Si però aquell dia va pasar aquesta incidència, lo que no sé si ja s'ha subsanat ja-jms wrote:Las 470 ja estan fent tots el serveis de la R12, juntament amb els Lleida-Cervera.albert28 wrote:Doncs la 470 del R12 a Lleida no ha sortit d'Hospitalet per problemes amb l'ASFA, a veure quin material el substitueix, tot pintarà una 447
També es poden veure fent les rodalies de Tarragona o comparteixen els serveis amb alguna 447.
jms
Seguiment de les 440, 447 i 470
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
A rodalies Tarragona tot son 470. Com a molt, algún 448, però de 447 no les he tornat a veure des dels primers 2 dies de servei el 2014.jms wrote:També es poden veure fent les rodalies de Tarragona o comparteixen els serveis amb alguna 447.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Avistades avui sobre les 19;30h a Mataró (no sé cap a òn continuava) dues 447 amb PMR i reformades per Serveis Regionals R15 i R16 fent un Servei per la R1, concretament la 447-157R i la 447-176R, serà per falta de Material?
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Molt probable. Recordem que Rodalies va una mica coixa de disponibilitat de material degut a les revisions que s'estan fent a les 447, amb la posterior reforma.Abril74 wrote:Avistades avui sobre les 19;30h a Mataró (no sé cap a òn continuava) dues 447 amb PMR i reformades per Serveis Regionals R15 i R16 fent un Servei per la R1, concretament la 447-157R i la 447-176R, serà per falta de Material?
470 a Rodalies
Quin sensesentit tan gran! Rodalies amb material de regionals, i regionals amb material de rodalies!reusenc2 wrote:A rodalies Tarragona tot son 470. Com a molt, algún 448, però de 447 no les he tornat a veure des dels primers 2 dies de servei el 2014.jms wrote:També es poden veure fent les rodalies de Tarragona o comparteixen els serveis amb alguna 447.
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
I quin sentit tan gran te retirar les antigues 470 amb seients comodes... i que segons ells son obsoletes per posar 447 a regionals i amb amb seients de rodalies...Javi M wrote:Quin sensesentit tan gran! Rodalies amb material de regionals, i regionals amb material de rodalies!reusenc2 wrote:A rodalies Tarragona tot son 470. Com a molt, algún 448, però de 447 no les he tornat a veure des dels primers 2 dies de servei el 2014.jms wrote:També es poden veure fent les rodalies de Tarragona o comparteixen els serveis amb alguna 447.
Les 470 no es tindrien de retirar... almenys fins que les 447 no estiguin totes pasades amb la revisio...
Les 470 tindrien de estar a la R11 encara o les altres linies fins que els seients no siguin comodes per aquests trajectes...
Tambe les llançadores la plana picamoixons -tarragona-sant vicenç de calders... la plana picamoixons- valls -sant vicenç calders... fer-les amb 447 i la 448 que ronda per alli a regionals...
Pasar les 447 de la R11 a la Rt1 Rt2 i les 470's de tarragona a la R11
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Penso que tots els Serveis de Rodalies que superin els 40 kms haurien de tenir seients comodes com els FGC, i personalment no estic en desacord que fins a 40 kms de la rodona de Barcelona com per ex. un Mataró-L'Hospitalet- Molins de Rei de la R1, Granollers-Castelldefels de la R2, L'Hospitalet-Granollers-Canovelles i La Garriga R3,Terrasa-L'Hospitalet-Martorell de la R4, St.Andreu Arenal-Cerdanyola-UAB R7 i Granollers-Cerdanyola UAB-Martorell R8 rodessin unitats de la serie 446 i que malauradament estant apartant, i deixar les 447 per distancies de mes de 40 kms sempre amb seients comodes
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Es que no calen els seients d'FGC. Les 470 les trinxaran. Doncs que els hi agafin aquests seients i les posin a les 447.
Diumenge vaig baixar amb la R12 amb 470 i mare meva, quina autèntica delicia. Ja quasi no recordava que estar 2:30h assegut en un tren no era una tortura pel cos. A banda, vaig estar parlant amb el revisor i em va dir que no sabia el canvi ni quan durarien, però que portaven molt de temps reclamant per a que les 470 tornessin a fer el servei.
Per molt que els seients de les 447 reformades siguin més còmodes que els de les 447 normals (cosa no gaire complicada), l'estandart són les 470/448 i ens estan colant seients que ni tant sols milloren el que hi havia als trens que fins ara feien el servei.
Diumenge vaig baixar amb la R12 amb 470 i mare meva, quina autèntica delicia. Ja quasi no recordava que estar 2:30h assegut en un tren no era una tortura pel cos. A banda, vaig estar parlant amb el revisor i em va dir que no sabia el canvi ni quan durarien, però que portaven molt de temps reclamant per a que les 470 tornessin a fer el servei.
Per molt que els seients de les 447 reformades siguin més còmodes que els de les 447 normals (cosa no gaire complicada), l'estandart són les 470/448 i ens estan colant seients que ni tant sols milloren el que hi havia als trens que fins ara feien el servei.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Tota la raó, ens estant fent baixar el llistó. Per mi, que es quedin les 470 per sempre! Ja van prou bé per fer regionals! Llàstima que no es puguin adaptar per a PMR i el 2020 les fotin fora, que sinó, jo les tenia corrent anys. Doncs s'haurà de comprar material per a regionals (Stadler GTW no estaria malament!) i deixar les 447 per a rodalies que és pel que es van idear.Miquel wrote:Es que no calen els seients d'FGC. Les 470 les trinxaran. Doncs que els hi agafin aquests seients i les posin a les 447.
Diumenge vaig baixar amb la R12 amb 470 i mare meva, quina autèntica delicia. Ja quasi no recordava que estar 2:30h assegut en un tren no era una tortura pel cos. A banda, vaig estar parlant amb el revisor i em va dir que no sabia el canvi ni quan durarien, però que portaven molt de temps reclamant per a que les 470 tornessin a fer el servei.
Per molt que els seients de les 447 reformades siguin més còmodes que els de les 447 normals (cosa no gaire complicada), l'estandart són les 470/448 i ens estan colant seients que ni tant sols milloren el que hi havia als trens que fins ara feien el servei.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Millor son les unitats Regio N2 de Bombardier i els coradia liner de Alstom tenen mes espai que els Stadler GTW.bigcoaster wrote:Tota la raó, ens estant fent baixar el llistó. Per mi, que es quedin les 470 per sempre! Ja van prou bé per fer regionals! Llàstima que no es puguin adaptar per a PMR i el 2020 les fotin fora, que sinó, jo les tenia corrent anys. Doncs s'haurà de comprar material per a regionals (Stadler GTW no estaria malament!) i deixar les 447 per a rodalies que és pel que es van idear.Miquel wrote:Es que no calen els seients d'FGC. Les 470 les trinxaran. Doncs que els hi agafin aquests seients i les posin a les 447.
Diumenge vaig baixar amb la R12 amb 470 i mare meva, quina autèntica delicia. Ja quasi no recordava que estar 2:30h assegut en un tren no era una tortura pel cos. A banda, vaig estar parlant amb el revisor i em va dir que no sabia el canvi ni quan durarien, però que portaven molt de temps reclamant per a que les 470 tornessin a fer el servei.
Per molt que els seients de les 447 reformades siguin més còmodes que els de les 447 normals (cosa no gaire complicada), l'estandart són les 470/448 i ens estan colant seients que ni tant sols milloren el que hi havia als trens que fins ara feien el servei.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Regio N2 de dos pisos per a l'R12...? Impossible. I els Coradia Liner com no fagis versió de tres cotxes, tampoc.trensmat wrote:Millor son les unitats Regio N2 de Bombardier i els coradia liner de Alstom tenen mes espai que els Stadler GTW.bigcoaster wrote:Tota la raó, ens estant fent baixar el llistó. Per mi, que es quedin les 470 per sempre! Ja van prou bé per fer regionals! Llàstima que no es puguin adaptar per a PMR i el 2020 les fotin fora, que sinó, jo les tenia corrent anys. Doncs s'haurà de comprar material per a regionals (Stadler GTW no estaria malament!) i deixar les 447 per a rodalies que és pel que es van idear.Miquel wrote:Es que no calen els seients d'FGC. Les 470 les trinxaran. Doncs que els hi agafin aquests seients i les posin a les 447.
Diumenge vaig baixar amb la R12 amb 470 i mare meva, quina autèntica delicia. Ja quasi no recordava que estar 2:30h assegut en un tren no era una tortura pel cos. A banda, vaig estar parlant amb el revisor i em va dir que no sabia el canvi ni quan durarien, però que portaven molt de temps reclamant per a que les 470 tornessin a fer el servei.
Per molt que els seients de les 447 reformades siguin més còmodes que els de les 447 normals (cosa no gaire complicada), l'estandart són les 470/448 i ens estan colant seients que ni tant sols milloren el que hi havia als trens que fins ara feien el servei.
