Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directius
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Y como relojería ha vuelto la huelga encubierta...
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Jo ja no se de qui es la culpa, si del col·lectiu del metro o dels capitostos de TMB.
L'unic que se es que estic agafant tant la Bicicleta per anar a la feina que m'acabare posant en forma.
Fora bromes, cada cop estic agafant mes fastig al metro de Barcelona, quan no hi ha Vaga de debo, tenim vaga
encoberta, amb unes frecuencies penoses . Tan debo arribin a un acord ja, que es posin les piles, tant dirigents
com treballadors.
L'unic que se es que estic agafant tant la Bicicleta per anar a la feina que m'acabare posant en forma.
Fora bromes, cada cop estic agafant mes fastig al metro de Barcelona, quan no hi ha Vaga de debo, tenim vaga
encoberta, amb unes frecuencies penoses . Tan debo arribin a un acord ja, que es posin les piles, tant dirigents
com treballadors.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Paràsits
Tal com està el pati, el més sensat seria tancar la paradeta, de manera que totes les sangoneres -directius i treballadors- es trobin al carrer i que es refundi TMB, però lliure del llast del passat. Ara bé, vist el panorama, en què l'alcaldessa es fica, políticament parlant, al llit amb qui no fa massa encara titllava de "màfia", no ens podem fer il·lusions.
I mentrestant, qui aguanta el xàfec, és l'usuari i el pagano d'a peu. Els que suquen, es queden tan amples.
I mentrestant, qui aguanta el xàfec, és l'usuari i el pagano d'a peu. Els que suquen, es queden tan amples.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Paràsits
Aquesta és la única variable que no canvia mai. Els usuaris, els que paguem, sempre som els "cornuts i paguem el beure", dels uns i dels altres. Per quan una vaga d'usuaris?Guigui wrote:I mentrestant, qui aguanta el xàfec, és l'usuari i el pagano d'a peu. Els que suquen, es queden tan amples.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Paràsits
Jo com a usuari diari del metro, estic a favor de fer la vaga d'usuaris. Estic cansat i fins als nassos de perdre minuts tontament per trajectes que es poden fer en 10-15 minuts sense problemes i que s'acaben convertint en 20-25 minuts. Ja n'hi ha prou!wefer wrote:Aquesta és la única variable que no canvia mai. Els usuaris, els que paguem, sempre som els "cornuts i paguem el beure", dels uns i dels altres. Per quan una vaga d'usuaris?Guigui wrote:I mentrestant, qui aguanta el xàfec, és l'usuari i el pagano d'a peu. Els que suquen, es queden tan amples.
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Que els treballadors obrin les validadores en hora punta del matí i ja veureu com s'espavilen els de dalt en solucionar la cosa. Així l'usuari no surt "tan" perjudicat, malgrat patir les aglomeracions.Renfe451 wrote:Jo com a usuari diari del metro, estic a favor de fer la vaga d'usuaris. Estic cansat i fins als nassos de perdre minuts tontament per trajectes que es poden fer en 10-15 minuts sense problemes i que s'acaben convertint en 20-25 minuts. Ja n'hi ha prou!wefer wrote:Aquesta és la única variable que no canvia mai. Els usuaris, els que paguem, sempre som els "cornuts i paguem el beure", dels uns i dels altres. Per quan una vaga d'usuaris?Guigui wrote:I mentrestant, qui aguanta el xàfec, és l'usuari i el pagano d'a peu. Els que suquen, es queden tan amples.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Vaga d'usuaris
Per part meva, començo a fer-la. Si abans, en cas de dubte, agafava sempre el metro, ara, opto sempre per altres modes (bus, cotxe, a peu). I, pel que s'ha dit no fa massa per aquí, 40.000 persones més també.wefer wrote:Aquesta és la única variable que no canvia mai. Els usuaris, els que paguem, sempre som els "cornuts i paguem el beure", dels uns i dels altres. Per quan una vaga d'usuaris?Guigui wrote:I mentrestant, qui aguanta el xàfec, és l'usuari i el pagano d'a peu. Els que suquen, es queden tan amples.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Yo también hice huelga de usuarios de metro, el miércoles creo que también.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Quants cops cal dir que fer vaga dóna dret a no fer la teva feina -serveis mínims a banda-, però no pas a cometre infraccions?local wrote:Que els treballadors obrin les validadores en hora punta del matí i ja veureu com s'espavilen els de dalt en solucionar la cosa. Així l'usuari no surt "tan" perjudicat, malgrat patir les aglomeracions.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Jo el que no entenc es per què la vaga afecta també a les línies automàtiques
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Vaga automàtica
Perquè hi ha personal que opera els sistemes.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Tinc una teoria de què tot pot encara anar a pitjor: si amb els retards provocats no se sap per què es perden usuaris, i ja s'han perdut 40.000, la direcció pot alegar que si baixa el passatge, no caldràn tantes freqüències, i potser no circulin tants trens, i acomiadin conductors... En són capaços.
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Amb tanta vaga la gent opta per altres mitjans per fer els desplaçaments... ja sigui anar caminant, el bicing, bicicleta propia, o altres mitjans de transport... jo he optat per baixar la bicicleta al tren de Lleida a Barcelona i fer els desplaçaments amb bicicleta i la veritat que molt millor...metring wrote:Tinc una teoria de què tot pot encara anar a pitjor: si amb els retards provocats no se sap per què es perden usuaris, i ja s'han perdut 40.000, la direcció pot alegar que si baixa el passatge, no caldràn tantes freqüències, i potser no circulin tants trens, i acomiadin conductors... En són capaços.
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Com es que a les 20:15 em trobo a plaça de Sants L5 proper metro 10min?
