Tall pro-soterrament a Montcada
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Començo a pensar que seria més senzill i ràpid soterrar el poble.
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Ahir molts usuaris de Twitter es van queixar que per culpa d'aquesta gent van arribar tard a casa. En molts casos fins a la 1 de la matinada.
Com continuin en aquesta línia acabaran els usuaris donant-los l'esquena. S'ho mereixen.
Com continuin en aquesta línia acabaran els usuaris donant-los l'esquena. S'ho mereixen.
-
- N4
- Posts: 58
- Joined: Saturday 05/03/2016 22:44
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Renfe451 wrote:Ahir molts usuaris de Twitter es van queixar que per culpa d'aquesta gent van arribar tard a casa. En molts casos fins a la 1 de la matinada.
Com continuin en aquesta línia acabaran els usuaris donant-los l'esquena. S'ho mereixen.
És urgent que algú expliqui a Montcada i Reixac la veritat: EL FERROCARRIL NO ES SOTERRARÀ. Els vots que hi ha a Montcada i Reixac no son suficients per justificar gastar una barbaritat de milions... o dit d´una altra manera, amb 400 milions ben gastats s´aconsegueixen molts més vots que els que s´aconseguirien soterrant el ferrocarril a Montcada. Assumida la realitat, podem estar manifestant-nos tots els dies o veure si es pot fer alguna cosa realista. La senyora alcadessa pensa que és millor manifestar-se sense fer res més. És LAMENTABLE el nivell dels nostres polítics, prefereixo pernsar que no representen a la mitjana de la societat....
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
No puc estar més d'acord amb tu.Advocat del diable wrote:Renfe451 wrote:Ahir molts usuaris de Twitter es van queixar que per culpa d'aquesta gent van arribar tard a casa. En molts casos fins a la 1 de la matinada.
Com continuin en aquesta línia acabaran els usuaris donant-los l'esquena. S'ho mereixen.
És urgent que algú expliqui a Montcada i Reixac la veritat: EL FERROCARRIL NO ES SOTERRARÀ. Els vots que hi ha a Montcada i Reixac no son suficients per justificar gastar una barbaritat de milions... o dit d´una altra manera, amb 400 milions ben gastats s´aconsegueixen molts més vots que els que s´aconseguirien soterrant el ferrocarril a Montcada. Assumida la realitat, podem estar manifestant-nos tots els dies o veure si es pot fer alguna cosa realista. La senyora alcadessa pensa que és millor manifestar-se sense fer res més. És LAMENTABLE el nivell dels nostres polítics, prefereixo pernsar que no representen a la mitjana de la societat....
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
No sóc tant optimista.Advocat del diable wrote:És urgent que algú expliqui a Montcada i Reixac la veritat: EL FERROCARRIL NO ES SOTERRARÀ. Els vots que hi ha a Montcada i Reixac no son suficients per justificar gastar una barbaritat de milions... o dit d´una altra manera, amb 400 milions ben gastats s´aconsegueixen molts més vots que els que s´aconseguirien soterrant el ferrocarril a Montcada. Assumida la realitat, podem estar manifestant-nos tots els dies o veure si es pot fer alguna cosa realista. La senyora alcadessa pensa que és millor manifestar-se sense fer res més. És LAMENTABLE el nivell dels nostres polítics, prefereixo pernsar que no representen a la mitjana de la societat....
La gent és la que és, i si fins i tot Sant Guim de Freixenet ha demanat soterrar les vies perquè molesten (hi passen 6 trens al dia), i a Balaguer es demana tres quarts del mateix (amb una quantitat de trens semblant a la de Sant Guim)...
-
- N6
- Posts: 188
- Joined: Tuesday 12/10/2010 15:47
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Fomento y Adif se comprometen a iniciar en el 2017 el soterramiento del tren en Montcada
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... 17-5141090
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... 17-5141090
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
350.000.000 € enterrats (i falten els extres ) per que la gent no sap respectar un fotut semàfor en vermell. Si volien el soterrament, com a mínim que se'l pagui Montcada.UT447Barcelona wrote:Fomento y Adif se comprometen a iniciar en el 2017 el soterramiento del tren en Montcada
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... 17-5141090
En fi, hora de fer les maletes. Aquest país s'ha quedat sense seny si es que encara en tenia
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Hauria sigut molt més barat fer un parell de passos inferiors (o superiors) per a vianants on estan actualment els dos passos a nivell.
Ara bé, no ens enganyem, tal i com està ara no es pot deixar.