Els Stadler GTW han demostrat en bona part dels països on es troben circulant que són uns trens molt idonis per a línies de rodalia i regionals, sobretot en línies secundàries i d'alta muntanya, a part també de la seva rapidesa (màximes de fins a 160 km/h) i fiabilitat. A més com la firma suïssa s'ha quedat amb la planta d'Albuixech, ja no caldria fabricar els models a la planta de Bussnang. Ens estalviem temps i trasllats costosos com va passar amb les 331 de La Pobla.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Esta tarde he visto a la 447-094R reformada para la R3 haciendo L'Hospitalet (19:01)-Lleida (22:26)
- oscar440
- N8
- Posts: 778
- Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Ayer sábado esa misma unidad hizo el 15622 Lleida (8:50) - L´Hospitalet (12:20). Lo que no sé es si se quedó en L´Hospitalet para realizar sevicios en su línea habitual R3, o bien volvió a subir hacia Lleida a media tarde con el 15625.trainman wrote:Esta tarde he visto a la 447-094R reformada para la R3 haciendo L'Hospitalet (19:01)-Lleida (22:26)
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Pues ayer por la tarde la volví a ver y repetía de nuevo con el 15627 L'Hospitalet (19:01)-Lleida (22:26).
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
No Volvió hacia Lleida que lo vi desde el Regional Barcelona - Vilanova - Reus cubierta por una 447 revienta espaldas PMR que para en todas las estaciones.oscar440 wrote:Ayer sábado esa misma unidad hizo el 15622 Lleida (8:50) - L´Hospitalet (12:20). Lo que no sé es si se quedó en L´Hospitalet para realizar sevicios en su línea habitual R3, o bien volvió a subir hacia Lleida a media tarde con el 15625.trainman wrote:Esta tarde he visto a la 447-094R reformada para la R3 haciendo L'Hospitalet (19:01)-Lleida (22:26)
- carles10000
- N6
- Posts: 210
- Joined: Monday 18/10/2010 19:34
- Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
foto de la 447-057 a L'Hospitalet procedent dels tallers de Cornellà reformada i amb logo de 75 anys de RENFE,me l'han envia't per wassap
447 recien reestrenada 75 años RENFE by carlesnuck2012, en Flickr
IMG-20160523-WA0006 by carlesnuck2012, en Flickr
447 recien reestrenada 75 años RENFE by carlesnuck2012, en Flickr
IMG-20160523-WA0006 by carlesnuck2012, en Flickr
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Ja fa més d'una setmana que la RT1 es fa amb 448, enlloc de la 470 habitual
- oscar440
- N8
- Posts: 778
- Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Hoy sábado el 15622 Lleida (8:50) - L´Hospitalet (12:20) ha sido realizado por la 447.085R, con asientos de plástico.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Avui, pel que sembla tots els serveis de la R12 s'han realitzat amb 470's.
Com a mínim els 4 trens de la línia que he vist camí de Tàrrega.
El primer el segon descendent del dia, avistat a La Sagrera, despres el meu tren. Una estona després a Calaf amb el darrer del dia a Barcelona i finalment el darrer Rodalies Lleida - Cervera, que esperava encreuament a Tàrrega.
Val a dir que la meva 470, i la que he vist a La Sagrera eren de les que tenen per posar maletes o bicicletes, a banda de tenir màquines de venda. Feia molt que no en veia una d'aquestes. Per la R13/R14 rara vegada em tocaven.
També he vist el darrer (crec) R3 a Puigcerdà amb doble 447, la primera adaptada a regionals, i la segona amb uns comodíssims seients de plàstic per variar.
Com a mínim els 4 trens de la línia que he vist camí de Tàrrega.
El primer el segon descendent del dia, avistat a La Sagrera, despres el meu tren. Una estona després a Calaf amb el darrer del dia a Barcelona i finalment el darrer Rodalies Lleida - Cervera, que esperava encreuament a Tàrrega.
Val a dir que la meva 470, i la que he vist a La Sagrera eren de les que tenen per posar maletes o bicicletes, a banda de tenir màquines de venda. Feia molt que no en veia una d'aquestes. Per la R13/R14 rara vegada em tocaven.
També he vist el darrer (crec) R3 a Puigcerdà amb doble 447, la primera adaptada a regionals, i la segona amb uns comodíssims seients de plàstic per variar.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Això es perquè el tren queda tallat a Ripoll, els tres cotxes de cua no segueixen més amunt.Miquel wrote: També he vist el darrer (crec) R3 a Puigcerdà amb doble 447, la primera adaptada a regionals, i la segona amb uns comodíssims seients de plàstic per variar.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a