La vaga no es fins les 20:30
Es la tercera vegada que fora d'horari de vaga em trobo freqüències el doble o triple del habitual aquesta setmana.
6:30 mati: 7min L5
19:30 tarda: 7min L1
20:15 tarda: 10min L5
La vaga no es fins les 20:30
Es la tercera vegada que fora d'horari de vaga em trobo freqüències el doble o triple del habitual aquesta setmana.
6:30 mati: 7min L5
19:30 tarda: 7min L1
20:15 tarda: 10min L5
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
En teoria es per la regulació, i el anar posant i treient trens cada poca estona no ajuda gaire. Ahir tarda a L1, cap a les 19:45 els trens direcció Bellvitge anàven molt seguits, en canvi, direcció Fondo ja s'anaven deixant espai entre ells, de fet, sobre les 20:30 vaig arribar a Marina i pel proper ja faltaven 9 minuts, que encara era poc pel que realmente tocava a aquella hora. De fet, ahir tarda, un cop acabada la vaga es va averiar un tren a Torras i Bages, i es va fer un bon espaiat, doncs sobre les 18:10 a Catalunya vaig perdre el tren als nassos, i el proper no va arribar fins 15 minuts més tard.davida wrote:Com es que a les 20:15 em trobo a plaça de Sants L5 proper metro 10min?
La vaga no es fins les 20:30
Es la tercera vegada que fora d'horari de vaga em trobo freqüències el doble o triple del habitual aquesta setmana.
6:30 mati: 7min L5
19:30 tarda: 7min L1
El metro de Barcelona amb motoristes!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Escoltant els comentaris de la gent en general l'únic que em queda clar entre tots els usuaris del metro és que la simpatia pels treballadors ara mateix és igual a zero. De fet, si ara mateix l'administració decidís la militarització del servei com es feia fa anys crec que tindria el suport de bona part de la població.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
De fet jo estic d'acord en que es fagi una militarització del servei. Seré d'esquerres i tot el que vulguis, però davant de situacions com aquesta, penso s'han d'adoptar mesures excepcionals.wefer wrote:Escoltant els comentaris de la gent en general l'únic que em queda clar entre tots els usuaris del metro és que la simpatia pels treballadors ara mateix és igual a zero. De fet, si ara mateix l'administració decidís la militarització del servei com es feia fa anys crec que tindria el suport de bona part de la població.
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
La vaga l'hauriem de fer els usuaris, per el servei degradant que està donant TMB i com cada vegada hi ha menys personal (i que treballa de més mala gana = més "bordes" amb l'usuàri) a les estacions.Renfe451 wrote:De fet jo estic d'acord en que es fagi una militarització del servei. Seré d'esquerres i tot el que vulguis, però davant de situacions com aquesta, penso s'han d'adoptar mesures excepcionals.wefer wrote:Escoltant els comentaris de la gent en general l'únic que em queda clar entre tots els usuaris del metro és que la simpatia pels treballadors ara mateix és igual a zero. De fet, si ara mateix l'administració decidís la militarització del servei com es feia fa anys crec que tindria el suport de bona part de la població.
Realment sembla que els treballadors centren les protestes amb augments de sou (quan en part ja cobren més que qualsevol treballador del mateix rang en una empresa privada), i no en reclamar més personal a les estacions, etc. I per això se'ls està girant tothom en contra....
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Reclamar ho reclamen, però la gent com sempre s'ha quedat amb el sou.oriolp13 wrote:La vaga l'hauriem de fer els usuaris, per el servei degradant que està donant TMB i com cada vegada hi ha menys personal (i que treballa de més mala gana = més "bordes" amb l'usuàri) a les estacions.Renfe451 wrote:De fet jo estic d'acord en que es fagi una militarització del servei. Seré d'esquerres i tot el que vulguis, però davant de situacions com aquesta, penso s'han d'adoptar mesures excepcionals.wefer wrote:Escoltant els comentaris de la gent en general l'únic que em queda clar entre tots els usuaris del metro és que la simpatia pels treballadors ara mateix és igual a zero. De fet, si ara mateix l'administració decidís la militarització del servei com es feia fa anys crec que tindria el suport de bona part de la població.
Realment sembla que els treballadors centren les protestes amb augments de sou (quan en part ja cobren més que qualsevol treballador del mateix rang en una empresa privada), i no en reclamar més personal a les estacions, etc. I per això se'ls està girant tothom en contra....
Jo de militars n'usava, però només per entrar a la seu, agafar tots els càrrecs i directius i fotre'ls al carrer.
Ara bé, el que em sembla impresentable es que l'Alcaldessa giri l'esquena al problema, i la llesta de la Mercedes Vidal continui orgullosa en la seva bombolla de "ja es cansaran i nosaltres (direcció TMB) a lo nostre".
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Jo sóc molt crític amb la Mercedes Vidal quan ofereix titulars com el famós de "La gent que es cola al metro ho fa perquè no pot pagar-lo" (que segurament tampoc quadra ben bé amb la seva manera de pensar en termes absoluts, però s'ha d'anar sabent com no posar-ho "a ou"), però em pregunto fins a quin punt té la paella pel mànec...
Sigui com sigui, els mitjans gens-independents han aconseguit que els famosos "200-300 càrrecs fora de conveni" i reivindicació associada quedin totalment invisibles a l'opinió publica majoritària (soterrats pel "ja cobren prou i es queixen"), i no serà perquè els/alguns sindicats no ho intentin...
Sigui com sigui, els mitjans gens-independents han aconseguit que els famosos "200-300 càrrecs fora de conveni" i reivindicació associada quedin totalment invisibles a l'opinió publica majoritària (soterrats pel "ja cobren prou i es queixen"), i no serà perquè els/alguns sindicats no ho intentin...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan