelona.

Els boulevards des Maréchaux, per on passa el T3a/T3b, tenien un trànsit similar al del tram central de la Diagonal.
Attachments
Pte_Vanves_07_2006_2.jpg
Pte_Vanves_07_2006_2.jpg (32.25 KiB) Viewed 5423 times
Pte_Vanves_06_2001.jpg
Pte_Vanves_06_2001.jpg (27.21 KiB) Viewed 5423 times
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by wefer »

Acabaré la xorrada de discussió sobre la densitat i el tramvia amb una sola foto:

Image


Pim, pam, pum... s'ha acabat la discussió.
https://en.wikipedia.org/wiki/Central_a ... n_District
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

Aquests qui diuen que s'unifiquin les dues xarxes de tramvia amb un bus elèctric, per la mateixa regla de tres, els dos trams de la L9 els poden unificar amb una vagoneta moguda pels usuaris, a l'antiga, no? :x

Image

Veieu? No contamina, és ecològic, la gent fa braços...
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Propostes perquè les pateixi altri

Post by Guigui »

Els que volen que per la Diagonal passi un bus elèctric o un monopatí col·lectiu en lloc del tramvia, probablement no han agafat ni agafaran mai el tramvia, el bus o el metro, sinó que són d'aquells que es creuen amb un dret innat d'ocupar l'espai de tothom amb 8 m2 de xapa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

Comentari de La Vanguardia que ho clava molt:
Coherencia
1 Hace una hora

Otra vez algunos cansinos de convergencia cargan con el tranvía. Lo que dicen que las ciudades europeas mas densas "huyen" del tranvia es COMPLETAMENTE FALSO. Al contrario. Un ejemplo: Amsterdam, hay tranvías por todas partes. Lo del bus eléctrico es un farol. No tienen autonomía suficiente para circular muchas horas, y la recarga de las baterías dura un montón. Algo hay que molesta al Sr. Trias pero ya se descubrirá. La última vez que salió por tv cargando contra el tranvía daba pena verlo tan nervioso y tenso con este tema. Se puede opinar, evidentemente, exponer sus contras, pero no que no es de cajón es montar el numerito que montó. Lo dicho: algo hay que no sabemos.
És cert: a què ve tanta tensió, nerviosisme, etc.? Ni que li anés la vida si es fa la unió dels tramvies? No és normal! Què és que Unió només se salvarà si es posen els busos elèctrics??
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

En Blasi d'Unió, Unió en concurs de creditors, interès per posar el bus elèctric...Hagan juego, señores!!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

A tot això, els entesos de per aquí, em podeu dir empreses que fan busos elèctrics, si us plau?
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Renfe445 »

metring wrote:A tot això, els entesos de per aquí, em podeu dir empreses que fan busos elèctrics, si us plau?
BYD (Build Your Dreams), Irizar... Esas son las que sé.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

Informen de que Blasi ja no és d'Unió. Qui ho és?
Granolleri

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Granolleri »

De tota manera, o és impressió meva o últimament estic veient moltes cartes al director en contra del tramvia per la Diagonal. I a favor pràcticament cap.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

Granolleri wrote:De tota manera, o és impressió meva o últimament estic veient moltes cartes al director en contra del tramvia per la Diagonal. I a favor pràcticament cap.
Perquè no interessa publicar les que estan a favor. Igualment, és trist veure com a la gent li renten el cervell.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Miquel »

Doncs jo m'estic cansant de tantes mentires absurdes. Veig moltes piulades pel twiiter i em poso negre. Ja que els opositors no es farten d'obrir la boca, jo crec que nosaltres ve podriem fer alguna cosa per arribar a la ciutadania desmuntant com ha de ser tantes tonteries que no se sustenten amb res. :emprenyat
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Carlos González
N9
N9
Posts: 1889
Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Carlos González »

Oriolix wrote: I sobre el total d'habitants, Barcelona té més població que Berlín. Siusplau, documenta't millor.
- Area Metropolitana de Barcelona: 4,7M, comptant superfície 1.000km2
- Berlín 4,1M, comptant superfície de 1.300km2

Que em documenti millor?
1: Tu no m'has entés bé, Berlín té més habitants que Barcelona, 2 milions més té Berlín. Barcelona: 1,6 M / Berlín: 3,4 M
2: Parlo de la població de les ciutats, no de les àrees metropolitanes.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Renfe445 »

Carlos González wrote:
Oriolix wrote: I sobre el total d'habitants, Barcelona té més població que Berlín. Siusplau, documenta't millor.
- Area Metropolitana de Barcelona: 4,7M, comptant superfície 1.000km2
- Berlín 4,1M, comptant superfície de 1.300km2

Que em documenti millor?
1: Tu no m'has entés bé, Berlín té més habitants que Barcelona, 2 milions més té Berlín. Barcelona: 1,6 M / Berlín: 3,4 M
2: Parlo de la població de les ciutats, no de les àrees metropolitanes.
Berlín, es ciudad, es Land... de ahí también es la área metropolitana, creo.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

Miquel wrote:Doncs jo m'estic cansant de tantes mentires absurdes. Veig moltes piulades pel twiiter i em poso negre. Ja que els opositors no es farten d'obrir la boca, jo crec que nosaltres ve podriem fer alguna cosa per arribar a la ciutadania desmuntant com ha de ser tantes tonteries que no se sustenten amb res. :emprenyat
A mi també m'emprenyen força, i que consti que ni vaig votar Colau ni cobro comissió per part de Tram ni res (ja m'agradaria viure d'algun tema transportil! :) ), i si vosaltres teniu missatges per fer pedagogia i fer veure als ciutadans que quatre que volen recuperar la poltrona els estan prenent el pèl, ho poseu aquí i els enviem per Twitter també.
User avatar
Don Ramón
N8
N8
Posts: 1194
Joined: Tuesday 25/11/2014 22:22
Location: Sant Martí de Provençals

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Don Ramón »

Carlos González wrote:Discrepo. N'hi han ciutats més denses i poblades per el món, i els hi funcionen bé el tramvia, Berlín per exemple. i Barcelona que té 2 milions menys que Berlín, no anirà bé el traçat de la Diagonal??, sento per dir això però, si us plau, que no em facin riure xD
Dato curioso: Tokio, probablemente de las ciudades más densas del mundo y la aglomeración más grande del mundo, conserva una línea de tranvía, que no es ninguna atracción turística ni reliquia tipo Tramvia Blau, sino una línea regular que por alguna razón sobrevivió el cierre y se ha ido modernizando para seguir cumpliendo su función. Esta línea tiene además un recorrido bastante céntrico (transcurre en buena medida por dentro de la popularísima línea circular ferroviaria).


Igualmente, creo que este argumento de "Barcelona es muy densa" es un sinsentido para defender cualquier cosa que no sea un ferrocarril pesado (léase Metro). Es una sandez sin igual decir que como es muy densa la ciudad metemos buses en lugar de tranvías. Santo cielo es que me siento sucio solo de redactar esa idea...
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

Bueno, pero ya has visto que hay gente que no solo no se siente sucia, sino que además no tienen pudor ni escrúpulos en adoctrinar con mentiras y manipulaciones y todos los del partido repiten lo mismo con un guión preparado. Para mi sencillamente no son válidos para debatir. Si al menos argumentaran con cara y ojos...
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”