Posats a gastar, una altra alternativa molt més barata hauria sigut fer un viaducte que no seria massa llarg. Ja que poseu d'exemple el Japó, a moltes línies estan fent viaductes per suprimir trams amb molts passos a nivell.
Ara bé, no ens enganyem, tal i com està ara no es pot deixar.
Posats a gastar, una altra alternativa molt més barata hauria sigut fer un viaducte que no seria massa llarg. Ja que poseu d'exemple el Japó, a moltes línies estan fent viaductes per suprimir trams amb molts passos a nivell.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Nivell
Soterrament "total".
De diners.
D'enteniment.
D'educació.
De cultura.
De seny.
Aneu a pastar fang!
De diners.
D'enteniment.
D'educació.
De cultura.
De seny.
Aneu a pastar fang!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Això és un article del Periódico, no res més. O apareix alguna cosa amb membret d'Adif o de Foment, o no em crec res.UT447Barcelona wrote:Fomento y Adif se comprometen a iniciar en el 2017 el soterramiento del tren en Montcada
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... 17-5141090
Suposo que els hi deuen estar donant peixet, com a Salou.
És molt més senzill suprimir els passos a nivell, i fer-hi passos inferiors per vianants.
El tràfic rodat té dues alternatives: dos passos inferiors i un pas superior.
Que estan més lluny? Sí, i què? No es tracta de fer ciutats menys pro-cotxe? Doncs això...
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Home, que això del viaducte és una solució molt cutre, anacrònica, de país tercermundista, etc. Aquí som rics, cultes i ens mereixem coses millors que aquesta:Granolleri wrote:Posats a gastar, una altra alternativa molt més barata hauria sigut fer un viaducte que no seria massa llarg.
Com es pot comprovar el que mostra aquestes fotos és lleig, antiquat, de ciutat de províncies i de país pobre*. Montcada es mereix alguna cosa millor, per favor!!!
*Per qui encara no ho sàpiga, la foto 1 és Berlin, la 2 és Londres. Ciutats de províncies, vaja...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Ara m'has fet recordar les demandes de soterrament del tren a Girona...
NOTA DE PREMSA
Ministerio de Fomento (18/05/2016)
Fomento se reúne con el Ayuntamiento de Montcada i Reixac para avanzar en la integración ferroviaria en el municipio
Madrid, 18 de mayo de 2016 (Ministerio de Fomento)
El secretario general de Infraestructuras, Manuel Niño, se ha reunido hoy con la alcaldesa de Montcada i Reixac, Laura Campos, y con el secretario de Territorio y Movilidad de la Generalitat de Cataluña, Ricard Font, para avanzar en la integración ferroviaria en el municipio barcelonés.
Esta reunión, en la que han estado representados también el Administrador de Infraestructuras Ferroviarias (Adif) y el Ayuntamiento de Barcelona, supone el cumplimiento del compromiso de la Ministra de Fomento sobre la creación de un grupo de trabajo, acordado en una reunión previa con la propia alcaldesa de Montcada el mes pasado.
El encuentro ha servido para impulsar los Acuerdos alcanzados en 2007 entre el Ministerio, la Generalitat, el Ayuntamiento de Montcada y Adif en relación con la línea férrea convencional Barcelona – Port Bou, destacando la actuación de supresión de los dos pasos a nivel existentes como objetivo prioritario de la integración de la línea ferroviaria –en conformidad con los criterios recogidos en la planificación del Ministerio-, y compartiéndose la necesidad avanzar en su concreción mediante la firma de un Convenio de desarrollo, tal y como se acordó en su momento.
En ese sentido, el Ministerio de Fomento elaborará un borrador de Convenio de desarrollo que permitirá fijar tanto el reparto de costes como el resto de compromisos necesarios para la ejecución de las obras, que pasan por la correspondiente consignación presupuestaria para los próximos ejercicios.
En paralelo se procederá, por parte de Adif, a la puesta al día de los proyectos redactados hasta la fecha, y, por parte del Ayuntamiento y Generalitat, a la adaptación del planeamiento urbanístico vigente, para lo cual se ha confirmado que la integración se desarrollará en un ámbito urbano del término municipal de Montcada similar al previsto inicialmente.
Durante los próximos meses los equipos técnicos coordinarán los avances en cada materia, de forma que se alcancen las condiciones necesarias para estar en disposición de iniciar la actuación en 2017.
De esta manera, se da pleno cumplimiento a las Proposiciones No de Ley 161/000098 y 161/000234, aprobadas por la Comisión de Fomento del Congreso de los Diputados con fecha 13 de abril de 2016, según las cuales el Congreso de los Diputados considera conveniente constituir a la mayor brevedad posible un Grupo de Trabajo con el objetivo de alcanzar un acuerdo entre todas las Administraciones implicadas (Administración General del Estado, Generalitat de Cataluña y Ayuntamientos afectados) para firmar un Convenio que permita, de acuerdo con los criterios recogidos en la planificación del Ministerio de Fomento, mejorar la red ferroviaria a su paso por Montcada i Reixac, avanzando en el desarrollo de los proyectos y acometiendo la ejecución de las obras tan pronto como sea posible, dotando para ello las partidas necesarias en el marco de las disponibilidades presupuestarias.
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
El titular está equivocado, debería decir "desintegración ferroviaria"!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
En el text de fomento em quedo amb tres punts:
- En cap cas es parla de soterrament. Tampoc es descarta.
- No es parla de dates, només de crear comissions que miraran a veure què cal fer més endavant i bla, bla bla...
- Es parla de repartir costos. Que comencin a preparar la butxaca l'ajuntament de Montcada i la Generalitat
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Encara ens soterraran Montcada i seguirem amb lines amb una sola via
A sobre tenim eleccions d'aqui res, segur que els hi començaran a prometre de tot per guanyar vots. Que els hi expliquin que per 4 gats no ho soterraran.
A sobre tenim eleccions d'aqui res, segur que els hi començaran a prometre de tot per guanyar vots. Que els hi expliquin que per 4 gats no ho soterraran.
-
- N4
- Posts: 58
- Joined: Saturday 05/03/2016 22:44
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Tranquils, aquest soterrament no es farà mai. Ara uns prometen el que sigui abans de les eleccions i els altres volen vendre una triomf encara que saben que és tot mentida. Uns i altres enganyen als ciutadans i els manipulen sense més....wefer wrote:En el text de fomento em quedo amb tres punts:Si s'arriben a dilapidar centenars de milions de diners públics en una obra així serà un error monumental que hipotecarà moltes altres obres més necessàries en aquest país (com la millora de la xarxa de Rodalies), per caprici d'uns pocs, i per culpa de TOTES les administracions i TOTS els partits polítics. Però tal com funciona Espanya i Catalunya no seria cap novetat, sinó més aviat la norma habitual.
- En cap cas es parla de soterrament. Tampoc es descarta.
- No es parla de dates, només de crear comissions que miraran a veure què cal fer més endavant i bla, bla bla...
- Es parla de repartir costos. Que comencin a preparar la butxaca l'ajuntament de Montcada i la Generalitat
#AraRodalies
Demà, a les 11:45h a la Pl. de l'Estació de Sant Feliu, acte d'AraRodalies en defensa de diverses millores a Rodalies, i entre d'altres, del soterrament.
Hi assisteixen Ada Colau, Josep Rull, i les alcaldesses de Montcada, L'Hospitalet i Sant Feliu.
Segons la planificació, està previst que agafin tots junts el tren a Montcada, a les 10:57h, i faran el recorregut fins a Sant Feliu, passant per L'Hospitalet.
http://www.ararodalies.cat/
Hi assisteixen Ada Colau, Josep Rull, i les alcaldesses de Montcada, L'Hospitalet i Sant Feliu.
Segons la planificació, està previst que agafin tots junts el tren a Montcada, a les 10:57h, i faran el recorregut fins a Sant Feliu, passant per L'Hospitalet.
http://www.ararodalies.cat/
-
- N4
- Posts: 58
- Joined: Saturday 05/03/2016 22:44
Re: #AraRodalies
Està bé que vagi el Conseller també perquè com no pagui ell els soterraments... o millor dit, com no sigui ell el que gasti els nostres diners en els soterraments, ja poden demanar, ja poden....Javi M wrote:Demà, a les 11:45h a la Pl. de l'Estació de Sant Feliu, acte d'AraRodalies en defensa de diverses millores a Rodalies, i entre d'altres, del soterrament.
Hi assisteixen Ada Colau, Josep Rull, i les alcaldesses de Montcada, L'Hospitalet i Sant Feliu.
Segons la planificació, està previst que agafin tots junts el tren a Montcada, a les 10:57h, i faran el recorregut fins a Sant Feliu, passant per L'Hospitalet.
http://www.ararodalies.cat/
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Per cert, ja que parlem tant de soterrament, algu sabria dir-me el cost mitja de soterrar un kilometre de via? He intentat trobar-ho pero no m'ensurto. Ja imagino que es un cost variable, pero es per tenir una idea general.